Премини към съдържанието

ivov

Потребител
  • Публикации

    111
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Всичко за ivov

  • Рожден ден 23 март

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    София

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

Постижения на ivov

Ентусиаст

Ентусиаст (6/21)

  • Харесващ постове Рядка
  • Две години във форума
  • Първа публикация
  • Сътрудник Рядка
  • Първа седмица

Нови значки

27

Репутация

  1. Аз намерих някакво решение, макар и малко половинчато. Ето в това видео от Ютуб е обяснено как се прави мрежа между два компютъра с Windows10. Опитах и стана, но не съвсем. Имам мрежа и мога да пращам от Windows10 Pro към Windows10 Home файлове и цели папки. Обратното обаче не е възможно, защото Windows10 home не му е разрешено Remote Desktop и затова не е видим за другия компютър. Ако го ъпгрейдвам до Про всичко ще е наред. Важното е, че ми се изясни картинката. Ето видеото да видите как става най-лесно и бързо:
  2. Ако питате за моята версия тя е Windows 10 Pro Version 21H1 OS build 19043.1237 Experience Windows Feature Experience Pack 120.2212.3530.0 Иначе се рових в гугъл и майкрософт предлага прехвърляне на файлове през one drive и други техни програми. Затова са спрели домашната мрежа. Хитри са като 100 лисици ама не са познали. Мен не е ми е толкова зор тази връзка. Беше ми интересно как се прави.
  3. Защото тия от Майкрософт се чудят как да ни усложнят живота.
  4. Само че аз ползвам английския езиков пакет и моят Контрол панел изглежда ето така: Ето какво е станало : Ами сега?
  5. Добър ви ден! Искам да си създам една домашна локална мрежа между два стационарни компютъра. Тя всъщност на практика мрежата съществува, но аз съм доста бос в тази материя, за да я експлоатирам правилно. Обяснявам накратко. Получавам интернет от доставчик по кабел чрез рутер, в който са включени с лан двата компютъра. Идеята е да се осъществи връзка между двата компютъра, защото сега се налага да ползвам флашка при местене на файлове например. Операционните системи са Windows 10 Pro на единия компютър и windows 10 Home на другия. Благодаря предварително на тези, които ще ми дадат съвети кои настройки трябва да пипна.
  6. ivov

    Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

    Не ме мързи, а просто много малко неща разбирам от сферата на компютрите. Дори нямам идея какво значи това "клоквано". Работя отдавна с всякаква техника, но само като потребител. Когато се развали нещо го нося на сервиз или се свързвам със специалисти за съвет ако е нещо привидно дребно. Сглобиха ми го от една фирма и още е в гаранция. Бих го занесъл в сервиза им, но тази грешка след престартиране се оправя и после може и 2 седмици да работи преди да я даде пак. Може и аз да го експлоатирам компютъра неправилно. Като го включа после изобщо не го изключвам с дни. Просто така свикнах, защото преди работех в една фирма с денонощен режим на техниката и колегите от поддръжката ме учеха, че всяко включване и изключване е стрес за устройствата и забраняваха да се изключват от захранване. Отделно редовно съм в няколко интернет сайта едновременно и така си ги зарязвам дори когато не съм пред компютъра. Обикновенно синия екран с грешката ме посреща когато ме е нямало няколко часа. Нищо чудно нещо да прегрява след седмица работа?
  7. ivov

    Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

    Това е компютър на 3-4 месеца и хардуера изглежда непокътнат. Минах по твоята инструкция и всичко е ок поне привидно.
  8. ivov

    Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

    На снимката е този неприятен син екран, който ми се появява ако не веднъж седмично, то на две седмици със сигурност. След престартиране всичко е наред до следващия път. На какво се дължи тази грешка и може ли да се отстрани? Става дума за следната операционна система (активирана с редовно заплатен лиценз): Edition Windows 10 Pro Version 20H2 Installed on ‎16.‎1.‎2021 ‎г. OS build 19042.928 Experience Windows Feature Experience Pack 120.2212.551.0
  9. Ето подробности. Става дума за лаптоп Dell Inspiron N5110 15.35 инча. (39 см).
  10. Да, знае. Колко инча е сегашния обаче не е сигурна. Вероятно около 14-15 като го гледам на око. Иска колкото се може по-голям екран естествено.
  11. Нищо не знам и нищо не разбирам от лаптопи. Затова питам тук. Ако отида в магазина ще купя първия срещнат.
  12. Аз също нямам идея. Явно не сте ме разбрали правилно. Аз не продавам стар лаптоп, а искам да купя нов.
  13. 1700 - 2000 лева дали ще стигнат? Да, тя ползва един стар Делл, който на времето си беше "пушка", но след 10 години вече не е на ниво. Няма да се изнася и батерията не е важна.
  14. Търся да купя нов лаптоп. Ще бъде подарък за сестра ми, която скоро ще има кръгла годишнина. Аз обаче никога не съм имал лаптоп и затова се нуждая от съвети в тази област. Няма да се ползва за игри, а основно за сърфиране в интернет, гледане на ютуб видеа и слушане на музика. Важното е да е бърз и да не забива. Благодаря предварително на тези, които ще се включат в темата.
  15. ivov

    Windows 10 Впечатления и проблеми (2)

    Не знам, може да си прав, но е факт, че тогава се омазаха нещата. Показателно беше, че при рестарт индикаторът за клавиатурата изчезваше, но при шътдаун всичко си беше наред. Стигнах до извода, че има някакъв процес, който с шътдаун се затваря, но при рестарт остава активен и пречи на индикатора за езика да се визуализира на таскбара. Логично е да се помисли и за версията за евентуален вирус. А от богатият си опит с компютри съм запомнил, че е опасно да се стартират непознати екзе файлове. Особено когато антивирусната програма не ги харесва. Затова едно преинсталиране на системата винаги е добра идея в подобен момент. Благодаря, че го уточнихте. За следващ път ще бъде полезно да знаем как да се справим с този досаден проблем.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване