query

Каква кола за млад шофьор до 1000 - 1500 лв?

    43 мнения в тази тема


    Ето че и жената (35 год.) изкара книжка и има желание да си вземе нещо за първа кола. Но няма да и давам личния си автомобил само да го троши (все пак е жена), още по-малко служебния, затова търся нещо за максимум 1500 лв. Няма значение марка, години и т.н. просто нещо на което да се потренира 1-2 години преди да почне да кара "истински" автомобили. Нямам наблюдение върху колите в този ценови диапазон, но се надявам че можете да предложите някоя трошка за тези пари :)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Принципно предлагам жигула винаги за първа кола.Но няма хидравлика.Като за първа кола можеш да и вземеш някои Opel Kadett или Ford Escort поне са с евтини части и лесно ще може да се подържа.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Golf 2, вървят по 1200-1500 обслужени

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    вземи Фиат Браво, готинки са, вървят добре, частите са евтини, а и все пак трябва да е доволна :angry:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Какъв Голф бе момче.Нали счупих скоростната кутия те ми искаха повече пари от колкото стария собственик на голфа


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Какъв Голф бе момче.Нали счупих скоростната кутия те ми искаха повече пари от колкото стария собственик на голфа

    това, че не можеш да я караш си е твой проблема. по морги и от форуми са по - еФтини, отколкото по сервизи и магазини за части.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Пежо 106 или Рено Клио са малки,икономични,дамски,не много мощни и евтини коли .

    Лично аз предотстъпих на съпругата семейният автомобил преди 9 месеца/тогава взе книжка/ и нямам все още проблеми,но си е добре с две коли.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Ама май никой не знае цените в магазините

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Аз също давам глас за Голф2 - евтини части, лесна подръжка и много здрави - всичко се разглобява с ключ 10 :P

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    според мен не е важно да и дадеш еФтина кола, за да се учи на нея и да се блъска, защото спирачките са твърди и отказват.

    важното е да намериш време и да я заведеш на паркинг да се научи да паркира като хората. на курсовете се паркира макс 2-3 пъти и то преди изпита и то само 90град. паркиране, хоризонтално не те учат никъде.

    грешно е да и хвърлиш ключовете и да се оправя сама. все пак е жена и иска внимание.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    А според мен, ако ти е хубава семейната кола, качвай я на нея. Голяма кола с хидравлика се кара много по-лесно от някоя 15-20 г. Освен това предоставя по-голяма сигурност на хората вътре и не на последно място, другите участници в движението сами я/се пазят, като я видят :P Както препоръчва sanddaemon, идете на спокойно място и инвестирай няколко часа в собственото си спокойствие и сигурност.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Я се скрийте с тея ГоУФове карайте си ги вий тея коли.

    Аз ти препоръчвам колата VW POLO 1,4 1,6 моноинжекция 75 к.с Вървят 1200-1300 не повече. Ще ти останат пари и за малка поддръжка в началото ремъче туй онуй.

    Говоря за стария модел. Polo

    Редактирано от iordanoff (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    За тия пари има добри велосипеди но не и коли. Кола за тия пари ще прилича на колите само по това, че ще има четири колелета и кормило. Пълна щуротия е да се купува каквото и да е возило за тези пари. Сигурността преди всичко. Такава кола е за тъща а не за съпруга!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Ето че и жената (35 год.) изкара книжка и има желание да си вземе нещо за първа кола. Но няма да и давам личния си автомобил само да го троши (все пак е жена)

    Егати дискриминацията...защо пък мислиш, че само ще го троши..личния ти автомобил... :P

    Като й вземеш някаква трошка за 1500 лв. колата ще е само по ремонти и жената нищо няма да усети от карането...

    Е да, няма да й свиди да я драска и праска тук-там си мислиш,ама не е така...

    И аз имам стар автомобил,и двамата с мъжа ми се ядосваме, че не взехме нов...поне щеше да ни излезе по-евтино...

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Аз също давам глас за Голф2 - евтини части, лесна подръжка и много здрави - всичко се разглобява с ключ 10 ;)
    аз също давам глас :) Редактирано от plamen_dikov (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Голяма кола с хидравлика се кара много по-лесно от някоя 15-20 г.

    Това е мнението, което съвпада с моето...

    Имаме джип с автоматични скорости, Голф 2, а на курса карам Тойота Ярис...Мога да усетя разликата...Джипа не го коментирам щото при него и баба ми да седне ще може да го управлявя! Но с Голфа си беше тормоз откъдето и да го погледнеш:няма да коментирам скоростите (според моя мъж: ohmy.gif "Що, нищо им няма?"), за да дръпна ръчната се изправям едва ли не на пети и ми трябват 100 ръце, а съединителя...Айде стига, но в един момент си мислех, че никога няма да се науча да карам кола! Родих се когато започнах курса и седнах в Тойотата -нали не си мислите, че сравнявам Голф с Тойота-идеята на цялото ми писание беше, че колкото е по-нова колата по-добре се управлява...(забележете, че съм написала по-добре, а не по-лесно...)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Значи можем спокойно да говорим за ауди

    80-десетка или А4

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Значи можем спокойно да говорим за ауди

    80-десетка или А4

    дай и аз да си зема една А4-ка за 1500лв.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Това е мнението, което съвпада с моето...

    че колкото е по-нова колата по-добре се управлява...(забележете, че съм написала по-добре, а не по-лесно...)

    Това, че се управлява по-лесно неозначава, че ще се научиш да караш! Като свикнеш на лесни коли с екстри и после като се качиш на нещо по-старо неможеш да вземеш решение какво да правиш - това ли ти е шофьорлъка??? Свикни на автоматик и после се качи на някоя кола със скорости да се чудиш "к'ъв е пък тоя лост тука" :speak: По-добре на някоя по-стара кола свикни пък после като се качиш на нещо по-ново ще ти е още по-лесно и добре дошло. Аз съдя по себе си - курса го карах преди години на Лада 5-ица, после карах Мазда323, Опел-кадет (чист Дизел), после VW Jetta. На работа имаме само нови коли - Форд, Тойота - карат се много лесно - това е вярно, но и на по-стара кола като се кача невиждам трудности!

    Редактирано от icemans (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    За млад шофьор ако е необдимо или почти задължително да стане и монтьор ме се купува кола от 1500 лв.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Това, че се управлява по-лесно неозначава, че ще се научиш да караш! Като свикнеш на лесни коли с екстри и после като се качиш на нещо по-старо неможеш да вземеш решение какво да правиш - това ли ти е шофьорлъка??? Свикни на автоматик и после се качи на някоя кола със скорости да се чудиш "к'ъв е пък тоя лост тука" :P По-добре на някоя по-стара кола свикни пък после като се качиш на нещо по-ново ще ти е още по-лесно и добре дошло. Аз съдя по себе си - курса го карах преди години на Лада 5-ица, после карах Мазда323, Опел-кадет (чист Дизел), после VW Jetta. На работа имаме само нови коли - Форд, Тойота - карат се много лесно - това е вярно, но и на по-стара кола като се кача невиждам трудности!

    Не съм съгласен.. сега за автоматик - да, но първата ми кола е нова (само курса карах някакво ауди а3) и напоследък ми се налага да карам по София някакви бриджки, никакви ядове, карам ги че и по-добре от моята biggrin.gif

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    За млад шофьор ако е необдимо или почти задължително да стане и монтьор ме се купува кола от 1500 лв.

    Именно!

    П.П. Аз пък директно след курсовете се качих на автоматик. Много важно, че ще отвикна...ще карам само автоматици :P

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Добре де, само не мога да разбера какво пречи колата да е примерно към 6-7000лв и пак да си я троши колкото си иска? Не знам къде ще се кара, но кола на нов шофьор без каско и на всичко отгоре да е някоя трошка и да изгасне на някое кръстовище да се чуди какво да прави, не е най-добрата идея според мен...

    Иначе съм ЗА с двете ръце, че колата не трябва да е нова и да се управлява с едното пръстче, защото така шофьор не се става :P

    Но пък за сегашния натоварен трафик, да караш Лада и само да здръстваш движението и да опушваш хората, защото трошката не може да вземе нагорнището... много неразумно според мен. Ако си имате стара кола в семейството, то тогава добре, да се учи на нея... ама да купиш само защото се притесняваш да не я одраска...

    Явно обаче никой не му пука, че като се нацелиш някъде, може да не излезнеш от автомобила повече... просто защото колата е стара, проблем я със спирачки, я нещо се е разпаднало... да не говорим за въздушни възглавници!

    Та по темата, и аз съм май за Голф 2 :hush:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Аве нормални ли сте ве 6-7 хиляди мога да ти каже можеш да си вземеш кола или над 250 или почти чисто нова.От каде пазарувате бе хора за тези 6-7 хиляди = комбита,нови коли,дори някой от старите ягуари

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    що тия които врънкат за стара кола, не седнат да се учат на един Правец 16? или да работят на Pentium III. дали си пред Itanium или Duron, компа си е комп и се учи по един и същи начин. карането е и удоволствие, не е само майсторлък. то от толкова баш майстори сме на това положение. всеки се е учил на каквото е имал. зарзаватчия от всеки не става, пък и винаги се почва от нещо лесно и се върви към трудното.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!


    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.


    Вход

    • Известия

      • Калин Карабойчев

        Бъди специален, вземи своя VIP Абонамент   14.06.2016

        Със своя VIP Абонамент получаваш:  Форум без никакви реклами.  5 пъти повече точки репутация, с които да гласуваш.  Табелка Специален потребител под аватара си.  Възможност да съхраняваш до 1000 лични съобщения в пощата си.  Специален различен цвят на ника ти, който те отличава от останалите.  До 50 мегабайта пространство за прикачване на файлове.  Използваш търсачката без да чакаш между честите търсения.  Възможност да отваряш и затваряш своите теми.  2 снимки, 3 линка и 5 реда в подписа ти.  Възможност да създаваш теми с Анкети в тях.  Възможност да прикачваш файлове към личните си съобщения.  Не чакаш между честите изпращания на лични съобщения.  Достъп до специален VIP форум, в който можеш да се включиш в дискусии с администрацията на форума относно нововъведения и нови услуги касаещи целия сайт и форум. Не чакай, бъди специален Поръчай сега!
                             VIP - 3 месеца                         VIP - 1 година        5.00 EUR с ДДС                      10.00 EUR с ДДС
    • Разглеждащи в момента   0 потребители

      Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

    • Дарение