Премини към съдържанието

StoqnS

Потребител
  • Публикации

    402
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

226 Супер репутация

Всичко за StoqnS

  • Титла
    kaldata приятел

Последни посетители

3829 прегледа на профила
  1. StoqnS

    Какво трябва да се случи с Делио Роси ?

    Според мен е задължително да се смени треньора и екипа му. Още сега, веднага, на секундата! Освен това задължително трябва да се освободят всички чужденци в отбора. В отбора трябва да има само българи, за предпочитане юноши на клуба. Същите резултати бихме ги постигнали с български треньор и български играчи, но за десетократно по-малко пари! Така съм убеден, че отборът най-после ще се изправи на краката си. Сигурен съм, че ако всичко това стане, след 22 години, тези които сме живи, ще се радваме на спечелена купа на България, както и че оживено и с плам ще дискутираме 4-те си участия в ЕКТ за този период, призовото 3-то място през сезон 2023/2024, както и 8-те пъти, когато сме успели да се класираме сред първите 6 отбора на шампионата.
  2. StoqnS

    Употребяван авотомобил до 10,000лв.

    Не знам, колко са като процент хората, които карат 5 000 км на месец? Аз самият не съм от тях, но когато съм отпуск пътувам.Гледам да посещавам нови места, места които биха ми харесали.Когато го правя, ми харесва да ми е комфортно и удобно! И не, не стоя един час в нея, когато карам колата на дълъг път - стоя по 5-6, дори и по 10 часа в нея. Правил съм го в немалко автомобили и определено оценявам, когато имам комфорта на удобните седалки, климатика, темпомат, любимата ми музика на флашката, с любими хора в колата. Не ми се нрави, когато след дълъг път ми се налага да правя упражнения за раздвижване по няколко минути! И кой ти каза,че хората не прекарват повече от един час на ден? Ами тези, които са в големите градове? Знаеш ли, че в един голям град, хората сумарно прекарват в задръствания не само месеци, а цели години! Искаш да ми кажеш, че си съгласен примерно 1 година от живота ти да мине в неудобството да мръзнеш като куче или да се потиш като кон, заради "тънканата"? Ами съжалявам, но това е елементарно, даже много елементарно схващане. И днешните коли, отдавна не са само двигател и окачване! Толкова други неща има, които струват пари, че хората гледащи келепира изобщо не им трябва да си купуват кола! И защо ти е изобщо кола, след като не можеш да си позволиш да и оправиш парното и мръзнеш в нея? Колко живота имаш? Кога ще живееш? Тези стотинки, дето ги спестяваш, в гроба ли ще ги отнесеш един ден? Живей! Гледаш какво става с хората около нас.Ракът е пандемия. Вече деца се разболяват често, камо ли възрастни! Харчи си парите и си прави кефа бе. Защо мислиш са казали хората, че икономията е майка на мизерията?!
  3. StoqnS

    Употребяван авотомобил до 10,000лв.

    Това, дали няма да ти се повреди автомобила по време на път няма никой, който да може да ти го гарантира. Но виж, заради ръждата на един приятел на колата, се наложи да променим малко маршрута и ни изяде няколко часа от деня. По едно време започна да се чува едно хлопане отзад и колата взе да става леко нестабилна в завой и на дупки. Оказа се, че ръждата напълно беше изяла купето и амортисьора буквално се беше откачил от основата си, където е захванат за купето. Та ето как, без непременно да е заради мотор, a заради ръжда(която за теб може и да няма голямо значение), може колата ти да излезе от строя. Отделно заради ръждата може и с мотора проблеми да имаш, но това е друга тема! Пък и за да не се стига до неприятни ситуации с колата, или поне да се минимизират до минимум, човек я кара периодично на прегледи, нали?! Например, когато я закараш за регулярно обслужване при дилъра или някой добър сервиз, там хората си правят различни видове инспекции, съобразно годините, пробега и историята на автомобила. Е, струва пари, ама здравето и сигурността на човек са още по-важни, нали?!
  4. StoqnS

    Употребяван авотомобил до 10,000лв.

    Такааа. Да започнем отначало. Под пpактичен, по принцип повечето хора разбират автомобил, който ще ти свърши работа в най-различни ситуации за дългото време през което ще го ползваш. Да отидеш със семейството и/или приятели на излет.Да отидеш на лов/риболов.Да отидеш на планина/море.Да пътуваш с него до работа и обратно и каквото още ти хрумне! Това, че нямаш багажник съвсем не значи, че на едно 90% от хората няма да им трябва.Да, има Ганьовци по света, дето заради едната "тънкана" са склонни да жертват всичко, но болшинството от хората не са така. Колкото до това, че слагаш багаж вътре в колата...ами това в един момент може буквално да се окаже нездравословно за теб или някой друг! Но "тънканата"(келепира, ако предпочиташ) вероятно е по-важна и от това. Маневрите при паркиране са си въпрос на умение, навик и добро познаване на автомобила, който кара човек. Виж това за климатроника не знаех, че ме прави гъзар! Не, че искам и ми трябва да съм гъзар, но явно неволно съм станал такъв, след като съм с климатроник. Иначе на мен прозорци не ми се е налагало да отварям от години - точно заради климатроника, а и заради личен комфорт! По същата причина не ползвам и т. нар. "шебедах" или както там се нарича и пише. Сигурно е много гъзарско да си изкараш ръката през прозореца, ама пусто да е.... на мен са ми по-важни комфорта и още повече здравето и сигурността ми. Не ми харесват паразитните шумове, прахоляк, мирис на изгорели газове и т.н. Какво да правиш? Всеки си има собствени рабирания за кеф. И тия 600,700, 800, 900, а понякога дори над 1 000 км ми се налага да ги правя доста по-често от веднъж годишно! Най-вече когато съм отпуск.И ми се случва да измина 3 000,5 000, а понякога и над 10 000 км на месец. Та и заради това ми е доста важно колата да ми е комфортна и практична. Сам разбираш предполагам, че автомобил от сорта на Фиеста или нещо подобно не би ми свършил работа. Иначе на сняг не е нужно да летиш!Не ми харесва обаче и да ми се налага да взимам някой завой с 20 км/ч, при положение че с нормален и стабилен автомобил го правиш с 35-40 км/ч без да рискуваш задницата на колата ти неистово да желае да изпревари предницата, както и някой да те удари отзад, т.к. ти се влачиш като костенурка! А примерът с тази Фиеста е показателен за разбиранията на едно 80% от собствениците на автомобили в България и най-вече за тяхната честност и обективност! Та, ти, от една страна пишеш, че автомобила не се чупел, а от друга пишеш че 3/4 от нещата били счупени и/или не функционирали, както трябва. Това, за тези дето не сме гъзари, си е пълен боклук, що касае здравина и качество и много далеч от не чупещ се автомобил, т.к. според описанието ти се е cчупил повече от достатъчно! Между другото има още по-евтини, здрави и икономични варианти за придвижване. Сигурен съм, че ще се сетиш.Е, не са чак толкова гъзарски, но ти след като си готов да жертваш толкова много неща, едва ли ще ти коства много и малко от гъзарията да прежалиш!?
  5. StoqnS

    Употребяван авотомобил до 10,000лв.

    Как може човек да има толкова елементарни виждания? След като в тази кола ще прекарваш дълги часове от живота ти, не би ли било по-важно човек на първо място да гледа автомобила му да е сигурен и комфортен? Да е практичен, да е широк и удобен също. Ако ти се налага да прекарваш сумарно 1,2 или 3 години от живота ти в него, ама буквално от целия ти живот, ако приемем, че човек живее 80-90 години, не би ли гледал комфорта? Аз определено бих.Разликата от това в автомобила ти да има климатик, когато навън е 35 градуса и това да нямаш е огромна! Разликата от това да пътуваш 800, 900 или над 1000 км и след това да слезеш от него без да си уморен, с това да си изминал под 600 км, направил си няколко големи почивки, и въпреки всичко да слезеш от колата като "пребит" също е огромна! Разликата в това автомобила ти да е стабилен на пътя, дори и при по-висока скорост или при сняг, и това да го чувстваш сякаш ще излети от пътя при скорост над 120 км/ч също е огромна! И т.н. и т.н...... Един автомобил не е само 20, 50 или 100 000 евро! Един автомобил може и трябва да бъде много повече от това. В противен случай на човек му е достатъчна и една каруца(буквално). Здрава е, евтина е, поддръжката също, икономична е, имаш място за багаж. Какво повече да иска човек? Виж в България и по света, колко хора са така!
  6. StoqnS

    Употребяван авотомобил до 10,000лв.

    Изключително точно и най-вече показно и нагледно мнение. Няма как да не бъда по-съгласен с него! Благодаря ти, че го написа толкова добре и онагледяващо. Само да добавя, че в световен мащаб е така, не само в България. Хората по света имат различни вкусове и разбирания. Едни обичат колите да са им евтини, други да са големи та големи, трети да са сигурни, червърти да са динамични, пети да са икономични, шести да са комфортни, седми да са красиви, осми да са практични, девети да са мощни, десети да са екологични и т.н. Естествено има доста хора, които търсят някаква комбинация от 2-3 неща, когато търсят автомобил. Но циганите (ромите, ако предпочиташ или пък мангалите)... много точно попадение. Там ген, манталитет, разсъждения, вкусове и прочие, при това без значение дали са богати и бедни....бомба си, пич!
  7. StoqnS

    Употребяван авотомобил до 10,000лв.

    Не знам някаква криворазбрана чест ли е, комплекси ли са, но е факт, че колите в България са най-здравите в света, според собствениците им. Сменят се само масла и филтри и са изминали разстояния минимум до Луната и обратно! ЖеУезни са, брат! Човек да се смее ли, да плаче ли.............................
  8. StoqnS

    Употребяван авотомобил до 10,000лв.

    Аз нямам предвид, кое, колко се търси. Имам предвид, кой автомобил, колко дълго се кара. Тук японските и корейските ги карат доста, но до една възраст.После ги скрапират, т.к. за нищо не стават или трябва да се набиват много пари да ги лекуваш от изгнило най-вече. Аз преди време, когато дойдох тук се подведох по съветите на хора, като Димитър 59 и си търсех на всяка цена японска машина. Точно същите неща ми разправяха, приятели, познати и колеги.Няма чупене, здрави, безпроблемни, кучета са, икономични и какви ли не още суперлативи. Речено-сторено! Започнах аз да търся и първо се хвърлих на една Мазда 323 Протеже(май така беше модела).Ееееей, толкова изгнил автомобил само Опел може да направи. Като се наведох отдолу да погледна - ами то нямаше нито един елемент без да е потънал в ръжда. Отварям предния капак - там същата работа.Шофьорската врата с дупка от ръждата направо. И това за 10 годишен автомобил. Естествено подминах я и дори не си помислих да я купувам. По-нататък отидох да гледам една Тойота Терсел. На малко км( ок. 130 000), гаражна, пазена....Отварям врата и.... релсите на седалките изгнили. Ама това нормално ли е, питам продавача?Ами, виж сега, то тука в Канада много сол, много студ(верно е), та затова така. Тръгваме да я караме в сервиз да видя колко ще ми струва смяна на накладки и дискове. Обаче ми направи впечатление, че в завой, каретата тракат ли тракат. Айде и от тази "здрава" японка се отказах. Отивам да гледам една Хонда Сивик. Продаваха я от официалния дилър, с един собственик преди това, 10 годишна. Ами харесах я - на 181-182 000 км беше по спомен. Имаше ръжда, но на фона на Тойотата и особено на Маздата си беше в почти перфектно състояние....или поне така ми се стори на фона на другите две 10 годишни японки. Търкалях я към 4 години и я продадох на около 235-240 000 км. Единственото, което се оказа вярно от това, дето ми ги хвалеха беше, че е икономична - в града рядко виждах разход повече от 7,5 л/100 км(без зимата в студа разбира се, когато се качваше)! Обаче! Климатикът не и работеше още като я взех, катализатора се беше спукал, шарнирен болт замина, кормилните болтове и те, от покрива заради ръждата течеше при по-силен дъжд, шумоизолация тази кола нямаше, седалките и бяха най-неудобните в които и досега съм сядал(смърт бяха на дълъг път), беше тясна вътре, волана беше неудобен и се хлъзгаше, когато ми се изпотяха ръцете, кормилата рейка беше протекла, съеденителя беше заминал, счупи ми се механизма за чистачките, АБС-а работеше безумно, особено зимата(не даваше да пипнеш педала)... Повече вяра на хора, като Димитър 59, НЕ! Сега гледам, кои автомобили и модели ги търкалят най-дълго време - такива и ще взимам в бъдеще! Баща ми в България търкаля от над 10 години, вече над 24 годишно Венто. Тази кола е с класа над бившата ми Хонда.И най-важното - оказа се по-здрава, нищо, че е на повече км и нищо, че германците нагласяли класациите си за надежност, според такива като Димитър 59.
  9. StoqnS

    Употребяван авотомобил до 10,000лв.

    За човек от България, кое ли ще е по-достоверно, според теб? Дали на тази в Германия или на тази в САЩ? И още по-важното е, дали данни от технически преглед са по-достоверни или данни събрани от "честната" дума на Хасан, Мохамед, Хуан или Педро да речем?! Не на последно място, защо мътните да го вземат, по пътищата има толкова 10+, 15+, дори 20+ годишни автомобили от Европа, а тези от Япония и Корея са забележимо по-малко? Защо ли тук в Канада по пътищата изключително рядко вече виждам например Тойота Ярис 3 поколения назад, или пък Хюндай Акцент 3 поколения назад(тук ехидно някои наричат този модел Аксидент), или пък Елантра 3 поколения назад. Да продължавам ли с модели на Хонда, Нисан и останалите? Да, имат и наистина корави модели(Корола, Сивик, Камри, Акорд) от които можеш да видиш по пътищата автомобили и 4-5 поколения назад, но странно как ми се случва да виждам почти всеки ден Бора или Пасат от същото поколение, а не коли на същата възраст на Мазда, Субару или Нисан да речем. Пълните боклуци от Мицубиши пък изобщо може да ги забрави човек!
  10. StoqnS

    Употребяван авотомобил до 10,000лв.

    Прав си за едно. Човек може да попита гугъл, а той често казва различни неща. Ето например какво казва за класацията на Декра от 2016-а, където се следят има-няма 15 млн. автомобила в 11 класа: https://www.dekra-certification.com/c/document_library/get_file?uuid=49a6238d-1b5c-4523-a0e8-a573bc68cea6&groupId=10100 Това казва класацията за 2014-а: Победител в класацията на Dekra е Mercedes-Benz E-Class Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra, публикува годишната си класация на най-надеждните автомобили. За 2 години нейните експерти са провели технически прегледи на общо 15 млн. машини, като се оценяват единствено тези, продавани на местния пазар – повече от 1000 модела. Новата E-Class. Снимка: Mercedes-Benz Dekra базира класацията на широк кръг от проблеми при автомобилите, но в калкулирането на резултатите не се взимат предвид недостатъци като износване на гумите, лоши чистачки или повреди на огледалата за задно виждане. Изследваните модели са разделени на категории, но не по възраст, а по пробег - до 50 000 км, между 50 000 и 100 000 км и от 100 000 до 150 000 км. Събралият най-много точки автомобил получава наградата „Най-добър във всички класове“. През тази година за такъв е обявен Mercedes-Benz E-Class. През миналата титлата отиде при седана Audi A4. Първите 3 модела в отделните категории Супермини автомобили до 50 000 км – 1. Audi A1, 2. Mazda2, 3. Toyota iQ Супермини автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda2, 2. Volkswagen Polo, 3. Ford Fiesta Супермини автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. MINI, 2. Toyota Yaris, 3. Toyota Aygo Компактни модели до 50 000 км – 1. BMW 1-Series, 2. Ford Focus, 3. Toyota Prius Компактни модели от 50 000 до 100 000 км – 1. Mazda3, 2.Volkswagen Golf VI, 3. Toyota Prius Компактни модели от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf VI, 2. Toyota Yaris, 3. Volkswagen Jetta Среден клас автомобили до 50 000 км – 1. Volvo S60/V60, 2. BMW 3-Series, 3. Seat Exeo Среден клас автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. BMW 3-Series, 2. Audi A5, 3. Audi A4 Среден клас автомобили от 100 до 150 000 км – 1. Audi A5, 2. Audi A4, 3. Mercedes-Benz C-Class Лимузини до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2.Audi A6, 3. BMW 7-Series Лимузини от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes-Benz E-Class, 2. BMW 5-Series, 3. Volkswagen Phaeton Лимузини от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes Benz E-Class, 2. Volvo S80/V70, 3. Mercedes-Benz S-Class Спортни автомобили до 50 000 км – 1. BMW Z4, 2. Porsche 911, 3. Audi TT Спортни автомобили от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi TT, 2. Volkswagen Scirocco, 3. Porsche 911 Спортни автомобили от 100 000 до 150 000 км – 1. Mercedes SLK, 2. Mercedes SL, 3. Porsche Boxter/Cayman SUV/4x4 до 50 000 км – 1. Mercedes GLK, 2. Volvo XC60, 3. BMW X1 SUV/4x4 от 50 000 до 100 000 км – 1. Audi Q5, 2.Volvo XC60, 3. Mercedes GLK SUV/4x4 от 100 000 до 150 000 км – 1. Audi Q5, 2. BMW X5, 3. Porsche Cayenne Миниван до 50 000 км – 1. Mercedes-Benz B-Class, 2. Ford C-Max, 3. Volkswagen Sharan Миниван от 50 до 100 000 км – 1. Renault Scenic, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Suzuki SX4 Миниван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Golf Plus, 2. Toyota Corolla Verso, 3. Mercedes-Benz B-Class Ван до 50 000 км – 1. Renault Master, 2. Volkswagen Crafter, 3. Mercedes Sprinter Ван от 50 000 до 100 000 км – 1. Mercedes Sprinter, 2. Volkswagen Crafter, 3. Fiat Ducato Ван от 100 000 до 150 000 км – 1. Volkswagen Crafter, 2. Mercedes Sprinter, 3. Ford Tranzit За 2015-а: В класацията на DEKRA на първите 3 места са немски модели Компанията за технически анализи и наблюдения Dekra публикува класация за най-надеждните автомобили в Германия. Подреждането е направено след технически прегледи на близо 15 млн. леки коли, реализирани на местния пазар през последните 2 години. За да участват в класирането, машините трябва да имат поне 1000 продажби на пазара в Германия. Експертите са изследвали повредите и износването на различните компоненти, като обявиха трите най-надеждни коли. Първата тройка е представена изцяло от немски автомобили. Първото място е за Mercedes-Benz E-Class, а второто и трето за Audi Q5 и Mercedes-Benz GLK съответно. В повечето класове победителите също са представители на германската автомобилна промишленост. При компактните машини с пробег от 0 до 100 000 км първи е Audi A1, при тези с пробег от 100 000 до 150 000 лидер е Volkswagen Polo. Начело в „голф-клас” са Toyota Prius (категория с пробег 0 – 50 000 км), Mazda 3 (категория с пробег 50 000 – 100 000 км) и Volkswagen Golf VI (категория с пробег над 100 000 км). При автомобилите от сегмент „D” начело е Volvo S60 (категория с пробег 0 – 100 000 км), а при тези с пробег над 100 000 км – Audi A5. Най-надеждните кросовъри в класацията на Dekra са Mercedes-Benz GLK (пробег от 0 до 100 000 км) и Audi Q5 (пробег над 100 000 км). При седаните от бизнес класа победител е Mercedes Е-Class, който печели както при тези с пробег до 100 000 км, така и при тези с над 100 000 км. Първите места при спортните автомобили са за BMW Z4 (пробег от 0 до 100 00 км) и Audi TT (над 100 000 км). За 2013-а: Германците разпространиха статистиката си за надеждността на употребяваните автомобили Най-популярната в Германия компания за технически анализи и наблюдения - Dekra, разпространи доклада си за надеждността на употребяваните автомобили. Докладът за 2013 година се основава на данните от над 15 милиона прегледи, направени през последните 2 години. Надеждността на автомобилите се измерва чрез индекс - DFI (DEKRA Fault Index), който показва съотношението между колите без проблеми и такива, показали дефекти. Големите победителите в тазгодишното издание на класацията за надеждността на употребяваните автомобили са Audi A4, Ford C-MAX и BMW Z4. Audi A4 печели титлата "Най-добър във всички категории", регистрирайки индекс DFI 87.4. Возилото от Инглощад показва най-добър среден резултат при автомобилите с пробег до 50 000 км, до 100 000 км и до 150 000 км. Веднага след него се нареждат Mercedes-Benz C-Class (DFI 86.7) и Volvo S80/V70 (DFI 86.3). Ford C-MAX и BMW Z4 пък си поделят наградата "Автомобил на годината", тъй като показват най-добър индивидуален резултат - DFI 97.7. Както обикновено Dekra подрежда моделите с най-малко поведи в осем основни категории. При малките автомобили победител е Audi A1 (DFI 97.1), а Ford Focus печели при компактните коли (DFI 97.3). Първо място при големите автомобили печели Mercedes-Benz E-Class (DFI 97.4), а BMW 3-series оглавява категорията на колите със средни размери (DFI 97.1). BMW взима наградите и в категориите спортни коли и кросовъри - с моделите Z4 (DFI 97.7) и X1 (DFI 96.2). При семейните ванове най-малко повреди показва Ford C-MAX (DFI 97.7), а при бусовете победител е VW Crafter (DFI 77.6) Тук можеш пък да видиш и тестовете на ТЮВ, които тестват малко по-скромна бройка (по спомен около 9 млн. автомобила): http://www.anusedcar.com/ В САЩ Consumer Reports ги тестват на уникален принцип: - един, най-често арабин или латинос, казал и написал нещо си там. Събират анкетните карти на всичките подобни и обявяват резултатите! За България класацията е още по-достоверна: - един прЕател има Ярис хибрид, на 300 000км е, без нищо да е пипнал и му харчи 2л/100км. Всеки човек с глава на раменете си може да види, какви автомобили се движат по пътищата, на колко години са, в какво състояние са и защо 20+ годишен японски автомобил в движение можеш да видиш веднъж на високосна година. Това последното е просто израз.Дано някой не се хване буквално за цифрата!!! И още нещо по темата.От 1-2 седмици, предимно от любопитсво, се ровя из сайтовете за продажби на коли на употребявани автомобили в България и.....на много интересни обяви може да попадне човек, за супер,мега, гига здравите японски автомобили. При нужда мога да цитирам от самите обяви!
  11. StoqnS

    Кола до 6300лв.

    Ами Дачия в Европа си продават близо по половин млн. на година. Не са за оплакване.Тойота в Европа даже не знам дали в десетката ще влезе, ако смяташ всяка марка отделно.Сега като се замисля, само във ВАГ има 3-4 марки, дето би могло да имат по-големи продажби от Тойота в Европа. Отделно имаш МБ, БМВ, Рено, Пежо и други най-разни. Ами Лексъс с техните около половин млн. продажби в световен мащаб не са много за хвалба! Даже не могат да си мечтаят, дори и след 10 години, да достигнат продажбите на немската премиум 3-ка(всяка една от тях продава ~2 млн. годишно в световен мащаб). Те дори все още не успяват да си върнат 1-то място по продажби в САЩ - вече няколко години поред станаха. Даже не знам дали вече са и 4-ти по продажби сред премиум моделите в световен мащаб?! Волво за 2-ра година поред продават над половин млн. и ми се струва, че може и да са ги минали по продажби. Не знам и как продават Ягуар и ЛР, но може и те да са с повече продажби в световен мащаб?! Колкото до Дачия, аз точно това написах - че се продава доста добре в Европа. Между другото, Тойота са едни от каруците на тукашния пазар.Арабите и латиносите примират за японско или корейско. Един ден, когато евтини китайски подобия на коли навлязат тук, тогава тях ще налазят! На Тойота С. Америка и е основния стълб в продажбите - доста сериозен дял имат и продажбите им трябва да са около и дори над 3 млн. С Лексъс може и над 3,5 да са, знам ли?! Обаче в Европа и Китай, където се продават над половината от автомобилите в световен мащаб (~40 000 000 от общо над 70 млн.) Тойота не знам дали и 2 млн. продажби имат.С Лексъс може и малко повече да са. Тойота естествено са силни при жълтурите извън Китай - там онези с дръпнатите очи им разбират странния дизайн на колите, особено този на Лексъс, дето отпред на колата сякаш са сложили градинска ограда от някой магазин от сорта на Мосю Бриколаж. Едно време Лексъс копираха МБ и дори БМВ, та поне имаха приличен външен вид, а сега дизайна има е пълен потрес. Четох, че май Тойота ще наемат европеец за дизайнер(?), та ако е вярно и стане поне ще станат по приятни за гледане. А ако попият нещо от БМВ, може и по приятни за каране да станат?!
  12. StoqnS

    Кола до 6300лв.

    Аз просто отбелязвам, че има неточност в твърдението ти!От номер 1, отидохме на номер 3! Иначе не знам как Европа е нищо, но е факт, че там, както и на най-големия пазар на автомобили - Китай, Тойота не се нравят на потребителите, ама хич! Тойота, както и останалите марки автомобили за ширпотреба, вървят на места, където хората търсят най-вече евтиното.Това е най-честият довод, който можеш да срещнеш от собственик на такъв автомобил! Евтина за закупуване, евтина за поддръжка и консумативи. Само дето в Европа и Китай тези ниши са заети от още по-евтино и хората търсещи евтиното избират именно такива продукти! Защо мислиш, че Дачия например е толкова популярна в Европа?!
  13. StoqnS

    Кола до 6300лв.

    Бяха номер 1 по продажби! От 2 години вече не са!!! Само за сведение, за изминалата 2017-а са на 3-то място по продажби.Това е в световен мащаб. Конкретно в Европа никога не са ги броили за нищо, а и едва ли някога ще го направят. Просто в Европа тази ниша на масовките отдавна е запълнена и конкуренцията е меко казано жестока. Купи си автомобил, за който ще ти е лесно, бързо и евтино да си намираш части. Насочи се към кола от Европа. И каквато и да купиш обаче, не очаквай да е здрава за тези пари!Аз лично, от тези които си изброил в друго твое мнение бих избрал Пасат.Не за друго - по-голяма е от другите! Пежото и Астрата също не са лоши.Аудито и Мерцедеса - имаш ли пари да ги поддържаш?
  14. StoqnS

    Съвет за кола втора ръка

    Всеки има различни представи за кеф! При мен 20+ годишен автомобил за ширпотреба по-скоро би ми причинил неудобства и дискомфорт, но всеки си има различни усещания.
  15. StoqnS

    Колко километра изминавате годишно с автомобила си ?

    Едва ли?! По-скоро се е нагледал на лъжци и хвалипръцковци, дето са голямата работа! И това не е само за пробега. Както са я подкарали, въпрос на време ще е такива хора да започнат да се хвалят с изминати 3-4 000 км дневно. Пък колко са им здрави колите...не е за приказване. А, да не забравяме и колко са икономични. Легендарни са направо! Иначе по темата: 14.06. 2010 - 11.02.2018 ~64 300 км при закупуването на колата(мога да приложа снимка на фактурата при желание), към днешна дата километража е 195 150 км, което грубо прави 131 000 изминати км. На предната ми кола за 4 години без един месец ~48 000 км.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.