Премини към съдържанието

Stela Radeva

Потребител
  • Публикации

    2
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за Stela Radeva

  • Титла
    Новобранец

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Благодаря Ви много за отговорите. Свързах се директно с моя оператор и ми изпратиха настройки, но дори и след въвеждането им, нямам мобилен интернет. Т.е. Самият телефон ми позволява да кликна върху иконата за включването на мобилни данни, тя става активна, но реално интернет няма-абсолютно нищо не се зарежда. Направи ми впечатление, че след рестартиране ( след въвеждането на настройките за Точка на достъп) в телефона се появи системно съобщение- прилагам го като снимка. Дали е необходимо да се натискат бутоните "инсталиране", за да се активират настройките? Защото когато ги натисна, ми изисква някаква парола ...
  2. Предварително се извинявам за лаишкия въпрос, но ситуацията е следната. Още след закупуването на апарата (Lenovo A328) се оказа,че не сработват мобилните данни въобще. Тогава тел беше гаранционен към Емаг и в Румъния отстраниха проблема. Сега след години, мъжът ми щеще да ползва тел. Съвсем бях забравила за някогашния проблем и затова реших да върна фабричните настройки, но сега пак няма мобилни данни... Дали има някакви шансове сама да се справя с проблема? Благодаря предварително на отзовалите се със съвет.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...