Премини към съдържанието

ZeXeL

Потребител
  • Публикации

    1
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за ZeXeL

  • Титла
    Новобранец
  1. Задно или предно задвижване?

    Не съм съвсем съгласен, че 4х4 е най-добро... има няколко недостатъка (както и предното и задното задвижване) - ускорението по принцип е по-слабо, защото имате 2 и повече диференциала, докато обикновено имате само 1, повечето хора знаят че всяка зъбчатка или колелце забавя и намаля мощността,освен това и тежат. По-добро е в случай че колата няма добро сцепление , затова е перфектно за макадама и снега във WRC. Иначе навсякъде може да прочетете че най-бързите коли са със задно задвъжване, поради простотата и надеждността на механизма... някой да се сеща за кола 4х4 със макс скорост над 280?? обикновено задното задвижване има и по-добро ускорение (освен 3-4 изключения), но естествено със сериозна електроника. Аз лично предпочитам кола с предно или задно задвижване отколкото 4х4, дори и да е на лед ! Проблема със боксуването на гумите е до около 40-50км/ч, а кой кара с толкова - загубите ли контрол над кола 4х4 е много по-трудно да я върнете в "правия път" , освен ако нямате електрониката на Субару, може да опитате някога на сняг например... всички гуми дърпат на някъде, но нямате идея коя гума зацепва и коя не... иначе поне имате 2, които малко или много знаете какво правят - за разхода се разбрахме - това е заради повечето механика по задвижването.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.