Премини към съдържанието

LxD

Потребител
  • Публикации

    59
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Всичко за LxD

  • Рожден ден 3.09.1990

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    София
  • Интереси
    Hardware, Gameing, Technology!

Контакти

  • Skype
    phantom_dust1

Последни посетители

2355 прегледа на профила

Постижения на LxD

Сътрудник

Сътрудник (5/21)

  • Сътрудник Рядка
  • Първа публикация
  • Разговор за начинаещи
  • Тринайсет години във форума
  • Четиринайсет години във форума

Нови значки

8

Репутация

  1. Този път ми дадоха напечатана ГК лист с параметрите на хард диска, както и приемо предавателен протокол че диска е разопакован и тестван пред мен и е в отлично здраве и състояние.
  2. Включване отново, в крайна сметка становището на сервиза беше, че отказва замяна/възстановяване на сума поради причинен удар на хард диска. След което отново отидох до офиса им обясних им отново ситуацията и пак категорично отказаха особенно след като имат становище от "сервиза им". Тогава се обадих на адвоката ми, дадох му да разговаря по телефона с управителя и след 5 мин говорене, така наречения управител изведнъж каза че диска ще ми бъде заменен, независимо че е имал удар и че има становище от сервиза за замяна. Така че мога да кажа на всички единствено - търсете си правата винаги, особенно когато нямате вина че продуктът ви който сте си поръчали не работи или че така е пристигнал. Наздраве и лека вечер, да чукна на дърво новия диск работи и е в отлично състояние и здраве.
  3. Ами какво да ти кажа, не че нещо, но до сега все още си работим и сме една от веригите класирани в топ 3 за черна и бяла техника в България прави си изводите... компанията няма да я споменавам.
  4. Клиентите обикновенно купуват защото имат нужда от пределен продукт, а не просто ей така. Няма логика да си купят нещо което не им им трябва и да го счупят нарочно и после да се разправят с търговеца просто защото им е кеф... Съгласен съм с @teglicha точно така си е. Уж потребителя винаги има право, ама не е точно така, защото търговеца може да си прави каквото иска общо взето...
  5. @baitexpo Поръчах го защото в магазина който работя не предлагаме дискове с толкова пространство. Магазина не е само за комютърни части и аксесоари ами и още хиляди други неща. Поръчах го от там по препоръка от колега който до сега не е имал проблем с тях и предимно от тях поръчва иначе аз използвам Vario, но когато се чух с тях не го предлагаха в момента и казаха че скоро не очакват доставка за този модел. @RudeBoy Не казвам че съм "много запознат". Приех поръчката с доверие след отказа да я разпечатам от оригиналната опаковка, защото до сега не съм се парил по такъв начин. Единствените които са отказвали за момента да ми сменят стока закупена онлайн са Ардес.(не са отказали все още защото не е излезнало становището на сервиза, но съдейки по нарочно направената драскотина може да откажат защото как ще върнат 419лв. нали фирмата ще им обеднее) Налагало ми се е да връщам техника и електроника и всичко е ставало в рамките на деня, макс на следващия ден навсякъде особено като артикула е закупуван онлайн. Във веригата която работя нещата се случват по следния начин. Когато човек предяви претенция за замяна/връщане на пари чрез онлайн покупка повечето пъти стоката не е в перфектен вид защото куриерите всеки знае че не ги интересува какво е вътре съдържанието и хвърлят кашони, тъпчат ги по баничарки и т.н. всеки го знае това и щом и ти си в тази сфера би трябвало и ти да си имал такива случай. По закон (съгласувано с адвокат) търговеца е задължен да приеме рекламацията независимо от техническото състояние на продукта. По вътрешен канален ред след като клиента е удовлетворен по един или друг начин, дефектната стока се изписва към доставчик/сервиз за замяна/ремонт дори понякога се е налагало стоката да се бракува. 90% от сериозните фирми не могат да си позволят да губят клиенти за да могат да запазят доброто си реноме и имидж, правят компромиси за някои стоки, просто няма как иначе да оцелеят и да спазват високия стандарт които пазара налага. Не може да ми кажеш че ти никога не си взимал стока от куриер без да ти позволят да я видиш или въобще да не я погледнеш. Всеки го е правил един или повече пъти.
  6. Не взе го от пликчето в което беше и замина след 5 сек се върна и каза ами има забележка... което за мен е крайно несериозно защото съм почти на 100% че му нямаше нищо. @RudeBoy Относно закона също съм запознат защото и аз работя в сферата на продажбите в конкурентен магазин на Ардес, и също обслужвам рекламации. Действията които куриерската фирма не позволи да бъдат извършени при изрично посочен преглед + тест също нарушават закона с техния отказ от тяхна страна. Друго нарушение от страна на ардес е в пратката не бяха посочени изрично параметрите на дадения компонент както се споменава в закона. Нямаше лист с данни на покупката дата на извършване на поръчката както и номер на поръчката. Нямаше написана/напечатана гаранционен карта. Единствено което имаше е една касова бележка на която пишеше Toshiba x300 - 419лв дата и адрес на фирмата и бланка за връщане на продукт и номер на бележката.
  7. Да сигурен съм на 100%. Ето ви линк да се запознаете вие по-добре, че явно много хора не си знаят правата и вие сте един от тях! (нищо лично) @baitexpo Дано да не решат. Ще си търся правата и повярвайте имат доста пропуски според закона какво трябва да изпълнят те към мен чрез сключване на договор от разстояние!
  8. Ясно, ще чакам становище от сервиза, но ако се окаже че е заради създадения измислен дефект от тях в което съм 100% сигурен може ли да се предприемат някакви действия?
  9. Раздвижването по случая бе следното. Отидох до Офиса на Ардес в София и обясних проблема съвсем човешки какъв е и изведнъж дойде управителя им с когото разговарях. Той пожела да види диска и го взе от масата нс която го бях поставил с предтекст да го видят колегите за външни забележки и изведнъж видиш ли някак му се появи изневиделица някаква забележка в долния ляв ъгъл като ударено! Казах им че това не е от мен в никакъв случай и диска го връщам както съм го получил. След известно разправяне се стигна и до куриерската фирма и отговорът беше: "вие не сте ли го видял преди да го платите", ами видял съм го до степен в която самата куриерска фирма ми позволи да го видя тоест до фабрично капсолованото пликче което е непрозрачно. Поразправяхме се още 20 мин кой крив и кой прав и ми приеха рекламацията като описаха в листа че съм запознат с забелязания от тях дефект и го взеха за да го изпратят към сервиза им за окончателно становище. Според закона за защита на потребителите пише че стока която е закупена онлайн може да бъде върната в срок от 14 дни от получаването и без клиента да е длъжен да дава каквито и да е обяснения и тя да бъде заменена със същата нова или парите да му бъдат възстановени в пълен размер! Същото пише и в сайта им, но има едни малко скрити текстове помеждудругото където ако не се разровите няма как да го видите "всички върнати продукти подлежат на преглед и диагностика, преди да се вземе решение за замяна/възстановяване на сума. Законовият срок за това е 14 дни, но в повечето случаи отреагираме по-бързо." което е в разрез със закона който е определен за такива случай. Няма да споменавам името на "управителя" който се държа малко незаинтересовано към случая(беше му все тая какво му говоря), но могат ли да ми откажат замяна или възтановяване на сумата точно поради тази създадена от тях забележка, въпреки че диска е дошъл при мен неработещ? Имам снимки на диска, но точно този ъгъл не се вижда добре, а преди да вляза в офиса го огледах много внимателно на слънчева светлина точно за такива забележки и гарантирам, че НЯМАШЕ! Също така ако откажат замяна/възтановяване мога ли да се обърна към КЗП за разрешаване на случая, защото моята вина е нулева - не ми позволяват да му наруша опаковката във куриерската фирма и изведнъж му се появява дефект точно когато трябва да се огледа от "специалистите". Казаха че няма как да ми дадът нов без да е минал през констатация от сервиз! Оставих им го и чакам да се обадят.
  10. Взех го от Ардес модела е този. Беше опакован в антистатично пликче, което беше фабрично капсоловано. Ето как изглежда: https://imgur.com/ylrwc1x (UZSVA е и е от по-евтините ако не си обърнал внимание това е партидата което е PA51)
  11. Ще кажа какво му е като го прегледат в понеделник!
  12. Ясно благодаря, в Понеделник ще го нося за замяна.
  13. Имам сега ще го закача да видя дали се разпознава. След малко ще кажа. EDIT: Всичко си тръгна от първия път още като я закачих старата баракуда. Зареди си супер бързо компа и всичко си се отваряше каквото беше останало на нея като информация. Другото което забелязах е че тошибата сега като я свалих от компа за да закача другия хард беше бая топличка.
  14. @plamen_petrov_80 Не намерих друга тема за този проблем. Извинявам се ако не съм я видял. @DarkEdge, не не се вижда нито във BIOS-a нито в devmgmt.msc. @JKirilov Видях кой е новия - Disk 0 е. На Disk1 ми е ОС + програмите на Disk 2 ми е всичко останало.
  15. Здравейте, днес ми пристигна новата Toshiba-та 8TB и се сблъсках с проблем. След като я монтирах пуснах компютъра завъртя и почна да си цъка по нейния начих, но толкова бавно зареди операционната система за около 6-7 мин въпреки че операционната система е на nvme SSD и зарежда за секунди и ми се стори странно. Викам си може би първия път е по-бавно. Влизам в Device Managera да видя дали се е появил новия хард. Уви не се беше появил. Казах си явно трябва да го локализирам и влязох в Control Panel-a › Административни Инструменти › Управление на компютъра › Управление на дискове › и там се появи Unknown Unlocated 0b пространство. Натиснах го с дясно копче и избрах Initialize Disk след което избрах с човка Disk 0 и за стил на партишъна GPT натиснах OK и се появи следната грешка. "A device which not exist was specified!" след това опитах и на MBR и пак същото, зачудих се дали не го е засякло и реших да рестартирам и да видя настроиките на биос-а. След известно чакане да се буутне отновно (много бавно) успях да вляза в биоса и там не го открива въобще като устройство. Прегледах настроиките и всичко беше наред, двете SSD-та си бяха там, но него го нямаше. Рестартирах системата и отново чаках 5-6 мин да зареди до Windowsa. Опитах пак нямаше го в Device Managera и пак не ми позволи да го инициализирам. Реших да опитам през шелла на Windows. Влязох в него и написах: diskpart после list disk и пише Disk 0 0b 0b после написах select disk 0 и после clean и после exit. Опитах пак да инициализирам диска през управлението на дисковете и пак същата грешка. Рестартирах компютъра и пак го чаках 6-7мин да зареди и реших да пробвам да го локализирам с програмата Aomei Partition Assistant и пак без успех. Опитах и със EaseUS Partition Master отново без успех. Изключих компютъра и смених всички кабели с които го бях свързал с чисто нови. Пуснах го и пак същото и не дава и не дава. Вие имате ли някакви идеи как мога да го свържа и да го локализирам или направо да го връщам за замяна?
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване