Премини към съдържанието

Филипов

VIP Потребител
  • Публикации

    5213
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

4548 Уникална репутация

Всичко за Филипов

  • Титла
    От тежката артилерия
  • Рожден ден 26.09.1962

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Плевен

Контакти

  • Skype
    sw_filipov
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    sw_filipov

Последни посетители

25681 прегледа на профила
  1. И какво някакъв надпис? Като в действителност ще се окаже Taiyo Yuden или Mitsubishi Chemicals като се разгледа ATIP (MID) кода? А питащата въобще не се вясва в темата да каже целта на "занятието" и какъв е "чекръка" на който ще се върти . . . .
  2. Филипов

    Въпрос, относно паричен превод за Испания

    Наясно ли си какво питаш? Аз лично не разбрах къде се намираш - в БГ или Испания? Продавачът къде е? Частно лице или фирма? Размер на сумата? Примерно за 200 лв ще платиш около 20 за превод - има ли смисъл? Плюс куриер за стоката. Тук на WU си плащаш левове и ти ги прекарват по курса. Само че при "грешка" няма път назад. За разлика от нормални търговии с Paypal.
  3. Филипов

    Радио Телефон

    То не се сменя с какво да е. Колко ома е оригиналът и дали някой преди теб не е правил същото? А и не се знае в твое село има ли кабели или телекома е измислил нещо безжично.
  4. Филипов

    Блокирани сайтове

    А къде е това? На служебния компютър ли?
  5. Много теоретици . . . . Това на какво устройство ще се върти (просвирва)? Ако възпроизвежда само стандартно CD-Audio то на около 700MB максимума е около 80 минути. Ако Ако чете и MP3 то може да се смачка много повече (за сметка на качеството естествено) и да се запишат часове. ми прилича точно на такъв случай. Примерно за дрънкане в кола става. Доколко ще е устойчиво на нашенския пепеляк и дупки по пътищата е друг въпрос.
  6. Кой е мислителят на тази глупост? За да се вместите в трите метра стандартна тръба ли? Давай подробна скица с прозорци, външни стени и тези до съседен апартамент. Кое е спалня и кое дневна? Ако не ми вярваш включи на охлаждане и виж има ли ефект в голямата стая. А с отоплението ще е по-зле защото е отгоре и няма да мине през вратата.
  7. Филипов

    Проблем AOHR12LCC външно тяло и ASHA12LCC

    Така няма да стане. Викаш фирмата на място да мерят налягания и всичко останало. Силно се съмнявам в техническите ти способности за каквато и да е диагностика. Ако някой ми дойде с някаква платка от каквото и да е да я проверя ще направя същото - ще ти я върна и няма да се занимавам въобще и да си губя времето.. Все едно да ми дойдеш с компютъра на колата че не палила и проблемът бил там. Дали според теб или според друг няма значение. Всякаква управляваща платка трябва да обработи комбинация от входни условия и стойности за да изкара управление за нещо друго, например инвертора. Може и датчици да не работят, може и друго да няма. Почни от захранващите напрежения - някое може и да пропада. след време. Или да има пулсации. Може да се сленят и компонент по компонент, но вероятно ще убиеш и двата климатика.
  8. Кое колко струва го пише в договора. За всичките ти въпроси, с които заливаш форума - има си сайт, както и телефон за обслужване не потребители. Този форум не е за обслужване на оператори, Както и за въпроси, на които отговаря чичо ти гошо (google).
  9. Филипов

    Бойлер които не се ползва

    Не е толкова лесно да се източи - трябва поне гаечен ключ и отвертка. И пак ще ръждаса. Зависи от марка, модел и каква е водата. Осигурява ли се някаква поне минимална циркулация?
  10. http://hardwarebg.com/forum/showthread.php/274317
  11. Филипов

    Теглене на торенти в чужбина

    Вземете си изяснете как стават нещата. Магнитно може да си сваляте и сийдвате всичко - намирането на пиъри става само по хеша. Само торентът не трябва да е <private>. - т.е. да има магнитен линк. Могат да ви засекат единствено по анонса към тракера на всеки 30-60 минути. По него тракерът води статистиката към акаунта свалено/качено. И поне при нас съгласно закона при доставчика всичко такова се записва в лог и е доказателство, а предполагам и оттатък. Няма анонс - няма лог. Комуникацията е p2p и никой не може да протоколира и докаже с парченце от някакъв хеш. Между другото доста тракери минаха и на https анонс - не би трябвало да могат да го проследят, защото така е и банковата комуникация. При рутракера е опционно - избираш си,, замундата мина на https, зелката още изчакват. Самото ваше участие в p2p комуникация означава че вашето IP се вижда от участващите в нея. Ако не искате - VPN и други. Но пък службите могат да се замислят. Тракерите не се интересуват, а и няма нито смисъл, нито ресурси да записват IP.
  12. Аз си купих Solid-state drive (SSD) Gigabyte, 240GB, 2.5", SATA III От емаг, с три години гаранция - 70 лева. Drive Size: 240 GB Memory Type: SSD Memory Package: NAND Performance Read Speed: Up to 500 MB/s Write Speed: Up to 420 MB/s 4K Random Read (AS SSD): Up to 50,000 IOPS 4K Random Write (AS SSD): Up to 75,000 IOPS Data Storage Life: 100 TBW Mean Time Between Failure (MTBF): 2,000,000 hours *** 3 years or 75 TBW, whichever comes first. Та ми предстои нова инсталация
  13. Филипов

    Доро

    Най-накрая да си дойдем на темата след всичката чалго-помия. Гледах я миналия месец И накрая направиха дует д Gene Simons от Kiss.
  14. Филипов

    Защо тъпите песни са дълги ?

    Май искаш да кажеш че класики като Stairway to heaven, Child in time, July morning са тъпи? Лапешка работа, може да се отнася единствено за съвременни компютърно генерирани бози.
  15. Филипов

    Черна българска хроника

    Време е за Ден на национален гняв! Смъротносната отсечка при Своге е емблема на цялото безхаберно управление 28 Авг. 2018 автор Светлана Герогиева Пътните строежи са любим фон за самореклама на Борисов. После обикновено се разбира, че са некачествени. Стига с тези дни за национален траур! Време е за дни на национален гняв! Гняв срещу всички управляващи, които пак мънкат оправдания за поредните жертви на тяхната безотговорност и некадърност! Гняв заради абсолютната неспособност на държавата да осигури на своите граждани сигурно и безопасно пътуване! Гняв заради всички прогнили от корупция обществени поръчки, чиято основна цел е да захрани определени партийни обръчи с нашите пари! Гняв заради загиналите пътници в Искърското дефиле и десетките други пострадали заради калпавите пътища, на чието място може да бъде всеки един от нас. Този път няма място за съмнения и увъртания - всики по веригата си признаха, че нищо не е наред. Имаме некачествен път, който се пързаля дори при сухо време. Всички знаят за него. Въпросният път е наскоро ремонтиран - от любима фирма на властта. Ремонтът е приет от държавна комисия, назначена от регионалното министерство, без никакви забележки, въпреки че още докато е в гаранция, е видно, че пътят не става за нищо. След това КАТ забелязва поредицата от тежки катастрофи. И започва да пише писма до пътната агенция (АПИ) да вземе мерки. Докато тече тази формална и бюрократична кореспонденция, продължават да катастрофират и загиват хора. Положението става трагично, след като тировете от Ботевград за София започват да използват това шосе, за да избегнат километричните задръствания по обходния път на Витиня. АПИ замита проблема, като забива една табела с ограничение за 40 км в час максимална скорост. И започва да пише писма до фирмата изпълнител, която пък не желае да направи ремонт на ремонта. И сега отговорните или по-скоро безотговорните фактори ни обясняват, че нямало какво да направят, освен да се обърнат към съда. Не можели и сами да ремонтират, защото гаранцията щяла да се анулира. Т.е. още години по този път ще гинат хора. И това се приема за съвсем нормално. Положението е така не само в Искърското дефиле. Така е по по-голямата част от пътищата и виадуктите в страната, по които трябва да внимаваме, като преминаваме (по съвета на регионалния министър). Въпросът е не дали, а кога ще падне следващата жертва. Същото безхаберие цари и в транспортното министерство. Там за пореден път ще задължават автобусите да имат колани, а пътниците да ги слагат. Този път сериозно го обмисляли. Не че депутатите смятат да се забързат с приемането на поправките. Не че има и кой да контролира изпълнението на закона. Не че министърът има морално право да е на този пост, след като лично причини катастрофа с трагичен край. Това са държавните органи, на които, както би казал Остап Бендер, данъкоплатците сме дали "ключа от апартамента, в който си държим парите". Те харчат безогледни суми за ремонт на пътища и за фиктивен контрол. И резултатът след десетата година от управлението на ГЕРБ е - никакви свестни пътища, постоянно затапена държава, множество жертви. Патент на управляващите е масовото използване на шосета без Акт 16, даже цели отсечки от магистрали - защото според министрите на ГЕРБ това не било пречка да се пътува, достатъчно било временно разрешително. Това е разбирането им за качество, закон, дълг към гражданите. Отговорните министри отдавна биха си подали оставките.Биха поели поне морална отговорност за хаоса и смъртта по пътищата. На министрите на ГЕРБ обаче и през ум не им минава подобно действие. Те са ценни партийни кадри, близки са на лидера, готови са да го бранят и ще изгорят само ако ножът опре до неговия кокал. Лидерът пък, водещ се премиер, който цяло лято дефилира по първи, втори и трети копки, се покри. Ни дума, ни вопъл, ни стон от него! Въпреки че само тази година на два пъти свикваше спешни заседания заради войната по пътищата. Въпреки че нито една от набелязаните мерки не е изпълнена. Въпреки че точно той, чиято гордост са магистралите и пътищата, като премиер носи най-голяма вина за калпавото строителство и некадърните си подчинени.Подчинените може да имат различни имена, но безхаберието ги обединява.Оня ден шефът на АПИ бодро съобщи, че магистрала "Хемус" ще е готова през... 2024 г.! Преди пет години неговите предшественици ни пробутваха за краен срок 2018 г. Същите безотговорници тази година отново разбиха целия виадукт "Бебреш" при Витиня, пътят по който беше направен и отчетен като голям успех през 2015 г. Сега обаче се сетили, че и колоните не са добре, затова прескъпият асфалт отпреди три години беше махнат и ще се прави отново. Всичко това се плаща скъпо и прескъпо с нашите пари! И отдавна не е виц, а факт, че пътищата в България са най-скъпите и най-некачествените в Европа. Така че времето за апатия изтече. Ще бъде голяма грешка, ако и сега се примирим и приемем безропотно обяснението, че вина има само и единствено шофьорът на автобуса, който карал с 53 км/ч вместо с 40 км/ч и за миг се е разсеял. Утре всеки един прясно ремонтиран и тържествено открит път може да се окаже фатален. И жертва може да е всеки един от нас! https://www.segabg.com/category-observer/vreme-e-za-den-na-nacionalen-gnyav Да добавя: Не шофьорите са откраднали асфалта или са вложили други съставки и подписали документи с невярно съдържание. Първо имаше "експертиза за скорост 45, след това я вдигнаха на 53. От това нищо не следва. Едно време правиха стъкмистика да докарат алкохол на 1,1 при първоначално повече. Трябваше край Бяла да стане трагедия, за да сложат двуредна мантинела . Тук е някаква декорация с нехванати опори и то през 4 метра., които няма да задържат и автомобил.Нагоре има снимка с обратно поставена мантинела.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.