Премини към съдържанието

Ани Лазарова

Потребител
  • Публикации

    12
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

2 Неутрална репутация

Всичко за Ани Лазарова

  • Титла
    Потребител

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Проблемът ми не е точно навигационен, но определено е свързан с карти - пет-хилядни, КС 1970. В последно време се налага да прехвълям обекти от пет-хилядните карти, координирани в КС 1970 към кадастралните карти - КС 2005-кадастрални - различни зони. Ползвам BGSTrans, но няма пълно съвпадение на пренесените точки. Пренесена само една точка идва на мястото си. Останалите са с отместване и се налага да ротирам обекта и да го нагласявам общо взето на око. Някой имал ли е подобен проблем и аз ли бъркам?
  2. Темата вече стигна до медиите. Крайно време е да стигне и до всластимащите.
  3. Ани Лазарова

    помощ за сървър - Qnap TS-431P

    Благодаря на отговорилите! С ваша помощ и след стабилно разузнаване се оказа един и същи модел с различно описание, предлаган за подажба в два електронни магазина. Беше ми препоръчан от специалист.
  4. Имам нужда от помощ, понеже абсолютно нищо не разбирам. Има ли разлика между TS-431P home & soho nas и TS-431P 4-bay turbo nas на Qnap или става дума за един продукт?
  5. Относно абонамента в horrolbg.com - след изпращането на есемес със СТОП ..., абонаментът ми е прекратен. Получих фактура от Мтел и вече нямам допълнителни начисления. Също искам да споделя, че ме потърсиха от Комисията по съобщенията или както там се казваше, разпитахаме подробно и мисля, че се обсъждат вариант да се регулират такива услуги - да няма автоматичен абонамент при два клика, а първо да излиза съобщение с предупреждение за абонамента. Поне нашия разговор беше в тази посока. Успех на всички, които имат този проблем!
  6. Моят опит е в разменени мейли, дано е от помощ. Проведох кореспонденция по мейл. Обясниха ми, че ако не се изпрати SMS абонаментът се продължава автоматично, без уведомяване. SMS-ът не се таксува. При разпечатка на фактурата ми беше начислен абонамент 7.01 лв. с ДДС и 1 SMS за 0.17 лв., който изпратих на номер 14603 с текст STOP 157. При мен нещата се случиха 10-ина дни преди засичане на фактурата. Сега очаквам засичането на новата фактура - 20-21 септември, за да видя, дали има някакви нежелани начисления, но не съм получила съобщение от оператора за покупка, както първия път. Ако мога да помогна с друго, не се колебайте да попитате. Копирам разменените мейли: Support Team (MOBICO) Aug 15, 08:19 UTC Hello, 1 Yes, your subscription will be automatically extended unless you stopped it. 2 If you wish to cancel your subscription, send STOP 157 to 14603 (Mtel) / to 19207 for Telenor / to 10237 for Vivacom. It's free. Best regards, team MOBICO any kostadinova Aug 15, 07:37 UTC Hello and please answer,I have made a unconscious subscription, clicked twice in a sponsored ad.I'm interested in two things:1. The message says that the subscription is valid for 7 days - will it be automatically extended?2. What is the price of SMS to number 14603 if I choose to terminate it with STOP text?
  7. Очевидно това е масова практика. Моят случай е аналогичен - "абонирала" съм се за някакъв сайт ... - услугата се предоставя от MOBICO - тел. 023090060 не съществува. Писах на посочения имейл и ми отговориха: Услугата се подновява автоматично. За анулиране на абонамента изпратете STOP на тел. 14603 - това е безплатно. Но като разгледах горните мнения мисля, че не само няма да е безплатно, но и няма да анулирам абонамента. Все пак ще пиша отново с искане да ми прекратят абонамента. По съвета на vesi_vas пуснах жалба в комисията за регулиране на съобщенията.
  8. Ани Лазарова

    Търся помощ за Аутокад

    Благодаря на всички за помощта! Проблемът се реши по много странен начин - инсталирах програмата не от моя компютър, а чрез мрежовата връзка от компютъра на колега. Допускам, че причината е в операционната система (предположение на нищо неразбиращ от тези неща обикновен потребител) и се опасявам, че това ще се повтори.
  9. Ани Лазарова

    Търся помощ за Аутокад

    Да. Насоките съм към приложението Microsoft Fix It - отваря се прозорец "Изберете програма за деинсталиране", но AutoCAD липсва в списъка, защото вече е деинсталирана. В регистъра също няма записи, свързани с програмата.
  10. Ани Лазарова

    Търся помощ за Аутокад

    Благодаря за подсказките - горните грешки са отстранени, но инсталацията пак не се случи - Следвайки съветите вът форумите, стигам до Microsoft Fix It - изтеглям, стартирам - избирам от списъка "не е налична" и "затваряне на програмата за отстраняване на неизправности". Не проработи и за двете версии, които имам. Моля за съвет, може ли да се приложи някоя от двете опции, които ми се въртят в главата, без да има сериозни последствия: - да върна системата назад във времето преди деинсталиране на продукта и след това да ползвам Microsoft Fix It (ръчното изтриване на записите от регистъра ми отне 2 дни) - по съвет от Аутодеск да изтегля "AIDA е предназначена да ви помогне при идентифицирането на основната причина и предлагането на предложеното решение. ... Ако не е налице никакво предложение, изходът, предоставен от помощната програма, може да е полезен за техник на Autodesk, който да ви съдейства..." (притеснява ме обратната информация към Аутодеск)
  11. Ани Лазарова

    Търся помощ за Аутокад

    Благодаря за мненията и за информацията, която намирам във форума. Но след няколко дни "борба" не стигнах до никъде. Предприети мерки: Поправката на програмата не помогна. Деинсталация и опит за ново инсталиране - следват още две грешки със същия код, след това и приключва. Възстановяване на системата към стара дата - без резултат. Изтриване на записите от регистрите, почистване на диска, опит за нова инсталация и пак се случва същото. Опитах с друга версия (качена при колега) - грешка 1935 и край. Проблемът се появи след проверка/актуализиране на Уиндоус 7 при изключването на компютъра. На следващия ден програмата не се отваряше. Идея си нямам какво да правя...
  12. При стартиране на Аутокад се появява съобщение и програмата не се отваря. Досега нямаше такъв проблем, ползвам програмата повече от година. Ако някой може да даде съвет - има ли начин да се поправи, или да преинсталирам (което никак не ми се прави)?
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.