Премини към съдържанието

Ventsislav Krastev

Потребител
  • Публикации

    23
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

7 Неутрална репутация

Всичко за Ventsislav Krastev

  • Титла
    Потребител

Последни посетители

283 прегледа на профила
  1. Нали... все едно да си купиш дъвки да дадеш парите и да ти кажат сори брат немаме ги... Както и да е де, върнаха парите, може и да е било объркване, или може би просто нямат достатъчно изградена система за следене на бройките.
  2. Като ъпдейт да кажа, че още вчера звъняха да свериме банковата сметка. Явно са се задействали от Лаптоп.бг, похвала за което. Дано да е така, защото пари още не съм видял от тях. И не са ми казали че ще го поръчат от друг доставчик, бъркате. Казаха ми че поръчката ми Е от друг доставчик. Е, аз откъде да знам? На друга нота, 99 процента,че всичко това е свързано с карантината пряко.
  3. Way ahead of you вече пуснах едно "здр кп успешен сигнал" там. Да, така е, съгласен съм. Просто можеше да са измислили нещо до сега (не са на пазара от вчера) и да приемат по насериозно клиентите си.
  4. не, казват ми го че продукта който АЗ съм поръчал е от друг вносител в последствие
  5. прочети нагоре, не ми се обяснява 300 пъти не ме касае, че трябва да чакам да ми връщат парите защото до сега да съм си взел лаптоп 3 пъти от някъде. могат преспокойно да проверят дали е наличен и тогава да ми одобрят плащането от отдел счетоводство да мине. или като не могат да го правят това нещо или нещо сходно, могат да изключат онлайн плащане съвсем
  6. но биха могли да си изградят по-добра система за комуникация за продукти в наличност която е взаимно навързана. изобщо не е трудно, а това не е като да не са компании с ресурси.. сами си усложняват живота и резултата е "късметлия" като мен, който е бесен и в афект иска да им сипе максимума...
  7. Може би проблема идва от това че ползват придърпваща стратегия - да реагират само при получена поръчка. И сигурно са вързани 5 сайта към 1 доставчик, който им казва "Ами чааакай да видяяя" и ако го няма се обаждат да кажат дали го няма. Ама аз откъде да го знам това. Аз действам под разбирането, че ще го поръчам и ще дойде продукта, а не, че не е наличен, за бога. за жалост си прав. никога повече няма да платя нещо с карта дори да е единствената опция...
  8. Спешно, като мога да почакам ден два спешно. Грешка си беше от моя страна, но конкретния модел не го видях на други места а за парите си по параметри ми хареса.
  9. Аз пък съм завършил управление на търговски вериги и логистика в Дания и ти казвам, че всеки добър сайт за онлайн търговия има навързана система за онлайн търговия със SKU (Stock Keeping Unit). Когато това SKU свърши и го няма, сайта автоматично трябва да ти откаже поръчката а не да ти изтегли 800 лева все едно си ги дал за дъвки и да трябва после да хабиш нерви да се разправяш. Значи, ти ми казваш че са или идиоти или са нарочно идиоти. Отделно те не казват че я имат или че ще я поръчват да идва. Те просто казват, че я няма, никаква информация не ми даде. Тоест аз, който плаща музиката трябва да ходя да си я търся къде е. Да ми дадат да отида там ще им сложа една системка да им следи стоката, като толкова не могат един склад да държат. Поне да напишат някъде, че не се знае дали е наличен продукта. Много сме назад с тия неща... НЕ заслужават да имат плащане с карта за доставки. А уж стар сайт, развит, с много клиенти ала бала. Един фейсбук магазин е по-развит откъм плащане. Поне няма да те вържат като майстор за баня с пари а ще си видиш обувките в Еконт...
  10. Мне, не е за 1ви път, миналата седмица в Емаг пак така ми направиха, казвайки, че нямат памперси но те ми пратиха и-мейл, казаха, че е във връзка с проблеми по веригата и са ми наредени вече парите и пристигнаха след ден два. Тия аз трябва да им звънна и да ми кажат до 2 седмици. Кво е тва сега? Толкова ли е трудно да се следят цифри SKU...
  11. С удоволствие отговарям. Измамата е, че никъде не пишеше, че "Продуктът не е наличен" . ГОРЕЩ ПРОДУКТ 20 ПРОДАДЕНИ БРОЙКИ!!! и някакви огънчета и съответно бутон КУПИ. Аз гледам параметрите и за цената си ми се стори добре, купих го, платих го. Пишеше, "Ще получите обаждане за потвърждение" след като вече е платено и парите са изтеглени. Не получих обаждане, не получих нищо, но парите ми бяха изтеглени, тоест КУПИХ НЕЩО КОЕТО НЕ СЪЩЕСТВУВА. И сега какво? Да чакам 2 седмици заради такива глупости. Това е неудобство и трябва да си признаят грешката и незабавно да наредят парите, все едно и също че отиваш на живо някъде казваш има ли от това искам 1 бройка и ти казват НЯМАМЕ. Като няма, няма да си купя бе. Тук ти казват ИМАМЕ и после ти ги питаш ИМАТЕ ЛИ? и ти казват НЯМАМЕ след 2 СЕДМИЦИ ще ви върнем парите. малко, малко направо съм бесен... не ми е за парите, лаптопа ми трябваше спешно, не е за мен. сега ще ходя днес да купувам друг на място. Но ако нямах други пари в мен и ми трябваше спешно кво прайм? Супер неудобство.
  12. Аз формулярите съм ги попълнил. Да видим какво ще стане.
  13. Накратко бих посъветвал всеки който има намерение да поръчва каквото и да било онлайн, ако може да отиде и да го вземе физически, колкото и удобно да е. Ето не вярвах, че ще докладвам някой изобщо в КЗП някога в живота си но и на мен се случи. А и пише на сайта, че ще получа обаждане. Ама са длъжни да ми вземат парите, нали? Е ХЕ ХЕЕЕЕ както вика Тръмп - Инкредибъл.
  14. Не, казват ми просто че е поръчан от ДРУГ ВНОСИТЕЛ - нещо което грам не ме касае, аз просто си искам парите, не желая друг лаптоп, исках този, видях, че е в наличност, платих го и го няма. Аз поръчвам от ЛАПТОП.БГ, значи ако ми е приета поръчката и са ми взели парите трябва или веднага да ми ги върнат или такава транзакция да не минава изобщо ако го НЯМА в наличност. Толкова е просто. Това е подвеждаща информация на сайта им. Или са измамници или не могат да си следят елементарни бройки по WooCommerce-a.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...