Премини към съдържанието

Benifios

Потребител
  • Публикации

    67
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

9 Неутрална репутация

Всичко за Benifios

  • Титла
    Редовен потребител
  • Рожден ден 9.01.1869

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    www.d3bg.org

Контакти

  • Интернет сайт
    http://www.d3bg.org

Последни посетители

896 прегледа на профила
  1. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    Като направите 1000 стака и идва бай Диабло да Ви тупа.
  2. Benifios

    Всичко за Diablo IV

    Това, че е мрачна е бонус, енджина подобрен, но всичките нови механики сме ги виждали на трейлъри и алфи, бети и т.н. Менютата също са взети от тестовите верси и дори от 3-ката. Историята е точно това, което трябваше да излезе с Некромансъра. Защото по трейлъра се съди, че това е Ратма, синът на Лилит. Плавното преминаване от зона в зона (без да има зареждане, наричат се Realms of fate или фракчърс зони), това го има вече в тройката. Част от уменията са с леко рескиннат дизайн нищо повече, някой се опита да каже ама то екрана трепери като пада метеора. То и в тройката го има просто е изключено и се пуска така - D3Prefs DisableScreenShake "1" (0 is on) Както и колегата от нашият форум каза, дори кръгчето (анимацията за ходене) е същата. Това със скачането, катеренето го имаше на алфа и бета релийзи още по време на ванилата. Историята с Ратмата... ако няма Некромансър с ванила релийза епа на... отрязаха цял експанжън, тонове яки идеи и предмети вкарани в мобилната рескината игра за да не се появят в Diablo III. Единственото ново нещо в 4-ката е отвореният свят, другото го е имало като идеи в тройката под една или друга форма. При Мускетара имаше един епичен Близкон, където извадиха идеи на едно табло и казваха , това го правим, това не стана, това ще е за някой друг път, а тази идея е в коша, но никога не е окончателно. Убеден съм, че поне 2 от тях са в 4-ката вкарани. Както и да е, виждаш менютата и просто си лъха на Diablo 3.5. Което не означава, че играта ще е лоша, ако се поучат от омазаният код на 3-ката и ребалансират и оправят всичките бакии и има редовен и качествен контент и съпорт играта ще е супер!
  3. Benifios

    Всичко за Diablo IV

    Не се притеснявайте, D4 ще има парагон система... подобрена... Иначе лично за мен по това, което видях това си е Diablo 3.5. Ще видим крайният продукт.
  4. Benifios

    Всичко за Diablo IV

    Дата на излизане - Най-рано среда на 2021, на всеки 4 месеца ще има информация от екипа какво са направили! Платформи: Diablo IV ще излезе на следните платформи PC, Xbox One и PS4 Класовете: За момента ще има само 3 класа, като те ще станат до 5! Налични за момента са Варварин, Магьосник и Друид! Свят и времева линия Събитията в Диабло 4 се развиват много години след Диабло 3 - след като милиони са били заклани от действията на Рая и Горещия Ад. В тези мрачни времена изплува едно легендарно име - Лилит, дъщерята на Мефисто, наричана според слуховете "прародителя на човечеството". Нейния контрол над света на Светилището достига дълбоко в сърцата на хората, изваждайки най-мрачното у тях и създавайки света едно мрачно и безнадеждно място. Scosglen Неукротимите земи на Скосглен са толкова зелени, колкото и смъртоносни. Тези, които се изгубят в горите, рядко успяват да се върнат. Диабло 4 интервю с разработчиците История и гейм модове Ада ще бъде важна част от играта, но за момента не е ясно как ще можем да ходим там, неговите механики са в много ранен стадии на разработка. Дуриел се завръща. Това, което видяхме от геймплей видеото беше именно той. Ще разберем днес в Lore & World панела за другите Prime Evils и кои от тях ще се завърнат. Трудността на чудовищата ще се определя от левела на парти лидера, поне към момента. Ще има хардкор мод. Ще има разнообразен геймплей за тези търсещи предизвикателство, както и по-лесен геймплей за кежуал играчите. За едни Диабло 2 била първата игра, за други Диабло 3, но Близард ще се опитат да задоволят всички. Левелинга все още не е ясно как ще бъде, но най-вероятно преди достигане на максималния левел, играча ще може да разкрие целия свят. Ще има опция за игра с Контролер на PC, но за момента нямат планове за съпорт на клавиатура на конзола. Конзолите ще поддържат до 2-ма в ко-оп парти. Диабло 4 се прави с замисъл да бъде масивна мултиплеър игра с партита и групирания, затова няма да има офлайн мод, но ще има опции за тези, които предпочитат да играят соло. Трейд и крафтинг Тъй като разработката на играта е в ранен стадии все още много неща не са ясни, но философията им е крафтинг материалите и консумативите да бъдат винаги налични за размяна. По-силни предмети вероятно ще могат да се трейдват само по веднъж, а още по-силните няма да могат да се разменят изобщо. Искат силата и развитието на героите да идва от игрането на играта, а не от трейдването. Няма да има аукцион, но ще има клан банкиране. Ще има кланове и банкиране, но не се знаят подробности. Луута ще бъде индивидуален за всеки. Ако изхвърлите предмет на земята, всички ще могат да го виждат, подобно на Диабло 3. Крафтинга ще бъде важна част от играта, дори вероятно ще се налага да паузираме с основните куестове, за да отидем да си намерим ценен крафтинг материал. Повече дейтали не се знаят. Умения, класове и геймплей Планирани с 5 класа. Барба, магьосника и друида са вече потвърдени. Максималния левел е 40, поне засега. Вероятно ще се промени. Уменяита ще бъдат индивидуални за класове, но е много вероятно да има предмети, които да кастват умения от други класове – това не означава обаче, че ще имаме силни предмети като Енигмата от Диабло 2. Нямат планове за комбота между различни класове, но идеята им харесва. Разработчиците работят по това чудовищата и уменията на героите да взаимодействат по между си. Умения за бързо предвижване ще бъдат по-умерени от тези в Диабло 3. Ще има маунтове за бързо предвижване. Ще можете да маркирате по картата точки, които да ви насочват за най-прекия път. Ще има нова система “Stagger” за босовете. Когато използвате crowd control умение на бос, няма да го стъне/замрази и т.н веднага, но ще има скала, която се трупа и когато тя се напълни, чак тогава боса ще бъде стъннат, което ще дава прозорец за нанасяне на повече поражения, но самия стън ефект ще бъде по уникален за всеки бос начин. World евентите ще известяват всички играчи в сървъра и тяхното местоположение, за да могат всички играчи да се включат. Не е ясно колко ще бъде максимума играчи на сървър. Разработчиците имат много идеи за енд-гейм, но няма много детайли. Ще разберем в днешния панел на Близкон. Тъй като играта има стотици подземия, идеята е да можем да събираме ключове, които отварят по-висок левел на тези подземия с повече луут и специални промени. Сезоните ще се завърнат и за да поддържат разнообразна мета, всеки сезон ще има различни по сила легендарни предмети. Ще има парагон левели, по които все още работят. Ако умрете, героят ви се връща на последния чекпоинт и ще трябва да се върнете, за да си съберете златото. Предмети и персонализиране Magic и Rare предмети ще бъдат за запознаване на играчите с предметите. Ще има сетове след достигане на максимален левел, които ще запознават играчите с бъфове и ефекта им върху уменията. Легендарните предмети са замислени за по-напреднал стадии – след сетовете – където играча сам определя стила си на игра. Ще има стотици легендарни предмети и всички ще влияят на уменията. Някои ще добавят демидж, други ще променят функцията им . Персонализирането на героя ще бъде доста разнообразно. Като допълнение към предметите, ще има руни и таланти. Докато вдигате левели или като намерите “skill tomes”, ще можете да слагате точки към вашите умения , които да ви увеличават силата на уменията. Руните ще имат префикси и суфикси, които като се комбинират ще дават допълнителен бонус. Джемове също ще има и ще могат да се комбинират с runewords. Ще можем да избиране формата на лицето на героя, косата, цвета на кожата, очите, татуировки, белези и още. Искат да имаме много опции като в WoW. Трансмога се очаква да се върне. Монетизация и други Не е ясно как ще работят колбите, но не им харесва идеята да чакаме по 30 секунди за следващото ползване. Гоблините ще се завърнат. Харесва им идеята играчите да се чувстват принудени да попаднат в опасно положение, докато ги гонят. Замислено е PVP от самото начало на разработката. С Диабло 3 са имали проблем с баланса, но тук за всяко решение взимат предвид и как ще се отрази на PVP-то. Диабло 4 ще използва чисто нов енджин. Ще има динамична промяна на времето и ден/нощ цикъл. Някои умения на друида могат да повлияят климатичните условия в играта. Разработчиците играят много други игри и черпат идеи от там. Относно монетизацията, разработчиците са почти стигнали до крайното решение играта да се поддържа от базова игра с периодични експанжъни. (бел ред: дори да има магазин за козметики, дано няма шарени коне с дъгички!) Коя е Lilith - майката на Sanctuary [История] Rathma - първият нефелим Също така е започнато бавно и сигурно обновление по официалният български сайт за играта. Ще се опитаме да Ви държим в течение на нещата в Diablo вселената .
  5. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    Нови спекулации за предстоящ Druid герой
  6. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    Ето и три малки интервюта с 3-ма известни хора в D3 средите : wudijo, Angry Roleplayer и Lord FluffyИнтервю с Lord Fluffy Интервю с wudijo Интервю с Angry Roleplayer
  7. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    След днешните тестове с Pestilience сета на Некрото съм доста доволен. Дано в следващ пач и останалите класове получат 4 сета, които да стават за Boss Killar в партитата. За съжаление, новата Ратма (Инариус) ще бъде по-силна за най-високите нива.Ако някой му е интересно за билда с Пестиленса ето линк за него 1. Може да замените Eternal Torment и Cheat dead пасивите с тези : Blood is power или Swift.2. Не се нуждаете от Critical Hit Chance, причината е руната на corpse Lance - Cold руната на магията ни дава на всеки удар по даден враг да поема по 5% CC - реално стига до 100% на таргет!3. Желаният брейкпонт при атаките AS е 2.01, товва означава, че може да Ви липсва само 1% AS от екипировката. Реално трябва да имате на оръжието, 2-та пръстена, ръкавиците, амулета и брейсъра.4. Билда е доста интересен, но има слабост ако Боса накрая има адове, което причинява спад на пораженията с 50%. Ако може да ротирате преди стрелба и да кайтнете боса да остане сам, няма да се усети, но все пак се губи време!5. Начина на игра е както при Траг Некромансъра, но помага много повече в мелето, защото гадините поемат много повече CC от цялата група в играта!
  8. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    Който е с бета лънчера може да влезне в групата ни, ще видим по-удобни ли ще са за партита и т.н.
  9. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    Ера 8 и Ера 9 ще бъдат изравнени със Сезон 12По-рано днес комюнити мениджърът Nevalistis съобщи в официалните форуми, че Blizzard планират да прекратят текущата Ера 8 с края на Сезон 11 (на 20-ти октомври) и следващата Ера 9 да започне с началото на Сезон 12 (9 ноември).Официалното съобщение можете да прочетете в официалните форуми.Реално 3 седмици няма да има класации
  10. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    Нов ПТР - пач По-интересните промени :Ground Stomp - jarring SlamAdded a maximum threshold on the number of health globes that can spawn in a given time. Life from DeathAdded a maximum threshold on the number of health globes that can spawn in a given time.DeathwishWhile channeling Arcane Torrent, Disintegrate, or Ray of Frost, all damage is increased by 25-35 250-325%.Nilfur's BoastIncrease the damage of Meteor by 200% 600%. When your Meteor hits 3 or fewer enemies, the damage is increased by 275–350% 675-900%Increased the amount of materials that the Challenge Rift Cache dropsThe Challenge Rift Cache now always drops 10 Death’s BreathСетовете получават и още по-голям бъф... Developer Chronicles: Patch 2.6.1 Balance Goals
  11. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    [Пач 2.6.1] PTR Тестови билдове за МагьосникCratic1321 е направил няколко доста интересни билда, които ще бъдат актуални ако няма някакви нърфове преди пускането на пач 2.6.1Тези нови билдове + старите ни известни за Магьосника ще ни дадът достатъчно голямо разнообразие спрямо избора ни за билд, като тези билдове достигат почти нивото на Manald Tal'Rasha Мага (той си остава най-силен).
  12. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    Patch 2.6.1 PTR Patch Notes
  13. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    Може да се запишете за новото ни раздаване , ключовете са предоставени от Blizzard
  14. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    Обвнових темите за : [Ръководство] Сезон 11 Conquest Season Jurney - Сезон 11 - задачите, които трябва да направите
  15. Benifios

    Всичко за Diablo 3 (обединена)

    Season Jurney не е трудно, има няколко неща които трябва да се видят и ще са ти много лесни от него. Играй каквото искаш, най-бързо се справят с него ДХ-то и Мага Да ограничението е до Тормент 6, ограничението за Тормент 13 да кажем е ако ще си играл в публик, там за да може да играеш Т13 публик трябва с героят, който искаш да влезнеш да си минал 60 соло минимум. Това важи за даден герой, а не за целият акаунт, а ако искаш да имаш шанс за Primal предмет, трябва да завършиш соло 70 с някой герой и се отключват за всички герои на даденият режим - Софткор, Хардкор и т.н. за всеки режим трябва да имаш с поне един герой соло 70 Сезон 11 превю
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...