Премини към съдържанието

Glenarvan

Потребител
  • Публикации

    1139
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1054 Жестока репутация

5 Последователи

Всичко за Glenarvan

  • Титла
    Графичен Дизайнер

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Tomorrowland

Последни посетители

12018 прегледа на профила
  1. По принцип винаги си гледайте кодеците. Инсталирайте последната версия на K-Lite и то в пълен размер. Също влияние може да оказва липсата на конкретен кодек. В K-Lite не съм сигурен, но май няма абсолютно всички възможни кодеци. Но пък има от повечето познати на всички, файлови формати.
  2. Има си като цяло, атмосферата е сравнително нормална за сега. Аз поне не съм имал проблеми с екипа, но не съм и толкова често аткивен. Казвам го за мен, защото всеки си отговаря за себе си като цяло хахха.
  3. Аз не съм пипал нищо хардуерно и няма да го направя докато не изтече гаранцията. В Понеделник звънкам на HP да ги питам за какво става въпрос и ще преценя как да действам. Няма как по твой си усмотрения да ми отказваш гаранцията. Няма и логика. Няма и смисъл. Лаптопа е закупен без ОС. Пиратска ОС, пиратски игри или програми теб не те интересуват. Ще се съобразяш с условията и със закона. Ако в условията на гаранцията е написано, че не може да се форматира харда (което е супер нелогично), аз няма да го форматирам или ако потребителя си губи правата заради пиратски софтуер. Но тази машина си е моя и ще си я правя каквото си искам. В рамките на гаранцията. Въпроса ми беше прост. Какво се случва ако серииния номер е регистриран в системата на производителя и лаптопа дефектира (което при новата техника не е рядкост) и аз го дам на търговеца, а гаранцията по системата е изтекла. От Лаптоп БГ ми казаха оня ден да не се притеснявам, аз към тях си имам гаранция 2 години. Питах съвсем просто нещо и ти като сервизен техник започна да се репчиш "ама ако тва, ама ако онова"... Няма ако и няма или. Въпроса беше прост.
  4. По лаптопа никъде няма лепенки и при купуването на машината избрах опцията да е без ОС. Дори и пиратски да е, ако хардуера е проблемен нямат право да отказват гаранцията.
  5. Ами, той така или иначе е с 2 години гаранция. А между другото значи дори и да дефлектира, пращам го на търговеца и те се оправят.. така да разбирам... аз работа с HP Bulgaria нямам и с техните сервизи и тн?
  6. Изтича в Четвъртък на 11.07 мисля. Има време да се обадя и да питам.
  7. Батерията е капсулована. Не е външна, както си беше едно време. Иначе говорих с тях и ми казаха, че гаранцията ми към тях си е 2 години и че батерията е на 208 дни, защото можели производителите в завода да са правили тестове или нещо да е тестван... неща от тоя род ми казаха.
  8. Ами... моят модел е с 12GB RAM (8+ 4 добавени от тях), с i5 процесор и с 1TB HDD и 256 SSD NVMe за 1100лв на промоция. Гледам, че в сайта пишат, че имат няколко оставащи бройки. След като сканирах и двата - HDD-то е работил 17 часа, а SSD-то - 1 час. Така пишеше след като ги видях с един софтуер данните им - колко са работили и тн. Същият модел обаче на същия лаптоп го има със 100лв повече, но с по-ниски параметри: i5, 8GB RAM, 256SSD. А моято е с допълнителни 4ГБ и 1ТБ хард. Което е на далавера. Но пък батерията е на над половин година. 208 дни са си 208 дни. По принцип са реномиран магазин в БГ. Регистрирания сериен номер не е окей. Аз нали ви цъкнах скриин от сайта на HP. Ето го пак. Какво означават тези данни: Снимка
  9. А ако реша да го оставя... какво може да стане в крайна сметка? Ако.. .да кажем дефлектира продукта или има каквито и да било проблеми?
  10. А ми аз не мисля да се занимавам с КЗП. А просто да върна лаптопа на Лаптоп БГ. Реално не ме интересува, че гаранцията ми е към тях. Не искам ползван лаптоп.
  11. В такъв случай какво да правя момчета? Да го връщам ли?
  12. Ами нямам гаранционна карта. Електронна е гаранцията. А в документа на профила ми на сайта им, не пише нищо. Фактура и касова бележка имам.
  13. Да, ами а ако им го връщам какво трябва да представя като документи? Фактурата е достатъчна предполагам. Или касова бележка?
  14. А ми дамата ми каза, че в завода ако правели тестове или бла бла...но аз си имам 2 години гаранция при към тях. Което реално е странно, защото лаптопа ако дефектира или има някакъв проблем си ходи в представителството на HP България. Няма те като търговци да ми го оправят. Което означава, че с тези 7 месеца няма да ми я зачетат.
  15. Здравейте отново момчета. Твърдия диск пише, че е работил 17 часа, а SSD-то 1 час. Което реално не ме бърка много много, защото може и да са ги сменили. Дори и да пиша на HP. Ще трябва да чакам няколко дни. А така ще изтекат тези 14 дни и няма да мога да го върна. Харесва ми като лаптоп. Фирмата е Лаптоп БГ (известна на всички). Когато го вземах от тях в офиса на куриера имах опция преглед и тест. По него нямаше никакви следи от употреба. Когато го поръчвах ми се обади техен консултант и изрично питах дали ще е отварян и те ми казаха "да, ще бъде отворен, за да му бъде поставена допълнително 4GB рам". Което май дава представа за ситуацията. До колкото съм чувал това е начин да пробуташ върнат лаптоп. Ако е върнат държа да ми се каже. Вечеря като звънях ме уверяваха, че е нов. А са сериозна фирма. Не им отива. Гаранционна карта не ми пратиха на хартия. Имам я електронно, но там пише, че си има гаранция 2 години. И не пише нищо друго. Някакъв PDF документ е в профила ми в техния сайт. Но в него няма никаква въведена информация в полетата на документа.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...