Премини към съдържанието

bdenkov

Потребител
  • Публикации

    490
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

79 Много добра репутация

1 Последовател

Всичко за bdenkov

  • Титла
    kaldata приятел

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Дядо Тошо, дядо Тошо ти ни управлява лошо. Взе дъската да ти хлопа - станахме за смях в Европа, а априлската ти линия цял народ сега проклина я. С твойте томове дебели, пълни с врели-некипели уж бе рекъл, че ще влизаме утре сутрин в комунизъма. Излъга ни със съблазни, а кесиите ни празни. Вместо пълни магазини - пълно с шефски лимузини. Вместо за децата дрешки - само пленуми и грешки, та да скриеш с решения свойте тежки престъпления. Само някой да ти гъкне от поста той ще хвръкне. Само правда да се чуе, гдето мит наглуе и правата на човека ... нека пръст да им е лека. Писал се човек народен, но за народа си негоден. Нито виждаш, нито чуваш, а решил си да векуваш подсилена охрана ту във Банкя, ту в Бояна. Учило и недоучило - за историята - чучело. Що не каза от амвона колко получаваш бона?! С колко долара в Швейцария си грабил ти България?! С колко думи многозначни купи хора безгръбначни! Колко верни кожодери станаха милионери?! Колко ни излезе скъпо твоето момченце тъпо?! И с какво горката нация тъпче вашата фондация?! Не за твоята охрана мряха смели партизани. Не, за да е лев кафето сме създали ОФ-то. Не за твойта асамблея лежи ОНЯ в мавзолея. Не да храним протежета правихме ТКЗС-та. Не за министерски вили цял народ е впрегнал сили. Дядо Тошо, дядо Тошо, ти ни управлява лошо. Ти съсипа ни земята и идеята ни свята. И дошло ни е до гуша затова сега послушай! Току тръгвай си от Правец дето без бръшлян и здравец на баща ти посред двора те очаква прокурора. А милицията на теб покорна от днес ще стане пак народна.
  2. https://fakti.bg/avto/297924-germanci-prodavat-koli-za-po-50-ili-gi-podaravat Германия- автомобили- втора употреба Германци продават коли за по €50 или ги подаряват Радослав Славчев Всички ние сме чували, че у нас се внасят доста автомобили, които са почти негодни за употреба. При употребяваните автомобили нов внос естествено има и доста читави екземпляри, но има и търговци, които внасят коли за по €50 или дори такива, които германците подаряват, само и само да се отърват от немалките такси за тях. Тази Alfa Romeo се предлага абсолютно безплатно в Германия Какво представляват подобни автомобили? В повечето случаи те са в доста окаяно състояние и често не са в движение. Такива обяви, публикувани в немското мобиле, например се следят много стриктно от прекупвачи, които след козметичен ремонт реализират печалба от около €1 000. Opel Corsa, за който немците също не искат и един цент Колата се привежда в движение с минимални средства, коригира се външния вид, тапицират се износените части от салона и след финално пастиране возилото добива доста приятен външен вид. Той е сравнително евтин и може да ви служи вярно още дълго време, но рискът не е малък. За съжаление подобни "напудрени морги" се разпознават трудно, при това само от специалист. Nissan Micra, който се продава в Германия за €50 Нека не пропуснем някого... в България 9 от 10 коли са такива... Чак да го е яд човек да търси кола втора ръка. Масово до 10 хил. лева всичко е съживявано изкуствено. Пред 10г. работих в една автокъща, внясяха само НОВИ /за времето коли/ всички около 4,5,6г. възраст ! Но, бяха удряни челно. Преправяха се при кадърни майстори, в порядъка на месец два, и после на пазара на цените на НЕ удряни коли ! Масово не можеха да ги познаят, че са удряни. В България да не кажа голяма дума 90% са с удар ! Тия брички масово вървят на цени между 1000-1500 лв и ако отидеш да си я вземеш от Германия ще дадеш долу горе същото: 800 лв автовоз, 200-300 лв пътни раходи и храна+загубено време. Ако познаваш достатъчно автомобилите можеш да си намериш кошничка за 1500 лв дето ще си я караш 5 години без големи проблеми. В крайна сметка дори основния ремонт на двигателя на такава бричка е колкото смяна на масло на нова кола така че... Затова немските таралясници ги крадат толкова много... защото "сульо и пульо" иска да се направи на баровец и му е важно да се покаже пред хората с мерджан/баварка/ваг-че, но като дойде време да поддържа трошката тича до моргите и се пазари като циганин за евтини части, които са захранени от джамбазите. Кръговрата на живота - крадат им колите, после купуват пак същите, а накрая даже си плащат за части от откраднатите им коли. Да живее бай Ганьо европееца! Тези коли се наричат витамини за автосервизите и фирмите занимаващи се с продажби на авто части.Затова и пътищата са ни лоши.Веригата е сериозо навързана и няма късане. А знаете ли как от тотал щета със сменян таван калници брони пребоядисана става уникална нов внос без забележка без удари колата е карана от баба Като цяло коли до 3000лв е по-добре да се купят от собственици в българия, които са ги притежавали поне 2 години. Така се намалява рискът от прикрити сериозни повреди, а и повечето продаващи такива коли не се занинават да крият дефекти защото обикновено вече прирежават друг автомобил на който обръщат внинамание. Също така при регистриран автомибил отпадат едни 300лв такси около регистрацията, а при такъв бюджет това си е сума. Схемата с тези коли е отиваш, пробваш, гледаш, проверяваш в сервиз, ако ти хареса пазариш и след това едни 1000лв за хубаво "стягане" са неизбежни. За до 3000лв кола "качваш се и караш" НЯМА! ....и кефа да я караш има своята цена......а тук в БГ се карат С-Класи за 20 бона, през зимата с летни гуми......палячовци!! Еми то покрай изплащането на кредита за колата като не осават стотинки за гуми така ще е. Тук се харчат пари, за да се покаже, че няма пари, а някои са направо шампиони в тая дисциплина. За това ще виждаме кайени на газ и S класи паркирани пред панеките, дето мебели и мокет са още от соца. Не е смешно, а е жалко, но това е положението. Ауди А3 на 18 години в топ състояние!!!!!!Смях,смях,мноооого смях.Сега да ти кажа защо струва толкова това Ауди тук.Защото-Бай Ганя иска премиум марка.Търговеца това го знае и взима една барака на 18год.от моргата в Италия.Докарва я тук и знае,че шарани много, слага и цена 3хил лв примерно и Ганьо скача в киреча с "премиум"на 18год купен на далавера.Започва едно хвалене,снимане и хоп у фейсбук.Реално си е взел кочина изхвърлена на боклука но той се мисли за важен.Да не забравя чадилката от "премиумите"и смрад на масло защото е в топ състояние.Карайте си гробниците на по 20години пък ние ще си сменяме другите през 10год и нека ни е зле. Абе аз познавам един дето няма 5 стинки в джеба пък си купи s класа за 12500.и живее в панелка и повярвай ми цяла седмица събира 30 лева за да може в събота да и сипе бензин че компютъра му показва 8 км.не да му изгасне лампата .а да не закъса пред блока и да му се смеят комшиите.иначе ако не го познаваш е страшен гъзар 8 цилиндъра 5000 кубика 306 коня .а пък я кара с 40 км/ч в града и 1300 оборота да не харчела.бензин не може да си сипе какво остава за гуми.тази зима изобщо не я изкарва от гаража и си купи голф 2 за 1000 лв за да има с какво да ходи на работа.не е смешно плачевно е.аз взимам над 2000 евро на месец и не мога да си позволя такъв дзвер.а някакви си смешковци с 1000 лв заплата полвината от които за кредити се мислят за големи баровци.като му се качваш в колата те гледа в краката да не би случайно да му закачиш седалката и да му я нацапаш.сакън. Българин при свети Петър. Св. Петър: " Ти, от какво умря?" Българина: "От глад..." Св. Петър: ?!?! Българина: "Ами купих си нова кола на изплащане и умрях от глад" Ми така е, то това се знае от край време, още откогато е започнал вносът. Всеки, който разбира от коли, знае, че България е автоморгата на Европа (задният двор). Най-скапаните моргаляци идват в България и в Румъния. Като им свърши работният капацитет на двигателите ги докарват тук при нас на около 400-500 хиляди километра, а нашите мошеници ги връщат на 130 хиляди, полират, пастират, претапицират и ни ги продават по 5 бона и нагоре Трябват воля от управниците за да се оправят тези неща. 1.Кола минала 10г. възраст няма право да се регистрира в БГ. 2.Пункт за технически преглед пуснал неизправен автомобил да мине ,губи лиценз,а на комисията се забранява да практикува тази професия. 3.Минимална заплата за страната 600 евро. И да не изброявам ... така ще се подредят нещата
  3. https://fakti.bg/avto/307820-nai-prodavanite-modeli-v-evropa-po-strani Британската агенция JATO Dynamics публикува класация на най-търсените модели в 28 европейски държави от началото на годината. Най-купуван продължава да бъде вездесъщият Volkswagen Golf, но във врата му диша един по-скромен роднина от Чехия. Австрия От началото на 2018-а в Австрия са продадени 4 281 "голфа". На второ и трето място са Volkswagen Polo и Tiguan (3 394 и 3 066 екземпляра съответно). Белгия Белгийците са купили 5 246 бройки от Golf. След немския бестселър се подреждат Renault Clio (4 868) и Hyundai Tucson (4 007). Великобритания Британците определено предпочитат Ford Fiesta, която изпреварва Golf с 40 619 срещу 26 685 продадени екземпляра. На трето място се подрежда Nissan Qashqai (21 171 коли). Германия С 65 327 продадени коли Golf остава недостижим на върха в родината си. Втори е Passat (24 370), а тройката допълва Ford Focus (23 383). Гърция В южната ни съседка от началото на 2018-а са купени 2 267 "яриса". След малката Toyota се класират Peugeot 208 и Nissan Micra с резултат 1 791 и 1 456 продадени автомобила. Дания Дания е единствената страна, в която Peugeot води по продажби. Заслугата е на модела 208, от който са продадени 2 968 бройки. Следват го Nissan Qashqai с 3 095 и Golf с 2 245 реализирани автомобила. Естония От началото на годината в балтийската страна са купени 361 "октавии". Тиражът на втория и третия - Toyota RAV4 и Toyota Avensis - е 347 и 289 бройки. Ирландия Най-купуваният модел в страната е Nissan Qashqai (2 968 коли), който измества от върха лидера за 2016 и 2017 г. Hyundai Tucson. Кореецът заема второ място с 2 822 продажби, а на трето се подрежда Golf с 2 521 коли. Испания Първо и второ място на испанския пазар логично заемат модели на Seat. От Ibiza и Leon са продадени съответно 13 704 и 12 308 бройки. Трети е Nissan Qashqai с 10 673 коли. Италия В челната тройка по продажби на Ботуша попадат само модели на Fiat. Първа е Panda (43 486 бройки), втори е 500 (21 503), а трети - 500Х (21 307). Латвия Макар и само с 309 продадени бройки лидер на латвийския пазар е Golf. Следват го Nissan Qashqai и Toyota RAV4 с резултат съответно 273 и 187 продадени автомобила. Литва Литовците си падат най-много по Fiat 500, от който са купени 897 бройки. Популярен е и 500X, който изпреварва Octavia с 629 срещу 382 продажби. Люксембург В малкото херцогство от началото на годината са купени 898 "голфа". Tiguan заема второ място с 385 продажби, а на трето се класира Renault Clio (363 бройки). Норвегия Най-популярният модел в скандинавската държава с най-големи залежи на петрол е Nissan Leaf (3 995 бройки). VW Golf се подрежда на второ място с 2 986 продадени коли, а на трето е друг електромобил - BMW i3 (2 043). Полша Първите две места по продажби в страната заемат Skoda Octavia и Fabia, от които са купени съответно 7 267 и 7 106 екземпляра. Трета е Toyota Yaris (5 735 коли). Португалия От началото на 2018 г. португалците са купили 5 172 бройки Renault Clio. Nissan Qashqai и Peugeot 208 имат еднакъв резултат - по 2 577 коли. Русия Тройката на най-продаваните модели в Русия оформят Kia Rio (33 893 бройки), Lada Vesta (32 119) и Lada Granta (28 004). Румъния Първите две места в страната заемат модели на Dacia - Logan и Duster (5 220 и 2 399 бройки). Skoda Octavia измества Sandero от третата позиция с 1 201 продажби. Словакия Лидерите на словашкия пазар са същите като в Чехия: Skoda Octavia, Fabia и Rapid (1 909, 1 778 и 1 160 продадени коли). Словения Най-купуваният модел в страната е Renault Clio (1 582 бройки). Следват го Golf и Polo (1 101 и 986 продажби). Унгария Лидер на унгарския пазар с 4 300 продадени бройки е Suzuki Vitara. Skoda Octavia са избрали 2 246 души,. На трето място е Opel Astra с 1 683 екземпляра. Финландия С 2 105 продадени автомобила Octavia е лидер и във Финландия. На второ място се подрежда Nissan Qashqai (1 890 коли), а на трета - Toyota Yaris (1 715). Франция Renault Clio няма конкуренция в родината си. От модела са продадени 42 374 бройки. Следват Peugeot 208 с 37 241 и Citroen C3 с 30 005 автомобила. Холандия Холандците също купуват най-вече Golf - 5 643 коли. Ford Fiesta и Renault Clio заемат второ и трето място с резултат съответно 4 448 и 4 192 продадени автомобила. Хърватия Трите най-купувани модела в страната са Skoda Octavia, Renault Clio и Opel Astra - съответно с 1 253, 1 090 и 699 продажби. Чехия Skoda без изненада води по продажби в Чехия. На първо място е Octavia с 9 510 коли. Следват Fabia (7 730) и Rapid (5 210). Швеция Новото поколение на Volvo S90/V90 безапелационно води класацията в родната Швеция с 11 хил. продажби. На второ място също се подрежда Volvo - XC60 (5 461 екземпляра), а на трето - VW Golf (5 432). В България задължително премиум, но нов внос, минимум 5-ти подред собсъвеник, а самото мпс е съсс статут на бракувано от държавата където е внесено. Колко ганьовеца ще се качат на нова октавия, фабия, фиеста, фокус, меган или подобни коли. Дааа чужденеца иска да кара нова кола в гаранция , след 3-4 год. да я махне и вземе следващата и въобще не го интересува какво мислят съседите. Тука кварталните капацитети още ти говорят за 124, ауди айце и подобни, автоморгите просперират щото за кайена на 15 год не му се дават пари за части, ес класата е с газ защото задължително трябва да е мерц и те така.
  4. Марка: Great Wall Модел: Voleex Модел: Voleex C10 1.5 Предупреждение. Бягате на далеч от нов внос или автокъща. Предупредени сте. Да не кажете после, че са ви измамили. Година на производство: Задължително след 2012 год. или след 2013 год. Мощност: 97 конски сили. Бензинов двигател. Има и модели с заводска газова LPG. Комбиниран разход на гориво 7,2 L/ 100 km. Ориентировъчен разход в лева на 100 км. с LPG= 6 лева за 100 км. пробег. Ориентировъчна цена на ппроизведени 2012 год или 2013 год. - около 6 000 лв. употребяван автомобил с Euro 5.
  5. България не знае по-големи и жалки кръвни предатели от #русофилитеБезродници, св*ин*е*т*е на Москва!
  6. Кремъл печели в своята нон-стоп пропагандна война срещу Запада. Ние отвръщаме на удара. Сподели ако си съгласен, че на руската пропаганда трябва да бъде отговорено. #StopRussianPropaganda Спри #RT #Sputnik
  7. #Пропагандата #хибриднатаВойна Пропагандния парцал epicenter.bg, собственост на Мадам В на ДС/КГБ Валерия Велева има удоволствието да ни съобщи поредните бълнувания на доносника на соц службите и понастоящем руски хибридчик Доган. Предполагаме, че Доган е натворил тези слова в момент на поредното си алкохолно опиянение. Доган: Русия се възражда като алтернатива за гарантиране на сигурността и мира в планетарен мащаб http://epicenter.bg/article/Dogan--Rusiya-se-vazrazhda-kato-Alternativa-za-garantirane-na-sigurnostta-i-mira-v-planetaren-mashtab-/115718/2/0
  8. #Пропагандата Ivan Panchev ЕС ескалира кампанията си срещу руската пропаганда, заради опасенията, че Москва ще се опита да повлия не изборите в Германия, Франция и Холандия тази година. Всъщност източници от екипът към Европейската комисия, който от 2014-а е ангажиран в проследяването и противопоставянето на пропагандата на Кремъл, беше съобщил преди дни пак на Гардиън, че е засечен пик на фалшиви и клеветнически материали от про-руските платформи срещу Меркел. В Германия предстоят избори и е съвсем очаквано Москва да се опита да се намеси и там. Все пак вече го направи доста успешно последните години на референдумите в Холандия, Великобритания, изборите в Грузия, Молдова, Македония, България и разбира се САЩ. За сега обаче ресурсите, които отделя ЕС в тази посока са повече от скромни. Екипът посветен на борбата с руската пропаганда е едва от 11 души. Предвижда се увеличение на бюджета им от 800 000 евро за 6 месеца, което е смешно, като се има предвид огромните средства, които Москва и подопечната й агентура отделят. Тази сума е малка дори за България, какво остава за цяла Европа. Положителното в тази новина е, че европейските политици най-сетне се пробуждат от наивността. Дано не е късно. Защото подмяната на действителността с лъжи и манипулации от пропагандната машина на Москва може наистина да окаже огромно влияние на предстоящите избори в Европа. Ако това стане, най-много ще пострадаме ние. Защото Кремъл иска нищо повече от това да си върне Източна Европа. Путин иска да сключи сдекла с по-сговорчиви политици в Берлин и Париж, една нова Ялта, за да станем отново източно-европейците роби на Москва. https://www.theguardian.com/world/2017/jan/23/eu-escalates-campaign-russian-propaganda
  9. Тъй като метастазите на Москва в българските политика, наука и икономика, правят всичко възможно да останем ЕДИНСТВЕНАТА държава от бившия соц блок (с изключение на #раSSия и Беларус), в която НЕ се изучава действителността на комунизма, ще се налага да се образоваме по други начини. Днес Пропагандата на Кремъл, разпространявана от стотици "медии" у нас, главният стълб на която е медийната империя на ДПС/ДС/КГБ Пеевски се опитва да излъже, че във времената на соц Тошо, България била просперирала. Истината е точно обратната. България беше превърната от подлогите на Москва в една от най-бедните държави в Европа. Ограбвана от Кремъл с конфискация на златния ни резерв, ниски изкупни цени за българските стоки, а срещу това бяхме задължени да пазаруваме единствено нефтът на СССР и скапаната московска военна, битова и автомобилна техника. От държава на собственици, земеделци, но и с цъфтяща промишленост (напр. 3 самолетни фабрики), предприемачество зародено още във времената на Възраждането, червените идиоти превърнаха родината ни в дом на неефективни промишлени чудовища, които замърсяваха и работеха на загуба, където работеха едни полу-роби, без собственост, зависещи от едната мизерна заплата и благоволението на партийния началник. Стоките бяха оскъдица и такива елементарни неща като тоалетната хартия бяха ЛУКС! Затова пък съотечествениците намериха добро приложение за речите на прост Тошо и неговата привелигирована котерия московски подлоги. Накрая България приключи с идиотщината на социализма с трети фалит, $10 млрд дълг, който скапаното соц стопанство не можеше да плати. Затова си и отиде социализма. Фалира.
  10. Иво Инджев: С един удар, съзнателно или не, каненият за министър в служебния кабинет проф. Боян Дуранкев уличи Корнелия Нинова в лъжа, а президента Радев – в зависимост от БСП, каквато той отрича, т.е. пак става дума за лъжа. Рублофилите , у нас се размечтаха за руска тройка - за прегръдка между Тръмп, Путин и Радев по средата Рублофилите у нас се размечтаха за руска тройка – за прегръдка между Тръмп, Путин и Радев по средата. http://ivo.bg/2017/01/26/рублофилите-у-нас-се-размечтаха-за-рус/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
  11. - Жената биеш ли си? - Калинка Малинка танцуваш ли? - Литър Бояришник можеш ли да изпиеш? - Не ли? - Че тогава какъв русофил-путинист си бе мухльо!?
  12. bdenkov

    Потресаваща Русофобия

    Само търпение имайте ! Сто години сте чакали , ще почакате още малко ! САЩ като загине скоро , тогава и ще можете спокойно да се изправяте от колени !
  13. bdenkov

    Истината за досиетата

    Внимание! #ДС #лустрация #декомунизация #дерусификация Виж кой ти говори от служебния кабинет: Първо назначение на кадър на ДС Държавна сигурност.com - Независим специализиран сайт за чисто минало и прозрачно настояще Виж кой ти говори от служебния кабинет: Първо назначение на кадър на ДС http://desebg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3048 Иван Гарелов (1943), който е един от известните журналисти по времето на тоталитарното управление на БКП като водещ на обзорното предаване „Панорама” по Българската телевизия, а след това и в БНТ в първите години след промените, беше разкрит от Комисията по досиетата като кадър на Държавна сигурност през 2008 г. при проверката на БНТ.
  14. "БАЛАНСИРАНЕ", "СНИШАВАНЕ" –ПЪТ ЗА НИКЪДЕ! Христо Пеев, мой фейсбук приятел, ми обърна внимание на снощния диалог в студиото на Панорама. В сценката участват водещият Бойко Василев и гостите му: Първан Симеонов и проф. Михаил Константинов. Ето сценката: "Водещият Б.В., вълнуващо загрижен: България къде да търси заслон в тези смутни времена, за да се сниши? Събеседникът П.С, сдържан мъдро: - Разбира се, по-близо до Русия. Времената се промениха, което при Плевнелиев беше мейнстрийм, нормално, днес дразни всички... Водещият: - Така ли е, професоре? Как да се държим? Професор М.К, математически необоримо: - Национално отговорно! Балансирано!" Завесата пада. Това са чули, твърди Христо Пеев, зрителите снощи от "националния ефир". Логиката на снишаването и балансирането винаги води до позиция на колене. Така става непосредствено след 9-ти септември, когато тия пред които се снишаваме, избиват дори снишилите се. Няма нито една сфера на двустранните отношения с Русия и СССР в миналото, в която ние да сме докарали нещата до баланс, до равенство. Така СССР си отиде без да си върне дълговете към нас. Оттогава до днес руската политика има само една цел: да продължава да източва национален български капитал. Правят го по различни начини. От банки ментета като Българо-руска инвестиционна банка и Росексимбанк до КТБ. Фирми като Лукойл, които все на "загуба" работят, но странно защо не се махат от България. Като всичките "атомни" проекти източили милиарди от държавата ни. Как да го кажа по-ясно след като е очевидно. БЪЛГАРИТЕ СА БЕДНИ, ЗАЩОТО ПОВЕЧЕ ОТ ВСЯКА ДРУГА ЕВРОПЕЙСКА СТРАНА СА БИЛИ СВЪРЗАНИ В СВОЯТА ИСТОРИЯ С РУСИЯ. Хората във всички останали държави, които не са били така свързани с Русия, живеят и вчера, и днес, несравнимо по-добре. Те не са балансирали, не са се снишавали, а са си гледали националния интерес. И този интерес е бил един и същ: да стоят по-далеч от руското влияние, да се борят срещу руското влияние. И затова са успели. Ние с голям зор тръгнахме по верния път и веднага се намират изменници, които да ни върнат обратно – към снишаването и баланса, към бедността и мизерията. Защо? От незнание ли? От глупост ли? Какво точно предлага Русия, че българите да живеят по-добре и по-сигурно? Кажете го с прости думи. Какво? Стоки ли, храни ли, производства ли? Човешки права и свободи ли? Възможност да обикаляш Европа само с личната си карта ли? Или да смениш управляващите, когато не ти харесват? Някой да си спомня откога в Русия не могат да си сменят управляващите? Модерна техника, електроника, ли? Пазар ли? Но нали пазар има там, където хората имат пари и могат да купуват. А руснаците нямат пари и това е очевидно. Препарати за баня пият и не замезват дори с грузински домати, та камо ли нашите да купят. Толкова ли е трудно да се каже днес на Русия, че тази България не е онази, окупираната от Русия, България. Че ние сме свободна страна. От какво европейско и натовско се отказваме, за да се придвижим "балансирано" към Русия? Кое е това, което Русия не харесва в нашето сегашно положение, та е необходимо ние да се върнем "назад", вместо обратното: тя да прихване поне нещо от това, което нормалният свободен свят от години й предлага. Може ли някой с прости думи да обясни, какво точно иска Русия от нас конкретно та е необходимо да се снишаваме, да "балансираме". Някой знае ли изобщо, какво тя ни предлага? И от каква полза ще ни е то? От Европа е видимо, какво получаваме вече 10 години: свобода, икономически възможности, за каквито дори не можехме да сънуваме в руския блок СИВ. Ясно е и какво получаваме от членството си в НАТО – сигурност, каквато сами не можем да си гарантираме. Какво друго може да ни предложи Русия? Газ, петрол? Но тя и сега ги продава скъпо и прескъпо. Защото няма какво друго да продава.Туристи? Ами те ако сами не могат да видят, че е хубаво в България, Кремъл ли ще им каже или нашите "въжеиграчи"? Нищо по-добро не може да ни предложи Русия и това е очевидно. Защо тогава трябва да се снишаваме, между какво и какво да "балансираме"? Всяко "балансиране" спрямо Русия е път назад за България. Път към по-лошото, а не към по-доброто. Имаме горчив опит. Казал ни го е още Апостолът на свободата през далечната 1871 година: "Цели сме изгорели от парене и пак не знаем да духаме". И сега на кого да повярвам: на Васил Левски или на Василев, Първанов, Константинов и всички, които ни призовават чрез формулата "балансиране-снишаване" да се върнем назад, сами да се изгорим? Без мен.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...