Премини към съдържанието

ivchodx

Потребител
  • Публикации

    49
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

16 Добра репутация

Всичко за ivchodx

  • Титла
    Потребител
  • Рожден ден 5.01.1996

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Добрич
  • Интереси
    Технологии, Игри

Последни посетители

2297 прегледа на профила
  1. Съжалявам за късния отговор. Кодът на грешката съвпадаше с това, че глава не се движи и не помагаше особено. Но така или иначе, принтерът се оправи от само себе си... и така до днес, когато пак направи същото нещо. Тоя път решихме проблема с нов принтер Canon G2411.
  2. Здравейте, тази сутрин след отпечатани 2-3 страници, хартията започна да засяда вътре в принтера. След по-обстоен преглед, видях, че втората ролка (тази след печатащата глава), която движи хартията не се върти. Рестартирах, спирах, изключвах от захранването, поогледах и дали няма някой боклук, който блокира ролката, но нищо не се вижда. Самият принтер дава грешка, чак когато хартията се насъбере междудвете ролки и започне да пречи на главата да се прибере. Някъкви съвети?
  3. Готово. Имам един въпрос. По-рано споделихте, че Kaspersky блокира Windows Defender-а. Бихте ли препоръчали, дали да инсталирам отново Kaspersky или да опитам с друго?
  4. Най-накрая стана! След последния ъпдейт Windows-ът се надстрой до версия 1909, което оправи Defender-а, че и нови функции има, и всичко за сега си работи идеално! А сега виждам, че имам дори още ъпдейти за тая версия 1909. Огромни благодарности и поздрави!
  5. Дълго време стоеше (час и половина някъде) на 25 или 26, при което имаше инструкции, ако нищо не се вижда в task manager-a да затворя командния прозорец, за да продължи нататък. Та натиснах го, всичко приключи добре, компютърът се рестартира и Ъпдейтите вече си работят нормално🤘. Инсталирах първите, сега чакам вторите. Но Windows Defender все си стой с бял прозорец. Възможно ли е да е от това, че прекъснах 25 или 26?
  6. Май ми намирисва на преинсталация. Все си е същото.
  7. Няма промяна. Прикачил съм лог-а. Fixlog.txt
  8. Все същото. 🙁 Забелязах единствено, че Defender-a се стартира за секунди в началото и после изчезва. Относно Update-а виждам, че вече се появява нова грешка (0x80070006).
  9. Qemu е деинсталиран. Все още Windows Update и Windows Defender не се включва (а самият прозорец стой бял). Прикачил съм Fixlog.txt и FSS.txt Fixlog.txt FSS.txt
  10. Прикачил съм лог файла от сканирането с RogieKiller, рапорта от SFC /SCANNOW и лог файла CHKDSK_SCAN. Имах проблем с втората команда get-winevent -FilterHashTable @{logname="Application"; id="26226"}| ?{$_.providername –match "Chkdsk"} | fl timecreated, message | out-file C:\Users\iveli\Desktop\CHKDSK_SCAN2.txt Резултатът е следният: След командата Repair-Volume -DriveLetter C, резултатът бе: Прикачил съм и fixlog.txt. CHKDSK_SCAN.txt RogueKiller Custom Scan Report.txt RogueKiller Deleted Report.txt sfcdetails.txt Fixlog.txt
  11. Здравейте, снощи пуснах тема в "Сигурност и антивирусна защита", където ми препоръчаха да пиша тук. Копирам всичко написано от предходната тема + някои допълнения. Машина: Лаптоп ASUS F550V с Windows 10 Education (Платен). Симптоми: Не мога да ъпдейта Windows-a. Windows Defender не работи. Troubleshooter-a не върши никаква работа. Kaspersky не се стартира. Host Service 64 е постоянно включен и понякога използва доста ресурси. *Подробности относно проблемите в предишната ми тема. Допълнения: Снощи вечер пусн
  12. Всичко ще пробвам по-късно тази вечер. Windows-ът е от сайта на майкрософт, ключът от СофтЮни 😀
  13. Здравейте, Сблъсках се особен проблем, при който компютърът, меко казано, се държи странно. Машина: Лаптоп ASUS F550V с Windows 10 Education. Симптоми: Не мога да ъпдейта Windows-a. - Последно е ъпдейтван на 16.07.2020, след което постоянно дава грешка (0x80070424). - Единствения начин да се ъпдейтне е ръчно да прехвърля файловете от друг компютър, но това не оправя нищо. Windows Defender не работи. - При натискане на бутона Scan Now, нищо не се случва. - Run a new advanced scan също не работи, просто нищо не се случва щом натисна, който и да е
  14. Здравейте! От както взех лаптопа от ремонт (SSD-то спря и трябваше да бъде сменено) често при по-продължителни игри на CS:GO (>20 мин.) лаптопът просто се изключва. Усъмних се, че е от температурата, защото цялата клавиатура се загрява, а до ремонта не се е случвало или поне не толкова. Лаптопът е на близо 3 години и подобни проблеми не е имал дори и с игри като GTA V и Battlefield 3 и 4. Възможно ли е майсторът да е усрал нещо, тъй като има вид на не особено компетентен. (1 седмица не разбра, че лаптопът е с хард и ssd и накрая просто си го взех обратно, пробвах и двете на друг компютър, к
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване