Премини към съдържанието

danneyTEAM

Потребител
  • Публикации

    9
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за danneyTEAM

  • Титла
    Новобранец
  1. Охлаждане на аудиосистемата

    От това, което си написал е ясно, че не си много "на ти" с техниката, затова е най-добре нищо да не пипаш. Ако проблема се задълбочи си потърси гаранционното обслужване или професионална помощ
  2. Ще ми се да споделя горчивия си опит с БТК, за да предпазя всички, които са все още техни абонати или обмислят да станат такива. "Велика" компания е БТК! От години използвам услугите им, ADSL имам от както са го пуснали. В началото всичко беше наред, но след време проблемите започнаха да се появяват един по един, най вече със скоростта. Не може дори да не ми зарежда обикновени HTTP страници, а да ми се обяснява, че всъщност при тях всичко си било ОК и че в договора скоростта за достъп била посочена като "ДО 12Кб", което разбира се не било същото като 12/9Кб. От месеци се опитвам да обясня на служителите от техническия им отдел, че аз всъщност наистина имам проблем с интернет, а не им звъня, просто защото си ми е кеф да си приказвам с тях и ми трябва така наречената им "техническа помощ" (умишлено е с кавички). Практически ми се налага да ги убеждавам, че имам проблем с предоставяната от тях услуга, като насреща получавам само и единствено горепосочените отговори. И това месеци наред! Разкачих си телефонхите апарати(имах два тел. поста), свалих си модема, опаковах го и отидох да им го върна. Поредният абсурд, естствено! Обяснявам защо не им желая услугите и им връщам ADSL модема (разбира се си заплащам направените до този момент сметки), а отговорът насреща (забалажете): " ...ми няма да взема модема, ще си плащате". Не особено любезният служител на БТК дори отказа да ми даде приемо-предавателния протокол за върнатия модем! Дори опита да "забрави" да ми даде и касовите бележки за заплатените сметки. Беше ми пробутан за подпис един договор, който в общи линии гласи, че отказвам-не отказвам, пак трябва да си плащам до изтичане срока на договора за доставка на интернет, който разбира се просто му върнах. Желанието им всъщност беше да се подпиша, че съм съгласен, че трябва да им плащам, независимо дали искам или ползвам услугите им. След като уведомих въпросния служител, че желая да запиша този разговор (което и направих) тона му бе смекчен, но не и поведението, разликата обаче беше, че все пак протокола за модема най-накрая ми бе даден, както и касовите бележки. Явно принудата е единственият начин за БТК да задържат клиентите си, които един по един бягат от нея "доволни" от услугите им. "Велика" компания е БТК! НИКОГА ПОВЕЧЕ!
  3. Ами не можеш! Най-изгодният ти вариянт е да разпродадеш останалото за части и да си купиш нов лаптоп. Ще ти излезе доста по-насметка!
  4. Проблем с LCD монитор Fujitsu Siemens!

    Провери какви са RGB настройките в менюто на монитора, бих ти препоръчал и да погледнеш как е настрояна температурата на цветовете
  5. LG F700P цена?

    При мен има за 120.00 лв.
  6. Правилно си се насочил, това е "звука", който ще ти свърши работа за целта, за която ти е необходим. Ако не успееш да го намериш скоро - обади се, може и да успея да ти помогна.
  7. Свързване на компютър с LCD ТВ

    Ако си от Бургас нямаш проблеми, ако не си и не успееш да откриеш, ако желаеш мога да ти изпратя с наложен платеж
  8. Свързване на компютър с LCD ТВ

    Нещата са ясни - проблема идва от кабелите. При тази дължина ти трябва читава връзка. Кабелите с цена под 10 лв. (за 5-6 м.) са трагедия и неминуемо водят до резултатите, които има и при теб. Свирзвал съм доста плазми и TFT-та с голям диагонал на екрана, но винаги съм ползвал маркови проводници и всичко е било перфектно като качество на крайния резултат. Един качествен VGA кабел с дължина 6 метра, феритни пръстени и двойна екранировка струва в порядъка на 30-40 лв.
  9. Устройството не чете някои от MPEG4 форматите и очевидно плаче за по-нов firmware. Ако някой може да помогне с каквато и да е информация по въпроса ще съм много благодарен!
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.