Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Пиша тази тема,за да изкача огромното си разочарование от тази монополна компания,която само събира парите на хората,не предлага никакви качествени услуги и буквално се подиграва с клиентите си.

От 12 години имам домашен телефон,от 3 години близо ADSL вкъщи и за най-голямо мое съжаление и карта на Вивател от около 3 месеца. Аз съм си виновен за последното.

Имах собствена карта на Мтел и аз,балъкът, реших, че са им много скъпи тарифите и реших са си спра картата. Стана лесно и бързо и после дотърчах буквално в отсрещния магазин на БТК да подпиша договор за Вивател карта.да сменя лични си телефон на Вивател,защото се вързах на рекламите им за евтини цени.Може да са им по-евтини цените,но само това.

1/ Мрежата им е толкова слаба,че не може да се мисли.Вече три месеца го забелязвам-много пъти,когато искам да се свържа с някой,получавам съобщение на телефона "Network busy" и ме изхвърля.И така в рамките на няколко часа.Не можеш да разчиташ на тях изобщо.

2/ Фактурите,които ми изпращат(една от тях не получих),защото те решили,че този месец нямало нужда от ф-ра и от подробна разпечатка,защото съм бил на минус(поради внесен депозит).

3/ По някаква причина,от Кредитния им отдел решили да ми сложат кредитен лимит от 30 лв САМО.Аз ползвах Сребърна Тарифа с 20лв такса и представете си-само от 10 лв отгоре. За разлика от другите оператори,при които на дадено число ти се отчита сметката,след това имаш около две седмици да си платиш фактурата и чак след това биха те спряли,ако си надвишил лимита,копеленцата от БТК/Вивател те кръцват а-ла-минут на минутата буквално.Сметката ми беше 36лв,с 6лв била над лимита и те ме спряха в 12ч през нощта в деня,в който ми се отчита фактурата,а не след като минат определените дни за плащане.Така ме оставоха без телефон за един ден,без предупреждение!

4/ Когато ми се е налагало да им звъня на 123 , както и на 0800100, за да ми вдигне оператор в не-пиков час и в неработен ден съм чакал при първите над 61 минути, а 0800100 над 25 минути.Винаги е адски много,никога под 20 минути!!! Срамота!!!Наскоро прочетох някъде в нета,че те уволнили хората си,намалили драстично Call centerовете и останал само един в Плевен да обслужва всичките 1 млн абонати на Вивател и над 2.3 млн на БТК.За да чакаш 61 минути и секунди да ти вдигнат там сигурно работят не повече от двама човека в едно дребно стайче,за по 240 лв заплаха на месец

За да не им плащам аз на тези кретени излишни пари,навсякъде сведох всички техни приходи до минимум.Вкъщи нета ми премина само на 20лв такса,телефона на 7.80 (БТК Минумум) и искам и същото да направя на Вивател.

5/ Най-фрапантния му случай започна на 15 Декември .Вече един месец(днес е 13 Януари) - няма абсолютно никаво развитие!!! Шефката ми даде пълномощно (нотариално заверено) за да се оправям пред Вивател и да прехвърля GSM-а ми на Вивател, защото тези копеленца не ми дават да премина на по-ниска тарифа(на Вива Сребро съм). Трябва да е на фирма,за да мога да си сменя плана на Вивател Профи с по-ниска такса.

От 15 Декември до 29 Декември в БТК центъра съм подавал четири молби и заявления това да стане (преди 15-ти от 123 ме увериха,че това е рутинна процедура и бързо ще стане... ДА–ДА!).Искаха ми документи на фирмата(добре,че шефката е разбрана) и най-накрая, след като толкова много молби удобриха,дадоха ми някакъв номер на заявката и казаха,че до 48 часа ще стане . ДА-ДА!!! Копеленца мръсни!!!!Днес е 13.01.още нищо. След като звънях два пъти на 123 (включително и вчера вечерта) от там един кретенски оператор ми каза,че не били получавали нищо.Днес от БТК центъра ми казаха,че документите са изпратени.А от Вивател нищо не са получавали от мен(нито една от общо 5-те заявления,молби).Вече малко нахално на оператора му казах,че е редно те по вътрешен ред да си потърсят нещата,а не да ме карат мен клиента,който винаги си е плащал сметките навреме и и ем внасял депозити,да се занимавам с такива работи.Да,ама,не,според тях винага е моя и на БТК центъра.

Фирмата, в която работя, от много отдавна ползваме услугите на Глобул и Мтел за телефонни и интернет услуги и сме безкрайно доволни от тях-цените и обслужването им са перфектно ниво(особено на Мтел).При тях сме правили такива неща като прехвърлянето на Вивател и повярвайте, там става само за два часа,а не за цял месец!

При МТел,когато ходих преди няколко месеца,от името на шефката да подпиша договор за мобилен интернет,не ми искаха никакви документи на фирмата,никакви! Хората провериха в Търговския регистър (който е публичен и достъпен) и чрез програмата Сиела,видяха,че всичко е наред и не са ме карали да им плащам нищо повече от първата такса.Когато им звъннеш на Call Centera,вдигат винаги до 2-3 секунди,а не цял час.

Хора,не бъдете глупави.Излиза,че при тях е по-евтино,защото не влагат нито стотинка,нито цент в Client Services.

През Април ми изтича договора за ADSLа,който ме караха да преподписвам преди време.Само чакам да дойде Април и още в 8:30 се закотвам през БТК центъра,за да спирам всичко техно-и телефон,и интернет.Щом ми изтече и скапания договор за Вивател,и него ще спра и веднага минавам на Мтел. Може да са им малко по-скъпи тарифите,но знаеш къде ти отиват парите-в перфектно обслужване на клиети,което едва ли не ще ти лиже задника и ще ти прави безплатни свирки,само защото си им клиент. Не се лъжете и не се прецаквайте като мен,стойте максимално далече от тези идиоти-БТК/Вивател!!!

Благодаря!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти сигурно си най-големия Некъсметлия в света.

На мен операторите ми вдигат на 30-тата секунда.

Никога не ми е давало Network Busy на личния телефон.

Ползвам БТК ADSL - Служителска тарифа + домашен телефон на 7.80

Бизнес плановете на вивател са със 100-ци пъти по-добри от предложенията на мтел и глобул

Тарифирането на 30 секунди удря останалите оператори в земята.

Като си правиш договор на който и да е оператор разпитай малко да видиш дали ще ти е изгодно и тогава се хвърляй.

Можеш да минеш на какъвто си искаш план само след изтичането на договора.

От сребърна можеш да сменяш само на златна и платинена и от платинена можеш да сменяш на златна и сребърна. Има си матрица за смяната на план.

Не трябва да гледаш толкова негативно на нещата.

На Глобул съм чакал най-много за връзка с оператор(около 20минути), след това на 0800100 (10-15.. не помня точно).

Вивател в момента предлагат най-доброто на пазара... просто Мтел много здраво си държат клиентите....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
На мен операторите ми вдигат на 30-тата секунда.

Ползвам БТК ADSL - Служителска тарифа + домашен телефон на 7.80

Ти да не работиш за тях?Може да имат някакъв бял списък за служители?

Бизнес плановете на вивател са със 100-ци пъти по-добри от предложенията на мтел и глобул

Тарифирането на 30 секунди удря останалите оператори в земята.

Да,но само това.Както казах,цените са им по-добри,но само и единствено това.

Като си правиш договор на който и да е оператор разпитай малко да видиш дали ще ти е изгодно и тогава се хвърляй.

Можеш да минеш на какъвто си искаш план само след изтичането на договора.

Е,да,двугодишен договор,ще ги чакам аз две години.Никъде другаде го няма това.

На Глобул съм чакал най-много за връзка с оператор(около 20минути), след това на 0800100 (10-15.. не помня точно).

Не е възможно това за Глобул,защото те на 123 имат нещо като автоматично затваряне.Ако чакаш 179 секунди,на 180 секунда ти се казва,че операторите са заети , иска да се обадиш по-късно и само прекъсва. Те самите са ми го показвали в магазина.

Редактирано от vivatel_btc_hater (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък съм си доволен от Vivatel. Не знам къде живееш че да нямаш покритие. Преди да се подписва каквото и да било се гледа, пита и т.н.

Цената на стационарната им телефония не ме устройва, по-точно високия абонамент и затова преминах на IP телефония. За година от 400 - 450 лв. съм слязъл на 40. Е, с леки компромиси в качество и надеждност, които обаче са оправдани при 10 пъти по-малко пари.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

аз лично съм доволен от услугите та вивател имах, проблем с сим картата но прпблема беше по моя вина бях я залял с алкохол иначе несам имал проблеми с обслужването им. :)


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Преди да се подписва каквото и да било се гледа, пита и т.н

Какво искате да кажете?Ти мислиш ли,че ако ги бях питал,щяха да ми кажат,че са такива................

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И аз съм много доволен от Vivatel. Само от Vivatel можах да говоря на Нова година ! Става въпрос за София.Не знам из България може да има проблеми.....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Какво искате да кажете?Ти мислиш ли,че ако ги бях питал,щяха да ми кажат,че са такива................

Зaвиси къде подписваш.

Аз работя в 2be и предлагам услугите на Вивател и ги ползвам и нямам проблеми и щях да ти кажа всичко, за което ме питаш ако си правеше картата при мен.

Там където вивател има обхват останалите оператори нямат... Доста хора са си минавали на вивател поради проблем с обхвата при останалите оператори. Причината е че Мтел и Глобул много рядко поставят нови клетки и разчитат на досегашното развитие на мрежите си.

Иначе операторите няма какво да ги хвалим и превъснасяме. Всеки си има мнение, което уважавам. Всеки има право сам да реши кое е най-добро за него. Просто няма вариант да няма недоволни клиенти... все едно от Nokia да минеш на Siemens и обратно.. ->както при телефоните има недомислици, така и със всички останали продукти.

Дано сега да паднат още цените на разговорите, че да говорим и ние като бели хора :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да си кажа и аз мнението, значи края на май автоматично минах на БТК ADSL 12 Mb, обаче такста ми не стана 25 лв, така беше и юли, и август и септември, накрая се обадих не заради 5те лева, въпроса си беше принципен, след около 45 мин разговор+изчакйте малко+разговор+изчакайте малко накрая ми акзаха проблема е решен от другия месец ще ви оправим фактурата. Обаче Не, пак 31, пак се обадих пак подобен разговор и пак от другия месец ще го оправим. И какво голямо ми беше учуувдането когато декември ми пристигна фактурата, имах да плащам за два месеца, но вместо 62 фактурата ми беше за 25, бяха ми приспаднали платените от преди това в повече пари. Да не повярваш....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Зaвиси къде подписваш.

Аз работя в 2be и предлагам услугите на Вивател

Вие предлагате и услугите на Глобул,но напоследък май наблягате на Вивател,защото sales частта е по-лесна с по-ниски цени.Ти конкретно може да си компетентен и знаещ,но се съмнявам,че мнозинството от колегите ти са като теб.Прочети пак първия пост-ходих в първоизточника-в БТК център.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Зaвиси къде подписваш.

Аз работя в 2be и предлагам услугите на Вивател и ги ползвам и нямам проблеми и щях да ти кажа всичко, за което ме питаш ако си правеше картата при мен.

Там където вивател има обхват останалите оператори нямат... Доста хора са си минавали на вивател поради проблем с обхвата при останалите оператори. Причината е че Мтел и Глобул много рядко поставят нови клетки и разчитат на досегашното развитие на мрежите си.

Иначе операторите няма какво да ги хвалим и превъснасяме. Всеки си има мнение, което уважавам. Всеки има право сам да реши кое е най-добро за него. Просто няма вариант да няма недоволни клиенти... все едно от Nokia да минеш на Siemens и обратно.. ->както при телефоните има недомислици, така и със всички останали продукти.

Дано сега да паднат още цените на разговорите, че да говорим и ние като бели хора ;)

С този пример искаш да кажеш че да минеш от нокиа към сименс означава да минеш от нескопосам телефон към качество ли?

Или обратното!Но ти много добре знаеш, че сименс са 10 пъти по надеждни от нокиа.Все пак е немско качество,(повечето)

Редактирано от ice_lion__01 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Човек, просто давам пример за минаване към различни марки. Аз съм с два Siemens-a и на този етап за нищо не ги сменям...

Ако трябва ще дам примера със Sendo и LG, за да няма обидени ;)

П.П единия ми е китайски sad.gif

Редактирано от S-U-F-F-E-R (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Зaвиси къде подписваш.

Аз работя в 2be и предлагам услугите на Вивател и ги ползвам и нямам проблеми и щях да ти

Да се похваля и аз, от вчера ме уредиха със служителска карта с безлимитни видеоразговори, ммс-и и смс-и до цялата мрежа на вива... За Глобул и Мтел не искам и да чуя ,ще ме ограничава до някакви си 5-10 човека, да де:huh:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

антените на трите оператора ги гледам на блока отсреща

и на трите оператора е на макс сигнала но само на вивател неможе да се свържеш ;)

БТК ги отрезах когато за месец и 4минути и 23 секунти разговор ми поискаха 75 лева

то с инмарсат е по-евтино да говоря

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Ти сигурно си най-големия Некъсметлия в света.

На мен операторите ми вдигат на 30-тата секунда.

:lol6::lol6::lol6::lol6:

Добре, че 0800 100 прекъсва на 29-тата минута, иначе щеше да има смешни ситуации! Един колега снима с телефона (телефонът показва колко е чакал за връзка до момента) си 3 ПЪТИ ЗА ЕДИН ДЕН изчакване за свързване по 26 минути. Но-о-о, това не е всичко. Има и промоция. След тези 20+ минути, като ти дигне детенцето и зададе няколко плиткоумни въпроса следва "Моля изчакайте, ще ви свържа с техническия отдел". И познай какво! Още 20+ минути.

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И по това, че операторите не вдигат решихте че Вивател не струват?

Много добри критерии имате за избор на мобилен оператор :computer2:

Кредитния лимит се определя на база кредит риск.

Ако си 18 годишен, безработен и си направиш карта какъв е смисъла да ти дадат 100 лева кредитен лимит?

Много лесно можеш да ги завлечеш и нямат какво да ти вземат.

Като ти видят потреблението за първите няколко месеца и като видят че си плащаш навреме сметките ти вдигат лимита.

Това е най-добрата политика с най-ниските загуби.

Мтел и Глобул могат да си позволят по-високи лимити, защото парите ще си ги върнат от някой който се е набутал да ползва Прима (54ст/мин независимо дали си говорил 1 или 60 секунди пак си струва 54ст.) или bconnect - там поне е 47ст/мин.

Нека не обръщаме темата в спор, кой е по-добрия оператор. Момчето е имало проблеми, оплака се, видя се че останалите нямат проблеми. Аз пък лично през живота си само два пъти съм говорил с оператор и това беше когато си разрязах Сим картата за да я сложа в устройство за 2 SIM и ми дефектира, и ми я подмениха безплатно като ми я донесе куриер след 2 дни. Втория път бях звънял на номер който не помнех и те ми казаха че пазят последните 40 проведени от мен разговора и ми казаха номера (и това го правят за човек, който ползва предплатена карта)

Мисля, че темата трябва да бъде затворена, щото както е тръгнало може да се СПАМИ до безкрай!!!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не смятам , че темата трябва да се затваря.Не съм на 18 години , мъничко повече , но работя и това съм им го посочил.Освен това , когато за първи път подписвах договора ме разпитваха за образование , женен/неженен , къде/с кого живея , работя ли / уча ли / имам ли телефон на БТК и даже си посочих домашния телефон в молбата.Милсля , че щом работиш в 2bе тези неща са ти известни.Те нека ми спрат картата АКО не си платя след като ми изтече срока за плащане на ф-рата- на теб тока кога ти го спират ако не си платил-в деня (на часа) когато е отчетното чисто или когато ти изтече срока за плащане на фактурата.

Prima и B-Connect може да са скъпи,но те също имат еквивалент във Вивател-този еквивалент се казва стационарен телефон на БТК (специалност-фирмени клиенти). Prima и B-Connect си имат и евтини еквиваленти- NewsMobile/PetrolMobile , както и FrogMobile.

Моята сага,обаче,не е на едно място откакто писах.На 13 Януари към обяд поредната лъжа,че ще ми оправят нещата;

днес в 17:30 още една-че видиш ли чак днес получили моето първо заявление (интересно-как на 13-ти ми се обадиха и ми казаха,че тогава ще направят прехвърлянето, а чак днес получват документите)?! Тези явно не са нормални хора,а ясновидци .

От 15.12. до 15.01 - един месец пътуват тези електронни документи до Плевен.Не съм чувал Плевен да е останал без Интернет за цял месец,а ако бях ги изпратил до Луната тези документи щяха по-бързо да стигнат. За Коледа пращах до Калифорния (САЩ) една пратка чрез DHL-доставиха я за точно три работни дни.

Днес официално им изпратих жалба до офиса в София. За информация на който има нужда: София,жк Лозенец, бул Н.Вапцаров 10

Тези дни съм вкъщи и се ровя из Нета за оплаквания от БТК и Вивател-да ти кажа-много са. Не намерих от Мтел и Глобул недоволни,или поне чак така,както Вивател/БТК прецакват всичко.

Като последно решение,смятам да спра ADSLa и домашния телефон и да се възползвам от Преносимостта на номерата.

Моля те,ти щом работиш в 2be,кажи си мнението и от Глобул и от Petrol Mobile,които също предлагате-но бъди искрен.

Редактирано от vivatel_btc_hater (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

еми и аз сум доволен от вивател - не се опитват да те минат с дребни букви че първоначалното отчитане е на 1 минута (и според мене предплатената на viwatel няма конкуренция...) ... то това дето си се чака за съпорта на адсл то си е ясно - телефона е един и 200 оператора да са на него като вземат да звънят от цяла България...

ама като си на друг "дървесен" доставчик е много хубаво като ти гръмне ланката щото кабела минава по покривите а имало буря... предпочитам да си тегля бавно ама да ми бачка компа... какво като дървесните продават по голяма скорост по ефтино?

работя в компютърна фирма и като почнат бурите продаваме на кабелни доставчици по няколко кашона суичове седмично... сега пък ни звъняха от един дървесен доставчик (интербилд) че плащат до 60 лв за всеки който си купи от нас комп и го убедим да си вземе нет о тях... е да ма като му изгори ланката кой поема гаранцията (ади ако не си личи бива) ама ако има цепнат чип... сме назад със дъно за 100 лв... а ако гори постоянно? щото горят и ланки и дъна по някога...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
еми и аз сум доволен от вивател - не се опитват да те минат с дребни букви че първоначалното отчитане е на 1 минута (и според мене предплатената на viwatel няма конкуренция...)

Petrol Mobile,News Mobile ? 0.29 на минута срещу 0.34 при viva? Най-доброто покритие в страната о 0.12 са SMS.

Обслужването на клиентите е гарантирано от Мтел.

то това дето си се чака за съпорта на адсл то си е ясно - телефона е един и 200 оператора да са на него като вземат да звънят от цяла България...

ама като си на друг "дървесен" доставчик е много хубаво като ти гръмне ланката щото кабела минава по покривите а имало буря... предпочитам да си тегля бавно ама да ми бачка компа... какво като дървесните продават по голяма скорост по ефтино?

работя в компютърна фирма и като почнат бурите продаваме на кабелни доставчици по няколко кашона суичове седмично... сега пък ни звъняха от един дървесен доставчик (интербилд) че плащат до 60 лв за всеки който си купи от нас комп и го убедим да си вземе нет о тях... е да ма като му изгори ланката кой поема гаранцията (ади ако не си личи бива) ама ако има цепнат чип... сме назад със дъно за 100 лв... а ако гори постоянно? щото горят и ланки и дъна по някога...

Преди БТК бях на дървесен доставчик,но предпочитам местен дървесен,който мога да го набера веднага и да го напсувам 100 пъти за 1 час,при БТК мога да ги напсувам само 2 пъти на час (докато ми вдигне първо едно момиче,което после да ме прехвърли на техническия отдел,на който кретен по 50 пъти да му обясня,че искам порт еди-кой-си отворен и рутиран от модема към IP).

Предпочитам LAN Protector+рутер , с дървесен доставчик в комбинация със служебния GoWeb на Глобул,от колкото монополна и манипулативна компания.

HomeBox и OfficeBox не са толкова лоши и биха свършили идеална работа на някои хора.

А ако трябва да сравняваме VoiceBox на Мтел със стационарен телефон на БТК и буквално едно кило кабели.Сега като ги гледам до мен се чудя как съм ги търпял 12 години?

Редактирано от vivatel_btc_hater (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
работя в компютърна фирма и като почнат бурите продаваме на кабелни доставчици по няколко кашона суичове седмично... сега пък ни звъняха от един дървесен доставчик (интербилд) че плащат до 60 лв за всеки който си купи от нас комп и го убедим да си вземе нет о тях... е да ма като му изгори ланката кой поема гаранцията (ади ако не си личи бива) ама ако има цепнат чип... сме назад със дъно за 100 лв... а ако гори постоянно? щото горят и ланки и дъна по някога...

Решението е просто, слагаш допълнителна PCI ланкарта за 5-10 лв и няма да се тревожиш дали ще гори дъно или не. В повечето случаи когато лана е вграден, отива и дъното, но ако е отделна платка, дъното има голям шанс да оцелее.

Редактирано от TeamKiller (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Моля те,ти щом работиш в 2be,кажи си мнението и от Глобул и от Petrol Mobile,които също предлагате-но бъди искрен.

Здравей, не си уточнил с коя точно програма на Глобул смяташ да заместиш Сребърната тарифа...

Ще пиша за National 50 защото е със същата месечна такса и за да не съм субективен просто ще направя сравнение между двете

Такса: Глобул 19.90 - Вивател 20 лв

Минути: Глобул 50 към всички+150 към 3 номера на Глобул+срещу 5 лева 50 минути към международни номера(САЩ, КАНАДА И РУСИЯ -GSM, Зона 1 -Стационарни) - Вивател 60 към всички+25МВ трафик+възможност срещу 5 лева да си добавиш 1000 минути към 5 номера

Разговори след изчерпване на безплатните минути: Глобул 32/ст на мин (засичат се на минута) - Вивател 32ст/мин (засичат се на 30 секунди)

Прехвърляне на неизговорените минути: Глобул - НЕ, Вивател - ДА

Ако нямаш поне 3-ма познати на глобул с които да ги говориш тези 150 минути няма смисъл да се минава на Глобул, защото

1. По-лошо качество на разговора

2. Засичане разговорите на цяла минута, което означава че 50 мин може да са 50 разговора от по 30 секунди например, при вивател ще са 120 разговора от по 30 секунди

3. 25МВ от Глобул по 2.40.. не ми се иска да ги смятам колко ще струват, а с тези от включения на Вивател пакет си обезпечаваш Skype-a и Browse-ването за месеца (освен ако не теглиш мр3-ки)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Петрол Мобайл срещу ОПА

П: 12 ст SMS, 29Ст/мин (като разговорите се засичат на минута), не може да се ползва WAP, MMS и всичко свързано с интернет въпреки че използва мрежата на Мтел. Не може да си избираш номер.

О: 34 ст/мин -> разговор под 30 секунди е 17 стотинки. Възможност за получаване на бонус Мания -> ако в рамките на месец заредиш два ваучера за втория получаваш бонус и след това всеки ваучер, който зареждаш в рамките на месец (по-добре 29 дни) след последния зареден ти носи още бонус пари, които се харчат приоритетно (в смисъл от друга сметка, която се проверява на *104#). Възможност за избор на номер.

Ако си имал нещо друго предвид за Глобул мога и с него да ти направя сравнение

Спирам да пиша, че малко се поувлякох. Btw в 2be работим с всички оператори ;) Мтел (предплатени), Глобул, Вивател, БтК, Макс Телеком, Мобиком (ако някой още ползва Мобилик :P), FROG, PETROL....

Дано да съм бил поне малко полезен.

Най-Далаверско е някое от Профи-тата да намажеш :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз да ви кажа, че проблема идва от скръндзавостта на БТК-Вивател. Назначават продавачи с нулеви технически познания, държат ги на минимални заплати, но им дават бонуси от продажбите. Така се получава, че те са готови на всякакви недомлъвки и дори откровени измами за да ти набутат стоката си в ръцете. По същия начин е и по колцентровете - има ОГРОМНО текучество на персонал, заради ниските заплати, което логично води до некачествен и необучен (дори неграмотен) персонал. И оооооо парадокс - ти се обаждаш за помощ и съдействие на човек, който знае по-малко и от тебе и е на работа от два месеца, а от преди месец е започнал да си търси друга такава. Е, как очакваш да ти съдействат?

Въпрос 1: При миналите вече няколко вълни "доброволни" напускания (срещу 8-10 месечни заплати обезщетение) във въпросната компания, някой мисли ли, че в нея е останал някой кадърен специалист? Не е ли логично да са останали само хората, които не могат да си намерят другаде работа и затова все още се натискат в западащата БТК?

Въпрос 2: Разбирам яда и безсилието на повдигналия темата, но как така се озовал с двугодишен договор (а не едногодишен), а сега дава мило и драго да се отърве от него? Не смята ли, че той сам се е поставил в тази абсурдна ситуация?

Иначе критиката е заслужена, но е хубаво да е поне малко И градивна, а не само от позицията на hater - мразя ги тези .... мамка им ...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Здравей, не си уточнил с коя точно програма на Глобул смяташ да заместиш Сребърната тарифа...

Здравей пак! Благодаря за подробното сравнение.Единствено не съм съгласен,че качеството на разговора при Globul е по-лошо.Както написах в началото,ние във фирмата ползваме услугите на Globul и от скоро и на Mtel.Фирмата е клиент на Глобул още от самото им начало.Нямам никакви оплаквания от тях-нито от Глобул,нито от Мтел.

Ако си имал нещо друго предвид за Глобул мога и с него да ти направя сравнение

В интерес на истината нямах предвид цените,а качество на услуте и обслужването.Не съм някой богаташ,но ако преди време цените им ми бяха най-важния фактор, вече са най-малковажния.

Btw в 2be работим с всички оператори :angry: Мтел (предплатени), Глобул, Вивател, БтК, Макс Телеком, Мобиком (ако някой още ползва Мобилик :P), FROG, PETROL....

Забелязах,че с вклчиването на PetrolMobile вече сте всички :idea: Кой ползва Mobikom все още ?! ?! Тези мрежи не са ли умряли вече ?

Дано да съм бил поне малко полезен.

Да,благодаря ти! Независмо,че аз не съм доволен от Вивател,в теб има нещо като лоялност.Пак гледаш при тях да ме набуташ.Изглеждаш и кадърен .Всяка една компания има нужда от лоялни хора като теб.

Най-Далаверско е някое от Профи-тата да намажеш :speak:

С риск да се повторя:

За да не им плащам аз на тези кретени излишни пари,навсякъде сведох всички техни приходи до минимум.Вкъщи нета ми премина само на 20лв такса,телефона на 7.80 (БТК Минумум) и искам и същото да направя на Вивател

На 15.12. съм подал първата молба за преминаване от физ.лице на юридическо с vivatel profi. Твоите любимци до ден днешен не са си мръднали пръста . Вече над 1 месец!Именно затова подадох официална жалба.Но се съмнявам,че ще ми отговорят изобщо.

Иначе съм на Сребро и те не ми дават да премина примерно на Тънка или на Together.

Въпрос 2: Разбирам яда и безсилието на повдигналия темата, но как така се озовал с двугодишен договор (а не едногодишен), а сега дава мило и драго да се отърве от него? Не смята ли, че той сам се е поставил в тази абсурдна ситуация?

От БТК центъра не ми позволиха да подпиша едногодишен договор,защото Вивател ми отхвърлиха молбата за едногодишен договор.Аз бях спокоен в началото,защото не знаех какви к*******а всъщност са.Гледаш ги едни,а после какви излизат.Няма проблем и тригодишен договор да подпиша,стига да са лоялни и честни.

Редактирано от vivatel_btc_hater (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отърви се от нета.Прехвърли си телефона в някое забутано село където не могат да ти предложат IDSL.Няма как да ти откажат (нямат право).Остани на ниска такса и си я плащай известно време после пробвай да го закриеш и него. Ако не стане закриването на телефона поне ще си на по малка такса до края на договора.Въпреки че При липсата на IDSL-а не би трябвало да е проблем да се закрие и телефона.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Да,благодаря ти! Независмо,че аз не съм доволен от Вивател,в теб има нещо като лоялност.Пак гледаш при тях да ме набуташ.Изглеждаш и кадърен .Всяка една компания има нужда от лоялни хора като теб.

Не мога да имам лоялност към един оператор като предлагам услугите на всички.

Просто на база сравнението между двата плана везните се накланят в полза на Вивател.

Ако правех сравнение между Мтел и Глобул сигурно щях да съм за Глобул. Много зависи кои планове се сравняват и с какви хора говори човека, на когото "правя" офертата.

Не крия това, че аз лично ползвам техните услуги но съм с предплатена карта на този етап (защото имам доста изгоден служебен телефон).

А за ADSL-a.. не знам.

Като им правиш сечено ти губиш от цялата работа според мен :bighat:

Можеш да преминеш на Хармония (ще ти дадат тънка тарифа само за 1лв на месец и с едногодишен договор+безплатен Wi-FI модем)

Домашния телефон ако е на името на инвалид може и на 3.50лв да го намалиш

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.