Премини към съдържанието

Soviet Soldier

VIP Потребител
  • Публикации

    1969
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1924 Жестока репутация

2 Последователи

Всичко за Soviet Soldier

  • Титла
    Деспот

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    Политика ,оръжие ,история ,автомобили.

Последни посетители

10343 прегледа на профила
  1. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    Знаеш и в други теми съм повтарял многократно, че съм привърженик на комфорта. Не бързам, когато не е важно. Правил съм джитит-изпълнения, може би година, след като взех книжка, обаче зимата излетях от пътя на един завой с несъобразена скорост, за щастие аз и колата бяхме невредими, но още тогава си взех поука. Конкретния случай, в който едва не се врязах със 180 в пасата, бе заради приятелката ми. Излезе с нейна приятелка на заведение, понеже беше канена на рождения ѝ ден. Звъни ми с плач, някакъв се напил, почнал да я прегръща, блъснало го и ѝ залепил шамар, педала долен. Аз съм нормален човек с емоции, на момента реагирах свръх импулсивно, много се ядосах и целта ми бе да пристигна максимално бързо. Това са твърде лични неща, и се стремя да не ги споделям на подобни места. Баща ми, който е 50-ти набор до ден днешен често превишава скоростта и да пази господ за тия години няма сериозни ПТП-та. Той още с постъпването си в казармата е назначен, като шофьор, та от тогава до сега бая вода е изтекла. Мен ме е качил на кола веднага, след като започнах да стигам пълноценно педалите (5-6 клас да съм бил). По полета, полигони, селски пътечки съм карал, дори и с животни около себе си. Първата кола, на която се качих още си я помня с обич, Лада Нива. Мога да кажа че ми е отделяно внимание и време за да се науча да карам, а не съм от джигитите вчера взели книжка, вживяващи се, като състезатели. Имам достатъчно опит, че да си позволя, при нужда да карам бързо. Наясно съм че поемам риск, но де да беше това единствения риск в човешкия живот. Всеки от време на време нарушава правилата, та дори и стари шофьори, като баща ми с повече от 40г. опит зад гърба си. Та за това смятам, че строго съдиш и преувеличаваш силно нещата. Никой не е безгрешен!
  2. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    Отново изпадаш в крайности. Ми то по тая логика най-безопасно е да се возиш в градския транспорт. Тогава вероятността да направиш грешка (всеки един от нас прави понякога) се свежда до нула. Аз мога да си преценя, когато имам повод, дали е оправдано да бързам, и колко точно. Изказването ти е крайно и демонстрира липса на реалистичен поглед над нещата. Изобщо активен шофьор ли си? Има ли някаква емоцийка в твоя живот, или си съвършен свръхчовек? Много си млад, неопитен и явно още не си попадал в наистина спешна ситуация, че да ме разбереш, но с времето ще дойде и опитът, не се тревожи. Пък може и да си човек на двойните стандарти, който не гледа себе си, а само се опитва да съди другите. И такива не са малко в днешно време. Замисли се, че не дай си боже твой близък, примерно твоето дете/родител не се чувства добре, или е в болница? Или е в ситуация, в която спешно се нуждае от помощ. И в такъв момент ли ще си мърда, дето да се движи с 50? Аз силно се съмнявам! За това и не си позволявам да съдя хората, когато не ми е ясна ситуацията. Ако искаш внеси предложение да се отнеме специалния режим на движение на, Полиция, Бърза Помощ и Пожарна, защото като превишават скоростта и минават на червено застрашават здравето и на околните по обществените пътища.
  3. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    Аз съм преценил за себе си, и съм поел риска. Познавам пъти и въпросните критични участъци отсъстват, както и добитък. Най-много някой пес да изскочи. "Понякога изникват след завой и нямаш грам време за реакция" Ха ха ти изкара, че едва ли не по родопските села осеяни с, добитък, завои, и разбити пътища съм карал със 180. Не се ли замисляш, че когато не си запознат е по-добре да си премълчиш, от колкото да даваш оценки? Имам достатъчно години опит и да пази господ не съм претърпявал сериозни ПТП-та. За тия години, нито една кола не съм помлял, здрав и невредим съм, да пази господ. Явно не ми е толкова лоша преценката, колкото изкарваш. Всеки е имал подобни моменти "на косъм" без значение дали е било по негова, по чужда или обща вина. Важното е, че съм съумял от всяка една подобна ситуация да реагирам правилно, с което далеч не всеки може да се похвали. Пак повтарям, че не го правя от келешлък, а защото ми е било наложително. Аз съм спокоен човек, обичам да се возя спокойно, без да бързам.
  4. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    Да, нископрофилните са и с твърд страничен борд, те са си за спорт, като цяло с по-висок скоростен индекс, но возят твърдо. При мен положението е средняк 225/50 R17 на MICHELIN индекс V (до колкото си спомням това значи 240км/ч).
  5. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    Всичко се случва, и гума може да се спука по време на движение, и болтовете да се скъсат, която впрочем се е случвало на много мои познати. За това се бърза, само когато е наложително, а не от келешлък. Високата скорост винаги е поемане на риск.
  6. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    Не се обяснявам, пък и 180 са нищо. Мога да преценя, кога и къде да поема риска. Аз самия не обичам подобно изяви, когато са от келешлък. Аз бързам само в случай, че ми е наложително. Ти като критикуваш, сигурно никога през живота си не си вдигал 180? Така ли да разбирам? Никога не ти се е налагало да побързаш?
  7. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    То по тая логика всички трябва да сме в затвора. На всеки му се случва да бърза и да превишава ограниченията.
  8. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    Аз едва ли, защото винаги си слагам колан, пък и предницата е най-здравата част на колата. Автомобилът ми е сравнително масивен, но този с пасата пред мен, както идеше да му вляза странично от към шофьорската врата, силно се съмнявам, че пораженията, които можеше да получи са съвместими с живота. По подобен начин щях да вляза в задницата на една Шкода. Имаше ПТП и пожарни ,голяма част от пътя бе отцепена, и на практика преминавахме само през крайна лява лента, а умникът пред мен рязко намали да огледа сеира, пък и аз както се бях загледал на страни, с периферията си видях, как рязко автомобилът приближава и набих спирачки. Вниманието винаги трябва да е изострено, защото секунди делят от белята. Обаче колкото и да внимаваш, застрахова, че някой няма да се време в теб няма.
  9. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    Точно преди седмици със 170-180 ми се размина на косъм затвора. Ситуацията е следната, настъпвам по ненатоварен двупосочен път, в далечината се вижда кола, за броени секунди тази кола вече бе на метри от мен, намалил доста сериозно, защото се кани да завива. Добре че беше пуснал мигач, защото инстинктивно в първо време ми идваше да навляза в насрещното за изпреварване (беше празно) ,но както той завиваше на ляво, ако не бе пуснал мигач просто щях да вляза в него странично и сега най-вероятно да съм в затвора. В момента, в който се разминахме, тъкмо бе тръгнал да завива, но част от задницата му бе още в моето платно, та дадох крайно в дясно, почти до излизане от пътя. Това се беше ситуация "на косъм", която кара човек да се замисля, защо е нужно да се бърза. Разбира се стъпих на спирачките, но с такава скорост изобщо не помогнаха. Ако разчитах с тази скорост да спра зад него, то със сигурност щеше да се получи ПТП.
  10. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    Така е, но коланът значително увеличава шансовете на човек да оцелее.
  11. Soviet Soldier

    Митовете за коланите в колата, на които мнозина вярват

    Разбира се, коланите спасяват животи. Ето едно видео, в което се вижда, какво се случва, когато не се ползват колани: П.С. на скоро мои приятели след подобно премятане оцеляха само с драскотини. Колата е тотал щета, тавана толкова бе смачкан, че заради него не успяхме да свалим задните седалки.
  12. Soviet Soldier

    Първа кола до 3000лв.

    Ха ха ее то е логично, особено "и се кара само от жена" ми направи впечатление. Карала я е, докато не я е издухала тотално, сменили са всичко с евтини китайски или чести втора ръка и сега гледат да се отърват. Ха ха
  13. Soviet Soldier

    Първа кола до 3000лв.

    Не всички младежи обикалят кръчмите, не всички младежи пият алкохол. Този клип е само още един аргумент против малките автомобили, щом са рязали полото за да извадят жените . . . ми ако се беше запалило това поло, докато има заклещени хора в него, знаеш ли какво щеше да стане? Ето това:
  14. Soviet Soldier

    Първа кола до 3000лв.

    Нещата тук са много относителни, а най-важния фактор за да се избегнат злополуки е "задкормилното устройство". Не твърдя, че автомобилите под 150кс. са трошки. Просто масово трошки се предлагат на новобранците. Разни дърти голфчета, фокусчета , клиота и подобни. Какъв е проблема да кара примерно Volvo 190 коня? Много ще му е бързо ли? Ми това Волво тежи повече от 1,5 тона. Това някой отчита ли го? Обаче е пъти по-здраво и безопасно при ПТП от едно VW поло или Рено Клио да речем, дето са по 100-тина коня, но това на маса дали има и тон? Разликата в динамиката от 0 до 100 между Volvo S80 първа генерация 196кс. 1585кг и VW Polo IV 1,9tdi 130кс. 1150кг е няма и половин секунда в ползва на Volvo-то. Ето в това е простотията на българина, като чуе близо 200 коня вече некролози разпечатва на нов шофьор, без да отчита, че колата тежи на поразия и не е чак толкова бърза и опасна. А в същото време му препоръчва кола, дето върви горе долу толкова, но е пъти по-некомфортна, и като се удари става на харомника. Българска му работа. Ето това са клишета, както виждаш детайлно съм обяснил защо. Сега сигурно ще ми кажеш, че двата автомобила, които сравнявам са коренно различни. Да, така е, но са в една ценова категория, между 3 и 5к. И какво се оказва? Че конете не са свързани така силно с безопасността поне в диапазона под 200кс. Лексуса който съм му предложил горе също не е лек 4 врат седан над 1,3 тона, може да е 25 коня по-мощен от едно поло да речем, но за сметка на това е 250 килограма по-тежък. Не са никак много 155кс за 4 врат седан с такава маса. Това е комфортна за ежедневно шофиране комбинация. 100 коня на тон си е напълно нормална тяговъоръженост в днешно време. Опасни са по-старите и надути автомобили примерно ВАЗ-2107, дето е към тон без никакви електронни стабилизиращи системи, без никакви еърбеци и подобни мерки за безопасност. Атмо от 75 заводски коня може да се качи до 150, а с турбина над 200. Има една украинска турбо 7-ца, дето ги наказва масово по драговете с тяга към 300-400 коня на тон.
  15. Soviet Soldier

    Първа кола до 3000лв.

    Ами и за мен клишето е, че нов шофьор обезателно трябва да кара таралясник. Моят първи автомобил беше над 150кс. пък го продадох невредим. Единствения път в който ми се е разминавало на косъм бе в покрайнините на София, бе паднал сняг и изхвърчах от завоя затъвайки в снега. Изтеглиха ме и си продължих жив и здрав, колата непокътната. Мой съученик по същото време с Лада 2106 75 коня пука предна гума с 80км/ч удря се челно в дърво и беше в кома известно време. Клише е че новобранец трябва да кара трошка. Един шофьор в началото трябва да се научи да е отговорен към себе си и към околните, да знае и умее да поддържа своя автомобил. Примерно много често се пренебрегва качеството на гумите изправността на ходовата част, на спирачната система, а точно те са най-важния фактор за безопасността на един млад шофьор. Ще засегна и друго клише, че жените не умеят да карат. Приятелката ми започна с компресорна CLK W208 кара я няма и година и мина на W209 3,2 V6 218кс. Жива и здрава е, не се е убила, кара си я от 2015г. Хем е млад шофьор хем е жена. Това че има келеши с IQ на шимпанзе, дето правят поразии вече е отделен въпрос.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.