Премини към съдържанието

Реджеп Иведик

Лига на легендите
  • Публикации

    20303
  • Регистрация

  • Последно онлайн

  • Топ дни

    31

Реджеп Иведик е ТОП потребител на 4 юли

Реджеп Иведик имаше най-много харесвания

Харесвания

39878 Без думи сме

Всичко за Реджеп Иведик

  • Титла
    Агресивен и пълен с комплекси

Информация

  • Пол
    Мъж

Контакти

  • Интернет сайт
    http://izborchoice.com

Последни посетители

16167 прегледа на профила
  1. За вълка говорим, а той в кошарата. Дето най го е гнъс. Забрай като пишеше при нас и плюеше душманите за добро утро и за лека нощ. И по пладне, ама кой ти помни.
  2. Е, ако е било с добри чувства, не съм разбрал. Аз иронизирах за да отмъстя
  3. Нали уж ви е гнус, не я четете. Ся ко изведнъж ви домиля
  4. Ся дойде да поддържа интригата в нашта идиотска тема, и пак изказвайки вярно твърдение, без никой да е на противната страна. Що си мисли, че сме по тъпи от него, не знам
  5. Е тъй де, кой спори. Интригата я създаде ти, като влезе грубо с бутонките, както винаги, така както човека лежерно си пишеше за житието битието. Кой иронизира първи съзнателно и грубо ?
  6. И като е тъй, кОй накара пръстите ти да стиснат химикалката и да го напишеш туй дълбокоумие ? Да не би Битието, да се свети името Му, да ти тури чатал на врата ?
  7. Да. Това ни се дава. Но не знаем как да го съотнесем към непознаваемото. Сиреч във феноменалния свят е валидно, но дали само, не можем да кажем
  8. Ех, този зависим произход. Зависимо възникване означава, че едно друго се обуславят. Едно друго се допълват. Различни степени на едно и също нещо са, като топлото и студеното, светлото и тъмното. По нагоре нали писах.
  9. Говорим за откровеност. Откровено не знаем. И не е вярно, смислени са, както и да си представим непредставимото. Концепцията за съзнание е концепция. Ако я различаваме по отношение на битието, битие и съзнание възникват зависимо. Съзнание и битие, са като светло и тъмно, различни степени на едно и също нещо. Грубо казано разбира се. Изкуствено създаваш проблем. Проблема си ти, не първичността на битието или съзнанието. За това и Татхагата учи на средния път, щото всичко ни се дава, че възниква зависимо.
  10. Изтрих го, щото без да искам се повторих
  11. Няма значение. Идеята е, като те няма каква е истината. Или с други думи, каква е истината независимо от съзнанието. Каква е обективната истина. Това са подсказки. Помощни въпроси. Мондо. Идеята като цяло е, да се помогне на някой, като размишлява върху това, евентуално да успее да се абстрахира от себе си и от собствените си инстинкти за самосъхранение и продължаване на рода, като предпоставка за получаване на просветление. Тъй като инстинктите и егото поддържат заблудата. Това не означава да се самоубива, или да се откаже от секс, а за момент да успее да изключи защитите, които го предпазват от получаването на просветление. Човек не получава просветление, защото постоянно се бори срещу това. Срещу тази трансформация. Така е устроен. В момента, в който успее да махне защитите, получава божието откровение. След това, ако иска да живее, активно се привързва към нещо, което да до държи жив. Това не означава да се самоубива, или да се откаже от секс, а за момент да успее да изключи защитите, които го предпазват от получаването на просветление. Човек не получава просветление, защото постоянно се бори срещу това. Срещу тази трансформация. Така е устроен. В момента, в който успее да махне защитите, получава божието откровение. След това, ако иска да живее, активно се привързва към нещо, което да до държи жив.
  12. Става въпрос за безплатни или намалени лекарства. Що не ти се удава математиката не знам и не питам. А, попитах току що
  13. Откровеност пред себе си означава в случая изследване на активното съзнание, чрез вглеждане в себе си. Това е, което можеш да направиш активно. Откровеността пред себе си помага да разбереш свойствата на конвенционалната истина (истината такава, каквато я виждаме) и да осмислиш конвенционалната логика. За логиката пиша да се осмисли, защото всички я ползват правилно. Това разбиране също идва от откровеността пред себе си. Защото иначе на конвенционални теми не бихме могли да се разбираме, а в практиката при добро желание се разбираме перфектно. Откровеността пред себе си води до разбирането за приемането на нещо за вярно, поставянето на ограничения и склонността инстинктивно, чрез ползването на конвенционална логика да се следи спазването на така поставените от приетите за верни първоначала ограничения. Веднага след това идва и разбирането за руските кукли (ступите, дето ги сънувал Нагарджуна). Зависимия произход, разбирането за зависим произход също е следствие на откровеността пред себе си. Има и много други активно постижими неща, контекст, гледни точки, логически трансформации, влизане в чужди обувки, като почнеш от вътревидови, минеш през извън видови и стигнеш до обувките на минералите и сичко неживо. Разбира се оттука и чувства, съчувствие, страдание, състрадание... Това и още някои неща могат да се постигнат активно. Самото просветление, не може да се постигне. То се получава. Изведнъж. Говоря за трансформацията. Овладяването на духа. Това е мигновен процес. И не се случва на всеки. Това, дето говорят за постепенно постигане. То се постига и е постепенно, но то е друго. Това са езотерични способности, които е по добре да се изучават от постигнал ги вече учител. Дори и тук има случаи, хора да постигнат научни и магически способности и без учител, макар и много рядко. Но езотеричните способности, наричани още наука или магия, донякъде приличат на конвенционалната наука по ефектите, но и те заедно с нея не са овладяване на духа, за което писах по горе.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...