Премини към съдържанието

stoian32

Потребител
  • Публикации

    321
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

40 Добра репутация

2 Последователи

Всичко за stoian32

  • Титла
    Почетен потребител

Последни посетители

4453 прегледа на профила
  1. Аз го намерих, под леглото на което спим. Какво прави там, е добър въпрос. Днес минах изкарах немски талони и TUV и вече си е всичко наред. За някой в бъдеще да знае, че няма възможност да ви изкарат документ който да замести големия талон. От посолството вчера отново ми казаха, че не могат и да я карам на автовоз. Друго което може да ви е полезно. Това, че може да пътувате само с малкия талон съвсем спокойно, стига да е издаден след 2018 година ако не се бъркам, защото от тогава записвали в малкия талон допустимата маса на автомобила,и следователно нямат причина да ви искат големия талон за да проверят (ако изобщо някой иска да ви проверява за това). И още нещо в чужбина тук твърдя само за Германия, никой полицай при проверка не може да разбере дали ви е изтекъл прегледа. Обаче ако стане ПТП, ще имате проблем с застраховката, може или нак вероятно няма да ви изплатят нищо.
  2. Еми ще се опитам още веднъж, чрез помощта на някоя институция да изкарам документ който временно да замества големия талон докато се прибера. Ако не стане тръгвам на риск и се моля да не ми го изискат някъде по пътя, ще гледам да минавам граници в по пиковите часове когато има по дълги опашки, че тогава по не се разправят. За изтеклия преглед, се надявам да влязат в положение, че не съм имал избор. Колата е нова, и е супер видно в перфектно състояние, да кажем, че е някъв барутник да се заяждат. Звъннах на няколко познати в мвр твърдят, че най много 50лв глоба да имам за прегледа.
  3. На няколко пъти ми го искат на влизане в Сърбия откъм Унгария и после на влизане в България откъм Сърбия. Имам стикер на стъклото да , но той е без щтракната дата на него пише само , МВР Пловдив технически преглед. Отделно имам едно талонче на което пише до кога е прегледа. Но вярвам, че дори и да ме спрът в България когато влизам , ще ми влязат в положение , но и да не го направят най много една глоба да отнеса . Явно както виждам трябва да е на риск .... Немската полиция ми каза да звъня в посолството. А от посолството ми казаха да звъня в КАТ . След като се свързах с КАТ ми казаха , че за нов голям талон искат колата да мине канал... След като се опитах да им кажа , че няма как да мина канал , тъй като трябва да пътувам без документи до България , получих отговор . ,,Еми незнаем господине,,... Може да приемем факта , че им звънях на всичките в петък следобед, и никой не е имал желание за нищо. Ще пробвам в понеделник отново.
  4. Не съм пуснал жалба.Но те не са откраднати а изгубени.Ще пробвам но от разтояние не виждам как биха помогнали.
  5. Здравейте на всички. По заглавието предполагам сте разбрали какъв е проблема. Живея в Германия, преди време си купих кола от България и там я регистрирах на мое име и дойдох тук. Тъй като имам право да карам 6 месеца без да сменям номерата с немски ,се възползвах. Тъй като мина този период ,започнах да се организирам да я регистрирам в Германия. Започнах да си подготвям документите когато разбрах, че големия талон ми липсва и където и да търся го няма. Малкия талон ,тъй като ми стой в портмонето е тук,но големия липсва. Вероятност да съм го забравил в България няма , защото когато идвах към Германия беше в мен. След това го прибрах при едни други документи за да не стой в колата.И сега липсва и там и подозирам , че по грешка сигорно съм го изхвърлил. Вече е невъзможно да я регистрирам тук без него. Доколкото разбрах от сайта на МВР , трябва да предоставя колата в кат за да ми издадът нов талон.Но как да стигна до там без него. По границите до България доста често го изискват от мен и се притеснявам и найстина не знам как да постъпя. Дайте малко акъл , съвет , вие изпадали ли сте в подобна ситуация .Тъй като , не съм си правил сметка да връщам колата в България а да я регистрирам тук, в момента и прегледа и е изтекъл, но това да кажем не е толкова фрапиращо ще платя глоба ако ме спрът.
  6. Здравейте,имам един въпрос към по компетентните в тази област на авто диагностиката.Ще започна с това , имах дизелов автомобил от 2004 и сам си правих диагностика с (VAG-COM) програмата и всичко беше наред. Проблема е , че си взех по нов автомобил и стария ми софтуер на програмата както и стария ми кабел не са съвместими с него.Самия кабел влиза в гнездото ,но не свързва колата с компютъра. Колата е Ауди а4б8 2010. Смених версията на програмата с най новата която потдържа по нови автомобили. Версия (19.6). Проблема е кабела с който трябва да свържа колата към компютъра .Стария ми кабел , не ми върши работа , защото не потдържал някаква система (CAN) с която били по новите коли.Кабелите с който доколкото разбрах могат да станат нещата , се казват (HEX-COM+CAN) или ( HEX-USB+CAN). Пиша ви , с молба за помощ да открия тези кабели на по скромна цена. Защото на сайта на производителя струват над 200 долара , а на мен не ми трябват за професионални цели , за да ги дам. И се сещам , че преди време ходих на диагностика, когато видях, че моят софтуер не става за да си направя сам . И видях , че момчето боравеше със същата програма и го попитах от къде е закупил кабела и ми отговори да видя в интернет били по 30,40 лв . И до колкото забелязах имаше възможност да прави почти всичко по колата , смисъл не е имал ограничения заради това , че кабела не беше оригинален.Бих приел всякакъв съвет (освен философски такъв , който не е свързан с темата , а е съсредоточен върху упреци ) . Ако знаете , дали мога и с някакъв друг кабел да го направя или някаква алтернатива . Също ако случайно някой от вас притежава подобен кабел , и иска да се раздели с него също може да се свърже с мен . Благодаря ви ! ! ! ☺️
  7. С нова сумата беше 4 цифрена 😂😂😂. Аз реално отидох при тях за да питам за нова не за ремонт. За ремонт казаха 3 цифрена, но те попринцип все така правят за да си кажеш, е по добре нова. И ем по лесно за тях ем повече пари.
  8. Кво значение има. Нз къв е майстор ама го направи. А относно това искам да вметна извинявам се, че пропуснах. Той ми каза на немски какво трябва да смени, не го разбрах тъй като не знаех тази дума, и попитах отново какво значи това. И ми тогава ми каза вече кондензатор, може и да е нещо което изпълнява същата функция. И това което купих видимо приличаше на кондензатор. Но категорично заявявам, че не е стъпало.
  9. На мен ми звучи, още по странно, но е факт, случи ми се. И ако влезете в един форум на ауди, ще видите колко хора са си патили. Най вече собствениците на (A4 и А5) след 2009 и пълния екстри пакет.
  10. Това което ми е казал това ти казвам. В ауди ми искаха 3 цифрена сума.
  11. Не съм купувал стъпало и няма защо да те лъжа. 20 Евро ми взе за работата. Часта отделно за 10.Работи си в момента всичко, освен че и говорителя е изгорял (този от който бях хванал камбанките) но не е болка за умиране. Човека веднага щом му казах, че е пушило бяло и то доста беше сигорен, че е кондензатор. Макар, че и аз съм горил доста стъпала на усилватели, но не такива все пак , и никога не са ми пушили.
  12. Може от електроника да разбираш, ама от коли си назад. Това не е голф 4 от 2004, и дори като я купих в ауди изрично ме предупредиха ако го свалям и сменям да ида при тях и безплатно ще го сменят някак си без да спират тока.Но става въпрос за Германия та те тук в всичко виждат опасностти, може и просто съвет да са ми дали. Ако случайно си по наясно от тях евала ти правя. Както и да е ,проблема го оправих. Беше кондензатор купих си нов от ибей и един познат ми го смени за 20 евро и всичко е точно.
  13. Така е прав си. Но свалянето на акумулатора на тези автомобили не е желателно. Само един път съм го свалял , когато го сменвах за около няма и 5 минути, и веднага се нацъкаха 1 тон грешки, и колата отказа да запали и 2 часа ми правиха диагностика и чистиха грешки и тогава запали. Но да трябваше поне захранването към мултимедиата да разкача или поне камбанките. Вината си е моя, не казвам обратното.
  14. Не нямам вход за слушалки. Но ще сваля говорителите, за да видя дали найстина не са отишли и те. Защото съм почти сигорен, че и те са заминали.
  15. Не искам да изпадам в излишни спореве.Но отново ви казвам, че премахнах захранващите кабели който водеха към усилвателя. Единствения кабел който беше вързан за усилвателя когато изпуши модула, беше кабела за заземяване (Ground) и камбанките,който съм описал, че бях вързал към говорител който е от фабричните на колата за да взема сигнал. Написъл съм множествено число (клемите), защото от усилвателя имах 2 кабела който отиват в акумулатора. Единия беше главния захранващ (12v) а втория беше (remote), който служи да изключва и включва усилвателя, свързах го за кабел към габаритните светлини, за да се гаси сам когато колата не работи и ключа не е вътре. Сега предполагам ще упонирате, че тези модели габаритите не им светят през деня. На което ще ви отговоря, че на всяко едно ауди след 2009 може ръчно да настройте кога и как да светят всички видове светлини. Някак си съм доппрял кабел или не знам и съм дал на късо на говорителя за който ви казах че бях вързал камбанките, защото преди да замирише говорителя избуча странно 1,2 пъти. От там явно го е прехвърлило на стъпалото и е изпушило. Това е най разумното обеснение. Защото абсолютно всичко друго беше разкачено.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...