Премини към съдържанието

bojoviki

Потребител
  • Публикации

    555
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

54 Много добра репутация

Всичко за bojoviki

  • Титла
    kaldata приятел
  • Рожден ден 16.08.1976

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Варна

Контакти

  • Интернет сайт
    http://www.hattrick.org/

Последни посетители

4234 прегледа на профила
  1. bojoviki

    Тъмен екран при събуждане на лаптоп

    Сега като споменаваш,се сещам,че и двата пъти се случи след обновяване на новите драйвери на Nvidia-та.Не знам дали има значение.Но както и да е,ще пробвам с твоята идея.Благодаря,че ми обърна внимание.
  2. bojoviki

    Тъмен екран при събуждане на лаптоп

    Глупости,не философствам, просто не знаех.Ще я пробвам веднага, когато го направи отново.Но това значи ли,че има проблем с видео картата?
  3. bojoviki

    Тъмен екран при събуждане на лаптоп

    Мислех,че няма значение от модела.Asus G752 Благодаря,ще го пробвам.Но както споменах,прави го много рядко,за няколко месеца само два пъти.Но не съм сигурен,че при затъмнен екран ще помогне каквато и да е команда.Тоест ще бъде отчетена от Уиндоуса,но аз няма да виждам какво се случва на монитора.Може би някой горещ бутон за увеличаване на яркостта или нещо с Fn
  4. bojoviki

    Тъмен екран при събуждане на лаптоп

    Благодаря,ще го разгледам. Не сте ме разбрали или не съм се изразил правилно.Екрана си работи нормално.Нормално се стартира.Два пъти, може би,за няколко месеца се получи.А именно, когато събудя лаптопа с мишката, екрана седи тъмен.Трябва много внимателно да се вгледаш,че да видиш екрана.Все едно е намалена яркостта на минимум.Единственно помага рестарт.
  5. Здравейте.Лаптопа е Асус с уиндоус 10.Беше включен и оставен около час без да се работи на него.Екрана изгасна на 5 минута,нормално.И когато мръднах мишката,екрана си стоеше черен,но всъщност само така се вижда,много тъмно черно.Ако се вгледам се вижда екрана.Все едно яркостта е намалена на минимум.Коя настройка трябва да се бутне или от какво се получи така?Благодаря
  6. bojoviki

    Подчертаване на грешна дума в червено

    Е браво.Страшно ти благодаря.
  7. bojoviki

    Подчертаване на грешна дума в червено

  8. Тръгна пущината.Не знам точно кое помогна,обнових софтуера на Панасоника,върнах фабричните на рутера и от Auto ги направих WPA2-PSK + AES.Рестарт на всичко живо в къщата и Тв-то се върза.Благодарности.
  9. bojoviki

    Подчертаване на грешна дума в червено

    Нямам никакво приложение
  10. bojoviki

    Подчертаване на грешна дума в червено

    Не в приложение.Просто когато пиша,тук и други форуми.Но май в браузъра е подчертано в червено ако думата е грешна.
  11. Здравейте.Намерих си темата от преди 3 год :).Стария рутер се предаде и закупих нов TP-LINK Archer C20.Настроих го,тръгна си безжичния сигнал на всички устройства,но отново на Тв Панасоника не стана.И на рутера и на двете честоти(2,4 и 5ггх)е настроен криптирането да е WPA2-PSK + AES.Taка е и на телевизора,но не се свързва.Пробвах и на Auto,но отново не става.Иначе мрежата си е видима.
  12. Здравейте,има ли опция,която да подчертае в червено изписана грешна дума при Уин 10?Тоест опцията е включена,но цвета е светло сив и едва се забелязва на фона.При 7цата си е в червено.Благодаря
  13. bojoviki

    100% натоварване на HDD

    Как трябва да е за по добра производителност?И къде трябва да пипна?Благодаря
  14. bojoviki

    Спад на кадрите за секунда

    Здравейте,от няколко дни ме мъчеше проблема с лага.Но е някой от сървизите.Барнах и дефендера от една тема за натоварване на диска.За сега се върна първоначалния фпс. Аз и преди съм нямал SSD,но ще слагам.Виж,тези кръпки не са ми ясни Уина е на три месеца
  15. bojoviki

    100% натоварване на HDD

    Не се бъзикам.Досега варираше между 28 и 35 процента.А сега е 4-8
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.