Премини към съдържанието

krasi2606

Потребител
  • Публикации

    1
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

2 Неутрална репутация

Всичко за krasi2606

  • Титла
    Новобранец

Информация

  • Пол
    Мъж
  1. Всичко за ЕМАГ - тук

    Аз изгорях със 70 лева. Похарчих ги за покупка на компютърни колонки. Бяха видимо ползвани, което беше първото разочарование, но не това беше причината да ги върна. Просто реших, че определено ми трябва по-висок клас. Възползвах се от правото си да ги върна, като през това време продължавах търсенето. Интересното е, че имах намерение да ги купя отново от тях. Както и да е... Няколко дни след като върнах стоката получих имейл, че ще бъде извършено сторниране до 72 часа. От тогава минаха седмици, през които съм провел много разговори по телефона. Един разговор е средно 15 минути - 12-13 минути слушаш песнички, след което за 2 минути дежурните реплики и обещания за някаква обратна връзка. Интересното е че единствената връзка с въпросния търговец е телефон, който е с работно време от 10 до 18 часа, един имейл (който май е в отпуска) и адрес в Румъния! До Румъния не ми се ходи... Парите вече ги похарчих за телефон, но все пак не мога да им ги подаря... Никой май не знае какво се прави в този случай... Последно един пример с друг търговец. Същия продукт поръчах от Плесио преди това, като директно заплатих през ипей. Оказа се, че не е наличен в момента и трябва да чакам. След като казах, че не искам да чакам получих парите си обратно в сметката на същия ден! Споделям с надеждата да не изгорят и други хора. След кратко проучване разбирам, че не съм единствен, дано поне занапред не се увеличават. Все пак има избор. Не всички са некоректни и нелоялни... Всъщност това не е некоректност, а чиста кражба и измама!
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.