Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Germanos измамници! Inter american и те!


Препоръчан отговор

Разказвам на бързо за какво става въпрос: На 1.6.2009г. оставям телефон Нокия 2600 за ремонт. Имам сключена застраховка (която в последствие се оказва 45% от стойността на телефона, не 100%, както всеки нормален човек би си помислил) и валидна гаранция. Периодично ходя на крак до Германос да ми кажат какво става с телефона отговора - при застрахователите е, в сервиза е и тн. Това са 3 месеца от датата на предаване. Междувременно съм се обаждал и на Интер Американ да питам оценен ли е апарата какво става, хората ми казват нашата работа е свършена, търсете го в Германос. На мен ми писна да чакам и взех, че писах мейл до въпросния магазин (белким ми обърнат внимание). След една седмица ми се обажда жена, без да се представи, без нищо и ми вика - за какво е оставаен телефона, отвърнах й, че тя трябва да знае. След 1 час ми звъни и ми казва - телефона е тотална щета (ставал собственост на ИА), отнета ви е гаранцията, ходете си купете нов телефон, ние ще ви върнем 45% от стойността на стария. Отивам аз в КЗП и ми казват - пич щом си подписал вече, ние сме безпомощни (дефакто без да се подпиша не мога да ползвам услугата, за която съм платил, че и се съгласявам, че няма определен период в който трябв да се произнесат какво ще правят с телефона). Питам ги, добре, как мога да помогна на бъдещите потребители при подобен казус - еми донеси ни договора и ако има нещо, ние ще напишем препоръка да се отстрани. Та какво става - дефекта на телефона е спукан дисплей, в кварталния GSM сервиз искаха 30 лв. да го сменят. Аз 3 месеца и 15 дни чакам да ми кажат, че телефона е тотална щета и дефакто нищо не става. Да не говорим за разкарванията пеш, губенето на време плащането на телефонни сметки. Ако не бях се ангажирал лично още щях да чакам да ми кажат какво става с телефона. Каква е врътката - взимат ми телефона, отстраняват проблема за 15-на лв. сменят панела и го пускат на пазара пак за 100 и нагоре лв. Освен ,че някой ще го купи, аз също ще си платя част от новия апарат. Сега не мога да съм сигурен дали телефонът ще бъде върнат само със спукан дисплей или ще има нещо развалено от "сервиза" с цел да ми се натрие носа, че не съм играл по тяхната свирка. Та вече Германос - бягайте далече, не правете застраховки на евтини телефони - ако е над 600 лв. може и да има смисъл.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

е, то е ясно, че веригите са най-големите боклуци (навремето работих няколко месеца в 2be и ги знам що за стока са)... затова - нищо на договор и нищо от "гигантите". има 1000 независими фирми за внос на апарати с адски конкурентни цени и перфектно гаранционно обслужване.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Чети преди да подписваш! (всъщност незнам какво пише в договора, така че, може би повече като съвет трябва да звучи) Прочети си договора и виж дали имат право на такива действия... ако не - има си законов път по-който да получиш възмездие. Ако обаче тези неща са описани в договора...еми трябва да се чете, когато се поставя подпис :baby:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На 23-ти ми обещаха телефона до 2 дни да е в магазина и да си го получа. Уви това не стана.

Днес ми се обадиха и ми казаха сряда е тук, задържали го били от застрахователите. Демек 1 седмица откакто съм си поискал собствеността!

Моята версия:

Вече са оправили телефона и е бил готов за пускане отново на пазара, но при моето искане на апарата няма къде да ходят, ще върнат развалените чаркове (да видим дали ще са същите) отново вътре и ще ми го дадат в "получения вид".

Ако бях поръчал нов телефон, който го нямат в наличност, за няколко часа щяха да го донесат в магазина.

Сега сериозно. Искам да им направя черна реклама. Ясно, е че са ме правили на маймуна, няма и да ми обърнат внимание.

Всеки, който иска да помогне в създаването на гугъл бомбата, да линкне сайта им в своя блог и/или сайт или въобще където може с ancor текст "измамници" .

<a href="http://www.germanos.bg" target="_blank" title="измамници">измамници</a>

[url="http://www.germanos.bg"]измамници[/url]

Благодаря на всички, които ще се включат в моя протест!

Е-потребителите имат глас!

Редактирано от bubust (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Когато се дава нещо за гаранционен ремонт се изисква бележка от магазина, че телефона е предаден за гаранционно обслужване/вписване в регистъра за рекламация. Ако не го ремонтират до 1 месец само споменаването на КЗП върши много добра работа. Мине ли месец направо отивайте да се жалвате в КЗП с бележката. Глобите наложени от КЗП са солени и безкомпромисни. Научете си правата. С тези гугъл бомби на германос им е през онази работа какво ще излезе на първо място.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Благодаря на всички подкрепили ме! Искрени благодарности. На следващия ден, след започването на моя протест, веднага бях потърсен от Германос и проведох разговор, част от който можете да чуете тук http://www1.zippyshare.com/v/66667831/file.html За съжаление не можах да запиша всичко. Та както ще разберете от него, трябваше да се тръгне с всички налични средства за да се обърне внимание на един обикновен потребител. Явно схемата изказана в по-горните ми постове за ремонта е била вярна. Както и да е, телефонът вече е мое владение. Забележете, думите : ...Не ни е приятно, защото случаят придобива публичност, има си своите причини... ...Такава повреда (спукан дисплей, който може да е в следствие от изпускане, което се покрива от застраховката, но това е тема на друг разговор) не се покрива нито от застраховката, нито от гаранцията... Аджаба, че за какво въобще ги дават? По-нататък също ще чуете, че всички трябвало да бъдат доволни всички. Че къде бяхта предните 4 месеца? ...Не искаме да ви упражняваме натиск. Верно. И аз не упражних... Телефонът вече е в мен. Отремонтиран и със сменен панел като "бонус" да изглеждал като нов. Повече Германос през крив макарон, Интер американ и те. Няма да си позволявам епитети. Още веднъж благодаря на всички включили се!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

НЕ КУПУВАЙТЕ НИЩО ОТ ГЕРМАНОС !!! Телефон - Нокия 6600 - 355729021637868 - закупен 24.10.2008г - Бургас - фактура ном 1630008928 / 24.10.2008г протоколи за ремонт 3 броя: - S 500394433 - S 500419441 - А 500447726 От 23.09.2009 телефона е в сервиза за трети път, като два пъти ми беше връщан като ремонтиран а дефектите по него се увеличаваха. Без телефон съм от 13.07.2009. Оплакванията ми от вас са: 1. Пълна НЕКОМПЕТЕНТНОСТ на служителите ви и в двата магазина където беше приеман телефона. 2. Абсолютно безотговорно отношение на сервиза ви. 3. Липса на всякаква информация за връзка с вас - 0800 14444 - операторите имат един отговор - ние ще се обадим, не ме свързаха с никой който може да ми даде информация за случая. 4. Платила съм над 600лв а нямам телефон от Юли месец 5. Загуба на време и пари постоянно да ходя и да се обаждам да проверявам има ли някакъв резулта, както и да връщам "ремонтирания" телефон Написаното по-горе ще бъде изложено в жалба в Комисия за Защита на Потребителите - утре 27.10.2009

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Мноого са зле, гръцка му работа... Лошото е, че сега почнаха и те да набират стажанти. И на какво ще ги научат? На това, което виждаме като отношение в офисите им ли? По-добре не!!!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване