Премини към съдържанието

Препоръчан отговор


Здравейте, уважаеми съфорумци!


Отварям тази тема със задоволство.Приканвам всички тук да обсъждаме и сравняваме операторите по всякакъв начин, за да не се превръща в спор всяка друга тема.Дано я направят Важна тема.

Безспорен лидер е Мтел, и ще ви го докажа нагледно.Мразя Глобул, както арабин мрази евреин.Ще се изкажа и за Вивател.За мен най-важно е качеството на обслужване на клиентите, в това число и улеснените процедури, предлагани от оператора.Сега ще ви разкажа една истинска историйка, и ще разберете защо мразя "Гладбул" толкова.

Имах много важен за мен номер на Гладбул, който бе на абонамент, писан на името на мама, заедно с нейната карта.Големият проблем дойде, когато тя реши да замине за чужбина, и ми остави нотариално пълномощно, което не беше евтино, в което пишеше ясно името на Глобул, и че мога да извършвам абсолютно всякакви правни, счетоводни и други действия, в това число и смяна на собственост, преподписване и промяна на абонамент, стоки на лизинг и т.н. Отивам си аз в техен офис, и...

-Няма вписан номера на личната Ви карта, това пълномощно не важи!
-Има трите ми имена+ЕГН. Последното не се казва случайно така.Да познавате двама души в света с еднакво ЕГН и имена?
-Съжалявам, не важи.
Обадих се на оператора, извиниха ми се, и ме пратиха в централния им офис на бул."Владислав Варненчик".Отивам, ситуацията беше същата.

-Значи ми казвате, че аз управлявам за стотици хиляди фирмени пари с подобно пълномощно, а тук ме спирате за една карта?
-Нека да си дойде госпожата от Франция, и ще се оправи.
-Така ли се печелят и обслужват клиенти?!?!
-Я иди при Мтел, да видиш какви са мошеници!
-О-о, попадна на човек! (На второто изречение, пряко сравнение, ме прекъснаха грубо)
-Ей, ако нямаш нищо важно да казваш, излез, че имаме работа!
-Аз имам, и съм дошъл с нотариално заверен документ, това е престъпление, че отказвате!

Отново се обаждам от въпросната карта на 123.Там ме подложиха на унизителен и кръстосан разпит, с неподходящия тон, за ЕГН, адрес и т.н

-Извинете, в полицията ли се намирам, какъв е тоя разпит, нямате право да питате толкова!В момента има хора около мен, ЕГН е нещо поверително, направете си клиентска парола, като Мтел, защото ЕГН може да се открие лесно, и да се злоупотреби!
-Не ни казвайте какво да правим.
За мой късмет, мама си дойде от Франция по работа, но здравето й се влоши.Отиваме в същия център, тя представя документи.

-Ама, не можете да прекратите договора, има два месеца!
-За форсмажор да сте чували?Плащам си, самолетът ми излита след няколко часа!
-Амааааааа, неееее, ний найте ли кви яки тилифони имаме нови, то, не може тъй, можете само да преподпишете...
След което неграмотният служител продължи да изнудва най-долно жената да остане на Глобул.Тя изкрещя, загуби самообладание, и пита дали ще й дадат да си плати, 150 лв, които дойдоха за една седмица, без SIM да е била в апарата.Те отказаха, освен, ако не преподпише.Невероятно, но факт.Бяхме подписали декларация за отказ, и да прехвърли картата на мое име, документите отидоха в София, лошо сканирани, отказаха.Нямах лична карта поради кражба, отидох с международния си паспорт и документ от полицията за кражбата, не ги признаха.Казах им, че и в банката признават, а тук-царят дава, пъдарят не дава!!!Искаха нови декларации, а госпожата беше заминала.Номерът беше спрян.Посъветваха ме от 123-оператор, да искам този номер за нов договор, или да подпиша за някаква карта, после да си сменя номера за въпросния.Отивам в друг техен център.Една руса ку***летина говореше за секс с другите служители, и ме изгледа злобно.Поисках договор за нов номер, после да го сменя, ако ми се наложи.

-Ама защооооооо ще го сменяте?
-Ами, заради едни госпожици, ако се наложи (гледам настрани, и ми е смешно).
-Ама ти така ли правиш, такъв ли си, по колко си ги въртиш, не ми приличаш на такъв!
Излязох си аз оттам.Операторът ме увери, че се плаща 12 лв за избор на номер.Отивам, исках точно въпросния номер, и ми казаха, че услугата ще струва... 600 лева.Като питах дали, ако преподпиша от името на мама, ще мога да си взема телефона на изплащане, те скочиха, че не можело.

-Значи, да платя 150 лв задължения, без гаранция, че ще ми върнете номера, че и 600 лв ми искате?!
-Те са си изговорени, дължите ги.
-Картата бе извън апарата!
-Това не е възможно.
-Ти мен, лъжец ли ме наричаш? (Последва кръвнишки поглед.) Ти, тъп ли си, какъв си, виж пълномощното, коя част от "всякакви действия, включително лизинг" не разбра?Да не си бавноразвиващ?На Запад хората само дето не се молят за клиенти, тука ги гоните и унижавате?
-Тук не е Запад, свободен сте да вървите, където си искате.
Последваха разговор на номер 123, уверения, че всичко е наред, и разкарване и връщане до-, и от магазините.Един познат ми разказа как, в бизнес група, един служител си взел телефона, обадили се на сума шефове и персонал във фирмата, и ги накарали да подписват куп документи :laughing5:. За загубена SIM се плаща по 12 лв, и се чака 48 часа да е активна.

-Ама, нали при Мтел е 6 лв, и е активна след 20 минути?!?!
-Това не може да бъде вярно.
Когато ми снимаха личната карта за договор, възроптах:

-КРС е издала наредба, че документите не може да се снимат от двете страни!
Служителят ми хвърли документите и каза, че, ако не ми отърва, да съм отидел другаде.Егати и изнудването...В друг център служителят каза, че имал на 4000 такива снимани документа.Малеееее, в разрез с наредбата, личните данни на всички...Боже господи...Един познат ми каза, че, след като си прекратил договора, след 2 години отишъл за друг договор, ОПЕРАТОРЪТ ОЩЕ МУ ПАЗЕЛ ДАННИТЕ!В подлеза във Варна, до Катедралата, седя си аз и "манджам", обажда се мама, на Вивател се загуби.Звъня й от Глобул, напуква се, нищо не се чува.Звъня от Мтел, няма проблеми.Обадих се на още хора-пак няма проблеми.Обадих се и на двата оператора, и ги насметох.Веднъж възроптах, че заради CLIR искаха молба, а на Мтел няма проблеми, и на Вивател също.Попитах защо ме пращат всеки път до магазин, некъв мастит мазник ме посреща и ме изнудва с оферти!Според КТЗП това е нарушение, защото търговецът се надява да реализира вероятна продажба, като прави това.И, още нещо, работил съм за кратко за ОТЕ, и знам мноооого отвътре как стоят нещата.За да не стане прекалено дълго, ще отворя сравнението после, сега само наблегнах на качественото обслужване на клиенти.

Е, да продължавам ли Публикувано изображение:lol6: Редактирано от Fixt00l (преглед на промените)
  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Е, да продължавам ли Публикувано изображение:rolleyes:

Няма смисъл да продължаваш :lol6:

Редактирано от stanley56 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

То тва направо цял разказ бре. Еми жалко за теб. И за нервите дето са ти създали. Аз вече 3та година съм клиент на Вивател и да чукна на дърво проблеми почти нямам с тях. Да не говорим че след като си затрих картата ми възстановиха и активираха последнат за 10 минути точно. А за номера който имам не съм платил нито 1 лев. Иначе си прав Глобул са мегамизерни и гадни Елини. Да не говорим че Космоте в Гърция съществува само и единствено като верига за продажба на телефони но не и като мобилен оператор. Но тук е БГ и реалността е съвсем различна от релаността в останалата част от Европа и света.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Наистина е цяло приживяване . Може темата да се прееменува , ПОСТРАДАЛИТЕ ОТ МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ. И Всеки който е пострадал и се е опарил от тях да сподели... Аз съм на вивател и мтел , двете карти са на мое име и нямам проблеми за сега. АКо трябва да ги конкретезирам МТЕЛ са с по добро обслужване. а Вивател с по добри оферти за разговори което никак не е малко ! :angry:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Vivatel

На новаците на мобилния пазар харесвам предимно roaming тарифите и условията, нямат конкуренция.Мама е във Франция, и за минута разговор към Orange от Мтел и Гладбул плащам 1,55 лв, а на Вивател-0,72 лв.Същото е и положението с Турция.Там за разговори двата оператора искаха космическите 5,92 лв/минута, от Турция до държави в ЕС, а при Вивател беше под 1,50 лв.Имам предвид абонаментите планове, не от предплатените карти.Също ми направи добро впечатление, че първата смяна на SIM е безплатна, и ти я носят "на крака".Следващата смяна е два пъти по-скъпа от цените на Мтел-12 лв, толкова е и при Гладбул.Плюсът в сравнение с Гладбул е, че може да се приспадне от следващата фактура, особено, ако в момента не ти е до непредвидени разходи.После, за 5лв още 1к минути, елиминира нуждата да си на Vivatel Together.Разговори към БТК нямам, но за много хора сигурно е предимство, особено за малките фирми.Таксуването на 30 секунди е много силно предимство за хората със скромни възможности, трябва да се признае, за момента аз не съм от тях.Не ми харесва жалкото им покритие, уж почнаха с директно покритие навсякъде, вляза ли да пресека в подлез, дори в самия център на Варна-и, край...Неведнъж, при това.

P.S Няма да засягам MMS, WAP и Интернет услуги, тъй като не ги ползвам, и не съм запознат.


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Vivatel

На новаците на мобилния пазар харесвам предимно roaming тарифите и условията, нямат конкуренция.Мама е във Франция, и за минута разговор към Orange от Мтел и Гладбул плащам 1,55 лв, а на Вивател-0,72 лв.Същото е и положението с Турция.Там за разговори двата оператора искаха космическите 5,92 лв/минута, от Турция до държави в ЕС, а при Вивател беше под 1,50 лв.Имам предвид абонаментите планове, не от предплатените карти.Също ми направи добро впечатление, че първата смяна на SIM е безплатна, и ти я носят "на крака".Следващата смяна е два пъти по-скъпа от цените на Мтел-12 лв, толкова е и при Гладбул.Плюсът в сравнение с Гладбул е, че може да се приспадне от следващата фактура, особено, ако в момента не ти е до непредвидени разходи.После, за 5лв още 1к минути, елиминира нуждата да си на Vivatel Together.Разговори към БТК нямам, но за много хора сигурно е предимство, особено за малките фирми.Таксуването на 30 секунди е много силно предимство за хората със скромни възможности, трябва да се признае, за момента аз не съм от тях.Не ми харесва жалкото им покритие, уж почнаха с директно покритие навсякъде, вляза ли да пресека в подлез, дори в самия център на Варна-и, край...Неведнъж, при това.

P.S Няма да засягам MMS, WAP и Интернет услуги, тъй като не ги ползвам, и не съм запознат.

То хубаво цени, ама поне да го имаше роуминга...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
:help wanted3: Майко мила! И аз се държа за ГлуПул вече 4 години като удавник за сламка! Въх Боже! А мислех да си сменям тарифния план... Публикувано изображение С кой акъл?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Минал съм през всички оператори, в момента съм на Вивател и съм изключително доволен! Покритие имат доволно, че и на много места много по-добро от другите. Например в офиса ни(София, бул. България, малко след Била, посока Бояна) Мтел е почти без покритие и колегите с Мтел тичат навън да говорят:ass: За цените пък са без конкуренция, в момента плащам 3 сметки (1X15лв и 2X5лв такси) и сметките са най много до 40лв. Естествено убедих повечето ми приятели да минат на Вивател:whist: та си говорим без пари, а и обажданията към Щатите са все едно звъня на Мтел:angry:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

А бе все са от един дол дренки. Мой близък премина със запазване на номера си от Глобул към МТел, защото му излиза далеч по-тънко, но византийската фирма го пусна с 300 мъки и протакания. То не бяха увещания, то не бяха въпроси и недоумение… При мен се случи обратното – плащам в един от дистрибуторите на МТел сметка на член от семейството към Lоop, че като ме емна една едрогърдеста блондинка още от вратата да ме пита защо плащам чужда сметка. Отвърнах й, че надали има закон, който да забранява на Х да плаща сметката на У, та нали в крайна сметка е важно една сметка да е платена, какво значение има от кого? Попитах я дали ще е проблем, ако пожелая да платя нейната сметка към МТел, но тя каза, че това е друго. Не схванах къде е разликата и поисках разяснение, но дамата моментално премина в атака по друго направление – попита дали и аз съм абонат на МТел. Казах, че не съм, и че и през ум дори не ми минава подобна идея, от което тя безкрайно се възмути. Грабна куп каталози и ми ги връчи, за да съм видел с очите си какви екстри предлагат, каквито конкуренцията дори след година няма да предложи и т.н. Писна ми от това безочие и попитах след като не желае да платя нейната сметка, то може ли все пак да платя сметката на номера, заради когото влязох в магазина, при това по възможност без да ми досаждат. Дамата се нацупи още повече, та се замислих дали това е финалната й фаза на цупене или има и по-страшно, даде ми касовата бележка без дори да ми каже каква сума дължа, взе приготвените предварително пари и се врътна демонстративно. Обърнах се да си тръгна, че бързах, но тъкмо на вратата ме атакува друга дама, която пък раздаваше листовки за популярен вид кредит…

Редактирано от hlevoust (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Хора, много се радвам, че на мен не ми се случват подобни неща :rolleyes: A за обхвата можем много да си говорим.. Мтел имат обхват на 30 километра навътре в Сърбия, а нямат на Чудните мостове...(освен до една тенекия, на която с червеникава боя пише "МТЕЛ ОБХВАТ" на най-високото място над мостовете и всички се редят на опашка да могат да си проведат разговорите..) Истината е, че Мтел отдавна май не са добавяли клетки и затова обхвата в момента им е най-зле като цяло в България, но пък за сметка на това са покрили наистина важните за хората места и конкурират Вивател като качество на разговора Глобул пък нямат обхват в Техномаркета в който работя, на Вивател им се губи най-често като съм на магистралата (имам предвид като се движа с колата де, не работя там :)), може да са им нарядко там клетките.. Иначе в подлеза на централна гара май също се губи Вивател-а (това за Пловдив става въпрос)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ето и няколко случки с M-Tel:

1.Искам да привлека вниманието Ви към един от тарифните планове на Мтел. Според мен тя може да бъде счетена за подвеждаща, ако не и за незаконна. Става въпрос за Мтел ФИТ М (и останалите видове също). Според обявата абонатът заплаща 30 лв., а разполага с 50лв., от които по определена схема за всяка услуга се изважда определна сума. Аз считам тези 50 лева, като бонус (еквивалентен на 1000 минути в мрежата на Мтел). Оказва се, че операторът дава бонус от 41.67лв. и начислява ДДС на този бонус и така той възлиза на 50лв. Вместо обещаните 50лв. получих 41.67лв. Според мен ДДС не трявва да се начислява на друга сума освен 30-те лева такса. По съшата логика би трявало в случай на промоцинален пакет с включени минути да не получаваме 100, а 80 и 20 да компенсират ДДС. Не е коректно да се злоупотребява с промяната в закона за ДДС, според която всички цени трябва да бъдат обявени с включено ДДС -- 30лв. е цената, а 50лв. е бонусът, който не е крайна цена за да подлежи на данъчно облагане. Ето линк към промоцията: http://mtel.bg/mobiltel/prices/mtel_fit.php

2. Няма по-големи измамници от Мтел. Първо, не те уведомяват, когато ти изтича договора, и считат че ако клиентът сам не отиде да подаде писмена молба месец преди датата, на която изтича договора, то той трябва да бъде удължен за същия период от месеци, за който е бил сключен. т.е. Ако клиентът след почти 2 години ползване на техните услуги, ако пропусне точния 1 месец преди края на договора, значи трябва още 2 години да е клиент на Мтел. Да, това е описано в договора, който се сключва, но при подписването му, служителите им нито ви осведомяват за въпросната клауза от договора, нито ви оставят време да го прегледате, а какво остава, ако искате да прочетете. И така след като ме задължиха да им бъда клиент... незнайно как започнах да плащам 3 пъти по високи сметки /от редовна сметка 10 лева, вече трябваше да плащам 30 лева/, макар че имах 250 минути в LOOP х 1 ст., а след това всяка минута по 12 ст., а телефонът ползвах само разговори в LOOP мрежата / тарифен план LOOP 5 /. След като посетих Офис на Мтел, попитах за разпечатка и проверка на сметката, Коректните им служители ме убеждаваха как съм си изговорила стойността от 30 лева. А исканата от мен разпечатка стува 4 лева, а в интернет е безплатна. Отказах се да дам 4 лева само за принтиране..... След усилията на служителите от Мтел да ме убедят се примирих и реших, че наистина съм направила много разговори. НО.... не беше така, следващият месец отново се оказа, че стойността на фактурата ми е НАДПИСАНА, вече си изавдих разпечатка и се оказа, че дори не съм си изразходила минутите от по 1 ст., т.е. би трябвало да имам сметка 5 лева, само минимално потребление. Но на фактурата пишеше 30 лв. След куп разправии, в офисите на Мтел, с телефонните оператори се оказа, че след като са удължили срока на договора с още 2 години /без мое знание/, от Мтел са променили и тарифния ми план, отново без мое съгласие. т.е. вече нямах минути от по 1 ст., а всичи разговори се таксували по 32 ст. След преизчисление на фактурите от Мтел ми бяха изпратили кредитно известие, с което имах някаква сума депозит и няколко месеца, сметките се плащаха от върнатите ми от Мтел пари. И това е, без никакво извинение от тях за неудобството, за направената грешка. Дори нямаше информация точно как са преичислили сумата за връщане.... Това е, и сега по задължение си оставам за съжаление клиент на Въпросния мобилен оператор. Но сигурно са много и тези, които не са обърнали внимание на своите месечни фактури и не са видяли Надписването на сметките. Затова и не се учудвам, че Мобилтел ЕАД има годишен оборот от над 1 млрд. и 200 млн. лева за 2007 година, като по този критерий се нарежда на 6-то място сред водещите фирми в България. Не им вярвайте и следете разпечатките си !

3.Mи те слагат ддс на всичко не само на фит веднъж на цяла сметка веднъж на абонамент веднъж на изговорени минути и в един момент плащаш 3 - 4 ДДС ... кво да кажем Мтел те са си измамници попринцип както и останалите но те са върха! Следете си разпечатките до колкото са и те реални.

Источник на мненията:

www.izlugan.com

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

По принцип най-скъпи са Мтел, след тях Глобул и Вивател. Имам две карти на Глобул, говоря около 300-400 минути месечно с близки и клиенти. Доволен съм, сметките се плащат редовно и до сега не съм имал проблем. Едната карта я имам поне 5 години. Преди около година моя позната с моя карта на Глобул искаше да се прехвърли при Мтел. Услугата "Преносимост на номерата" тъкмо се рекламираше. Два пъти ходихме в Глобул и три в Мтел, иначе в същото време рекламираха услугата като много лесна. Не са ме лъгали до сега или поне не съм ги хващал. Мнението ми е че всички са един дол дренки.

edit

Fixt00l, не помня да си се изказал позитивно за някоя фирма. Нали знаеш, на крива ракета....

Нищо лично. Поздрави!

  • Харесва ми 1

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не че офертата/тарифата е кой знае какво,но тези пръсчета много ме кефят Публикувано изображение

post-209481-1236268373_thumb.png

Редактирано от vivatel_btc_hater (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За начисленото ДДС си е незаконно, аз, на твое място, бих се обадил на нужното място да ги попържат малко, по закон.Относно договора на Мтел, сами сте си виновни, че не го четете, като го подписвате, и поне ви връщат парите, като мъжаги.Я цървулските гръцки циганета, дето на мама надписаха 140 лв, да видиш как вдигнаха на болната жена кръвното в офиса, с крясъци и унижения, изкараха я последната измекярка, а наистина не е говорила, та тя мен вика да й настроя телефона...Че им не може да ги смачкам и тримата слаботелесни устатковци, има камери...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

... еквивалентен на 1000 минути в мрежата на Мтел ...

това с ДДС или без ДДС Публикувано изображение ? От какво недоволстваш? - че вместо приблизително 833 минути получаваш 1000? за това ли е проблема?

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За мен Вива дават най-добри оферти,но мтел са най-стабилни.....но са скъпи и крадът на умиране....

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Към Fixt00l - не може да има такава история като твойта,на "мама" детето или си я измислил,или си я украсил много.....(много злоба има стаена в теб). Иначе темата е безмислена,защото както каза dragozow всички са един дол дренки и ние няма да променим нищо,и да ги мразим и да не ги мразим те ще съществуват и ще правят пари. Аз ползвам карти и на 3-те оператора(само vivatel не е личен избор-служебна е) и според ситуацията съм еднакво доволен от всички...Единственото което не харесвам е че и 3-те оператора действат с договорки помежду си,напук на законите в държавата и в ущърб на нас,но каквато държавата-такива и операторите.... Така че,не си хабете клавиатурите с фирми,който са еднакви и печелят,и ще продължават да печелят от нас.

Редактирано от visentii (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

2.13 Забранява се употребата на заплахи, вулгарни думи, цинизми и обиди, както в коментари по темите, така и в лични съобщения. Ако подобни неща станат чрез лични съобщения, трябва само да се уведоми член на администрацията и ще бъдат взети съответните мерки за предотвратяването им.

Висентий, или какъвто си там, какво ще кажеш да не се правиш на всевиждащ Господ и да обслужваш чужди интереси, и мама не я слагай в кавички, че ще си гълташ зъбите, момко, когато ти родиш и отгледаш деца като нейните, тогаз плямпай.Мнението ти е излишно, историята е истинска, както виждаш, доста слаби места има показани в нея, хем никому не съм длъжен да отварям очите.Нито те знам кой си, нито ти дължа отчет, ако обичаш, да спестиш спама и лапешките си изпъления в коментарите в моята тема.

Редактирано от dragozow (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Според мен тези работи със лъгането с парите при GSM операторите са пълни безмислици ... По-дяволите само възрастните хора имат проблем с това по принцип, защото забравят да си затварят телефоните . А иначе аз съм си на мтел и съм повече от доволен от това което съм поискал като услуги от тях, а като цяло голямото предимство на Мтел над другите оператори според мен е LooP. Един приятел отишъл да си взима телефон от 2be мисля и те почнали веднага оферти. Естествено го попитали на какъв оператор е и той казал мтел. Те го попитали не иска ли да мине към тях ? Съответно веднага отказал. Предлагали му пак и той им казал, че е на loop, но те пак продължили и накрая им казал че всичките му приятели са на loop и хората се отказали ... :) Иначе Вивател наистина имат много добри оферти, особено едно време като ги пуснаха имаха карти на ваучер от които се говореше на 20ст./мин с всички мрежи в страната, но незнам колко хора са успели да се снабдят :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

2be не е само Вивател, братле. Имаме Глобул, Maкс Телеком, Вивател_____БТК, Мтел (предплатен), Мобиком (предплатен).. На практика работим със всички оператори

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз съм абонат на Глобул от както цъфнаха на пазара за мобилни услуги,преди това разбира се бях на МТел.И двата по отношение на предлагането и качеството на услугата са като еврейски близнаци,еднакви кожодери и използвачи на бедните и наивни хорица,но признавам си без зла умисъл - МТел бият всякакви рекорди по алчност и добре преебаващи договори.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И Глобул не са по-назад. Една промяна на тарифния план и си вързан за година. Мен лично не ме притеснява, плащам си за това което ползвам. За 5 години не са ме спирали за неплатена сметка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И Глобул не са по-назад. Една промяна на тарифния план и си вързан за година. Мен лично не ме притеснява, плащам си за това което ползвам. За 5 години не са ме спирали за неплатена сметка.

Това е много кофти-оказва се,че при всички оператори е така за частни лица.Според мен си е безобразие. :)

В нашата фирма при подписване на договора с Глобул има специална опция за смяна на тарифния план по всяко време без това да удължава договора.То излиза,че по-добре да си с фирмена карта,отколкото независим потребител-не можеш да поставяш условия.

Според мен тези работи със лъгането с парите при GSM операторите са пълни безмислици ... По-дяволите само възрастните хора имат проблем с това по принцип, защото забравят да си затварят телефоните

Хе-хе,това ме подсеща за моите старци.Баба ми набрала дядо ми (тя е на сметка,той е на предплатена карта).Тя обикновено бърза да затвори,в смисъл говори малко,гледа набързо да каже каквото има да казва.Говорили те накратко и "приключва" разговора,тя оставя телефона и почва да си чете вестика "3-та възраст".Чете си нашата и след време започва да чува гласове-на дядо ми.Обръща се наляво-надясно,няма го дядо ми.И така де,тя на село,а той беше отишъл в Мездра по работа-далече.Въртяла се,почнала да се притеснява да не би да и се причуват гласове.И какво се оказва след малко-гласовете идват от GSM-a.Слага си го тя на ухото и наистина,чува дядо ми нещо говори (ама не на нея,а с някого). И тогава тя се усеща,че не е затворила.Тя чакала дядо ми да затвори,той чакал тя да затвори и така-ето ти минути разговори.А нали на новите телефони (нови-имам в предвид с цветните екрани, им изгасва дисплея след определно време...) .

Понеже аз и плащам сметката-обажда ми се след малко и почва да ми разказва-едно такова гузно.Аз паднах да се смея.После в разпечатката се оказа,че разгова продължил вместо набързо за минута-цели 14 мин,почти 15. Ама,нищо. Просто , както казваш,само възрастните хора могат такива безмислици да направят-да не си затворят телефона и да чакат другия да го направи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да не говорим че Космоте в Гърция съществува само и единствено като верига за продажба на телефони но не и като мобилен оператор. Но тук е БГ и реалността е съвсем различна от релаността в останалата част от Европа и света.

Освен, че в и Гърция е мобилен оператор (Космоте е дъщерно дружество на гръцкия телеком ОТЕ), Космоте е мобиле оператор още в Румъния, Македония и Албания Публикувано изображение

Относно операторите - и трите са един дол дренки - в смисъл такъв, че както може човек да е доволен, така може и да не е. На Глобул и Вивател ползвам много изгодни карти - глобуската ми е напълно безплатна към цялата им мрежа и без такса, а вивателската - срещу 6лв. месечно в тяхната мрежа ми е безплатно - смс, ммс, разговори и видеоразговори. Мтел ползвам Лууп и Прима. Като обслужване в БТК положението е направо трагично - некадърен персонал, само някой който не е кандидаствал за работа там не са го взели, ниско заплащене, трагедия пълна, а едва ли и ще става по-добро, като знам какво става вътре в компанията.

Мобиком (предплатен).. На практика работим със всички оператори

Къв Мобиком бе човече, тя мрежата на Мобиком не функционира от началото на август 2008г.

Редактирано от fissas (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.

Вход

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.