Премини към съдържанието

MonteMusiC

Потребител
  • Публикации

    28
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

2 Неутрална репутация

Всичко за MonteMusiC

  • Титла
    Потребител
  • Рожден ден 29.10.1994

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Хасково

Контакти

  • Skype
    kras1-hs

Последни посетители

1466 прегледа на профила
  1. Здравейте имам следния проблем от два месеца и искам да го споделя със вас, ако може някой да ми помогне... А проблема е: Прекараха ми интернет като ми понтираха отвън нано антена (не със във град, а едно село) и още от първия ден започна да ми прави проблеми. Първоначално бях само на кабел интернета прекасваше и по някой път спираше и се налагаше да изключвам и включвам адаптера на нано антената за се оправи интернета. Извиках техниците на Булсатком. Дойдоха гледаха, гледаха и ми казват ще проблема ми е от това, че към нашата къща идвало по-голямо напрежение (ток) не 220V a 240V и това смущавало нано антената, защото сме близо до транформатор (трафопост). И така закупих си рутер и пак прави същия проблем извиках пак техниците казват ми проблема ти е рутера ( в чисто новия рутер) оставих го на майтор ъпдетваха му firmware на рутера и пак прави същия проблем. Ако проблема е от голямото напрежение, аз мисля, че трябва да имам проблеми със всички уреди в къщи или по-точно да ми гърмят или изгарят. Но аз мисля, че просто трябва да се премести тази нано антена.
  2. Казах че нищо не е пипано в настройте на поверилноста и т.н. публикациите на другия профил на нагласени да се виждат от приятели.
  3. Здравейте имам следния проблем във фейсбук от няколко месеци... А той е следния със един определен профил: Много пъти сме се блокирали и добавяли ... Този профил веднъж когато изпратих покана за приятелство е отказана и май е направена като спам. А когато сме приятели не виждам публикациите на този профил, а същност нищо не е пипано в настройките. Виждам само тези който са публични, а пък имаме приятелство. Ако някой може да ми помогне ще съм ви много благодарен.
  4. MonteMusiC

    Проблем с рутера

    Не се оправя вече съм пробвал това. Свързва е с wifi ама не мога да вляза никъде в интернет с телефона. Когато е на Security Mode: WEP има ли някаква опасност от нещо ?
  5. Здравейте имам следния проблем със рутера: Когато искам да сменя Security Mode от WEP na WPA-PSK, WPA2-PSK или и двете... Ми прави следния проблем на компютъра имам интернет ама ако искам да се свържа от телефона не стана... Намира си моя рутер, обхват има всичко е окей ... Ама не може да се свърже пише ми на телефона "Получаване на ИП адрес и до там... Но когато е на WEP - Security Mode не ми прави този проблем. :х Благодаря ви предварително Рутера е: Huawei ... модел: hg231f Компютъра (Ако има значение): Windows XP SP3 ... Intel Celeron 2.93GHz две ядра :Д
  6. MonteMusiC

    Проблем с фейсбук

    Че аз не искам да влизам чрез WiFi. И не знам как става това.
  7. Здравейте, имам следния проблем с месенжера. Когато не си изключвам молните данни ме оставя постоянно на линия. Та аз искам да са ми включени мобилните данни да не ме показва на линия постоянно и да си получавам известия когато някой ми пише. На една моя приятелка и станало така по-точно и го нагласили, но забравила как по-точно. Някой ако знае нещо по въпрова да ми каже. Ще съм му много благодарен. Имам предвид мобилното приложение. Виж снимката.
  8. MonteMusiC

    Проблем със монитор Делл

    Еми видео картата ми е вградена в дъното и е 224MB... Дъното е AsRock, процесор Интел Целерон... Windows XP - SP3
  9. MonteMusiC

    Проблем със монитор Делл

    Здравейте имам следния проблем беше ми изгорял твърдия диск... Смениха ми го с друг... При майторо всичко било окей... Трабнал а когато си го взех в къщи и го пуснах монитора няма картина и като натисна някое копче от монитора ми изписва ''In power save mode'' и отдолу ''press any key from keyboard or move the mouse'' Ако някой знае как да оправя това да ми каже... Благодаря предварително
  10. MonteMusiC

    Проблем със звука

    Както казах използвам 3D Sound флашка ... И за нея не трябват драйвери Само ако можете да ми кажете на Windows 7 как се наглася всички звучи да са ми на моно не на стерео
  11. MonteMusiC

    Проблем със звука

    Драиверите са инсталирани ... И бях написал, че съм със външна звукова карта ... която и има драйвъри Искам да знам как се прави всички звуци на са на моно не не стерео ... аз мисля, че това е проблема ...
  12. MonteMusiC

    Проблем със звука

    Здравейте имам следния проблем.... Преинсталирах си компютъра, всичко е окей само като искам да пусна някакъв филм от Gom Player или няма значение от какъв player ... Звука на мелодиите се чува идеално, но говорът е много слаб и заглъхнал... Windows 7 Ultimate съм... пробвах със филтър AC3Filter и пак е по същия начин... Ползвам външна 3Д звукова карта (тип като флашка На Windows XP този проблем го оправях по следния начин като отворя звуковите настройки и преместя баланса по-вдясно... и AC3Filter си работеше без проблем... Ако някои може да ми помогне ... благодаря предварително :x
  13. MonteMusiC

    Проблем със Test Drive Unlimited 1

    Здравейте, проблема ми е следния. При отваряне на играта ми излиза едно мако прозорче и така бързо изчезва и не ми се отваря играта ... Не ми показва грешки ... Смених крака и пак е така ... Някои ако знае какъв е проблема да ми каже Благодаря предварително
  14. Здравейте, ако може някои да ми помогне ще му бъда много благодарен. Проблема ми е следния, че не ми се показва "Language bar" на лентата. Как мога да си я върна отново ? Компютъра ми е със Windows XP - SP3 http://prikachi.com/images.php?images/134/7824134s.jpg
  15. MonteMusiC

    Lenovo B590 (Enter BIOS)

    Ама това е със флаш памет ! Просто ми трябва или BIOS или BOOT меню как да отворя, че да го накарам първо да тръгва от CD/DVD у-во ....
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.