Премини към съдържанието

Kaka Mara

Потребител
  • Публикации

    32
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1 Неутрална репутация

Всичко за Kaka Mara

  • Титла
    Потребител
  1. Още по темата: Разкрита е поредната тайна на затлъстяването: всичко зависи от опаковката Учените са открили тайнствената причина, поради която съвременните деца са склонни да преяждат. Оказва се, че за всичко са виновни пластмасовите опаковки, които майките ползват още по време на бременността си. Жените, които по време на бременност се хранят и пият, ползвайки пластмасови опаковки, рискуват да „подарят” на бебето си склонност към затлъстяването. Химичните вещества, които се съдържат в пластмасовите опаковки (шишета, чаши и т.н.) нарушават работата на хормоните, отговорни за регулирането на нивото на мастните натрупвания в организма, пише британския вестник The Daily Mail. Медиците са стигнали до тези сериозни изводи след като са направили ред изследвания, резултатите от които са публикувани в Женева по време на европейския Конгрес по проблемите на затлъстяването. Преди време учените са открили, че пластмасата съдържа опасни вещества, разрушаващи ендокринната система на организма и способни да предизвикват рак и безплодие. Във връзка с това властите в САЩ и Канада вече разработват система за забрана да се използва подобен вид продукция. Експертите смятат, че направените изследвания позволяват да се отговори на въпросът, защо дори децата, употребяващи диетична храна и спортуващи редовно, страдат от прекомерно тегло. Лекарите смятат, че предразположеността към трупането на килограми се формира още по време на ембрионалното развитие и ранната детска възраст на децата. Но, още не е напълно ясно, как различните вещества влияят върху този процес. Към момента е изследвано въздействието на дифенилолпропан А (ВРА), който влиза в състава на поликарбонатна пластмаса. Това вещество е открито в организмите на по-голямата част от жителите на развитите страни, които са взели участие в изследванията. Лекарите смятат, че дифенилпропанът попада в организма на човека чрез използваните пластмасови опаковки и шишета. Веществото е открито не само в кръвта и урината на пациентите, но и в човешката плацента, околоплодната течност и кърмата. Точно поради тази причина учените смятат, че е опасно да се използват пластмасовите опаковки за храни по време на бременност. Портал Кариерист
  2. Това е препратка към статията на "Комсомольская Правда", които са направили собствен сполучлив /!/ експеримент. http://www.kp.ru/daily/23694.4/52233/
  3. Няма, братче, ден-два... Ей сега човек да се чуди, кой влиза в сайта, кой излиза..........
  4. Рискувам да продължа тази тема, макар че тя е отворена доста отдавна. Преди няколко дни сложих на три страници от сайта си реклама на НЕОГЕН. Разказвам ви моята история. Рекламите започнаха да въртят доста активно, като 80% от тях са за услугите на самият НЕОГЕН. Част от тези услуги отговарят на тематиката на сайта, та аз не им се сърдя. Но, има няколко неща, които ме притесняват: Защо на едно забутано място се пише, че срещу плащанията, които те ще извършват, трябва да им се предостави фактура, в която се посочва номера на сключеният договор. НО /!/ никъде не се пише как, кога, по какъв начин се сключва този договор. /А без договора, както разбирате, никога не можете да попълните фактурата и съответно, няма да ви платят/. Не става ясно дали се изплащат сумите, които са спечелени ПРЕДИ сключването на договора и т.н. И други подобни интересни въпроси. След като се опитах да се свържа с администрацията чрез посочените са целта уж връзки, се оказа, че нито една от тях не работи, а ме изхвърля в 404 . Понеже нещата ставаха все по-интересни и по-интересни, реших да им пиша направо на e-мейла. Излишно е да казвам, че отговор няма, НО за сметка на това в рамките на половин час след изпращането на моето писмо изведнъж хората "спряли" да натискат рекламите и нямам нови кликвания. Мога все пак да предположа, че просто в случая нямам късмет, но нещата не ми изглеждат добре. Колеги, какво да правя? Дайте един съвет, ако вече имате подобен опит.
  5. Веднага предлагам: тук има 1000 всякакви на руски /"кобели" - мъжки, "суки" - женски/, а тук 2000 - на английски /безполови/
  6. Много сте мили /дори с въшките си.../ И все пак - Или въпросът ми е зададен некоректно или никой не може да ми отговори по същество...
  7. Да, наистина за друг трафик. Наистина не съм се изразила коректно. Съгласна съм, че функционалността е от голямо значение. Въпросът ми е до някъде философски - какво е първично за посещаемостта - съдържанието, дизайна или добрата оптимизация на сайта? Някой успя ли да вземе контента от един сайт и да го сложи в друг и да има голям ефект от цялата тази работа?
  8. Горе-долу.......... Радвам се, че се разбираме от половин дума. В същност, имах предвид нещо леко по-различно: хората свикват с един дизайн и когато сайтът придобива друг, част от редовните посетители ще отпаднат, но ще се появят нови. Някой реално видя ли такъв ефект?
  9. За най-тежкия няма да кажа, но днес денят ми беше.... Не знам, дали ще заспя... Като започнем от задръстването - закъснението - пак закъснение - кавга с колега - препирня с друг колега - тежка среща - още по-тежък служебен разговор - нищо не става - "аз гледам в монитора, а той гледа в мене" ........... и така до момента
  10. Колеги, някой имал ли големи промени в посещаемостта /заменям думата "трафик"/ след промяната на дизайна на сайта? В смисъл - голямо нарастване или намаление? Нямам предвид влиянието на оптимизацията, а само на дизайна.
  11. Не само хората искат да изглеждат добре в очите на околните. Фирмите, организациите, едрите и дребните работодатели също създават митове за да поддържат реномето. Това е част от рекламната компания. С митовете се опитваме да прикрием недостатъците, страховете и слабостите си. Всеки се влияе от “чара” на една добре изпечена лъжа. Агресивен, пълен с комплекси младеж създава мит за силата на своят характер. Нацията, която завладява чужди територии, създава мит за историческата си мисия. Двойка свадливи съпрузи създава мит за гореща страст в семейството. Митовете създават партии, религиозните организации и сдруженията от всякакво естество. Трябва да сте наясно, че за да членувате в една или друга партия или организация, трябва твърдо да вярвате в тези митове или, най-малко, да го показвате пред околните. Какви са най-разпространените митове, с които ни омагьосват работодателите? Трябва да ги знаем и поддържаме, ако искаме да задържим работното си място. Първо ще разгледаме митовете, които са измислени отдавна, но са валидни и в съвременният свят... Цялата статия
  12. Ето тук ще си направиш всичко сам/сама безплатно. "Изцапаното" ще постигнеш с фона, който ще избереш /има голям избор/.
  13. Аз лично смятам, че работодателят наема служител да извършва определена работа при определени условия и срещу определено заплащане. Ако "условията" включват камерите и сте подписали трудов договор, то няма за какво да се оплаквате! Той има право да ги сложи, а Вие - да напуснете, ако нещо не Ви удовлетворява.
  14. Винаги много се кефя, когато "работите" се разделят на "женски" и "мъжки" Разбирам, когато преди 200 - 300 - и т.н. години мъжете са имали задължения от рода на: да орат, да садят, да носят камъни и други подобни... Жените пък тогава са имали други тежки задължения - да гледат животни, да перат /на ръка/, да чистят /без прахосмокачка/ и др. А сега? Наистина ли мислите, че има жена, която да не може да забива пирони, да ремонтира домакински уреди и ................ да кара добре колата?
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване