Премини към съдържанието

Soviet Soldier

Потребител
  • Публикации

    2861
  • Регистрация

Харесвания

2533 Уникална репутация

3 Последователи

Всичко за Soviet Soldier

  • Титла
    Деспот

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    Политика ,оръжие ,история ,автомобили.

Последни посетители

12837 прегледа на профила
  1. Двигателят си има сериен номер, но едва ли някой ще си играе да проверява подобни неща. В България знаеш, като се бутне някой лев и всичко е точно.
  2. Съмнявам се да му направят проблем с глоби, поне аз не познавам и един, който да си е патил. Това да си играе да строи един мотор от 3 различни си е доволно скъпо и сложно занятие. Колата му е в момента не отговаря на изискванията, щом са махнати катализаторите, а тук по София бяха започнали акции по измерване на нивото на изгорелите газове. И сега да го хванат, няма да издържи теста и ще му свалят номерата.
  3. Над 200 коня би трябвало да качи. Пусни тема в БМВ форумът да те насочат към някой професионалист в тази сфера. Той би могъл най-добре да ти каже най-евтиния вариант какви пари и колко коне горе-долу ще качи. Скоростомерът е в мили в час:
  4. Сам ли искаш да го правиш този проект? Ако нямаш достатъчно познания най-добре се обърни към някой професионалист. По принцип си има цели компресорни китове за BMW, но са много скъпи. Има вариант да се мисли и преправя от друг компресорен автомобил, примерно CLK270 ,от който може да се намери евтин компресор втора ръка, защото новите китове са много стари. Ето какво представляват: Подобни тунинг китове качват мощността до към 400 коня и включват всичко необходимо за де се направи, както трябва.
  5. Поставянето на турбина е по-сложно, а и е по-ненадеждна конструкция. Атмо двигателя работи с едно масло, с поставянето на турбина трябва да се отчете и да се намери друго подходящо. Ако целта е да не се надува много, по-просто е да се постави компресор, той няма нужда от маслоподаване и е с огромен ресурс, обичайно надживява двигателя. Плюс това при компресора няма турбо яма, автомобилът има сила още от ниските обороти.
  6. Това е стар автомобил, което ще рече, че може компресията да се е изгубила. Нови сегменти плюс подмяна на гумичките на клапаните може да я посъживят. Има и по-скъпи начини, примерно да се намери компресор подходящ за този двигател, той се връзва просто с ремък към коляновия вал и не се нуждае от маслопроводи. И турбина е вариант да се постави, но това е атмосферен двигател и едва ли ще издържи дълго. Най-вероятно ще се наложат и други доработки, като ковани бутала, по-издръжливи гарнитури. Като цяло да се прави турбопроект е скъпо.
  7. Най-лесните начини да се повиши мощността е да се пипне отвеждането на изгорелите газове и ремап. Като цяло да се наливат пари в толкова стар автомобил си е излишно, по добре да се инвестират в по-съвременен и безопасен. Мой приятел се обърна с Е36 купе със същия мотор и едва не се уби. Тавана влезе до толко в колата, че задната седалка не можахме да свалим от него, пак да не говорим за кабрио. Този автомобил по съвременните мерки, дали хваща и 1 звезда за безопасност. Возете си се спокойно, 150 коня плюс въртящия момент, който дават 6 цилиндровия редови двигател са достатъчни за комфортно изпреварване, като цяло динамиката за нормална експлоатация е достатъчна. Ако Ви е краста спорта, поне си вземете безопасен съвременен автомобил.
  8. Soviet Soldier

    Инсталиране на Android 5.1 на Nokia1320

    Споделете малко личен опит с тях, какво им има, колко нови нокии ви разочароваха в процесът на експлоатация? Щото аз от опит твърдя, че са отлични телефони. От всичките ми познати притежатели на новите нокии няма един недоволен. Тихновлогърите също се изказват силно позитивно относно Nokia, както български, така и световни, като JerryRigEverything.
  9. Soviet Soldier

    Инсталиране на Android 5.1 на Nokia1320

    Разбирам Ви добре. Аз също ползвах дълги години 2013-2017 Windows Phone, но някои приложения спряха да се поддържат за тази ОС, други като Инстаграм си останаха "Бета". Още я пазя старата Лумиа, защото ми е жал да я хвърля. Windows Phone бе добра, добре оптимизирана ОС, но явно не ѝ бе писано да съществува. По онова време Андроид бе лошо оптимизирана ОС, изобщо не ми се искаше да се връщам на нея, след ядове с едно LG, обаче се престраших и взех Nokia 5 от 2017 година с чист Андроид. По онова време излязоха с Андроид 7, след това получиха 8 и 9, и единствения дразнещ софтуерен проблем дойде с първия пакет Андроид 9, явно не бяха го оптимизирали добре и батерията от обичайно, поне 2-3 дни живот изкарваше към ден, или иначе казано автономността на апарата се съкрати кажи речи на половина. На следващия месец обаче дойде актуализация и всичко бе оправено. Не ми се е случвало нито веднъж телефона да забие, че да се стига до принудителен рестарт. Реално Андроид в последните години са дръпнали много и не са вече бъгавата ОС, която бяха на времето. Nokia обещаха 3 години софтуерна поддръжка, която се навърши февруари този месец, обаче с огромна изненада продължавам да получавам софтуерни актуализации и до днес, включително за месец Април получих. Лично аз съм приятно изненадан и от Андроид апаратите на Nokia след 3 години експлоатация на не особено скъп модел, като Nokia 5, а бях скептично настроен.
  10. Soviet Soldier

    Инсталиране на Android 5.1 на Nokia1320

    Това е остарял, не само софтуерно, но и хардуерно телефон с двуядрен процесор 1гб рам. Едва ли ще работи адекватно със съвременна версия на Андроид, и като цяло не си заслужава цялата разправия. Бил е приличен телефон в далечната 2014, но към днешна дата си е отживелица. Вероятно Андроид версиите от негово време ще вървят нормално, като Андроид 5 "Лолипоп", но и те вече не се поддържат. Ако не се лъжа към този момент най-старата поддържана Андроид ОС е 7-цата, но тя може да се окаже тежка за този хардуер. Малкото вградена памет също би могла да се окаже проблем при опит да се инсталира и ползва съвременен Андроид. Има и други нюанси, като факта, че производителите на телефони не могат просто да инсталират дадената ОС на всяко устройство, а им се налага да я оптимизират и адаптират под определения хардуер. В противен случай е възможно да има много бъгове правещи пълноценното ползване на телефона невъзможно.
  11. Стилото има страхотни комплектации, много атрактивни са тези със стъкления панорамен таван тип щора, но вероятно са и над бюджета, защото те вървят обичайно и с кожен салон. Поне в моите естетически разбирания е красив автомобил за времето си.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...