Премини към съдържанието

valdesbg

Потребител
  • Публикации

    6
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за valdesbg

  • Титла
    Новобранец

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Моят град е вашата столица
  1. 1.Не се получава с опцията "редактирай" , за да оставя като заглавие "Продадено" . 2.Това с "докладването" също не свърши работа (писах - свалям от продажба , за триене ... без ефект , отново ъпдейтнах с "продадено-за триене" и ...) . 3.Относно подигравателния тон - предполагам че някой се опитва да тества нервната ми система - получава си го . Достатъчно време загубих в обяснения , надявам се който трябва да си свърши работата и да приключваме . п.с. Срещнах подобен въпрос по-долу в друга тема . Основния проблем е че като НЕ се изтрие темата виси в "Гугъл" (ха сетете се до какви неудобства в
  2. При условие че потребителя е обявил за продадена стоката , и изрично е уведомил че темата е за затваряне (не веднъж).... Какво следва - да седи с години ??? Хайде някое модераторче да си свърши работата и да изтрие темите ми ! п.с. Няма да балгодаря , правих го веднъж .
  3. Няма промяна ! Изключая едно заплашително писмо да си платя .... и писмо получено август 2007г. ( т.е. преди броени дни ) цитирам : "При извършената проверка се установи , че при въвеждането на Вашите данни във фактуриращата ни система не е отразено желанието Ви да получавате подробна разпечатка за посочените от Вас номера , така както сте заявили в Договора за мобилни услуги ." Вече съм щял да имам тази възможност - бля...бля.. "След дъжд - качулка" казва народа ! На финала : " Моля приемете извиненията ни за случилото се . Бихме искали да Ви уверим че в съответсвие с цялостната
  4. За маменето - ясно . Сега да ти / Ви разясня защо за декември плащаш такса по-висока . Просто ти взимат пари предварително / за това също съм имал разправий с тях - няма да се очудя ако оттогава са ме нарочили / взимат ти пари за нещо което още не си получил ! Е това го няма никъде по света - предплащаш за ...... да те мамят .
  5. Благодарим Ви, че се обърнахте към нас за съдействие. В отговор на Вашето запитване Ви информираме, че поради технически подобрения на системата ни за обслужване на клиенти е възможно някои от разговорите към номерата от групата Ви за приятели да са таксувани в текущата Ви сметка, но при изготвяне на фактурата ще се извършва претарифиране и те ще се отчетат коректно. Моля да имате предвид, че корекцията се отнася за номерата, които са въведени в група „За приятели”. В случай, че номерът е погрешно въведен, таксуваните разговори не подлежат на коригиране. Оставаме на Ваше разпол
  6. Ще бъда кратък . Преплащам винаги и за благодарност получавам това : На план "Смарт" съм , с 10 номера в група и 500мин. фрий . С номера с когото най-много говоря смениха една цифричка и познайте - 3 месеца / 1-ия беше по Коледа и си казах "какво - може пък , по това време повечко говори човек"/ ме таскуват все едно говоря с който и да е номер . Сещате се че с въпросния номер говоря много . Най-смешното в случая е че и на колежката чийто номер промениха са спретнали същия сценарий . Та така двамцата си им напълнихме гушмаците с над 5-600лв. Отговориха ми че с цел "подобряване" на системите
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване