Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Fixt00l

ВНИМАНИЕ! Плесио доказано мамят клиентите си!

Препоръчан отговор


Здравейте, уважаеми съфорумци, жертвам си спокойствието за тази вечер, с цел да ви отворя очите какви измамници ни дебнат в дебрите на родната IT индустрия.Има много теми и много недоволни от сервиза на Плесио, като някои от тях са сред най-уважаваните членове на форума.Сега ще ви разкажа какво ми се случи.Текстът на темата е пуснат и другаде.

По препоръка на продуктовия мениждър, Радослав Станков-Rahzelcho, си бях купил 2 х 1 GB DDR800 MHz Transcend aXe RAM, с доживотна гаранция.Преди седмица машината ми тотално отказа да работи.С изненада открих, че RAМ е причината, и поисках замяна, тъй като паметите дори не тръгваха.Съчетах ходенето ми до магазина им с моите бизнес ангажименти в София.Момчето от сервиза ми каза да изчакам 10 минути, при което мина цял час.Шофьорът ми звъни нервно, трябва да тръгваме към Варна да се отчитаме от курсовете, аз си говоря с него, а техниците ми се месеха в разговора, и ме обвиниха в неуважение.Мина още 1 час, при което, със слагането на друга памет (видях го с очите си), с голямо мъчение, паметите привидно тръгнаха.Минаха си теста, и аз заподозрях измамата (още преди това по телефона се оправдаваха, че нямали с какво да ми я сменят).Попитах дали това са default settings, auto, при което и двамата техници (нямаха визитници, не зная имената им) кимнаха.Влизам в BIOS, и...какво да видя, ръчни тайминги и набичен волтаж.Попитах техника как смее да лъже старши експерт в очите, оня пребледня и се махна, дойде друг техник.При задаване на 1, 8 V и рестарт на екрана се появиха куп грешки и надписи, и ми бе отказано да ги пуснат на auto settings by spd, и бях изгонен индиректно от магазина.Бях изнудван за пари, за диагностики, и за ново дъно, а моето ASUS [email protected] X38 chipset си работи безотказно с два други комплекта памети, минавайки 18-часов Memtest.Паметите след двучасов зор, не тръгнаха в магазина на 1, 8 V, auto timings.Оправдаха се с несъвместимост, но на опаковката производителят гарантира 100 % съвместимост (царят дава-пъдарят не дава...) Те са трима, аз съм един, но нямам полза да ви лъжа.Бях обиждан и набеден за най-големият n00b, при желание ще копирам хронологията с мениджъра.Изобщо не ги интересува, че закъснявах, предвид, че грешката се видя при старт, а предварително се бях обадил по телефона и бях предупредил, те казаха да заповядам в магазина.Бях обвиняван какъв пишман клокър съм бил, как не съм искал да си призная, че съм ги смазал от волтаж (не зная да има такъв термин, може би напрежение е искал да каже "техникът"...) и какво ли не още.Може ли такива кокошкари да лъжат хората, които са си платили своето, и са били коректни, изпълнявайки своята част от задълженията...Това се нарича документна измама.

Та, ето ви, мили съфорумци, колко жалки гръцки номера видяхме.От грък по-голям мошеник няма, ние затова отдавна приключихме отношенията с гръцки фирми.Заради високомерното отношение и измамата започнах много жестоки мерки.Подобна тема, с прикачен видеоклип, който ще накара техниците да замръзнат на местата си, ще има в още 3 големи БГ форума (в hardwarebg вече я има ),Xtremesystems forums, Anandtech forums, материал в Youtube, няколко други световни форума, както и в няколко десетки гръцки форума, на гръцки език (преводачът ми го владее перфектно).Отделно, заради измамата, съм уведомил Transcend, заради злоупотреба и дезинформация, че уж Плесио били оторизиран сервиз, а те НЕ СА.Паметта ще бъде заснета с видеокамера как се тества в истинския оторизиран сервиз, и качена в интернет.Вече се опитаха да ме измамят, няма да им позволя пак-най-много да сложат друга памет в хиийтспредърите на моята и така да я подкарат...За финал, днес внесох жалбата в КТЗП, уведомил съм няколко медии, както и съм уредил една ху-у-у-убава данъчна проверка на въпросното магазинче, тъй като забелязах някои нередности в процедурите им на работа.И други мерки съм взел, но стига съм подсказвал.Целта на темата беше ясно, и с факти, а не със скандали и приказки, да видите що за пирамида е Плесио, и как се отнасят с клиентите си.Аз за 2000 лв си харесах неща оттам, много се радвам, че не избързах (Auzentech Prelude, WD 2TB, EVGA X58 LE, DDR3 OCZ 6GB, и един GSM )

Редактирано от Fixt00l (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз пък съм доволен от обслужването и коректността в ПЛЕСИО. Наложи ми се да върна дефектирал гаранционен хард диск Seagate 500GB, като пожелах, не само да бъде заменен, но и по възможност да доплатя за 640 WD. Колегата от сервиза беше много разбран и просто ми каза колко да доплатя на касата и да взимам желания от мен нов диск. Проблеми с гаранция и подробности не ми бяха създавани, замяната приключи за около 10-на минути. При такова качество на обслужването отново бих си пазарувал от там, особено като се има предвид, че внасят някои продукти, които не могат да се намерят на друго място.

Като цяло е много важно и как подхожда клиента, като в моя случай съвсем спокойно по телефона предварително попитах хората от фирмата, какво може да се направи и може ли да се смени освен диска и марката му... проблеми нямаше!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Да, със Seagate 500GB от 7200.11 срията не правят проблеми по сервизите, след като самият производител е признал за дефекти в серията. Браво на колегата @Fixt00l, за взетите мерки. В България големите вериги доста често гледат да прецакат клиентите си и крият ДДС. Редно е да получат възмездие.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Няма нещо, което да не може да се намери другаде, просто не знаеш къде да търсиш.После, аз културно бях обяснил по телефона, че ще бързам, те казаха, че нямат проблеми, и ме поканиха в магазина.Щом имам гаранция, дадена от "царя", тогава пъдарят "Плесио" е длъжен да ми я уважи според условията, никакви подходи, и никакви извинения, та ако ще и с танцова стъпа в задна походка да бях влязъл, като Michael Jackson (лека му пръст) :)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ти да не живееш в Швейцария !? Аз, преди съм се подготвил психически, в университет и магазин не стъпвам.

Също съм имал проблеми с Plesio. Първият път се опитаха да ни пробутат монитор с няколко дефлектирали пиксела. Продавачът дори твърдеше, че не е отварян, което много бързо се разбра че е лъжа. Вторият път паметта ми, OCZ, дефлектира и трябваше да чакам няколко дни, докато я тестват. За щастие после ми върнаха нова в неотваряна опаковка.

Но те не са единствената фирма с такова отношение към клиентите. При това българите, често, са още по-големи социопати. Веднъж в MOST си бяха забравили RW диск в устройството ми. Отивам на следващия ден да им го върна. Понеже вратата беше отворена и имаше много хора влизам. Оказа се 5-10 минути преди официалното работно време. В резултат 2 минути никой не ми обърна време. След това бам - шефчето ме изгони, преди да съм казал и дума. Така чаках още 15 минути пред апартамента. По онова време фирмата беше по апартаментите. Имам още куп сюблимни моменти с едри търговци на хардуер.

Най-доволен оставам от малките фирми - например локалното магазинче от което можеш да си поръчаш хардуер и следобеда да ти се обадят че е пристигнал.

Та това е, просто гледай да купуваш неща в опаковка, магазинът няма голямо значение. Пломбирай си нервите и избягвай досег със сервиза и човешкият фактор за да не те нахапят.

Заради високомерното отношение и измамата започнах много жестоки мерки....За финал, днес внесох жалбата в КТЗП, уведомил съм няколко медии, както и съм уредил една ху-у-у-убава данъчна проверка

Ако имаш реални основания, добре, но иначе си е чисто злобеене.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

п.п. някакси ми се струва нормално отношението на сервизните техници, след като един прост продавач взима повече пари от тях :grimace: По принцип, не само в Плесио...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

.....................

Отделно, заради измамата, съм уведомил Transcend, заради злоупотреба и дезинформация, че уж Плесио били оторизиран сервиз, а те НЕ СА.

.....................

За финал, днес внесох жалбата в КТЗП............

Fixt00l, този бутиков магазин PLESIO, дето според теб ти е продал топла бира и студени кебапчета (имам предвид паметите Transcend) с доживотна гаранция ще трябва да си понесе заслуженото. Но само ако се докаже, че има допусната грешка или има вина...

Според мен ако трябва да уведомяваш някого за нещо, то е най-добре да започнеш с Transcend. Тоест да пишеш (ако не си го направил) до техническата поддръжка (Tech Support) за проблемите си: справка.

Само да уточня нещо. Според Българската Национална Асоциация на Потребителите Комисията за защита на потребителите - КЗП замества от 10.06.2006 Комисията по Търговия и Защита на Потребителите - КТЗП. Предполагам, че си внесъл жалба до КЗП.

Редактирано от nologo (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отнесох ban в hwbg заради прекъсването на алъш-вериша.Пуснах такава тема и в Xtremesystems, а, както знаете, hardwarebg си е чисто копие на XS.След като един от модераторите влезе да излее тон помия върху името ми, аз казах някои верни неща за него, и го помолих да спре да ме преследва по световните форуми, и...бананец...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

това че паметта не работи на дъното ти , не значи че не работи... за това преди такива тежки обвинения е трябвало да я тестваш на друго дъно, особенно че твоето е асус ,а е световно известно, че по капризни дъна от към памет никой друг не прави - даже елитгруп... и както бях исал в друга тема - с потни пръсти по пътечките - работешите памети стават неработещи... пък има и дъна с хлабави и със стехгнати слотове за памет - на едните се клати паметта на дръгите не мърда, освен това контактите на паметите се окисляват по някога и почват да правят проблеми... за мен асус са най големите боклуци заради некадърните биоси... миналата седмица имах в сервиза един боклук - k8n4 -e se дето не се регулираше скороста ма перката (въпреки пуснатата функция quietfan), биоса беше 1006, стана последния от сайта и пак така (даже взе да бачка обратно - при палене малки обототи, като мине инициализация наустройствата и на макс... но поне спря проблема с неоткриването на видеокартата с която е бачкало цяла година...

едит: гледах и клипчето - ти паметите на проба ли ги слагаш - като не влязат на едната страна - айде на другата да съвпадне прореза... и без да вадиш кабела на компа... и що ги слагаш на далечните от процесора слотове - като човек който търси максимума е нормално да се почне от слота до процесора... друго - настойките в биос - какви са тия spread spectrum-и на auto - явно си нямаш идея какво прави това...

Редактирано от the professor (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стефчо, моите уважения към теб, но в случая мога да кажа, че до някъде си си виновен сам. Гаранцията на всеки един компонент е при предписан от производителя режим на работа. В момента, в който преминеш тази граница и с 1 MHz, гаранцията ти отпада. Дали си клоквал рамта не може да се докаже, освен ако ти самия не се издъниш (което вероятно няма да стане), но самият ти доста често споделяш постиженията си тук (а може би и на други места). При тези условия никой нормален търговец не би ти уважил гаранцията и има за това добро извинение. Спор няма, че е трудно доказуемо, че Fixt00l е Стефчо от Варна (въпреки снимките, които си публикувал) и че клокът е постигнат точно с тази рам, а не с някоя друга, но проблемите в гаранционен случай са програмирани предварително. Все пак Kaldata не е малък форум, чете се със сигурност и от представители на Plesio, а до колкото разбирам, участието ти не е ограничено само в Kaldata. Пожелавам ти успех в начинанието, но разбирам и другата страна.

И ми е любопитно каква е точно причината за наказанието ти в другите два форума. Далеч съм от мисълта, че им е платено за това ;)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Отнесох ban в hwbg заради прекъсването на алъш-вериша.Пуснах такава тема и в Xtremesystems, а, както знаете, hardwarebg си е чисто копие на XS.След като един от модераторите влезе да излее тон помия върху името ми, аз казах някои верни неща за него, и го помолих да спре да ме преследва по световните форуми, и...бананец...

Ти направо се отнесе яко.

За човек като теб който претендира да едва ли не супер хардуерен капацитет е грозно. Особено моментите в които налучкваш паметите и то без да си извадил кабела от захранващия блок (за протокола: внимателно прочети условията за гаранция и виж как стои въпроса с кабела в PSU-то, и особено тази част не още разредените кондензатори в момента в който махаш модула).

Всичките ти написани думи са без ГРАМ доказателство, и ако хората от сервиза видят тоя клип, ще ти хвърлят модулите и ще ти теглят една дълга-къса.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

това че паметта не работи на дъното ти , не значи че не работи... за това преди такива тежки обвинения е трябвало да я тестваш на друго дъно, особенно че твоето е асус ,а е световно известно, че по капризни дъна от към памет никой друг не прави - даже елитгруп... и както бях исал в друга тема - с потни пръсти по пътечките - работешите памети стават неработещи... пък има и дъна с хлабави и със стехгнати слотове за памет - на едните се клати паметта на дръгите не мърда, освен това контактите на паметите се окисляват по някога и почват да правят проблеми... за мен асус са най големите боклуци заради некадърните биоси... миналата седмица имах в сервиза един боклук - k8n4 -e se дето не се регулираше скороста ма перката (въпреки пуснатата функция quietfan), биоса беше 1006, стана последния от сайта и пак така (даже взе да бачка обратно - при палене малки обототи, като мине инициализация наустройствата и на макс... но поне спря проблема с неоткриването на видеокартата с която е бачкало цяла година...

едит: гледах и клипчето - ти паметите на проба ли ги слагаш - като не влязат на едната страна - айде на другата да съвпадне прореза... и без да вадиш кабела на компа... и що ги слагаш на далечните от процесора слотове - като човек който търси максимума е нормално да се почне от слота до процесора... друго - настойките в биос - какви са тия spread spectrum-и на auto - явно си нямаш идея какво прави това...

Явно пропуснах да спомена, че съм тествал компютъра на две други дъна, със сходен чипсет.По цяла нощ на всяко дъно...После, дъното правеше 1200 @ 5x timings на това дъно.

Да внеса малко свежа информация по темата, взех си ново дъно.Излезе, че и двамата сме прави-и аз, и човекът от сервиза.И дъното ми не беше много наред, и паметта не работеше.Отидохме с двама съотборници от Overclocking & Modding gurus, този път отношението бе чувствително по-добро.Бях обвинен, че съм изгорил паметта (давайте горелката-а-а-а!), за да си взема гаранцията.Хм....егати измекяринът съм бил, значи...На мен пари не ми липсват, да не говорим как отидох облечен, но не искам да се фукам.За четирицифрена сума си бях харесал компоненти, но ги взех от друго място, а именно, от Христо.С, а гарантирам, че човекът слага в джоба си всички.По отношение на гаранцията-пфу, на самата памет, и на самата реклама на сайта Плешо пише "overclocking kit".От Transcend веднага се извиниха, и ми дадоха указания за RMAA.Царят дава-пъдарят не дава, с две думи.Ами, на такива жалки византийски търгаши да им дадеш бедни клиенти, да си купуват value kit и други смешни компоненти, и да им паднат печалбите в пъти!

Атанас, a.k.a The_Game, пострада от тях.Отказа му гаранцията на WD Raptor заради...драскотина, отделно на дъно за 900 лв му я отказаха (EVGA X58 Sli CLa$$ified).Да им бе дал 120 лв за дъно с G31 чипсет, бе, ама да го бяха предупредили...По отношение на капацитета, който съм, можете да погледнете темата от подписа, и новата тема, която пуснах днес, то, само си говори за себе си.Но, че Micron-ите масово деградират, спрямо други чипове, не съм виновен аз, а и по-разбиращите го знаят.Не бях клоквал паметта, исках тишина, и всичко си бе на auto, за 24/7.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет! Имам запланирана покупка от Плесио , става въпрос за рам памет - Mushkin Golden Edition 4GB DDR2-800... Видях темата и сега ме хвърлихте в "размисли и страсти" , пък друга по-евтина памет 2х2 800 не намирам(в др. магазин)! :yanim:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет!

Имам запланирана покупка от Плесио , става въпрос за рам памет - Mushkin Golden Edition 4GB DDR2-800...

Видях темата и сега ме хвърлихте в "размисли и страсти" , пък друга по-евтина памет 2х2 800 не намирам(в др. магазин)! :cheerleading2:

Не се чуди, а ако имаш желание за покупка, я направи! Тази памет не е произведена или асемблерана в Плезио, те само я продават!

Мъшкин е световноизвестна компания!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

благодаря за съвета , ще посъбера още малко мнения ! Извинявам се за спама! Лека вечер!

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Привет!

Имам запланирана покупка от Плесио , става въпрос за рам памет - Mushkin Golden Edition 4GB DDR2-800...

Видях темата и сега ме хвърлихте в "размисли и страсти" , пък друга по-евтина памет 2х2 800 не намирам(в др. магазин)! :cheerleading2:

Доста съм пазарувал от тях и нямам никакви оплаквания! Според мен, са много по-добре от повечето компютърни магазини. По-горе и Fixt00l го е споменал, но не е дал линк - мога да ти препоръчам да погледнеш тук - пазарувал съм и от ХристоС. Мисля, че никъде няма да срещнеш отрицателни отзиви за Христо. Ако трябва пак да купувам RAM, определено ще е от него.

п.п. Казват, че Mushkin не е добър избор. Поне според прочетеното от мен в hardwarebg. Помисли дали няма да е по-добре да дадеш още 20-30 лв. за OCZ/G.SKILL

Редактирано от djagi (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Доста съм пазарувал от тях и нямам никакви оплаквания! Според мен, са много по-добре от повечето компютърни магазини. По-горе и Fixt00l го е споменал, но не е дал линк - мога да ти препоръчам да погледнеш тук - пазарувал съм и от ХристоС. Мисля, че никъде няма да срещнеш отрицателни отзиви за Христо. Ако трябва пак да купувам RAM, определено ще е от него.

djagi , споменаха ми за този ХристосС , но не знаех дали е сигурен! ... Доста ''апетитни'' предложения предлага!

Ще ти бъда благодарен , ако може да ми изпратиш някакви координати за връзка с него ! (ЛС)

Благодаря!

Редактирано от holler_pz (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

djagi , споменаха ми за този ХристосС , но не знаех дали е сигурен! ... Доста ''апетитни'' предложения предлага!

Ще ти бъда благодарен , ако може да ми изпратиш някакви координати за връзка с него ! (ЛС)

Благодаря!

Според мен, напълно можеш да си сигурен в човека! Много хора са пазарували от него и за никой не знам да се е оплакал, даже обратното - всеки (и аз в това число) го препоръчва и явно има защо! Сега замислям едни други покупки в скоро време и със сигурност ще се обърна към него. Контактите са написани в подписа му в темата :cheerleading2:

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Напълно поддържам мнението на djagi за Христо!Рядко свестен тип.Много различно е,обаче,мнението ми за плесио...Не ме разбирайте погрешно,доста добре са заредени,но ако не си наясно точно какво търсиш и на каква цена би го платил,попадаш в "зоната на здрача"...И в никакъв случай не ползвайте услугите на (така наречените)консултанти.Има едно момче,което е в час,но шанса точно той да е на щанда е малък,в сравнение с обема глупости,които можете да чуете от "колегите" му...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
публикувано (редактирано)

Аз искам да си купя една видеокарта от Плесио, която е с 30лв по-евтина в сравнение с другите магазини, но трябва да я поръчам чрез интернет и да ми я доставят-Искам да попитам с коя куриерска фирма работят, щото четох, че един си купил даден даден продукт от там на стойност 30лв и му взели за доставката 18 лева? Според мен трябва да е най-много до 10лв! та се чудя дали да не си я взема направо от магазина до нас където е 30лв по-скъпа или да я поръчам от плесио където е по-евтина, защото чета доста отрицателни мнения за този магазин

Редактирано от gig93 (преглед на промените)

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз искам да си купя една видеокарта от Плесио, която е с 30лв по-евтина в сравнение с другите магазини, но трябва да я поръчам чрез интернет и да ми я доставят-Искам да попитам с коя куриерска фирма работят, щото четох, че един си купил даден даден продукт от там на стойност 30лв и му взели за доставката 18 лева? Според мен трябва да е най-много до 10лв! та се чудя дали да не си я взема направо от магазина до нас където е 30лв по-скъпа или да я поръчам от плесио където е по-евтина, защото чета доста отрицателни мнения за този магазин

Куриерите имат тарифа за доставка и вече имат такса пренос на пари каквато е по-голямата дейност на фирмата а т.е. интернет търговия. 3% от стойността + доставката са за куриерската фирма.

Видео карта 5850 за 600 лв платих 20 лв доставка.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Куриерите имат тарифа за доставка и вече имат такса пренос на пари каквато е по-голямата дейност на фирмата а т.е. интернет търговия. 3% от стойността + доставката са за куриерската фирма.

Видео карта 5850 за 600 лв платих 20 лв доставка.

Еконт таксуват 2,4% от стойността на наложения платеж. Интерлогистика 1,2% - за тях не съм 100% сигурен, звънни и питай. Не е проблем ти да избереш куриера по който да я пратят, обаждаш се и казваш или го пишеш в поръчката.

Наложен платеж - стойността която иска изпращача за дадено нещо. В твоя случай е цената на стоката.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Аз мислех, че цената на досатвката зависи от населеното място и теглото-моята видеокарта е значително по-евтина 150лв! Аз имах впредвид да не стане така, че например в магазина до нас тя струва 180лв, а аз да я поръчам от там и да ми кажат 20лв досатвка 150+20=170лв и то е горе долу същото, а ако доставката е най-много 10лв си заслужава, но ако е над 10лв по-добре да си я купя от магазина напрвао! Ако с доставката ми излезе 160лв например ще спестя 20лв! Само да не се прекарам с тези поръчки по интернет

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Добави ново...