Премини към съдържанието

randomblueshark

Потребител
  • Публикации

    12
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

Постижения на randomblueshark

Новобранец

Новобранец (2/21)

  • Месец по-късно
  • Първа седмица
  • Сътрудник Рядка
  • Харесващ постове Рядка
  • Първа публикация

Нови значки

5

Репутация

  1. Добър вечер, имам лаптоп на който батерията не му се зарежда, той работи с 6 като тази https://secondlifestorage.com/index.php?threads/lg-lgdas31865-cell-specifications.1763/ Какво батерии мога да сложа освен като от линка, че немога да намеря такива.
  2. Да кажа, днес ми казаха че няма да могат да я погледнат и реших да я поръчкаме с един приятел, да се правиме, че разбираме... мерихме тока излиза по 4волта от свещ, това не е ли малко? или за такъв малак двигател стига? Да добавя, че след като смених всичките свещи с нови сега колата пали веднага, но бачка на 900оборота и няма мощност, а иначе се форсира ако и дам газ(ако дам рязко газ, и оборотите падат и се едно приглъхва за секунда... две и тогава се форсира) Две от старите свещи бяха почернели а другите бяха добре. Без да копувам нов горивен филтър(отдолу на задната седалка) може ли да разбера дали е запушен и дали от недостиг на гориво прави така?
  3. Не съм, ще ги погледна после. Незнам къде са кабелите за свещите, има един “капак” вериятно някаква електроника която се натиска върху свещите, от нея излизат едни тънки жички който не са като нормален кабел за свещ на стара кола. и да доста съм бос в тази сфера, вероятно ме разбираш като по запознат, ако трябва ше кача снимка на двигателя.
  4. Благодаря за информацията. Един “майстор” който уж оправя по-стари коли, мина случайно вчера пред нас(отиде да си пиине човека) и му викам, майсторе ела да я запалим тая кола нещо не бачка, врътна запали от пръв път и ми вика, нещо по тока... интересно, че от кат врътна и са си пали веднага, и уж е малко по-добре, и тва ме навява на мисълта, че има нещо запушено по горивната система. явно е тръгнала да отпушва вече 😁
  5. маршрута с колата и е около 9км в двете посоки, номера е да не ходи с автобус, една година да изкара колата ми стига, колко да се научи малко по така, колата е малка и както казахме еврина за ремонт и е подходяща за жена ковто тъкмо става шофьорка. а и вече се набутах, акомулаторнсвещи, винетка. някой може ли да ми каже кой марчуч е този който взима гориво от резервоара и го кара в двигателя, да му сложа една самоделка с пластмасово шише и бензин от там и да мога да разбера дали проблема е от резервоара/филтри.
  6. Имам 3 причини. 1. имам я и така си седи, няма абсолютно никакви забележки от сорта, окачване, боя, салона... лопане тропане никво, колата е абсолютно в перфектно състояние и не ми се дава на вторични 2. приятелката ми сега взе книжка и не ми се дава да ми кара колата която е 10к и преди месец ми потроши предната броня и криви джанти... 3. тази кола ще и в дам да се учи та и да и направи нещо не ми пука много. евтина е .
  7. то ще е така, в понеделник я карам. исках все пак ако може да минех на по евтината пързалка😁
  8. 1.2 или 1.4 не помня точно мога да проверя после като се прибера, помня, че кода на двигателя беше x 12 xe ако това може да е ориентир. на този талон ми е яко омазано всично, а на аудито си пише кубици коня, на опела не е в прав текст, мога да го снимам.
  9. това е опция, която е доста логична. незнам какво е състоянието на резервоара след този престой от време. възможно е. съгласен
  10. Последно имаше около 3литра бензинче(изхарчих го почти докрай като за последно каране) и след престоя и налях 10 литра (тоест сега като искам да я подкарам) за аспуха не съм гледал дали има нещо вътре, малко вероятно е. Колата се изфорсирва след като загрее двигателя влиза в прекъсвач, но се усеща малко по тромаво това с обортомера, а като в карам си е доста по тромава, ако е студена и дам рязко газ се едно се дави в бензина и последва някоя “експлозия” изпукване. свещите ги смених днеска с нови по каталог са за съвместимост. Не е стартера, той си върти, просто двигателя пали трудно, след като запали не държи стабилни 1000оборота, около 500/700 студена и 900загряла. и няма мощност колата, по таблото нямам никакви предупреждения, не свети въпросния чек. аз си обяснявам, че от стоене може нещо да се е спекло, да е “механичен” проблем.
  11. Имам една стара кола, опел корса б 1999/2000година. Проблема е следния, след дълъг престой на колата от над 2 години (с редки паления на място) колата нещо се повреди от седене. Държа да отбележа, ме преди да оставя колата беше в топ състояние от всякаде! След това си взех друга и тая остана така. Сега когато реших да се вкара в движение, да не седи така защото найстина е много запазена и... Едва запали, държи между 500/900 оборота зависи колко е загряла, когато загрее държи около 900... Няма никаква мощност се едно на половина... Смених и свещите с нови по каталог за този модел и пак същата работа, акомулатора е чисто нов, филтара за въздуха също неразличим от нов е... С няколко думи 1. колата пали много трудно, около 3/5 минути въртене на стартера ( когато е загрял двитателя пали на около 1 минута въртене. 2. колата няма никаква мощност (около 50процента от мощноста е чао) 3. на място като дам колата да се изфорсира, значително бавно се повишават оборотите, даже ако е студена припуква. ако съм в движение също много тромава. колата е само на бензин никога на газ. ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да чуя мнение.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване