Премини към съдържанието

_ramus_

Лига на легендите
  • Публикации

    6262
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

2465 Уникална репутация

Всичко за _ramus_

  • Титла
    От тежката артилерия

Последни посетители

13638 прегледа на профила
  1. Безсилието поражда само нищета. И така - трети път: А какво точно е това 'щастие' и то "изпитва ли се'? Кое точно се "изпитва" кое, кога и какво точно се нарича ЩАСТИЕ? -------- Списват се думички, на които не им се разбира значението и пълнежа - нещо съвсем нормално и естествено, но не и за спрямо претенциите и нахъсаните маниерни театри. ---------- Не е достатъчно само да се учи (във вечерно училище). Сигурно си учил, но ученето е само началото в познанието. Да видим - до "знанието" или до "познанието" си стигнал? Щото това вече не е до "училището" и не става с
  2. Съзнанието - еволюцията го е "формирала'? И как точно? И какво общо има "щастието" със съзнанието / ( за втори път: И защо въобще плясна тия молекулни формули, по-горе, след като самия ти не ги разбираш?
  3. и защо съзнанието да има нещо общо със Щастието? Щастлив е и глупака и невежия. Защо точно с нещо толкова обикновено ,като реакция към определена мозъчна химия, да е толкова важно? А какво точно е това 'щастие' и то "изпитва ли се'? Кое точно се "изпитва" кое, кога и какво точно се нарича ЩАСТИЕ? Щото и с него е пълен батака. ======== Проблемът с вярващите е, че преди всичко не са способни да проведат интелигентен разговор, ако същия засяга с нещо вярванията им. Нещо повече - това е така, защото в себе си те не са способни да преминат границата на мисленето и въображен
  4. Китай - тая река е в Китай, а не в Индия. Жълтия й цвят идва от почвата която носи. Все пак е една от най-дългите реки в света. Така, че ако шоп живееше в Китай - да, Хуанхъ. А ако същия живее в Индия - вероятно аналогията ще е "няма по-сладка вода от Ганг", щото по фекални замърсявания е на челните места в света. А по реката живеят близо половин милиард хора... И чрез същата тая река - малко като в кочинка от половин милиард прасенца... Обаче... традициите били "голема работа'. Дори и за пълни простотии - важни били традициите... за какво му е на народ с най-древната култура, изкуства и дор
  5. e пример че когато човек се ограмотява от "духовни книги" докъде се "отрязва" сам. Що за измишльотина е стигнала да изрази подобна стъкмистика, според някакви си аналогии, според нещо си... само и само да предложи нещо да прилича на концепция... Но не е само това - що за човек може да прочете това и да го вземе за "практично"... И ако преди няколко столетия може да е имало смисъл - защо сега продължава. Толкова инфо... толкова достъпно... но не - щом е предложено на социалната трапеза като "духовно" - значи е истинско, велико, вселенско и божествено мъдро. да, пример за такова сме
  6. Няма нужда да "внимава" с нея , някой, който си търси в нея само "доказателства" за личните си сънища. Той си има неговата си мантра и си я напира вече години. Учил се от логици, и сам той се има за логик. И други весели неща имаше... после втръснаха и вече не са ми интересни с повторенията си. Летящи и бомбастични изцепки, заигравки, иронични вметки... До едно всичко е будистко и просветлено. Но пък... той си решил вече с тия игри "много проблеми" и "замърсявания"... Голямо чистене, но и папагалите се пощят и усърдно се "чистят". И всичко е заради усърдието с което си е нагласил личната ка
  7. А лекува ли... От какво. И дали е точно "времето". Думите имат голямо значение, всъщност, защото са огледалото на Говорещия/Пишещия ги. Те са огледало и за 'ЧЕтящия/Възприемащия"
  8. Бързаш с реакциите и емотиконите, а не четеш какво пиша Виж въпросите по-горе. Така де - също като хамстера, на който му изглежда че "сам си върви" и че "върви".
  9. Вероятно и на хамстера му се струва че 'върви по път" - когато тича във въртележката. Няма ли да се пробваш? Ти ги написа сам - имаш ли въобще идея двете изписани, дето ги цитирах - какво въобще означават и какви са взамовръзките между тях - ако въобще решиш че са налице "разлики"?
  10. Доста висока летва... но достигането на подножието й е едно от най-големите предизвикателства за ХОМО... в пътя му към Сапиенс. Двете не са еквивалент - с чисто любопитство бих задал следния въпрос - според теб кое е "преди другото"?
  11. за всякакъв тип такива социални транзакации са нужни три елемента. Подател, реципиент, и обмен, резониращ в двете звена ( в конкретиката - доктрина). Ако не са налице резонансни предпоставки - индоктринация не е възможно да протече (както е и по принцип всяка транзакция). От това се извежда, че ИНДОКТРИНИРАНИЯТ носи същата отговорност, роля и значение - за да се реализира въобще транзакцията. По същия начин - психологическата манипулация - Манипулираният носи същата отговорност, като МАНИПУЛиращият. Доктрината е сбор от възгледи, идеи, представи и описания... А за обмяна между социал
  12. без извинявания за откровеността - но ти не учиш каквото и да било. Да копи-пействаш - това не е учене. Нито с нещо си показал че си научил - каквото и да било. Да папагалиш ЗАучено нещо си - си е просто папагалене и будистката тема ти стана витрина "какво можеш и какво предпочиташ" и може да бъде видяна от всеки и лично да се увери - какво си "научил" без значение "какви експерти предпочиташ". Дори да си учил в техникума сега излиза че нищо не си научил. Тия форумни игри ги могат всички фантазьори - един си харесал едно, друг - друго. Именно в това е въпроса - че дори не си научил н
  13. Изтрещяваш си, с глупости. Поне олекна ли ти, че изглежда е голям зора? И умни неща си писал, но гледам че повторително ще се плезиш на себе си, за да си докажеш нещо си пред монитора. С плезенето няма какво друго да си покажеш, освен че като изтрещиш ти изглежда героично и си нарисува свой "контрапункт" - някакви си 'старчета'... за да се покажеш сред тях че си носител на някакви ценности, придаваш си роля, даже и каузи... Щом ти трябват толкова значи че много има за прикриване. Още нищо не разбираш "що е възрастен". Няма и как - с толкова плам, пък твоето "дете" има проблем с "ро
  14. Теоремата на Гьодел... Такааааа - може ли да опишеш точно и подробно връзката между нея и болднатото - как ги съотнесе, като теоремата касае съвсем други положения и зависимости. Как тия, последните се съотнесоха до болднатото - връзка и съотношение? Без никакъв Гьодел - няма теорема, която да може да опише напълно истинно - света. Теория - също. Концепция - пак, описание, обяснения - пак така. не е нужна задължително математика за да може това да се обобщи, ако е налице разбиране за тия понятия. Никое описание не е света. Картата - не е територията. Обясненията не са еквивалент
  15. искаш да кажеш че участието ти е "дискусия" ли? Въх!
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване