Премини към съдържанието

taebo_ani

Потребител
  • Публикации

    1
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за taebo_ani

  • Титла
    Новобранец

Информация

  • Град
    Varna
  • Интереси
    Traveling, Sports (Capoeira, Tae Bo, Belly Dance, Swimming, jogging, Karate Kyokushin etc...) Parties, Dance, Belly Dance, Lifestyle

Контакти

  • Facebook
    ani_kaz@hotmail.com
  • Twitter
    ani_kaz
  • ICQ
    32463228
  • Yahoo
    aneta_kazakova@yahoo.com
  • Интернет сайт
    http://taeboani.spaces.live.com/
  1. ТАЕ БО

    Здравейте, Днес съвсем случайно попаднах на този форум и исках да уточня за ефекта от Тае бо-то. Ако наистина сте решити да правите мускулна маса с тае бо няма да стане защото Тае бо е кардио аеробика, която стимулира изгарянето на мазнините, повишава тонуса ви и с нея единствено можете да орелефите тялото съответно мускулите си. виж. http://72.14.221.104/search?q=cache:rT5DjW...t=clnk&cd=2 За да се постигне желания ефект не е необходимо само да тренирате, а и да спазвате подходящия за вас хранителен режим. Повече информация за хранителните режими ще намерите в http://taeboani.spaces.live.com Самата тренировка зависи все пак от инструктора, но според мен би трябвало да протича по следния начин: 1-ва част 30 мин загрявка и кардио упражнения (включени са основни ритници и удари от карате или бокс с аеробни упражнения). За да се постигне кардио ефект музиката трябва да е бързичка и да ви стимулира да играете с удоволствие. 2-ра част 10 мин. упражнения с гирички за орелефяване на ръцете и стягане плюс разтягане. 3-та част 10 мин. упражнения за дупе бедра (като цяло се набляга на проблемните зони при жените и са типични шейпинг упражнения за земя) 4-та част 7 мин. се набляга на корема и всякакви варианти на коремни преси за орелефяване на корема и талията. 5-та част 3 мин. си е за разтягане на корема и краката и за нормализиране на дишането с дихателни упражнения. Тренировката може да има продължителност от 1ч - 1:30ч. Треничовки по тае бо има в GYM Palace -ул. Ян Палах 10, гр. Варна тел: 685586; e-mail: office@gympalace.com www.gympalace.com - залата на Пикадили до ХЕИ) Вторник, Четвъртък и Неделя от 17.00 ч. http://taeboani.spaces.live.com/blog/cns...E!646.entry Да сподяля с вас, че тренировките при който и да е инструктор по Тае бо се различават от така добре познатите ни касетки на Били Бланкс по простата причина, че са по интензивни и по-натоварващи. В касетките са дадени основните упражнения но почти сигурно е, че всеки ги интерпретира и доукрасява по свой начин и прилага своя техника. Съвета ми да задавате въпроси след тренировката да питате как се изпълняват правилно упражненията и т.н. защото при всеки е съвсем индивидуално. Ако имате контузии или проблеми с дишането или с теглото (бързо качване или сваляне на кг) Преди тренировката ги споделете на инструктора защото той като специалист може да ви посъветва. Не изтезавайте телата си, а с всяка изминала тренировка се старайте да изпълнявате правилно ударите и да помагате на тялото си бавно да влезе във форма. С течение на времето ще видите сами ефекта и се надявам да ходите на тренировки само за да поддържате фигурата и тонуса си. Ефект се наблюдава при всеки различно, но нормално е да се забележи след 2-я месец Пробвайте и другите варианти на аеробика и си преценете коя тренировка ви допада най-много и отговаря на вашите изисквания. В крайна сметка важното е да се чувствате добре като играете и да сте тонизирани. ;-) Е май прекалих със съветите ;-) Ако има нещо питайте. ще се радвам да помогна.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.