Премини към съдържанието

mixsa

Потребител
  • Публикации

    46
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

1 Последовател

Всичко за mixsa

  • Титла
    Потребител

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Майна сити
  1. Къде е бицепса?

  2. Охо, хубав бицепс :P:)

  3. mixsa

    Всичко за Фитнеса

    Пич,благодаря ти за мнението,но аз вече тренирам трета година и сън въртял много програми.Да имам достатъчно сила за гърди-бицепс и гръб-трицепс.Доколкото за фитнес инструкторите те ми казват все едно и също.Неможе да ми казват какво е най-добре за мен и какво да пия-на всеки действа различно,затова ти трябва да си прециниш кое ти действа и кое-не! Затова е и тази тема все пак
  4. Пробваи с Xilisoft Mp3 To Wav Mp4 m4A Mp2 Wma Ogg Aac Flac Ape Vqf Converter
  5. mixsa

    Всичко за Фитнеса

    Ок ще опитам!
  6. Свалям ти шапка за оптимизма!
  7. mixsa

    Авто новини

    Siemens изпитва нова революционна спирачна система Системата е известна като „Електронни клиновидни спирачки” (EWB – Electronic Wedge Brake), съобщават от automedia.bg. Интересно е, че това не е нова система, а всъщност тя е била известна и използвана още при първите появили се автомобили през 19 век. Те са спирали, като в самото колело или между него и калника е бил изтласкван клин, който е пречел на автомобила да се движи. Сега инженерите в Siemens VDO използват този основен принцип в комбинация с най-съвременна технология. При новата система клинът се изтласква, така че да притисне накладките към спирачния диск. Клиновете се управляват от специален електромотор, който задейства оси, които от своя страна въздействат върху специална вълнообразна накладка. Срещу нея е разположена също така вълнообразна накладка. Между двете се вклиняват малки оси. Така възниква сила, която притиска накладките към спирачния диск. На всяко колело има електромотор, работещ с 12 V. Те се управляват от специални процесори, които следят позицията на спирачния педал във всеки момент. Системата използва и въртенето на диска, за да увеличи силата на въздействие върху накладките. На практика това означава, че колкото по-бързо се движи колата, толкова по-силно ще въздейства клинът и ще спира автомобила. Голямото предимство на тази система е опростената й конструкция. Тя има малко части и е лека. Отпадат грижите на водачите за спирачна течност и за цялата хидравлика. Най-голямото предимство на клиновидните спирачки обаче е изключителната бързина с която те въздействат – в сравнение с хидравличната спирачна система клиновидната е два пъти по-бърза. Това позволява и много по-добро синхронизиране със системата ABS, която също така става много по-бърза. Това се доказва и от тестовете на новата система, която Siemens VDO започна да изпитва. При зимни условия вече е постигнат с 15% по-кратък спирачен път в сравнение с традиционните хидравлични спирачки. Автомобил, снабден със системата ABS и нови зимни гуми, движещ се със скорост 80 км/час, се нуждае от 75 метра, за да спре при зимни условия с традиционните спирачки. С новата клиновидна система са нужни 64.5 метра. В момента, в който автомобилът с новата спирачна система вече е спрял напълно, този с традиционните хидравлични спирачки се движи все още с 30 км/час. При това става въпрос за първи варианти и първи тестове. Може да се очакват много по-добри резултати в недалечно бъдеще. Сега в Siemens работят за още по-голяма минитюаризация на частите на системата. От фирмата правят прогнози, че серийно монтиране на клиновидните спирачки на автомобили ще има още през 2010 г.
  8. Незнам,според мен е добре да се разширяват страните за първенствата.Ще се хвърлят маса с пари за обновяване на стадиони,хотели и аутобани и др.Дано и ние да спечелим някакво домакинство някога (каквото и да е )
  9. Мишел Платини искаше тези стани да са домакини и така стана
  10. mixsa

    Всичко за Фитнеса

    Силова!3 пъти в седмицата
  11. mixsa

    Всичко за Фитнеса

    Мерси, но зависи ли от тренировката?
  12. mixsa

    Всичко за Фитнеса

    Искам да питам колко грама протеин се съдържа в 2-3 супени лъжици овесени ядки и кога трябва да се приемат преди или след тренировка.
  13. Полша и Украйна взеха домакинството на ЕВРО 2012 18 апр. 2007 13:28 Полша и Украйна ще бъдат домакини на финалите на Европейското първенство по футбол през 2012 година. Това обяви президентът на УЕФА Мишел Платини днес, на специалното събрание в Кардиф, Уелс, където се проведе гласуването. Резултатът е изненадващ, тъй като за фаворит се смяташе Италия. Очевидно обаче многото скандали в Калчото напоследък са оказали своя негативен ефект. Миналата година се разрази колосален скандал с уредени мачове, преди няколко месеца беше убит полицай на мач в Сериа А, а в срещата на Рома в Шампионската Лига преди 2 седмици местните карабинери упражниха брутално насилие срещу гостуващите фенове. Това ще е първо домакинство на футболни финали и на Полша, и на Украйна. Това ще са и първите европейски финали в източноевропейски държави, след ЕВРО 1976, което се проведе в бившата Югославия. Най-големият успех на Полша е третото място на световното първенство през 1974 и 1982 г. докато съставеният от доста украински играчи отбор на СССР спечели първото европейско първенство през 1960 година, а на световното първенство през 2006 година Украйна стигна до четвъртфиналите. Мачовете от ЕВРО 2012 ще се състоят в по четири града в двете страни: полските Гданск, Познан, Варшава и Вроцлав, и украинските Днепропетровск, Донецк, Льов и Киев. Предполага се, че финалът ще е на Олимпийския стадион в Киев "Валерий Лобановски", който е с капацитет 80 хиляди седящи места. За трети път първенството ще се организира от съвместна кандидатура. През 2000 година домакини бяха Белгия и Холандия и шампион стана Франция, а предстоящите финали през 2008 ще бъдат в Австрия и Швейцария. На последните финали през 2004 година в Португалия европейски шампион стана Гърция.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...