Премини към съдържанието

roxi69

Потребител
  • Публикации

    2
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Всичко за roxi69

  • Рожден ден 12 март

Постижения на roxi69

Начинаещ

Начинаещ (1/21)

  • Месец по-късно
  • Първа седмица
  • Първа публикация
  • Разговор за начинаещи

Нови значки

0

Репутация

  1. ползвам САМО мобилен интернет с ПРЕДПЛАТЕН пакет . Не съм получил никакво уведомление . Щом са променили условията не е ли тяхно задължение да направят промяна и в приложението " My VIVACOM " Точно така , напълно споделям вашето мнение
  2. Бягайте далече от ВИВАКОМ ! Те са най големите мошенници ! Ето как черният петък вчера "благодарение" на тези ЖАЛКИ смешници ми стана още по ЧЕРЕН : От една година ползвам мобилен интернет с предплатен пакет от този оператор . Винаги през това време съм зареждал по 10.00 лв. и за тази сума през приложението " My vivacom " съм активирал пакет " Data Special " - 10 000 MB на цена 9.99 лв. Вчера / 26.11 / направих същото - заредих картата с 10.00 лв и влязох в приложението да активирам пакета от 10000 MB. След няколко минути получих SMS че са ми дадени 3000 MB !!!!!!!! вместо обявеният в приложението пакет от 10 000 MB. Позвъних на 123 и там ми отговориха че от 26.11 . оператора НЕ ПРЕДЛАГА вече този пакет от 10 000 MB . На моето запитване защо в приложението MY VIVACOM има такъв пакет / 10000 MB / ми беше заявено , че те не отговарят за това приложение . По долу показвам снимки доказващи горенаписаното.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване