Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


От около 3-4 години съм клиент на БТК. В края на месец май реших да си сменя интернет доставчика. Звъннах аз на БТК да попитам кога ми свършва договора. Те ми заявиха, че вече ми е изтекъл и мога да ида до най-близкия БТК център и да си подам молбата. Така, отидох аз в центъра и им казах, че искам да си дам модема, тъй като вече договорът ми е приключил. И те викат: "Ми, добре. Спираме ти интернета още сега". И аз: "ОК". Вече спокоен, че се отървах от тях, но уви не. Днес на фактурата ми пише, че дължа 215 лева неустойка :) . В момента се чудя какво да правя? Звънях на БТК, но както се досещате се измъкват с тъпите си извинения и нищо не можели да направят....

Някакви идеи. А и тия 200 лева не са малко...

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

най - вероятно договорът ти е бил изтекъл преди доста време, а те не са те уведомили естествено и имаше клауза в договора, която казваше че ако не отидеш лично да го подновиш, то договора автоматично се подновява за предиода който е бил подписан вначалото. Най вероятно за това са ти одарили тия неустойки, до края на договорния период!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
най - вероятно договорът ти е бил изтекъл преди доста време, а те не са те уведомили естествено и имаше клауза в договора, която казваше че ако не отидеш лично да го подновиш, то договора автоматично се подновява за предиода който е бил подписан вначалото. Най вероятно за това са ти одарили тия неустойки, до края на договорния период!

Затова е добре човек като подписва договори добре да чете за какво става дума, срок на договора неустойки подновяване и т.н. Влязъл си вътре здраво да знаеш....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
най - вероятно договорът ти е бил изтекъл преди доста време, а те не са те уведомили естествено

Те никого не уведомяват за почти нищо . Едно време пращаха на хората (поне на физическите лица) брошурки/реклами,сега не го правят.

Аз още познавам хора,които им ползват 2 Mb/s , 512 kb/s или се отчитат на време - представете си за колко назад във времето говорим.Вместо сами да качат на хората скоростите и сами да премахнат напълно вече непредлагани официално планове, гадовете искат да преподпишеш договор,за да ти вдигнат скоростта.

и имаше клауза в договора, която казваше че ако не отидеш лично да го подновиш, то договора автоматично се подновява за предиода който е бил подписан вначалото.

Условията по гоговора отдавна са променени и само и единствено новите са в сила.Ето ги и тях

http://www.btc.bg/public/files/gen_conditi...cles/5/file.pdf

Обърнете внимание на т.3.4.

Потебителят твърди,че от 3-4 години им е клиент.Но ако е променял скоростите,договорът е бил преподписан.Това е важно да се провери.Ако не е такъв случая,КЗП биха могли да помогнат.

Редактирано от ugoout (преглед на промените)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

да ама ти си по друг договор, това е новия договор дето е цитиран в бтц.бг, а в твоя нищо чудно да пише че се подновява за още година 2 или 3, виж ако ги завлечеш нищо не може да стане, твоя договор не е юридически издържан, тоест не могат да те осъдят да платиш, най-много да ти спрат домашния телефон, тоест не е юридически издържан ако не е подписан от 2 страни ако има само твоя подпис нищо не следва

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Договора е преподписан, защото съм сменял скоростите. Но въпреки това договора ми е изтекъл, защото се обадих на операторите и те ми казаха, че договора ми е изтекал преди 2 месеца и не е никакъв проблем да се прекрати услугата. Явно този от БТК центъра не е подал правилна информация.

Отидох до БТК Центъра и казах на един от служителите следното: "Договора на БТК-ADSL ми е изтекъл и искам да прекратя услугата - Какво трябва да направя?". Отговора беше следния: "Нямаш проблеми - Веднага го спирам.....щом договора ти е изтекъл..." Останах учуден, че няма молба, няма едномесечно предизвестие, но си казах, че те знаят по-добре от мен и знаят какво правят. Аз от къде да знам, че не знаят за точка 3.4. от общите условия.

Редактирано от ulli (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

пробвай в друг офис да видим .... може пък там друго да измислят biggrin.gif С тях направо си е ходене по мъките ....

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване