Премини към съдържанието

wwwww777

Потребител
  • Публикации

    60
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

32 Добра репутация

Всичко за wwwww777

  • Титла
    Редовен потребител

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Схемата е подрбно описана в този форум .За съжаление управляващите по някаква причина не предприемат нужните действия за прекратяване на измамата и са оставили бизнесмените по тяхно усмотрение да определят дали да мамят или не .Теленор по някава причина взеха решение да не участват в тази схема и я прекратиха, във форума е описано как са го направили .Ипращам ти снимка която я има тук във форума за да добиеш представа кои са Теравойс.
  2. въпросните проблемни смс- си се изпращат без знанието на притежателя на устройство , не остава следа в телефона че е изпратен смс .Дори и да има някакво приложение надали ще върши работа в случай като този ,когатостава въпрос за хакерска атака .Въпросните кодове за които споменаваме са адресирани към сим картата и нейната операциона система .Дори устройството да иска да изпрати смс ,сим картата няма да изпълни заявката .Все пак има много лесен начин да се вкара всичко в релси ако държавата го пожелае .Даречем теленор искат задължителна повторно изпращане на смс- с код за потвраждение на покупката -самата компания е решила да защити клиентите си въпреки че дъжавата не изисква това от нея в много държави тази или подобна защитна мярка е задължителна за телекомите .Един обикновен човек трудно ще се справи с опитни програмисти които са решили да грабят , не се ли намеси държавата битката е обречена .
  3. ти си един щаслив глупак ,няма да преча на щастието ти ,продължавай да си фантазираш .
  4. Аз лично за смс-сите разбрах доста рано но съвсем съзнателно избрах да не споделям с подробности а само да загатна че има решение и по отчаяните бях сигурен че ще открият начина щом са насочени правилно макар и с оскъдна информация ,Целта ми беше да се съберат повече хора с този проблем и да притиснем КЗП- да си свърши работата адекватно .Просто КЗП може да бъде накарана да работи по злоупотреба само ако има голям брой жалби .Както и да е ,не заслужаваш повече внимание -от тебе полза никаква .
  5. sss11 отговора ти е показателен за повърхносттното отношение на много хора към проблема .Дори не си правят труда да прочетат цялата тема а задават въпроси, предлагат решения които многократно подробно са описани в темата(в която не е писано от година) ,можеби с цял да я разводнят и да стане безполезна .
  6. интересно...някакви акули дават съвети ,предлгат помощ на проблем който е решен преди година .Надали е случайно ,можеби си спомнят добрите стари времена когато безнаказано лапаха безнаказано от и без това бедната софра на Българския народ .Ще дам жокер -въпросните плъхове със сигурност за изпълзяли от блатата на частните софтуерни компании които се занимават с интернет разплащанията.
  7. От около месец силно са намалели оплакванията във форумите от този вид измами .Мисля си че действия ни(сезирането на различните институции ,отказването от всички услуги на мобилния оператор) , са довели до положителните резултати .Все още съм на мнението че не децата ни са виновни , нито незнанието или непохватността ни а сме били жертва на измама .Този път някой някъде в държавния апарат си е свършил добре работата без да ни уведомява, но резултата му е е видим чрез намалелите оплаквания по форумите . За което аз лично съм му благодарен .
  8. След поредното писмо до Виваком най накрая ми казаха кой е сайта който ми е начислил 6 лв. в сметката .Това е писмото ми към Виваком и отговора им. - В посочения ред на фактурата липсват задължителните реквизити, изисквани по българския закон с което ме затруднявате да търся правата си от продавача(доставчика) на услугата. - Информираме Ви, че всички издадени от VIVACOM месечни сметки са коректно съставени и отчетени. Повече информация за използваната от Вас услуга можете да откриете на адрес: http://xiomnia.com/page?cam=771&country=bg&pub=4 Сега вече мога да пусна оплакване в КЗП срещу въпросния сайт че ме е регистрирал и ми е взел парите без мое знание и съгласие .За да бъде коректно изпратено оплакване за и-нет измама задължително условие на КЗП е да посочим и-нет сайт на които е станала сделката но Виваком досега криеха адреса на сайта.Каква е причината за това им действие ,не е трудно човек да се досети .
  9. От крс получих някакъв половинчат отговор че ще предприемат нещо .Радвам се че ще уведомят и БНБ .Дано Държавата регулира нещата,ние потребителите няма как да сме адвокати.
  10. Теленор връща пари , от една седмица е регулирала DCB- чрез въвеждане на 4-цифрен код(когато става въпрос за и-нет абониране или покупка).Тук не става въпрос за лично отношение...че някой бил по настоятелен, нахален или нямал излишни пари и затова му влезли в положението...просто Теленор е решила да оправи проблема докато Виваком , Мтел и фирмите с които си партнират им се услаждат крадените пари и не искат да пуснат кокала . Да не забравяме че собствениците(Норвегия!!!) на Теленор са обявили компанията за продажба и точно сега се нуждаят от добра репутация за да може да вземат максимално пари от продажбата(подробностите са важни) .
  11. Имаш опция да си прехвърлиш телефона към друг оператор без да уведомяваш настоящия си .Доколкото съм чувал имаш и право на оспорване на фактурата и тогава нямат право да ти спрат услугите за този месец.Просто искам да ти кажа да не се подлагаш на спартански лишения заради някакви плъхове.
  12. ГДБОП надали ще се захване с нещо токова дребно а и да не говорим че ти реално доброволно отиваш и си плащаш сметката .Интересно е защо КЗП не си вършат работата като явно са погазени правата ни на потребители . 1 - Виваком по закон са длъжни да ни кажат в писмен вид на кого ще преведат парите ни 2 - КЗП не може да ни обясни къде кога какво и как сме закупи при условие че им предоставяме фактурата и касовата бележка издадени ни от Виваком.
  13. dimi073 - И на мен силно ми направи впечатление това изключение ,но стигнах до извода че журналистите искат да разяснят това което ще направи Теленор на по достъпен език .Пак ще продължат с измамите но ако е внимателен човек ще може да се защити докато проблема с DCB си беше направо грабеж а не измама .На страницата на fortumo е обяснено как става абонирането дори и когато телефон е в "покой" чрез метода DCB( в телефона има инсталирано приложение което прави следващите регистрации автоматично) .Между другото единствено Теленор досега са връщали сумите, затова си мисиля че точно при тях няма от какво да се притеснява човек.Аз съм към Виваком и ми отказаха неколкократно ,докато колегите които са писали в темата и са абонати на Теленор имат обещание че ще им приспаднат сумата от следващата фактура. http://www.telenor.bg/bg/news/теленор-въвежда-4-цифрен-код-за-потвърждение-при-абонамент-за-някои-услуги-с-добавена-стойност?utm_campaign=news-security-code-mar-2018&utm_medium=social&utm_source=facebook&utm_content=picture-post
  14. Можело значи...а Виваком и М-тел още се ослушват .Докога ли?
  15. Stef9910 - Явно отказват да спрат DCB и изместват темата като мънкат че са направили нещо за облекчаване на проблема но за DCB-не споменават нищо .Причините за отказа да спрат DCB може да са всякакви но е факт че този вид разплащания може да се контролира това ми стана известно от сайта https://fortumo.com/terms-of-service/. .Мисля си че това е опит за измама от страна на мобилните оператори а не на грешка или незнание - защото не дават във фактурата сайта от който сме купили продукта за да не можем да се оплачем в КЗП -за и-нет измама .
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...