Премини към съдържанието

penman

Потребител
  • Публикации

    265
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

40 Добра репутация

1 Последовател

Всичко за penman

  • Титла
    Почетен потребител

Последни посетители

3736 прегледа на профила
  1. Здравейте. Това вече е приказка и на такива хора с удоволствие отговарям. В заключената тема е видно, че съм предложил ново заглавие, но преди да се приеме темата беше заключена. Макар че можем доста да поспорим за това какво точно значи "смотан" и дали наистина този термин не подхожда на въпросния оператор. Мога да дам десетки примери, които потвърждават тая теза. Само погледнете този пример. Преподписвам договор и изрично натъртвам че искам да остане оборудването на Близо, защото си работи чудесно и не е нужно нещо да се сменя. Още повече, че в офиса на А1 ме осведомяват, че при подобни подмени на оборудване ще бъда около 3 ( три ) дена без услуги. Такава била процедурата. Служителката казва "ок" и си стискаме ръцете. Само час след напускането на офиса почват да ми звънят от А1. Понеже аз първоначално не чух позвъняването и не вдигнах телефона те ми пращат смс с текст, че ме търсят за инсталацията. Звъня на съпорта на А1 по-късно и питам за каква инсталация иде реч. Проверяват и ми казват, че нали съм поръчал интернет и телевизия и трябва да дойде екип на адреса, за да ми я инсталират. Вероятно тяхната служителка от офиса ме е маркирала като чисто нов клиент. Нищо че ме омайваше, че ми дава промоции като за стар и лоялен клиент. Това не ви ли изглежда смотано? Обясних им по телефона, че са се объркали. Те записаха и казаха, че въпросния отдел по инсталациите е уведомен и повече няма да ме безпокоят. Да, ама Не. На другия ден вечерта към 20.30 часа ми се звъни пак от А1. Някаква диспечерка от технически отдел. Да сме си уговорели ден и час, за да дойдел екипа и да ми инсталира интернет и телевизия. Уж на предния ден ми бяха казали друго, но явно в тази фирма комуникацията между отделите е на някакво пещерно ниво. Ако изобщо си комуникират? Това дали не е смотано? Пак едва я убедих да не идват. Имам да ви разказвам още десетки подобни случки с този оператор, които са част от моя живот и не си ги фантазирам. Елате в моята нова тема и дайте нещо смотано от друг оператор, за да ги премерим кое е по по най! Кой ви каза, че съм изявил желание да не се почиства темата? Това е абсолютна лъжа. Ако е нужно ще ви покажа личните си съобщения до поне двама модератори и минимум два имейла до Карабойчев. Писах до Бруцела и Маринов с изричното настояване темата да бъде почистена. Няколко пъти. Имам го документирано. Те отговориха, че нямат право и само Карабойчев триел. Пришпорих го тогава и него и той ми писа, че темата за него е приключена и няма да трие коментари, които не нарушавали правилата. Защото никой нямал право да преценява кое е спам и кое е обида. Нещо което дразни един може да е полезно за друг. Това е истината. Разбирам, че някой тук върти интриги, но това със сигурност не съм аз. Затова бях публикувал част от кореспонденцията си с Карабойчев. Нека всички видят как едно се говори, а друго се върши на практика. За нула време обаче моя коментар беше изтрит и темата заключена. Явно истината блесна лошо на някого в очите. Предполагам, че и този коментар ще бъде изтрит. Дано имате време да го прочете. Знам, че нямате свободата да взимате решения, но се надявам поне да можете да мислите самостоятелно. Гарантирам ви, че при точен анализ на информацията ще ви стане ясна картинката. Успех!
  2. Много добре са ме разбрали. Точно и ясно им казах какво искам и от какво се отказвам. Ако на тебе нещо не ти е ясно ще ме попиташ и ще ти кажа. Нали затова са форумите. Ако се разбирахме с по две думи сигурно щяхме да сме военни. А ние не искаме това, нали? Куца ни свободата. Куца ни. Трият ми коментар и ми заключват темата. Тема, която сега пак я пуснах и има поне десетина много полезни поне за мене коментари. Аз попитах "Кой ми заключи темата?", но всички знаем, че това е риторичен въпрос. Поне двама от многото модератори тука вече ми обясниха, че право да трие има само Карабойчев. А преди да се заключи темата в нея имаше мой коментар, който бе изтрит. Защо? Защото си позволих да публикувам моята кореспонденция с Карабойчев. За всички щеше да е полезно и интересно да видят какви са му възгледите за спама и други неща във форума и как те търпят развитие според ситуацията. Егоизъм от моя страна е само аз да знам тези съкровени тайни, нали? Голям при това. Затова споделих. Тука във форума видях едно правило, че всеки коментар става собственост на форума т.е. на Карабойчев. Гениално, направо. Тогава реших да го приложа за моята поща. Всяко постъпило в нея писмо става автоматично моя собственост. Затова си позволих да цитирам част от писмата на Карабойчев до мене. Но този коментар беше изтрит почти светкавично, а темата заключена. Нека пак представя казуса с мои думи и сбито. 1.Пускам тема. 2. 5-6 полезни коментара в нея. 3.Появява се форумен трол в темата. 4.Няколко души му скачат, но той е опитен и парира с вещина. Темата вече е наводнена. 5.Аз се опитвам пак да върна темата по съществото с факти за А1 6.Трола ме атакува с лични обиди и тънки подигравки. 7.Модератор се опитва да парира, но тролът знае, че в този форум нищо не се трие и се изхилва дяволски. 8.В отчаян опит да спася темата и най-вече да получа защита от нападките на трола пиша на имейла на форума. 9.Отзовава се лично Карабойчев. Дава индикации, че е по-скоро склонен да ми изтрие профила отколкото да се занимава с моя проблем. 10.В това време идват нови доклади срещу трола и Карабойчев вижда за какво става дума. Пише ми, че го е наказал за 30 дни и че е трябвало на първо място да докладвам неговите коментари преди да тръгна да пиша мейли. 11.Влизам си в темата и почвам да докладвам всяка обида и спам. сигурно 10-15, ако не и 20 коментара. Само от трола. Наказаният вече Трол. 12. В това време ми пише модератор на лични да спра с докладите, защото потребителя вече е наказан. 13.Отговарям, че очаквам това което съм докладвал да бъде изтрито, защото не е по темата. 14.Нямало такава практика или в краен случай само Карабойчев си позволял да трие. 15.Пиша пак на Карабойчев, че чакам да изтрие боклуците на трола. 16.Той ми отговаря, че нито той, нито аз имаме право да преценяваме кое е спам или обида в този форум. За един можело да не е полезно, но на друг да му свърши работа. Затова на практика нищо не се триело. 17.Публикувам част от разговора си по мейла с Карабойчев в моята тема с въпроса: Защо наказват трола, а после не му трият коментарите, за които е наказан? 18.За нула време коментара ми е изтрит и темата заключена. Значи все пак можело да се трие в този форум. Просто досега не съм знаел как да си поискам. 19.Пускам две нови теми. 20.Върни се на точка 2. Сега разбра ли каква е схемата?
  3. Ето ти линк към темата: Изобщо не е изчерпана щом я пуснах отново и сега се получава дискусия. Предишния път почти веднага в темата влезе един типичен форумен Трол и съсипа всичко. Сега е спокойно, защото го наказаха за 30 дни. Относно свободата на словото не съм го измислил аз. Следи медиите и там често споменават разни престижни класация за свободата на словото, където България е в дъното заедно с Бангладеш и Сомалия. Майтапиш се, но не помниш ли, че един тип нещо беше писал във Фейсбук, че не харесва Б.Б. и му бяха пратили ГедеБоп да го предупреждават да внимава. Вдигна се шум и лично Бойко му се извини, че службите са се били престарали. Явно обаче се следи кой и какво пише в мрежата. Виж В чужбина не е така. В САЩ Робърт Де Ниро излезе пред хиляди хора и се изцепи "Фък Тръмп" и това видео беше хит в мрежите. Тръмп отговори нещо, но е факт, че Де Ниро никой не го закачи. Тука дали може например Слави да излезе в шоуто си и да каже "Фък ....знаеш кой."? Дали после няма да му свалят шоуто завинаги, а той да се озове при Баневите. Майтапим се, но нещата са зле. Да при соца беше зле откъм свобода, но поне беше евтино. Сега хем е мизерия за доста хора и хем няма свобода. Сама виждаш. Написах си мнението и то не се хареса на Карабойчев и ми го изтри и ми заключи темата без никакво обяснение. Аз смятам, че съм напълно прав и истината е на моя страна. Обаче парите са при него и от позиция на силата той може да ме изтрие и заключи. Защо не ме обори или не отговори като бял човек? Защото е гузен и много добре знае, че аз съм прав. Ако след време аз забогатея и имам повече пари или власт от него ще мога да му го върна и т.н. В такива времена живеем, което е много жалко.
  4. При мене много лошо ме изработиха. Исках да преподпиша, но с идеята да се откажа от стационарния телефон, който беше част от пакета и мобилния интернет, който е на отделен договор. Когато отидох в офиса на А1 в началото на декември 2018 всичките ми договори вече бяха в режим "изтекъл". Ако някой пита защо съм бързал да преподпиша ще кажа, че договора ми се води на някаква промоционална цена за 2 години и като изтече цената би трябвало да се вдигне. То и при тая промоция плащам близо 40 лева, а без нея ще стане направо златно. Затова показах какво точно искам на служителката, използвайки брошурата. Само че тя каза да не гледам там, защото аз съм стар и лоялен клиент и тя ще ми предложи много по-изгодни неща. Е видяхме колко са по-изгодни. На практика сега плащам по-скъпо. Не можело да махна стационарния телефон, защото бил част от пакета и без него щяло да стане много по-скъпо. За мобилния нет трябвало предизвестие, но се оказа, че нямало бланки в момента. Много лошо ме изработиха, но и аз си бях виновен, че се съгласих. На практика гласувах пълно доверие на служителката. Казах й кое ми е важно и колко искам да плащам и тя каза да се поразходя 30 минути докато подготви нещата, че било много сложно. Върнах се, тя каза, че всичко е наред и подписах. Недей ми говори за адвокати, че и това ми е болна тема сега. Загубих много близък човек при катастрофа. Още докато висях пред реанимацията на Пирогов ме накацаха поне 5-6 адвокати по такива дела с големи обещания. Изобщо не ми беше до това при положение, че майка ми се бореше за живота си. За жалост тя почина. Нямаме семеен адвокат и затова наех най-напористия. Той гонеше срокове да съди застрахователя на шофьора-убиец. Бях в такъв шок, че не знаех на кой свят съм и какво подписвам. Застрахователя плати някакво обещетение и адвоката прибра 30% от него. Сега текат още дела, но откакто адвокатът взе парите аз не съм му виждал очите. Чухме се няколко пъти по телефона и все обещава да се видим, но после пак се покрива. Това е такава мафия и печалбарство на гърба на човешката трагедия, че не ми се говори. В тая държавичка има хора, които правят пари от всичко. Всичко това ти го пиша, за да не се чудиш, защо вече не вярвам грам на адвокатите.
  5. Благодаря за тази информация. Изгледах цялото предаване и ми беше много интересно. Определено им намаляват клиентите и може би затова постепенно надуват цените. Аз когато подписвах с Близоо бях на много изгодна промоция. За троен пакет интернет, телевизия и стационарен телефон плащах по 15 лева. Сега плащам близо 40 лева и няма никаква разлика в качеството и оборудването си е същото. Просто много бавно и настъпателно прибавят уж някакви екстри към пакета, от които обаче няма как да се откажеш. Ще дам конкретен пример. Преди известно време се появиха спортните програми Макс спорт. Бяха две програми и ми ги включиха съвсем безплатно. При преподписването на договора ми обаче този пакет от спортни програми вече се водеше като задължителна екстра към основния телевизионен пакет, но не биеше на очи, защото струваше 2 лв. месечно. Пак повтарям, че нямаше как да го откажа или поне така ми казваха в офиса на А1. После се добавиха с времето 3 и 4 спортни канали. Част от спортния пакет и не можеш да го откажеш. В началото месец са без пари и после по 1 лев за всяка програма отгоре. Ето как сметката се е вдигнала с 4 лева месечно неусетно. Няма гаранция че няма да се появи и 5 и 6 и 10 спортен канал. По принцип бяха решил да не преподписвам. И предварително проучвах възможните опции за смята на оператора, защото работя основно от в къщи и един ден без интернет не мога да си позволя. Само че малшанс. Бях се спрял на доставчик Нет1. Имаха офис сравнително близко дори. Когато обаче отидох да говоря с тях се оказа, че точно в нашето каре на квартала нямат покритие. За капак по това време имаше авария с Виваком, а знаете, че Теленор не предлагат телевизия и домашен нет. Стана дума, че за качеството на услугата нямах претенции, защото Близоо си бяха изпипали нещата. Затова реших да действам на принципа, че в отбор, който печели не се правят смени. Аз искам да си спра мобилния интернет, защото не го ползвам. Договора за него е отделен и изтече още в началото на декември. Само че от А1 ме разиграват и на моменти директно ме лъжат само и само да не го спра. Затова и пуснах основно темата. Аз има казвам, че имам достъчно услуги към тях и съм доволен, но не ползвам този мобилен интернет и искам да го спра, защото тези 10 лева към сметката всеки месец вече ми идват много. Но с тяхното дебилско поведение ме настройват да търся начин да се откажа изцяло от техните услуги. Когато някой те разиграва не ти е приятно никак всеки месец да му пълниш гушата с твоите пари, нали?
  6. Съвсем случайно забелязах, че темата ми е заключена. Нямам съобщение кой го е направил и каква е причината. Имах разговори с Карабойчев. че в темата ми има прекалено много спам от един потребител и настоявах да се изтрие излишното. Още повече, че въпросният потребител беше докладван и от други хора и получи сериозно наказание. Според Карабойчев обаче всичко в темата било наред. Нямало спам и изобщо нещо за триене. А защо тогава е наказан оня потребител не стана ясно. Сигурно по погрешка. Темата ми както беше по правилата изведнъж я заключиха без обяснение. Уж живеем в страна дето има свобода на словото, ама май не е съвсем така и си заслужаваме лошата репутация в чужбина? Дали не се връщаме към онези тъмни времена, когато гласа на неудобните беше заглушаван. Това е много лош знак. Очаквам да получа адекватно обяснение защо ми е заключена темата.
  7. Здравейте. Не знам как е при другите оператори, но А1 е уникален ужас и имам чувството, че повечето служители там са набирани с конкурс за идиоти. Никога не бих подписал с тях, но лош късмет ме споходи. Бях към Близо и Мтел ги купи. Ползвам кабелен интернет и цифрова телевизия, към края на договора Близо ми подариха таблет с пакет за мобилен интернет. Телефона ми е към Теленор. Опитаха се от Мтел да ме накарат да си взема номер от тях, но ги отрязах. Евтини трикове от рода - имате подарък телефон и т.н. Плащам си онлайн и избягвам да влизам в техните офиси дори, но декември ми се наложи, за да подновя договора си. При мене си остана оборудването и мрежата от Близо и понеже те я поддържаха добре все още няма сривове. По принцип бях решил да се преместя някъде при изтичане на договора ми, но първо се оказа, че точно оператора, който си харесах няма покритие при нас. Второ за другите в района не намерих добри отзиви. Пак казвам, че бях много доволен от Близоо и години след тях всичко си работи. Реших да остана. Само че от А1 почнаха да си показват рогата. При преподписването на договора исках да махна стационарния телефон от пакета, защото изобщо не го ползвам. 3 лв. всеки месец ги давам за нищо. Исках да махна и мобилния интернет, защото много рядко ползвам таблета, да не кажа въобще. Още 10 лева излишен харч. Само че в А1 май не обичат, когато се отказваш от услуга. Служителката в офиса ме заля със суперлативи, че съм лоялен клиент и щяла да ми предложи специални промоции, които ги няма в техните брошури. Казах й, че съм доволен от скоростта на интернета и че гледам 3-4 програми от телевизията и тези 140 дори са ми много. Сервирах, че се отказвам от стационарния телефон и мобилния интернет. Само че не стана на моята. Служителката взе да ме успива, че й трябвало поне половин час, за да извади стационарния телефон от общия пакет. Било много сложно. А за мобилния нет трябвало да подам специално предизвестие и чак след 30 дни ще го спрат. Оставих я за час и пак се върнах, но на практика тя нищо не беше свършила. Не можело да махне телефона, защото той ми намалявал цената на интернета и телевизията. Било общ пакет и ако го развали ще си загубя правата на лоялен клиент и ще плащам много скъпо. Поне така ме успа. Без да ме пита ми вдигнала скоростта и броя на телевизионните програми. Пак щяло да плащам по-евтино. А за предизвестието предложи да отида януари, че сега нямало бланки. Все едно преподписах, защото бързах и почувствах, че се изнервям, а не ми се вдигат скандали. Няма смисъл. После стана още по-забавно. Още същия ден ме търсиха от някакъв технически отдел на А1. Да се уточним кога да дойдат за да ми монтират интернета и телевизията. Успях да им обясня, че аз само преподписвам договор и всичко се запазва. Така че не е нужно нещо ново да се инсталира. Явно служителката ме беше маркирала като съвсем нов клиент. Логично след месец ми дойде по-солена сметка. Загубих си и промоцията за А1 now. По предишния ми пакет ми се полагаше дългосрочно безплатно, а по новия почнаха да ме цакат по 3 лева месечно. Увеличаха и спортните канали Макс спорт и оттам дойде още 1 лев към сметката. За капак си пуснах и Диема екстра пакета за месец и като ми дойде сметка 51 лв. щях да припадна. Три дена им звънях всеки ден докато спрат Диемата. Сега се боря да спра мобилния интернет, но май е почти невъзможно. В офиса не приемат предизвестие, а искат да се обадя на някакъв телефон. От там ти дават код и трябва да ти се обадят до 2 работни дни. Така поне казаха. Някакъв отдел за прекратяване на договори. Да говорят с мене и като се разберем чак тогава да отида в офис и да пусна предизвестието. Само че вече седмица никой не се обажда. Тия ме правят на маймуна и май е невъзможно да се откажеш от каквото и да е при тях? Освен да спра да плащам и тогава щат не щат ще ми спрат всичко?
  8. Аз нямам нищо против да се направи някаква корекция в заглавието, но се оказва, че нямам такива права. Бих предложил идеи за ново заглавие, ако това дразни феновете на А1. Например "Възможно ли е да се разведем с А1?" , "А1 и Топлофикация - нашите несменяеми спътници в живота" , "Сменете си името, сменете си пола, но си оставете А1 за талисман" и т.н. все в този ред на мисли. Важното е, че спамер PigManu е аут. Специални благодарности на Колев60 и всички останали, които помогнаха справедливостта да възтържествува. Сега чакаме колегата Калин Карабойчев да почисти темата и продължаваме.
  9. Ако някой пише глупости и лъже, то това си ти. Много добре съм обяснил от какво искам да се откажа. Става дума за изтекъл договор още в началото на декември месец. Същото е и с моята роднина. Нейния договор изтече в началото на януари и беше подала дори предизвестие, но документа изчезна мистериозно и сега й обещават, че ще спрат договора в средата на април. Не знам каква ти е целта с тези директни лични нападки и обиди. Това за преклонната възраст е доста грубо например. Всичко обаче се връща. Бъди спокоен. А иначе искам да кажа на модераторите, че съм изпратил нарочно писмо до ръководството на форума и ще настоявам дори на лична среща. Защото това което става тук не е никак нормално. Аз пускам тема с конкретни запитвания и обяснявам доста подробно за какво иде реч. Търся съвети и решения. Тука обаче идва някакъв спамер и ме напада с директни обиди и не спира да се заяжда. Ако имаше нормална модерация той би трябвало да беше бан на секундата. Ще говоря с адвокат и ако има възможност ще го съдя за обида, защото аз не съм на преклонна възраст, но това е някакъв вид дискриминация към възрастните хора изобщо. Питам се този човек дали е имал баба и дядо и как се отнася с тях? Затова моля модераторите да пазят всичко, защото може да се окаже нужно като доказателство в съда. Ще се наложи и да се разкрие кой стои за профила PigManu. Име , адрес и т.н. Аз моите данни съм ги пратил на шефа на форума, защото нямам от какво да се притеснявам и причини да се крия. Така че чао спамер, скоро ще се видим на живо. Да не се окаже, че не си това, за което се представяш тук? Никак няма да е чудно. Сори, но сбърка човека. Досега може да си плюл безнаказано, но аз имам достатъчно връзки за да те извадя на светло и да си получиш заслуженото наказание. Не се е родил човека, който да ме обижда и да му се размине. Няма такъв случай в историята. Лека вечер.
  10. Времето си тече неумолимо. Ще се изненадаш колко бързо ще се окажеш и ти на "преклонна възраст". Дали ще запазиш сегашния си оптимизъм е друг въпрос, на който само времето ще отговори.
  11. Затова си прав. Трябва да се мисли и тая задача я вършим все по-малко хора за съжаление. Но се налага да се прави, за да може на такива като тебе всичко да им е на 6. 6 мозъчни клетки и т.н. да не изброявам.
  12. Ама ти май не си чел изобщо в темата. Аз с А1 и Мтел не съм подписвал. Имах си перфектен договор с Близо. Дори не беше на мое име, а на майка, но тя почина и аз го наследих. Мтел купиха Близо и сами се натрапиха. Ако от мене зависеше дали сам щях да отида при тях. Просто лошо стечение на обстоятелствата, че Близо си продадоха бизнеса. Не може да се отрече, че се справяха отлично и аз затова още стоя. Защото тяхното оборудване и кабели си работят. А тези които си прокараха на А1 все имат някакви аварии и в квартала редовно засичам колите им. Вдигат плочи, вадят кабели, псуват. Да не кажа всеки Божи ден, но много често са тези гледки с техните аварии и ремонти. Какво е "изкъканото"? Ти ако наистина си модератор би трябвало преди да взимаш страна да се напънеш и да прочетеш кой и какво е написал. Ама явно е трудно. Твоят коментар също е спам по всички правила на модерната модерация.
  13. Поне се изяснихме от кои 5% съм аз. Ти към кои проценти си и с каква идея и право ми оспами темата с безсмисленото си заяждане? Няма ли тука модерация да почисти? Защото аз съм поставил съвсем конкретни казуси и е логично да търся съвети и решение. Лесно се вижда, че ти дойде с цел само да пречиш. В началото се опита да защитиш оператора. Матросов на амбразурата. Има и такива хора. Не знам колко процента са, но ти си от тях. Всичко ти е наред и затова защитаваш чужди каузи. После тръгна да се заяждаш, а накрая се показа и колко злобно човече си. Все пак бъди спокоен, че такива сте много. Със сигурност сте над 5%. Личи си, че ти се стремиш да бъдеш с мнозинството. Бас държа, че си луд фен на Б.Б. ,а Цв.Цв. ти е любимия философ. Идеал за красота ти е Ц.Ц., а за женски морал Д.А.
  14. Абе, то хубаво когато е 5%, но при някои фирми е 95%. Понеже стана дума за фирмено обслужване сега ме подсетиха за още един факт. Хотел в София. Луксозен и голям. С години имат договор с мтел за интернет. Обаче се отказват и се местят при Виваком. Защо ли? Сигурно защото са били много доволни от мтел? Направо се изкушавам да те хвана за ръчичка и да те поведа из офисите на А1 да помагаш за решаването на моите казуси. Имаш ли връзки в тази фирма? Защото в България без връзки сме на никъде. Това си остана от соца. Помня в къщи стария телефон все се скапваше. А баба ми обичаше да си лафи по него. Звъни на повреди, уж го оправят, но след седмица пак се скапе. Накрая тя ме хвана за ръчичка и отидохме в телефонна централа. Пита тук там и попаднахме на някакъв техник. Бутна му банкнота в ръката и тоя грейна като слънце. Още на другия ден дойде чак в къщи. Телефонът ни беше Сименс стара, но проверена марка. Почисти го и му смени къдравия кабел за слушалката, че нещо се беше износил. Наблегна, че нямало в склада такива кабели, но за хубави хора като баба се намирало. Получи си петолевката, разбира се. Остави си личния служебен да го търсим при проблем ако се наложи. От тогава не помня нещо да се е разваляло. Баба обичаше да казва: Не бъди стиснат.Дай на хората пари и те ще те пренесат на ръце чак до черни връх. На практика съм го правил много пъти през соца и работеше. Сега не знам на кой да дам, а те сами си искат. По-точно всичко е така направено, че ни крадат законно и копче не можем да кажем. После защо имало насилие. Ами ние сме хора с фини организми. Ядем разни химии, дишаме мръсен въздух, пием гадна вода. Накрая тялото ни се задръства и избива нанякъде. Един гушва босилека, друг грабва бухалката, трети калашник. Различни хора, различни идеали.
  15. Да. Мога да добавя още един щрих, който да докаже цялата какафония в А1. Става дума за моята роднина. Когато са дошли да й монтират оптичния интернет те дори не са знаели за какво идват. Мислели, че става дума за първоначално прокарване на лан. Затова и нямали готовност с нивата за оптиката. Аз също оставам с впечатлението, че в тази фирма няма нормална комуникация между различните отдели. Дори в един офис говориш с един служител и той ти казва едно, но ти не си съгласен и отиваш при друг и той се оказва на съвсем различно мнение. Пример - един служител ми се изрепчи, че не мога да се откажа от мобилния интернет, защото бил свързан с цената на услугата по другия ми пакет. Става дума за различни договори и аз не се съгласих и му го казах явно. Веднага се преместих при негова колежка от офиса и тя каза, че мобилния интернет няма връзка с другия пакет и спокойно мога да се откажа от него. Просто в тази фирма няма ясна концепция. Всеки служител си тарикатее на дребно по свой си начин и нищо не ги обединява. Пример за спирането на пакет Диема спорт. Звъня на един служител и той дълго ме убеждава да не го спирам, но аз съм твърд и накрая почти през зъби той процежда : Заявката ви е изпълнена. Ок. Но същата вечер още имам диема. Пак звъня. Друг служител ми казва, че е заявено спиране и ще спре до 24 часа от заявката. Минават 30 часа и още имам диема. Звъня пак. Трети служител ми обяснява да си презаредя устройствата за телевизията, за да спре "провизирането". Правя го, но диема е неспираема отново. На третия ден звъня и попадам на четвърти служител. Той е най-любезен и казва изчакайте и след малко казва, че до вечерта ще спре канала. Наистина след 2 часа най-после заявката е изпълнена. След 3 дни борба и разговори с 4 души от А1. И последно да кажа за документацията. За моите модеми и устройства аз имам надлежни протоколи от Близо и си ги пазя. На моята роднина, когато й монтираха оптичен интернет са й сложили рутер, за който тя няма документ. Подписала се на някаква квитанция, но за нея копие не са оставили. Без коментар.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване