Премини към съдържанието

asparuh83

Потребител
  • Публикации

    40
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1 Неутрална репутация

Всичко за asparuh83

  • Титла
    Потребител
  1. Здравейте имам проблем с bluetooth на лаптопа. ОС: Windows 10 Enterprise, Лаптоп HP Pavilion Gaming Notebook - 15-ak002. Realtek Bluetooth 4.0 adaptor. Bluetooth е постоянно включено и като се опитам да го изключа Всички Настройки-Устройства-Bluetooth изключено спира за няколко секунди и пак се включва. Ако натисна самолетен режим натисна Bluetooth да се включи и след това изключи спира, но след това се повтаря ситуацията като този път изобщо не може да се включи. Драйвера дава, че е актуален. Някой може ли да помогне. Когато е вкл. харчи батерия, а когато е изкл. и ми потрябва трябва да рестартирам компютъра. Благодаря Ви предварително.
  2. asparuh83

    Проблем с лаптоп

    Благодаря на всички. Оправи се по следния начин: Пробвах с диск с Windows XP и се раздели, след това си инсталирах Windows 7 и сега нямам проблеми. Благодаря още веднъж на всички.
  3. asparuh83

    Проблем с лаптоп

    Вижда се, даже и при преинсталцията се вижда, но не иска да зареди драйвери от ОС.
  4. Здравейте, имам проблем с лаптоп Asus X59SL. Проблема е следния при преинсталирането с Windows 7(и преди това беше на тази ОС) форматирах всичко и исках наново да разделя хард диска. Дава ми, че разпознава 29 GB, а за останалите до 250 GB неиска да ги инициализира. Отворих Ръководство за преинсталация. Пробвах с load driver при маркиран диск, но операционната система отново не разпознава твърдия диск (Seagate ST9250827AS). Специални драйвери ли трябват или не правя нещо както трябва. Благодаря на всички за помощта.
  5. asparuh83

    Проблем с лаптоп

    http://www.toshiba.eu/innovation/download_drivers_bios.jsp?service=EU Лаптопа е: toshiba satellite L855 Немога да видя драйвер за hotkeys. Бутоните си работят. Намалям и увеличавам контраста от опциите на захранването, ама не става нито по-светло, нито по-тъмно, а курсора се движи.
  6. asparuh83

    Проблем с лаптоп

    Лаптопа е toshiba satellite l855-12z
  7. Здравейте, имам следния проблем: Преинсталирах си лаптопа и минах на Windows 7 Ultimate и от тогава немога да увелича или намаля контраста. Влезнах в настройките в контролния панел на захранването натиснах Fn+Бутона за увеличаване (за намаляване) курсора се движи, обаче няма никаква разлика в светлината. Какво трябва да направя? Благодаря предварително.
  8. Като се махне тв. диск, BIOS-a си тръгва безпроблемно.
  9. asparuh83

    проблем с флашката

    От сайта на emtec има софтуер, свали си го и дано ти помогне.
  10. Както казах BIOS-а е с <del> и изобщо не разпознава харда и от там не ме допуска да влеза в BIOS. Закарах го на майстор и каза, че има механичен повреда.
  11. Друга освен тази фирма, диска ми по принцип ми е 160 ГБ и не ми трябва абсолютно всичко.
  12. Закарах компютъра на майстор и те казаха, че твърдия диск има механичен проблем, не е изгорял. Може ли да ми препоръчате някой, които може да ми възстанови информацията в него. Благодаря предварително.
  13. Здравейте, имам един проблем. Когато стартирам компютъра на екрана излизат надписите(на черния фон) и до там. Опитах се да влеза с del в BIOS не става, опитах се да стартирам Boot menu и това не стана. Съмнявам се да не би да ми е "изгорял" твърдия диск, може и да не е това. Вие какво ще кажете? Ако действително това е проблема мога ли да си възстановия част от информацията от него? Благодаря Ви предварително на всички!!!
  14. Здравейте, колебая се между 2 апарата: Sony slt-a55 и Sony DSC-H100. Кой от двата да си избера. Благодаря предварително.
  15. asparuh83

    Проблем с НР принтер

    Оригинална е главата и се ползва всеки ден. Реших проблема си. Намерих опция от самия принтер за почистване на главата и се оправи.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.