Премини към съдържанието

Aumi

Потребител
  • Публикации

    20380
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

13058 Баш Майстор

Всичко за Aumi

  • Титла
    divine feminine

Информация

  • Интереси
    Ahimsa

Последни посетители

18498 прегледа на профила
  1. Игра: От една дума направи 5 (сезон 3)

    Кокс кос, ос, сок, ок, скок универсален
  2. Вегетарианец или не?

    Той, sound, си няма друга работа, ми сега ме набеди и за богата. Не стига, че ме мразят, че съм веган,, а сега още повече ще ме намразят... Саунде, не знаеш ли, че хората мразят евреите, циганите, турците, богатите, веганите и т.н. Що ми причиняваш това зло?
  3. Вегетарианец или не?

    Кой те излъга, че дневната ти нужда от протеин е 160 г?! Ако приемаш по толкова много протеин на ден, със сигурност ще получиш или подагра, или ще имаш проблеми с бъбреците, или скоро ще се наложи да ти подменят някоя става. ... “Повсеместното разпространение на много болести в западния свят се дължи на целенасочената кампания, водена от индустриите, които печелят от нашето невежество. Десетилетия наред ни засипват с лавина от необективна информация, която ни пробутва “четирите групи храни”, половината от които сякаш случайно са животински продукти (бел.ред. – за нас обаче четирите основни групи храни са плодове, зеленчуци, зърнени и бобови, чиято балансирана консумация превъзхожда всички животински храни) Това се прави в името на печалбата, не на здравето. ... Пропагандаторите на максимално количество протеини, млечно-месната индустрия и производителите на протеинови добавки използват много трикове, за да ви внушат да ядете огромни количества протеини. Те крещят: “Ще останете по-дълго млади, като ядете повече протеини, особено месо!”. А факт е, че обилното консумиране на месна храна е сигурен и дори най-сигурният начин да остареете предварително – физически, сексуално и умствено. Това бе неотдавна наблегнато от двама водещи европейски биохимици и лекари – проф. Ф. Шварц от Франкфуртския университет и д-р Ралф Бирхер от Цюрих, Швейцария. Те докладваха, че процесът на стареене се задвижва от субстанцията, наречена амилоид, един копродукт на белтъчния метаболизъм, който е депозиран в съединителните тъкани и причинява израждане на тъканите и органите. Амилоидът, субстанция, допринасяща за стареенето, съдържа голям процент от аминокиселините триптофан и тирозин, които са изобилни в животинските белтъчини. Връзката между депозирането на амилоид в такъните и дегенеративните заболявания и процеса на стареене при човека е била известна отдавна, но “изгодно” забравена в този век на модата на максимум белтъчини. Прочутият немски патолог Рудолф Вирхов подсказа още през 1854 г., че складирането на амилоид причинява дегенеративни промени и преждевременно остаряване. https://www.yoga108.info/zdravoslovno-hranene/za-proteinite-i-mesoto Мит 1: Протеинът е само в месото. Истината: Зеленчуците, пълнозърнестите храни и бобовите растения са също отлични източници на протеини без рисковете за здравето, каквито носят месото и другите животински продукти. Ако просто ще се храните за здраве и ще искате да тренирате кондиционно и за тонус, напълно достатъчни ще са ви 1 грам приети протеини за килограм телесно тегло. Или, ако тежите 100 кг, консумирайте 100 грама протеин дневно. А казвате, че веганите и вегетарианците били агресивни насилници!
  4. Игра: Миш - маш (част втора)

    тщестлавие обирннукад - Р
  5. Вегетарианец или не?

    Да, така е. Трудно би се намерил такъв човек, но днес има вече такива примери при които децата се захранват с растителни, а не с животински или сухи млека. И наистина си растат живи, здрави и жизнени. Вегетарианската/веганска/ храна, не е по-скъпа, но много зависи от колко храна има нужда твоя организъм. Факте е,, че при приготвянето ѝ се изискват наистина други умения и опит. Лесно е да хвърлиш няколко кюфтета или пържоли на скарата или в тигана, съвсем друго е да приготвиш вкусни вегетариански ястия, да не говорим за вегански или суровоядски. Но пък е удоволствие да се грижиш за тялото си като му даваш качествена храна, а не да го тъпчеш с полуфабрикати с неясен състав. А опита се придобива, особено когато каузата си заслужава. И човек открива нови вкусове, нови съчетания, и нови храни, които до преди това не е опитвал. При желание можеш да се храниш пълноценно и не с толкова скъпи и екзотични продукти. Според мен, децата сами показват от каква храна имат нужда. И ако едно дете, не желе да яде месо, следва, че неговото тяло няма нужда от месо. И не е нужно да го тъпчем насила с неща, които не му харесват и не иска да яде. По същият начин, не бива да тъпчем и насилваме децата да ядат и растителна храна, ако тя не е по вкуса им. С течение на времето, ако ние даваме подходящият добър пример, детето може само да се ориентира по кой път да поеме. Нищо не бива да става насилствено.
  6. Игра: От една дума направи 5 (сезон 3)

    видеолокатор долар, креда, одеало, котел, родител транзистор
  7. Добро утро! Щастлива и успешна нова седмица!
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.