Премини към съдържанието

PC doctor

Потребител
  • Публикации

    2442
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1686 Жестока репутация

Всичко за PC doctor

  • Титла
    kaldata пристрастен

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    София

Последни посетители

11983 прегледа на профила
  1. PC doctor

    Лаптопът ми не се включва

    Когато един лаптоп е работил до последно , след изключване може да не светне изобщо , и ИМА МОТИВ за прегряване . Системата изключва само ако прегрее процесора , и никой друг чип ( видео или чипсет ) , това първо . Второ : разсъждавате типично аматьорски за скъсани кабели и т.н . Професионално ще ви кажа че когато един чип е прегрял и е тръгнал да се отлепя , от долу под него има много , много спойки ( топченца ) които се разпояват от високата температура и докато работи системата всичко е ок , защото в разпоено състояние все пак дават контакт с контактната площ . Когато лаптопа се изключи и охлади , съответно тези спояващи топченца се свиват и вече контакта с контактната площ на дънната платка или на чипа не съществува и при ново включване .....лаптопа не изгрява . Случва се да се прекъсне лентов кабел , и да се измъкне от дъното , но при това положение системата ще си зарежда , ще индикира работа , без дисплей . Скъсан и откачен кабел на матрицата , не пречи на стартиране и зареждане на системата .
  2. PC doctor

    Проблем с ADB на Samsung Galaxy J5 2015

    Да , знания се добиват с четене и практика , но не такава от която може да пострада устройство и съответно "джоба " . Интересно ми е как след флаша си " включил"? След флаш устройството само се стартира . Също така какво означава "нов" фърмуер ???? При флаш се ползва стоковия ром .Още по странно е че след флаша устройството не се стартира правилно , т.е. инсталирания софтуер не работи коректно , стартира се с такава грешка . От къде черпи информация устройството че да стартира коректно след хард ресет ,след като на него вече има софтуер с който е дало грешка при старта ???? . У мен устава усещането че не си правил нищо такова каквото пишеш ,защото нещата не се случват по описания от теб начин .Ако си правил си стигнал до никъде и другаде са решили проблема . През цялото време говореше за някаква информация много важна , нищо не казваш какво се случи с нея . Ти си знаеш какво и що . Надявам се телефона да работи , без значение от това как са се случили нещата .
  3. PC doctor

    Лаптопът ми не се включва

    Ако не работи зарядното ,как ще светва диода за захранване (по думите на автора ) .После ако няма ток достатъчен в батерията , и зарядното не работи , ще премигне няколко пъти и ще изгасне всичко , а автора не споменава такова нещо .
  4. Интересен проблем . Понякога както вероятно и в случая проблема идва от драйверите за мрежовите карти . Ако са оставени да са си тези които е "сложил " Windows , има верочтност и това да е проблема . Друга възможност е антивирусния софтуер ( ако се използва такъв ) . Трета възможност е вирусология прихванала се за системата по една или друга причина . Още куп други неща мога да изброя , но не видях системата да проверена за вируси , нито да се казва нещо за драйверите , нито пък какво има инсталирано като програми с мрежов достъп .
  5. PC doctor

    Проблем с ADB на Samsung Galaxy J5 2015

    Всичко което правиш , няма да изброявам . За префлаш се искат один , ром файл, усб драйвери и ЗНАНИЯ кое как се прави . Първите три неща може да ги изтеглиш от нета и липсата на знания да ти струва .....телефона или в най-добрия случай едно 70-80 или 100 лева . В който и грамотен сервиз да го занесеш , за 20-30 лева ще ти го направят , а като се влезе в профила ще се възстановят и данните ако са били синхронизирани . В краен случай хората с опит могат да ти изтеглят данните от телефона дори и в сегашното му състояние и след това да го флашнат със стоковия фабричен ром . Всичко останало което очакваш да направиш с писане по форуми и вероятно гледане на клипове ,мисля че си наясно и самия ти че няма да ти се получи . Поздрави и успех ти желая .
  6. PC doctor

    Лаптопът ми не се включва

    Проверката с външен монитор е добро решение , но не дава гаранция за коректна работа на видео чипа и неговата изправност . Да сте чували за канали на видео чипа ???? Всеки видео чип има два канал при лаптопите , единия за дисплея на самата машина , другия за включването към външен монитор . Да сте чували че при повреда може да работи само единия канал ? По мое мнение изобщо тези неща не са ви познати . При изгорял или повреден дисплей , системата си зарежда , чуват се звуци , вентилаторите не въртят постоянно на високи обороти и т.н .Ако системата просто е индикатори и вентилатор , вероятността за повреда по дисплея е минимална . Дано съм Ви бил полезен с това което написах . Поздрави !
  7. PC doctor

    Проблем с ADB на Samsung Galaxy J5 2015

    Както и писах вчера , телефона без префлаш няма да тръгне . Да се носи в сервиз защото като гледам автора какво прави , вероятността да го "умори " става все по-голяма .
  8. PC doctor

    Проблем с ADB на Samsung Galaxy J5 2015

    .При системни ъпдейти и ъпг , в кеша не става ли заместване на файлове с нови ???? Когато нещо не успее до края , после този кеш ще е годен ли ????? Дори днес имах един Самсунг S6 който пък си висеше на лого и толкова , след ъпдейт и нетърпение от страна на човека . Това е все едно да не изчакаш инсталация на компютър да завърши и после да търсиш точка за възстановяване ( аналога на кеша при Андройд ) . Без префлаш този телефон 99.999 няма да стартира, или ако стартира по някаква случайност няма да работи коректно .
  9. PC doctor

    Проблем с ново дъно Asus prime z270 A и отказ на гаранция

    Никога няма гаранция никаква ако търговеца не е коректен особено когато всичко се праща и връща и тинтири-минтири . Много ясно че и в сервиза в който си го върнал ще вземат един поялник и ще нашарят дъното както им е кеф и си до тук . Просто си вземай дъна от някъде където можеш да го връщаш физически и теста да става в твое присъствие . Това е моя съвет . Успех !
  10. PC doctor

    Лаптопът ми не се включва

    Стой черен защото няма видео изход . Просто светят диодите че има захранване и се въртят вентилаторите , защото така е проектирана системата , при наличие на захранване и стартиране да се върти вентилатора независимо от другите проблеми . Това е всичко .С подобни проблеми съм се сблъсквал и аз и колегите стотици пъти .
  11. PC doctor

    Проблем с HP Pavilion 15-p165na

    Подменят се и отделни чипове , като цената за това е около 120-150 лв , без да има яснота колко точно ще издържат след ремонта . Истинското нещо е ново или здраво дъно .
  12. PC doctor

    Лаптопът ми не се включва

    Нищо повече от това не можете да направите у дома . Носете в сервиз , там ще установят поне къде е дефекта със сигурност . Ако е дефектирал чипсет или видео чип ( ако е наличен такъв ) , ремонта надеждния се казва ново дъно или работещо такова . Ако сте използвали лаптопа за игри , просто го забравяте и толкова . Информацията ви е на харда и на него по всяка вероятност нищо му няма , но не изключвам напълно възможността да има поражения . Успех !
  13. PC doctor

    Проблем с ADB на Samsung Galaxy J5 2015

    До колкото разбирам е имало незавършена инсталация на системен ъпдейт . С хард ресета към какво ше го върне ????? По време на инсталацията на този ъпдейт са изтрити и заместени един куп файлове от ОС , но не е довършено всичко до край . Хард ресет възстановява единствено цели работещи ОС , а не такива след неуспешни системни ъпдейти или ъпг. Поздрави .
  14. PC doctor

    Проблем с HP Pavilion 15-p165na

  15. PC doctor

    Проблем с HP Pavilion 15-p165na

    Махане на всякакво захранване токово и батерия , махане на батерията за биос , задържане на бутона за стартиране 45-50 сек и нов опит за стартиране , след поставянето на батерията на биоса и включване на захранване . Ако няма старт (което е най-очакваното ) , проблема е в видеото , било отделен чип или такова в чипсета .
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.