Премини към съдържанието

Ivelin _

Потребител
  • Публикации

    491
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

82 Много добра репутация

1 Последовател

Всичко за Ivelin _

  • Титла
    kaldata приятел
  • Рожден ден 30.01.1990

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    София

Последни посетители

3441 прегледа на профила
  1. Моя вариант си е фабрична карантия, фабрични настройки. И никога няма да го хванат, номера си е същия, двигателя си е същия на външен вид и звука е същия.
  2. Абе в закона пише всичко което променя техническите данни на автомобила че е промяна в конструкцията. Отделно като вземе компресор от мерцедес попада в графа "комплектуване с основни агрегати от други модели" или нещо такова, където глобата е солена. А то не че ще му отворят капака баш за турбото или компресора, просто много хора правят от 316 328, ще решат че е сменян двигателя. Ама то все тая. Иначе не ги разбирам тия дето си махат катализаторите. Има си спортни, с по-добра пропускливост. Цифра са ама пък не е като да ги няма, пък и няма ядове с полиция/гтп
  3. Много глупости се изписаха. Значи - 1. разглабяш двигателя 2. Взимаш глава от М50Б25 или М52Б25, зависи дали си ТУ или не-ТУ. 3. Блока го носиш някъде да ти разстържат цилиндрите на 84мм. 4. Взимаш карантия от М54Б30 5. Сглабяш като естествено ако има някоя част дето е заминала я сменяш. Честито, имаш около 230 коня. Само дето не можеш да турбинираш щото стените на цилиндрите са леко тънки след тази операция, ама 230 коня са си достатъчно. Черешката на тортата е че данъка ти остава като за 150 коня щото блока е същия и никога няма да ти отворят двигателя да проверяват какво има вътре. А, ако турбинираш или сложиш компресор си на ръба. Лесно се виждат и ако ти отворят капака си аут. 2 до 7 хил. лева май беше глобата ако си правиш проектчета без технотест или декра. По моя вариант много трудно ще докажат че не е оригиналния двигател.
  4. Голф или Пасат. Пък ако се търси повече комфорт Е39 или А6. За тия пари има позапазени.
  5. Ivelin _

    Vw tsi проблем

    Виж актуатора, на туран 1.9 са го забутали на майната си и на 140хил км беше изгнил. А те ФВ Голф и Пасат ги правят горе-долу на една платформа, на пасат е разтеглена.
  6. Ivelin _

    Vw tsi проблем

    на какво е това налягане?
  7. Ivelin _

    Моля мнение за Тойота...

    Мазда не обичат, харесват Дачия(Рено), Тойота и Шкода. Хюндай и Киа са им за таксита, Ладите имаш лоша репутация и не се грижат за тях, иначе има на по милион километра, 2019 имаше новини за две такива.
  8. А нещо такова? https://mobile.bg/11576486834261154 или https://mobile.bg/11581691715348510
  9. И както ги обявиха, така месец по-късно почнаха да отзовават. https://m.fakti.bg/technozone/451031-izteglat-nai-kachestvenite-koli-barkali-predavkite А търсене в гугъл показва че не е за първи път... Та корейско - най-много микровълнова, и то на LG, телефон, телевизор и принтер на самсунг знам какво е, затова тая марка съм я зачеркнал с червено. Ако ще е електроника да е японско, ако ще е механика немско, ако ще е евтино - руско.
  10. Уж да има мощност идкаш пък за пример даваш някакви малолитражки под 120 коня. Нормалните комбита за 7хил лв са 2004-5г. Корейско не бих си взел, форд още повече. Немско или японско, па може и руско, някоя 16 клапанова приора...
  11. Ivelin _

    Моля мнение за Тойота...

    1.9 tdi и тесни п*чки... Вземи си ФВ с 2.0тди горе-долу същата година и няма да имаш ядове. Даже бензин може, гледаш да е трета генерация TSI, втора са проблемните, първа са дърти. Или бмв с 3.0 дизел...
  12. Ivelin _

    Добри накладки и дискове?

    Марка - ATE или Брембо
  13. Ivelin _

    Сивик 6 или Е46?

    Ми имам си мнение, гледал съм, търсил съм и съм на мнение че Е46 е по-добрия избор. По-евтини части, един от най-простите двигатели, на клипове и по технически данни върви колкото сивика, а и има много за части може да се добавят всякакви екстри.
  14. Ivelin _

    Сивик 6 или Е46?

    1. Спри се с тоя форд 2.In basic form, the single cam lobe and follower/rocker arm of a conventional engine is replaced with a locking multi-part rocker arm and two cam profiles: one optimized for low-RPM stability and fuel efficiency, and the other designed to maximize high-RPM power output. Фазокрутилка(или каквото му се вика) няма. Чак i-VTEC има. 3. Иска по-спортно за да му е кеф като кара. То ебаси за какво ти е кола като има автобус, влак и самолет... Абе иска се нещо да става на газ.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...