Премини към съдържанието

Бисер Петков

Потребител
  • Публикации

    446
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

101 Отлична репутация

Всичко за Бисер Петков

  • Титла
    Оператор
  • Рожден ден 20.04.1972

Информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

2694 прегледа на профила
  1. Дойде ми една щуротия в главата и да питам дали някой случайно не я е пробвал. Кадър от два кадъра правени по различно време. Единият направен сутрин като изгрева в гръб, а другия направен по време на залеза без да се мести фотоапарата. Идеята е да се заснеме залеза, но пък по това време пейзажа под небето ще е в доста голяма сянка и ще стане много недоекспониран. И от тук и идеята за заснемането на първия кадър по време на изгрева. Знам, че може да се направи клин, но няма да е същото. До колкото разбрах от колегата Пламен, новият фотошоп може да сменя небето без проблем и много знания. Предп
  2. Ами... бъди си аматьор и не се занимавай с професионални работи. 😉
  3. Не видях друг въпрос освен този за HED-а. А и в първия пост съм описал начина на свързване. Но ето го пак: Пулта на музикантите -> моя пулт (кабела между двата е с чинчове, които не са от левчето, тоест от тия дето могат да се разглабят) -> от моя пулт жак изходите отиват в жак входовете на HED-а, както и чинч изходите през звукова карта с чинч входове и USB изход към лаптоп. Не е сложна схема, но явно от първият пост не сте ме разбрали. На камерата индикаторите не им позволявам да подминават средата на скалата. Обаче звука който влиза през моя пулт в HED-а няма как да регулирам
  4. Пулта ми е този: Безжичната система през която подавам към камерата звук, за да се изолира вградения микрофон. Като така звука е без странични звуци от обстановката: А камерата с която снимам е тази: Единствено с оркестъра от Ловеч "Тик Так" нямам проблеми, но техният смесителен пулт е цифров с автоматично запаметени позиции на еквалайзерите, като смяната е само с натискане на един бутон.
  5. Все по често взе да ми се случва музикантите да не се съобразяват, че взимам звук от техния смесителен пулт, от там през моя пулт разпределям безжично към камерата с HED Audio система, и към лаптоп за запис в mp3. Пък и до като снимам с камерата нямам възможност да ги следя какво ръчкат по техния пулт. За това търся нещо чрез което да се филтрират пиковете от техния пулт към моя. От колеги съм чувал, че има такъв който изравнява звука до определено ниво като по-слабия звук го усилва, а по-силният намалява до това ниво. Не знам обаче какво представлява и как да го търся, пък и колегите не искат
  6. Едни клиенти на които съм снимал тържеството им миналата година са форматирали флашката си на андроид телевизор без да искат, защото не са обърнали внимание на съобщението което им е показал телевизора. Сега правя клонинг, тоест имидж файл на флашката, но не помня как се възстановяваха файловете после. Търсих с гугъл, но явно не търся както трябва, а съм го правил един/два пъти. Ще съм ви благодарен ако ми подскажете как точно се правеше това възстановяване.
  7. Почти не забелязвам разлика между тези два модела смесителни пултове на Беринджър, освен, че единият има връзка с безжични микрофони. Но все пак да питам кой от двата е по-добрият избор (линковете са примерни, няма да пазарувам от там): 1. - Behringer XENYX QX1832USB 2. - Behringer XENYX X 1832 USB
  8. Като се има предвид, че професионалната камера UX-90 е с един инч сензор, това фотоапаратче извади много по-добра/детайлна/остра/с по-добри цветове картинка. Все са Панасоници, но с гимбъла ще ми върши перфектна работа за рекламните клипове.
  9. Извинявам се, че пак повдигам темата, но да питам. За тия мъници Panasonic GX80 има ли обектив за видео? Китака се справя доста добре, но до колкото знам за видео са си специални обективите спрямо тези за фотография. Не, че не стават, но все пак да знам.
  10. Принципно се използва телефон за монитор и запис от дрона. Не знам дали има опция да се използва микрофон към телефона, защото могат да се записват кадрите или на картата памет в самия дрон, или в телефона, а може и на двете места. Официалното приложение за Андроид на DJi с Фантом 4 Адванс се ползва, но не съм се сещал да видя. На самия дрон няма как, че ще си запише шума от перките. Утре по свело ще погледна в настройките на приложението да видя дали има опция за звук, че сега е прекалено късно.
  11. Виж за това не съм се сещал, макар, че съм го ползвал за ефекти от специално създадени клипове за тази цел.
  12. Става въпрос за кадри от дрон Фантом 4 и професионална видео камера. Значи ако снимам с две видео камери използвам оцията за синхронизиране по звук. После режа от единия или другия и така миксирам. Обаче кадрите от дрона са без звук и ми е вече досадно да диря от къде е започнал кадъра от дрона и къде точно да го ползвам за покритие. Успявам все пак, но си е доста разправия и за това търся начин за автоматично синхронизиране по кадри. Има ли такава, че с Гугъл не намерих и за Адоб Премиера дори?
  13. Разбирам. Предложи нещо което да става тогава. Ако не ти е проблем разбира се.
  14. Решил съм да взема два светли обектива за 60D телата на F2.8 за сватбарските истории. Фул фрейма Nikon D600 на колегата Пламен идва малко тежък за това, а се снабдих с още едно тяло 60D, като старото тяло му го подарих. Идеята е да използваме еднакви тела и обективи за тези семейни тържества. И подчертавам, че не става дума за фотосесията, а за бързото снимане с моментно принтиране. Китаците не се справят добре с тази задача, защото снимаме при всякакви условия. През деня, през нощта със светкавица, на открито, на закрито. И нямаме време да сменяме обективи, защото едновременно с това снимаме
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване