Премини към съдържанието

klass

Потребител
  • Публикации

    133
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

41 Добра репутация

Всичко за klass

  • Титла
    Отдел несъбираеми вземания

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Стара София

Последни посетители

3918 прегледа на профила
  1. klass

    Въпрос за инсталация на Mint

    Добре! Благодаря! С това видео стана.Разбрах какво трябва да избера.
  2. klass

    Въпрос за инсталация на Mint

    Po ne razbiraemo ne mojeshe da go napishesh. Az sym dosta nachinaest ako ne si razbral.
  3. klass

    Въпрос за инсталация на Mint

    E kak kato sym v instalirane v momenta?
  4. klass

    Въпрос за инсталация на Mint

    tuk kakwo da izbera?
  5. klass

    Въпрос за инсталация на Mint

    mount point /home li trebva da e?
  6. klass

    Въпрос за инсталация на Mint

    Здравейте! Опитвам се да инсталирам Минт на компютър който има и Уиндоус, и който трябва да оцелее. Отделил съм диск с 1тв място форматирано като Fat32 и почвам да инсталирам от Live флашка всичко върви добре и в един момент ми казва " Не сте задали главна файлова система или нещо подобно" Какво трябва да направя? Какво означава това?
  7. klass

    Проблем с една стара игра

    " Включен ли е DirectPlay в Control Panel>Programs and features>Turn Windows features on or off>Legacy Components>DirectPlay ". Това беше благодаря много!
  8. klass

    Проблем с една стара игра

    Здравейте! Имам проблеми със стартиране на "Freelancer" под Уиндоус 10. Изчетох какво се препоръчва, свалях разни файлчета ама не. Като я пусна просто нищо не се случва. Ако някой я е пуснал нека ми обясни как?
  9. Еийй тъпото си е тъпо рупа ли рупа. Като беше толкова ясно защо не го направиха в сервиза? Ако го бях направил аз без да знам причината никой нямаше да ме погледне после, щяха да кажат защо: ъпдейтваш, преинсталираш.... и така нататък, оправяй се. Това вече се е случвало. Дай и ти една торба пари и после експериментирай.
  10. Ако цената е водеща купувай, цените са добри. Но опреш ли до сервиз и гаранция ще разбереш защо са по-евтини.
  11. В крайна сметка след малко кореспонденция с Asrosk, те ми изпратиха един файл и като го стартирах и рестарт всичко се оправи. Предполагам че е било ъпдейт на биоса. Но хората бяха много любезни и отзивчиви, обясниха ми какво да направя. Благодаря на всички които писаха!
  12. Леката подробност е че съм я купил по препоръка от тук и дали си пасват или не може да се поспори доста. И що ли съм сигурен че ако бях започнал да си бъзикам биоса така щяхте да ме оплюете че не ми се говори, че какво ли не е можело да се направи преди ъпдейт на биос. Не искам магазина да ме ограмотява а да си свърши работата. Проблема съм го описал достатъчно подробно. Който може помага, другите защитават магазина. Ясно Путин е виновен.
  13. Да затова става въпрос. Можеха да ми обяснят спокойно и толкова ама не взеха си парите и майната ти купи си друго дъно, нали вече те прее..ахме.
  14. Ето снимка ето и разговора със сервиза вие преценете професионализма: call_09-02-16_IN.amr Намерих само една " Prime 95" на десктопа от сервиза.
  15. След като съм инсталирал уиндоус с купен ключ които се ъпдейтва нормално, а не кракната от не знам кой си и къде си, едва ли има вирус който да прави само това,а и засега анти вирусните програми си траят. Comodo i Hitman са. И след като не трябва да си инсталирам нищо, погледнах между другото имам 26 програми инсталирани които не са нищо особено, и въпреки това просто искам компютъра да работи както трябва. И защото аз не разбирам го давам в сервиз гаранционнен и след малко ще кача разговора.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.