Премини към съдържанието
От 1-ви септември 2021 г., вход във форумите ще е възможен само с имейл адрес вместо потребителско име. Ако не помните имейла с който сте се регистрирали, вижте го в настройките на профила си. ×

gogoaudio

Потребител
  • Публикации

    163
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Всичко за gogoaudio

  • Рожден ден 12.02.1969

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    София
  • Интереси
    HighEnd Tube Audio

Контакти

  • ICQ
    0
  • Интернет сайт
    http://www.gogoaudio.net

Последни посетители

5198 прегледа на профила

Постижения на gogoaudio

Постоянно във форума

Постоянно във форума (8/21)

  • Сътрудник Рядка
  • Първа публикация
  • Пет години във форума
  • Тринайсет години във форума
  • Четиринайсет години във форума

Нови значки

16

Репутация

  1. gogoaudio

    gogoaudio

    Аудио продукти за ценители
  2. gogoaudio

    24 битов звук в къщи?

    24 бита срещу класическите 16 бита - ако някой желае да усети разликата в звука на една висококачествена (лампова) стерео система, може да ми се обади (0887 577 588 - Жоро). Кино нямам, съжалявам. За не толкова любопитните ще кажа само - разликата определено е голяма (ама наистина!), но какво ще предпочете всеки един индивид - и господ не може да каже
  3. gogoaudio

    Тонколони 4х10-15W

    Гледайки усилвателя - прилича ми на руски "РАДИОТЕХНИКА" отпреди 20-30 години, гледайки колоните - все тая - усилвателя ще върши (каквато и да е) работа за тези колони, но за качество не говорим (нали) - просто за тези тонколони и този усилвател ще свърши добра работа
  4. Новопубликувани снимки в в галерията Шаситата на последните ми модели изработвам само от технически камък, заради по-добрите си звукови качества (масивен, липсват каквито и да са вибрации, а и разбира се е неметал ). Обърнете внимание на реално снетата от мен АЧХ на последния ми модел Zenith8 (графиката на челно място) - изключително равномерна, с плавен спад с около 0,5dB в краищата на звуковия диапазон, при това (един от моите принципи) без използване на каквато и да е обратна връзка, липса на кондензатори и резистори по пътя на звуковия сигнал (постояннотокова връзка) - само сребърен проводник. Поздрави на всички, Жоро
  5. Поредният екземпляр от мен. Нещата са както при неговите предшественици - сребърно окабеляване (DH Labs), сребърни спойки (Stannol), фиксирано преднапрежение за лампите, постояннотокова връзка, двуполярно захранване с кенотронни изправители и електронни дросели. Ток и жица, както се бе изразил един мой приятел. Изходните трансформатори са моя изработка, имат изходи за 4- и 8-омов товар, желязото е френско с дебелина на ламелата 0,2мм. Регулирането на усилването е реализирано с 24-позиционна галета на RFT, има и 4-входов превключвател. Автоматика за закъснително подаване на анодното напрежение, както и неговото плавно нарастване, EMI-филтър за 220V и т.н. Финиша е венге. Носещата плоча е от технически камък. Звука остава без коментар, който иска да го чуе - да заповяда! Параметри: Изходна мощност - 4,2 вата/канал Честотна лента - 5Hz-35kHz За огледи и прослушване: 0887 577 588, 02 969 1071 - Жоро Снимки: Моля :
  6. Качих снимки на последния ми модел Zenith в галерията Носещата плоча, както и доста други детайли са изработени от технически камък. Ако някой се интересува от подробности - да пита
  7. Нови снимки и модели в галерията
  8. Това е едното - то е ясно. Обаче има и друго, за което все още няма математични/научни обяснения. И с него се спекулира от някои търговци на кабели, а и от самите производители, за които техния кабел си е ноу-хау (нормално нали). МИТ например имат една кутиика на самия кабел, която се явява RLC комбинация и явно изпълнява някаква функция на съгласуване. Един познат развали такъв кабел, за да изкопира "ноу-хауто" му. Дали успя - да, получи се, но въпреки че ми е приятел, не пожела да сподели с мен индуктивността на бобинката, дето беше в кутийката, както и стойностите на другите компоненти. Нормално, съсипал е скъп кабел, а не аз съм му дал парите Всеки един кабел си има посока - това е посоката на изтеглянето му през дюзатана машината. При това движение през дюзата кристалната решетка на кабела се формира по определен начин, който (нормално) е различен ако го погледнеш в другата посока. Може би това има значение когато говорим за посока. Но според мен другото по-важно нещо е самата повърхност на вече изтегления проводник. Като знаем, че тока тече основно по повърхността на проводника (скин-ефект), то нормално именно тази повърхност да е от решаващо значение за това, как свири един кабел. Сребърните проводници за вътрешно окабеляване, които ползвам (на DH Labs основно) са с изключително гладка повърхност - изглеждат като полирани, дори погледнати под микроскоп. Това не е така да кажем при сребърни проводници, изтеглени от някой местен бижутер (със същата дебелина). И разликата в звука е огромна - най-общо "местните" свирят с изпъкнала висока среда, изцъклено, докато истинските - рафинирано и нежно, с много подробности в звука. За мен обяснението е именно повърхността на "местните", която под микроскоп изглежда като кратери от вулкани. И със сигурност на електроните няма да им е все тая дали се движат по магистрала или по пресечена местност . Затова и самото оголване на изолацията на проводника трябва да става без да се докосва самия проводник, защото така му се нарушава така важната за нас повърхност. Изолацията също е от голямо значение за звученето, но и там е една мистика... Да, разсвирването при лампите си има логично обяснение - не са мо кабелите вътре, но самите лампи си се разсвирват за около месец. Аз не можах да си позная усилвателя (в добрия смисъл на думата), когато мой клиент ми го донесе за профилактика (смяна на лампи) след двугодишна употреба. Когато сложих новите лампи - сам не го харесах - те не бяха разсвирени. След около седмица той ми се обади и каза, че вече всичко е ОК и звука е пак същия и с новите лампи. За идването - два часа не са нищо, стига човек да има желание
  9. За кабелите - ами всеки кабел свири различно. Разликата може да се долови на добра сиситема - който не вярва - да заповяда да сравняваме при мен. И няма универсален кабел. Един може да свири добре на лампи, друг - на транзистори. Неслучайно често пъти хубавите кабели струват почти колкото усилвателя например. За интерконектите важи същото. По отношение на посоките на кабелите - има кабели с и такива без посока - зависи от самата конструкция. И наистина разлика може да се долови, ако се включи наобратно. Аз например предпочитам кабел с посока като интерконект - разликата в този конкретен случай е в замасяването на кабела само от едната страна. За разсирването на кабелите - ще премълча, не съм имал възможност да пробвам да разсвирвам. Явно усилвателя не е бил достатъчно добър Нищо лошо не искам да кажа, но предполагам е бил пуш-пул, затова и не ти е харесвал особено. А за транспорта - ами не знам защо си го изхвърлил, след като ЦАП-ове под път и над път, можеш да сменяш и да пробваш, докато си намериш подходящия.... Не те каня да купуваш при мен - просто ела да послушаш, а после ще си говорим за преходни и непреходни неща 0887 577 588 Жоро
  10. В спорове не искам да изпадам - всеки има право да слуша каквото си пожелае. Нелинейните изкривявания на транзисторите от порядъка на 0,0005% (мога да добавя и още нули) не говорят за нищо - ние ще слушаме ли един усилвател или ще му четем характеристиките? А за динамичните, интермодулационните изкривявания никой нищо не спомена - ами тогава аз да кажа - те в най-голяма степен определят звученето (свири или не свири) на един усилвател, бил той транзисторен или лампов. Липсата на обща обратна връзка намалява дъмпинг фактора на усилвателя, увеличава нивото на хармоничните изкривявания, но в същото време увеличава неговото бързодействие (намалява динамичните), а ухото е най-чувствително именно към тях. Защо масовите усилватели имат регулатори за ниски и високи честоти? И защо почти всеки увеличава нивото на високите и на ниските чрез тези регулатори? Ще отговоря - високите са до дупка, защото в повечето случаи усилвателят има дълбока обща обратна връзка (за да има нелинейни изкривявания THD - total harmonic distortion с няколко нули след запетайката), т.е. има ниско бързодействие, това на слух се възприема като липса на детайл, на "високи", звукът е "плосък" и без резолюция и човека се хваща за потенциометъра "Treble"... За ниските - пак въпрос на вкус, обикновено търсим нещо, дето да ни удари в гърдите, искаме да е като в дискотека, да зазвънят прозорците (и затова ни трябват 150, 600, 1500 вата. На канал. И бас до дупка. А какво всъщност е "бас"?....Хайде друг да отговори... Мога да кажа нещо и за пуш-пула, и за компенсацията на нелинейните изкривявание между първото и второто стъпало в моите усилватели (да не се притеснявате за четните хармоници - доста са малко, толкова са, колкото и при пуш-пул без обратна връзка), мога да говоря и за акустичната обработка на стаята, за задна, за предна вълна, за модалните честоти на моята стая, за честотната нелинейност на коефициента на звукопоглъщане на моите пердета. Много още неща за звука мога да напиша (завършил съм звукотехника в ТУ при покойния проф. Славчо Маляков, хората от по-старото поколение сигурно го знаят), но какъв е смисъла да убеждавам и да пиша - който иска - да заповяда при мен и да слуша, ако иска да си носи усилватели или колони за сравнение - вратата ми е винаги отворена за всеки, независимо как е настроен към лампите (песимистично, негативно, позитивно, оптимистично). Така де - музиката се слуша с ушите
  11. Aми цитираните от теб колони няма да можеш да ги чуеш как "дрънкат" при мен, тъй като съм ги изработвал преди доста години, а от тогава нещата много се промениха - сега "кутииния" звук не мога да го слушам, дразни ме боботенето, бученето и мученето на почти всички тонколони (при опън бафъл-ОБ тези проблеми липсват, затова и предпочитам тази концепция). Който веднъж е чул грамотно изчислен и конструиран ОБ, едва ли някога би се върнал към слушане на конвенционални тонколони. Вече имам и ОБ изцяло от стъкло, свири още по-добре от предишните ми "Kристали". Качих още малко снимки в галерията , там може да се види и Aurora - последният ми (като модел разбира се) еднотактен усилвател с мощност 13 вата/канал. Познава се по светещите в призрачно жълто изходни лампи, а вечер на тъмно си е направо приказка да го гледаш и да го слушаш
  12. Нищо по-лесно от това - просто трябва да се обадиш на някой от телефоните в първия ми пост, за да се уговорим кога можеш да дойдеш
  13. Както и сам си разбрал - много трудно може да се даде готова рецепта за обработка на помещение...Има фирми/хора, които с това си изкарват хляба. Имам такива познати, ако желаеш - мога да ти дам координати. Имат си необходимата апаратура, правят акустично замерване в конкретната стая, на конкретно място, и чак след това се решава къде какво да се постави - акустични поглъщатели, разсейватели и т.н. Опасявам се, че не бих могъл да ти бъда полезен в тази материя - просто това си е цяла наука, а човек не може да знае всичко, нали така Акустичната обработка на една стая е много важен елемент за постигане на добър резултат, понякога изисква много средства.
  14. При мен пердета има и по тавана А за всеки конкретен случай решението може да бъде различно. Завесите абсорбират определени честоти (основно среди и високи, както и техните отражения), а май в твоя случай не е там проблема...
  15. Нови снимки (радост за окото) - в галерията
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване