Премини към съдържанието

kokala68

Потребител
  • Публикации

    13
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за kokala68

  • Титла
    Потребител

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Burgas
  1. пробвай директно през Device Manager да зададеш пътя до драйвъра
  2. ...... ъпдейтите не помагат за прегряването( поне при мен ). Помага единствено забраната за хибернация при затваряне на лаптопа. Откакто съм я забранил съм нямал никакви проблеми . Машинката наистина си е добра за парите ! Не съжалявам за покупката и !
  3. kokala68

    Проблем с Acer Aspire 5315

    Тия наистина имат проблеми- гледам вече има и версия 1.29 цвъкат ги яко Поне при мен се разбра какво е- компа не трябва да заспива....... т.е. не се допуска "stand by" .... свиква се и вече даже не ми прави впечатление- машинката "фърка" ще пробвам и тази версия на флаша... ако има ефект ще драсна някой ред ! ти имаш абсолютно същия дерт като мен. аз му забраних в настройките да заспива и засега няма проблеми. пробвай да му забраниш тази опция и кажи как е !! утре ще пробвам новия флаш 1.29 ...... проба- грешка
  4. kokala68

    Проблем с Acer Aspire 5315

    Дръпни си новия флаш на биоса, който премахва точно този проблем- версия 1.25 http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html
  5. аз лично ги друпнах от тук http://soulpass.com/2007/11/10/installing-...15-2153-laptop/ а на твоя линк май беше флаша за биоса... късмет
  6. kokala68

    Проблем с Acer Aspire 5315

    1. DOS flash: Please kindly unzip the <CL50119A.zip> under windows mode and do system reboot to boot to pure Dos mode. Then, clcik "IF50.bat" batch file to update bios under pure Dos mode. 2. Windows flash: Please kindly unzip <CL50119A-Winflsh.zip> under windows mode and click "ICL50118.exe" to update bios. аз използвах втория начин със програмата уинфлаш. става бързо.
  7. с 1.19 но ако се наложи ще слагаме 1.21
  8. kokala68

    Проблем с Acer Aspire 5315

    В момента жена ми работи с него и казва че няма проблеми за сега.
  9. Да! Занесох го на един приятел- флашна биоса и сега вече четвърти ден няма проблем. Дано е било от това !!!
  10. kokala68

    Проблем с Acer Aspire 5315

    Лаптопа е флашнат вече от няколко дена и не е направил проблем! Дано това да е било
  11. Лаптопа е със следните характеристики: ACER ASPIRE 5315-052G16Mi AS5315-052G16Mi Intel® Celeron® M processor 530 (1 MB L2 cache, 1.73GHz, 533 MHz FSB) supporting Intel® 64 architecture, Intel® 960GML Express chipset, DDR II 2GB (2x1GB), 15.4" WXGA high-brightness(200-nit) Acer CrystalBrite™TFT LCD 8ms , Mobile Intel® GL960 Express Chipset with integrated 3D graphics, featuring Intel® Graphics Media Accelerator(GMA) X3100 with up to 358MB of Intel® Dynamic Video Memory Technology 4.0 (8 MB of dedicated system memory, up to 350 MB of shared system memory), 160GB SATA, DVD +SuperMultiACER ASPIRE
  12. kokala68

    Проблем с Acer Aspire 5315

    Вярно е! Интернета няма нищо общо със прегряването на тъпия СЕЛЕРОН. Ще се подменя, но незнам дали върнатите лаптопи не се раздават обратно на хората, които си мислят че взимат нов ! Явно имат дертове тези машинки
  13. kokala68

    Проблем с Acer Aspire 5315

    Лошо! Значи и аз имам абсолютно същия проблем. температурите на процесора и харда са ми същите -Харддиск 33-43 градуса -Диод на процесора 35-50 градуса -Процесор 40-50 градуса (поддържа ги стабилно ). Лаптопа не е у мен в момента но довечера ще видя и напреженията. Въпроси явно ще задаваме после, но в повечето случаи се изключва (няма значение дали е на батерия или на зарядно ) когато не е натоварен изобщо- което ме навява на мисълта, че не е от натоварване - респективно прегряване. ОС е Уиндоус XP. Ще видим Честита Коледа !!!! ЕЕЕЕЕЕЕЕ !!! Разбрах от къде започва пробл
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване