Премини към съдържанието

Julius Decimus

Потребител
  • Публикации

    5733
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

6062 Гордостта на форума

8 Последователи

Всичко за Julius Decimus

  • Титла
    Легионер-преторианец : )
  • Рожден ден 15.10.1993

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Пловдив

Последни посетители

13663 прегледа на профила
  1. Julius Decimus

    Нещо ми е сбъркано

    А тъй, това е то. Балкана, на хижа, 3-4 дена да се помисли добре и без никой на главата. Специално аз съм за планина, ако има нужда човек да е сам, да отиде някъде нависоко, вятър, лунна светлуна да погледа, залез, нещо и така да си поседнеш и да помислиш. Може и да си поплаче човек. Книжка, филмче отделно. Не се сърди на баща ти. Аз не съм "фен" на Дръндю, но като баща му е много трудно и няма какво да направи, ако натисне за нещо ще му се ядосаш, ако си мълчи пък е все едно че не му пука, пък то не е тъй. Ще кажа, че го разбирам. Като цяло е по-трудно да се даде съвет на човек когото обичаш. Точно заради като неговия случай, тогава се опитваш да вникнеш наистина в настроението и как се чувства човек, и можеш да видиш и усетиш плюсове и недостатъци на каквото и да кажеш. Определено.....бих казал тоя психиатър/психолог ги остави. Сега...то някои от персоните коментирали тук се водят начетни уж в тая област и съветите си относно докторите, но..нали...Главното е, ще ти кажат, ама ти си млада, да не ти пука и това е. Може да питат да се разкаже за проблема в дълбочина, а всеки един нормален човек (особено на тия години, и си е нормално) се стеснява и притеснява от едно такова нещо. Може си кажеш, ама аз платих, дай ся да видим пък...но пак е едно кофти. Та определено не е ефективно и бих казал. А за детето може решиш само ти и любимия ти човек, другите ги чуй и изслушай (става дума роднини и близки), но по-малко да ти влияят на крайното мнение. Все пак не на последно място особено като инженер си много добре наясно как функционира света, работата и всичко покрай това. Имаш знанията и уменията да прецениш сама кое, кога, защо и как. А пък вярвам и семейството ти ще те разбере. Ако пък са инати, кажи им че ще си намериш пак правилния път, и това няма нужда да е строго техния и с техните виждания. Тъй че без притеснения. За коментарите защо въобще имало такава тема направена, и за това да не ти пука. Света вече космополитен, не сме рицарските времена.
  2. Е...хубаво ама аз ти пиша за каране на нещо на Силвърстоун, ти се ядосваш за глупости. Пробвай обиколка на формулата тогава, аз пробвам на нещо което имам и така. Какво лошо има.
  3. Няма как да купувам игра, която ще пусна 10 пъти. Ф1 2017 я купих и съм я пускал около 14 пъти. Дирт 4, 6 пъти. Дирт Рали пак там някъде. Та така, има за какво да се харчат винаги, но за нещо което няма да играя активно или ползвам, не. Тия които играя активно съм ги купил и са толкова много, че се чудя за какво са ми повече от 1-2, въпреки че всяка си има добри и лоши страни. Та така.
  4. Добре. Другото състезание е на Силвърстоун, трябва пробваме нещо там. На Рфактор 2 имам по-новия GT3 пакет и се карат много добре там. Ще пробвам и на Корсата, Астона да речем че съм му фен, пък никога не съм пробвал. Иначе Ауди R8 и Бентлито са с най-бързи времена като гледам, 1.56.500-1.57 като рекорди. Това доста бързо. Мерцедеса недозавива един такъв на бързите завои, а Макларъна нещо изостава на правата. Хм.... Тракшън контрол 4 степен работи най-добре с всички коли като че ли. Формулата чакат сигурно ъпдейти да й сложат повече, няма я. Няма да пробвам там още.
  5. Не съм им фен особено, но гледам че бордюрите се вземат по-трудно от 2017-2018 и се претрепват лесно. Имам 2017 и не съм я пускал откакто съм писал тука за нея. Да купувам новата няма да е, но може пробвам ако има по сайтовете (ясно е какво имам предвид). По-добре писти в Рейсруума или коли например. Колко е GB по принцип, че в изискванията пише 80 ?
  6. Е пусни си в някоя игра оня Лотус 49, формула 1 колата от 67-69 дето са карали и сравни с GT3. Ей това искам да кажа, не че GT3 се кара лесно без грешки, но не е като онова. Особено ако пробваш и без автоматичен съединител от играта. На мен ми е много труден и не съм бърз, но пък кефа е съвсем друг спрямо GT3. В Аутомобилиста е под Formula Vintage.
  7. Както кажеш. Наказанието на Фетел официално е заради опасно връщане на пистата. Розберг направи видео и вътре каза същото, не се бил върнал безопасно. Не съм против Фетел, ами няма победи. Аз и преди съм казвал, като няма победи как да се подкрепя, след като повечето му фенове са заради победите. Вестапен е с арогантно държане, но ако погледнеш стари видеа с баща му, ще видиш че и той същия. Само дето няма никакви победи спрямо сина си. Не го защитавам, но понякога прави състезанията интересни. Мерцедес има проблем с охлаждането, на всичко, но и на мотора. Затова не караха на максимум в състезание. Занапред ако има пак писти с температура на въздуха над 35 по време на състезание, пак ще има проблем.
  8. Къде видя да съм го коментирал случая ? Никой не защитавам, но ти казвам че нямаше как да има наказание, заради недоволни фенове и зрители като цяло. Щяха пак да дадат наказание с което да се реши победата 1-2 състезания след предното подобно, а нямаше как да рискуват недоволство на зрителите. Веднага пуснаха анкети след състезанието в сайта на формулата и социалните мрежи да гледат реакции и не дадаха решение веднага заради това. Резултатите бяха, че няма нужда от наказание, заради това не дадаха. Според мен. Това в първия час след състезанието. След това много гласуваха за това, че трябва да има, но не беше веднага. Това трябва да го променят, да има да речем максимум 5 минути да решават за наказанията, иначе е дивотия. Иначе за разлика от предното с Фетел, където 80-85% бяха против наказанието, както и от бивши световни шампиони, тоя път са разделени на 50-50. Не беше чисто изпреварване. Дали e за наказание, не знам. Трябва да видя запис от колата на Леклерк, като даде газ върху бордюра на излизане от завоя, хлъзна ли му се колата към тая на Вестапен или Вестапен изцяло сам заходи към него да го избута извън пистата. Той очакваше наказание и затова продължи да бърза и след изпреварването и се отдалечи на около 3 секунди до финала. Като цяло скоро няма да ги видим пак в челото, от тука до Монца ще е само Хамилтън, тъй че не са фактор за титлата. Това е с 3770К и GTX1070. Има стабилни кадри на това VR, добре върви както изглежда. Няма да е на low (кой си рекламира играта на low де), а може би на High е това, ще има и ултра и Very high. Няма да изглежда като Project Cars 2, тези нямат такъв ресурс да го направят такова. Искат да добавят колите от 1-вата игра и да сложат поне още толкова, и писти от европейските. Добре, ама не си само ти дето се ядосваш, че няма класации с отделните коли. Пуснаха ъпдейт вчера, пак няма.
  9. Още няма мишка ма....то им. Страх ги от мишки. Още е с бутони навигацията. Иначе последно време откакто пробвах, по-добро от Rfactor2 и Аутомобилиста няма. Обратната връзка е на друго ниво просто спрямо другите. Рейсруума може да пробвам другия месец, аз мисля ще имам повечето GT3 и някои от пистите популярните. Корсата нещо не й обръщат внимание и много ядосаха потребителите, никак не е добре. Провери колко човека я играят, падна под 100 по едно време тая седмица. Докато първата игра има редовно 3 000. Ама то тъй. Пуснаха реклама на Аутомобилиста 2, която уж ще излезе около Декември. Виж. Ще ползва за основа Project cars 2. Интересува ме да има динамично време и дъжд, а както изглежда ще има. Иначе и единицата се кара супер.
  10. "Ей това мисля е последното ми каране :" - Хубаво, радвам се за добрия резултат.
  11. Ние сме абсолютно примерни шофьори. В смисъл доколкото знам от темата, Кирил, Томигън, пък и аз съм също. Това в игрите да си изкараме яда на някои дето не са отваряли капака на кола, пък слагат рекордчета по класациите. Както те нервят на CS.
  12. Адаш, къде другаде да видим формула от 60-те. Това са колите за мъже я ! Джим Кларк, Брус Макларън, Джак Брабам. Видя ли албума на Рамщайн. Ехее...най-накрая.
  13. След днескашното състезание съм напълно обезкуражен. Ама тотално. Хамилтън ги размаза. Иначе, не по темата, но долу ще сложа и нещо по нея. Фетел се ожени миналата седмица и нещо не ми изглежда добре за кариерата му във формулата, нещатата вървят към отказване ако ме питаш. Ферари остават без шампион в тима ако така. Да взимат сина на Шумахер направо. Оня Джованаци нали им е младши там....по програмата за млади пилоти на Ферари, тоя не го виждам като шампион, пък.... Много формули, много нещо. Няма дъжд, ама каквото такова. Физиката е топ. GT3-тата на Корсата нещо почнах да си мисля, че са за аматьори, въпреки че са най-популярните коли в игрите. То и в Рейсруума добавиха много формули, аз нямам, но чета новини и виждам. Има V12, V10, имена не им слагат заради нещо по лицензите там.
  14. Ето настройки, като решиш, виж. Почти всичко и пипнато, и окачването също: Аз ще пробвам друга писта, Барселона. Не, никаква промяна няма, просто другите ги е страх да му влизат. Това е друг въпрос.
  15. Чакай малко сега, от всичко написано, не само сега ами и предни години, ти не си фен на Фетел, а на Ферари. Както и 70% от гледащите формулата въобще. Аз вече не съм, щото не бият. Няма как да се кефя на отбор, който 15 години от времето на Шумахер кажи речи няма титла, а има бюджет колкото другите водещи, даже и повече. Какво да чакам, още 15 години барем видим титла, остави тая работа. Те с Алонсо не победиха 2013, камоли сега с Фетел. Все тая. Няма какво да се сърдиш, имат ли победи, не. Какво тогава да ги защитавам, то неможе 20 години да чакаме за титла я. Фен не фен, няма как. Време е и ти да се събудиш. Сега нали обявиха лимит на бюджета, 200 милиона. Само не разбрах откога влиза в сила. В момента Мерцедес и Ферари са с по 400 и няколко милиона, РедБул е с 350, а Рено е с 300, другите са по-малко. Аз лично вярвам, че това е правилиния подход. По принцип. Защото ако взимат по-малко пари ще останат повече хора от тимовете, които правят нещо за отбора заради спорта. Само че не съм сигурен, че това ще проработи точно така в днешно време. Преди 40-50 години можеше и друго да е. Например оня инженера от Мерцедес Пади Лоу нали отиде в Уилямс да им помогне, ама нещо не се получиха нещата като няма бюджета на Мерцедес. Та така. Като ги намалят наполовина сега в днешно време, най-много да почнат съвсем да се пазят и да карат по-бавно за съжаление. Но да видим. Ако стане както писах по-горе, ще е добре. Добре, сега по темата. Довечера ще сложа видео с мойте настройки за Ферарито. Най-бързите коли в момента са Ламборгинито Хуракан (но се кара много кофти), Лексуса и БМВ М6. Най-бавни (като изключим ония двете, дето не са GT3, Трофеото и Порше къпа) са Нисана от 2015, Хондата (за голямо съжаление, че съм й фен) и Ягуара. Другите са посредата, зависи много от пистата. Бентлито и Поршето са много бързи ако се настроят, а Бентлито най-големия плюс е че минава върху бордюрите без да го дърпат нанякъде, пробвай. Ама това по-новото от 2017 дето е модела. Само че десния волан ми бърка в здравето и губя ориентация отвътре, карам, ама за бърза обиколка, не става. Трябва много време да се свикне, а за това време мога да настроя някоя кола например. Нисана спира най-бързо. Иначе аз карам коли със средно разположен двигател по-добре. Ферарито, Макларъна и кои други са със средно. Хондата. Нисана и той е среден май. Поршето малко не ми пасва, не знам защо. Тия с предно според настройките, но съм по-бавен.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...