Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


       Не оправдавам шофьора, а само отбелязвам, че накрая само той ще го отнесе. Ако аз съм на негово място(да не дава господ)  не бих понесъл тази огромна тежест да съм виновен за смъртта на 17 човека и още двайсетина тежко ранени, дори и да ме оправдаят в съда. Съвестта ми няма да го позволи.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • Отговори 696
  • Създадено
  • Последен отговор

Потребители с най-много отговори

Потребители с най-много отговори

Популярни публикации

Какво се чудиш че е рецидивист !!! Няма бивши алкохолици и наркомани. Секса е до време пиенето е до гроб. С алкохол в кръвта и зад волана, отнемане на свидетелството за винаги и конфискация на МПС има

Защото идиотщината няма почивен ден

Дете падна от 14-ия етаж в жк "Люлин" Малко дете падна от 14-ия етаж на жилищен блок в столичния жк "Люлин 1" и е починало на място. Инцидентът е станал около 10.40 часа. Изглежда 5-годишното

преди 1 час, georgi6 написа:

       Не оправдавам шофьора, а само отбелязвам, че накрая само той ще го отнесе. Ако аз съм на негово място(да не дава господ)  не бих понесъл тази огромна тежест да съм виновен за смъртта на 17 човека и още двайсетина тежко ранени, дори и да ме оправдаят в съда. Съвестта ми няма да го позволи.

Не мисля. Тая вечер в новините министъра подхвана и фирмата, извършила ремонта на пътя. Пробите са много зле и показват съдържание на варовик ( само да не сбъркам), който с времето заглажда асфалта и става пързалка. Абсолютно забранен е.  Лошото е, че на юг от Дунав правят пътищата съвесем гладки, а не с камъчета и дупки, та да попиват първите капки дъжд  и настилката да държи колата при спиране. Тая технология за сефте се ползваше в края на 80-те в Русенско. Ползва се и до днес, че нали знаеш, зимите са си жестоки понякога.  Не знам защо Автомагистралите ги правят гладки като огледало. Вярно, по-приятно е за каране и чуваш шума на мотора вместо шума от гумите, но реално тая настилка е много опасна при спиране, а и в завои.  Освен всичко не ти дава ясна представа за скоростта и може лесно да развиеш космически скорости дори в завой. 

 

Относно вината на шофьора...ако той е сигурен, че е направил всичко, не виждам защо ще има вина. Ако не е сигурен, да. Все пак това е автобус с хора, а не камион с картофи, та съвестта му да проговори за разпилените картофи. Автобусните шофьори много често карат така, все едно лекия си автомобил без пътници в него. Нито оправдавам, нито виня шофьора. Лично на мен ми се е случвало при дъжд в котленския проход с чисто нови гуми Дебица ( зимни) ноември месец, колата да се носи в насрещното секунди  без да влиза в траекторита си. И това с не повече от 30 км/ч при обратен завой. След това вече карах с два пъти по-ниска скорост, докато мина прохода. Проходът бе с чисто нов  и гладък асфалт!!!Ужасно е, ако и гумите ти са калпави, а това е в 90% от случаите, ако не и 95%. Китайски боклуци ни продават тук, да не говорим за камиони и автомобуси. Мислиш ли, че тоя автобус е бил с маркови гуми от естествен каучук, дето държат и на хлъзгави настилки? Не знам защо обвиняват и асфалта, след  като българина не само кара 20 до 30 годишни коли и автобуси, а и си купува евтини китайски гуми или друг тип евтини гуми, с точно определени качества. Примерно едните гуми спират отлично на сухо, но на дъжд си като балерина или обратното. Освен всчико, много тарикати карат със зимните си гуми лятото при 40 градусови жеги, за да ги доизносят. При автобусите пък смяна на гуми няма, макар че и такава опция по принцип има доста по-на север от нас. Не е ясно тоя автобус с какви гуми е, но всички се хвърлиха върху шофьора и фирмата, ремонтирала пътя. В интерес на истината шофьра е собственик и на автобуса, та отлично знае в какви говна се е забъркал. Кой виновен и кой не...според мен тук всички са виновни! Не може само един да е виновен и хоп, 17 жертви! Няма такива филми! Всичко е съвкупност от българската ни действителност! Дори и висшестоящите дето не засегнах, са виновни, задето пътищата ни дори след ремонт  държат макс 2-3 месеца докато падне снега и темепратурите! Щото избират най-евтините оферти, дето няма как да направят добри пътища с обещаните пари. Ако пък изберат скъпа оферта, веднага се намират 5-6 тариката, дето да оспорят офертата и да изкарат я кмет, я някой друг, корумпиран! То ни така ни така. Аз винаги съм бил привърженик на чисто новото и и качествено на висока цена! Докато не почнем да разбираме, че един път не може да се направи за 50% от цената, за която се прави някъде на Запад от София, така ще бъде! И докато не разберем, че дори да дадем тия пари, българския мошеник ще вложи два пъти по-малко в материали и труд, пак така ще е! 

преди 4 часа, Мойра написа:

От нас зависи дали ще са същите.

 

Няма как да не са същите и трябва да си го разбрала за тия години.  В управлението винаги са един тип хора. Свестен човек, признат за такъв от други, никога не би се хванал с властта. Там винаги са идиоти, независимо СДС, БСП, ГЕРБ, АТАКА...Идиоти до последния са. Кого да смениш? Каква форма? просто това си е една каста - политическа. Никой не го признава, но е така. Другата каста - работническата, е завряна в кучи гъз. Дори да има някой свестен, той първо, вече не е такъв, щото се е събрал с още по-големи идиоти и второ, един свестен човек никога не би се захванал с такава мръсна работа като политиката! Затова и всички политици са лайна. Не само в България, а и в целия свят. И да ги избиеш до крак, няма кой да отиде на тяхно място, щото това е много мръсна работа! 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Време е за Ден на национален гняв!

Смъротносната отсечка при Своге е емблема на цялото  безхаберно управление

28 Авг. 2018 автор Светлана Герогиева 

    Пътните строежи са любим фон за самореклама на Борисов. После обикновено се разбира, че са некачествени.

    Стига с тези дни за национален траур! Време е за дни на национален гняв! Гняв срещу всички управляващи, които пак мънкат оправдания за поредните жертви на тяхната безотговорност и некадърност! Гняв заради абсолютната неспособност на държавата да осигури на своите граждани сигурно и безопасно пътуване! Гняв заради всички прогнили от корупция обществени поръчки, чиято основна цел е да захрани определени партийни обръчи с нашите пари! Гняв заради загиналите пътници в Искърското дефиле и десетките други пострадали заради калпавите пътища, на чието място може да бъде всеки един от нас.
    Този път няма място за съмнения и увъртания - всики по веригата си признаха, че нищо не е наред. Имаме некачествен път, който се пързаля дори при сухо време. Всички знаят за него. Въпросният път е наскоро ремонтиран - от любима фирма на властта. Ремонтът е приет от държавна комисия, назначена от регионалното министерство, без никакви забележки, въпреки че още докато е в гаранция, е видно, че пътят не става за нищо. След това КАТ забелязва поредицата от тежки катастрофи. И започва да пише писма до пътната агенция (АПИ) да вземе мерки. Докато тече тази формална и бюрократична кореспонденция, продължават да катастрофират и загиват хора. Положението става трагично, след като тировете от Ботевград за София започват да използват това шосе, за да избегнат километричните задръствания по обходния път на Витиня. АПИ замита проблема, като забива една табела с ограничение за 40 км в час максимална скорост. И започва да пише писма до фирмата изпълнител, която пък не желае да направи ремонт на ремонта. И сега отговорните или по-скоро безотговорните фактори ни обясняват, че нямало какво да направят, освен да се обърнат към съда. Не можели и сами да ремонтират, защото гаранцията щяла да се анулира. Т.е. още години по този път ще гинат хора. И това се приема за съвсем нормално.
Положението е така не само в Искърското дефиле. Така е по по-голямата част от пътищата и виадуктите в страната, по които трябва да внимаваме, като преминаваме (по съвета на регионалния министър).
    Въпросът е не дали, а кога ще падне следващата жертва. Същото безхаберие цари и в транспортното министерство. Там за пореден път ще задължават автобусите да имат колани, а пътниците да ги слагат. Този път сериозно го обмисляли. Не че депутатите смятат да се забързат с приемането на поправките. Не че има и кой да контролира изпълнението на закона. Не че министърът има морално право да е на този пост, след като лично причини катастрофа с трагичен край.
    Това са държавните органи, на които, както би казал Остап Бендер, данъкоплатците сме дали "ключа от апартамента, в който си държим парите". Те харчат безогледни суми за ремонт на пътища и за фиктивен контрол. И резултатът след десетата година от управлението на ГЕРБ е - никакви свестни пътища, постоянно затапена държава, множество жертви. Патент на управляващите е масовото използване на шосета без Акт 16, даже цели отсечки от магистрали - защото според министрите на ГЕРБ това не било пречка да се пътува, достатъчно било временно разрешително. Това е разбирането им за качество, закон, дълг към гражданите. Отговорните министри отдавна биха си подали оставките.Биха поели поне морална отговорност за хаоса и смъртта по пътищата. На министрите на ГЕРБ обаче и през ум не им минава подобно действие. Те са ценни партийни кадри, близки са на лидера, готови са да го бранят и ще изгорят само ако ножът опре до неговия кокал.
    Лидерът пък, водещ се премиер, който цяло лято дефилира по първи, втори и трети копки, се покри. Ни дума, ни вопъл, ни стон от него! Въпреки че само тази година на два пъти свикваше спешни заседания заради войната по пътищата. Въпреки че нито една от набелязаните мерки не е изпълнена. Въпреки че точно той, чиято гордост са магистралите и пътищата, като премиер носи най-голяма вина за калпавото строителство и некадърните си подчинени.Подчинените може да имат различни имена, но безхаберието ги обединява.Оня ден шефът на АПИ бодро съобщи, че магистрала "Хемус" ще е готова през... 2024 г.! Преди пет години неговите предшественици ни пробутваха за краен срок 2018 г. Същите безотговорници тази година отново разбиха целия виадукт "Бебреш" при Витиня, пътят по който беше направен и отчетен като голям успех през 2015 г. Сега обаче се сетили, че и колоните не са добре, затова прескъпият асфалт отпреди три години беше махнат и ще се прави отново. Всичко това се плаща скъпо и прескъпо с нашите пари! И отдавна не е виц, а факт, че пътищата в България са най-скъпите и най-некачествените в Европа.
    Така че времето за апатия изтече. Ще бъде голяма грешка, ако и сега се примирим и приемем безропотно обяснението, че вина има само и единствено шофьорът на автобуса, който карал с 53 км/ч вместо с 40 км/ч и за миг се е разсеял. Утре всеки един прясно ремонтиран и тържествено открит път може да се окаже фатален. И жертва може да е всеки един от нас!

https://www.segabg.com/category-observer/vreme-e-za-den-na-nacionalen-gnyav

Да добавя: Не шофьорите са откраднали асфалта или са вложили други съставки и подписали документи с невярно съдържание. Първо имаше "експертиза за скорост 45, след това я вдигнаха на 53. От това нищо не следва. Едно време правиха стъкмистика да докарат алкохол на 1,1 при първоначално повече. Трябваше край Бяла да стане трагедия, за да сложат двуредна мантинела . Тук е някаква декорация с нехванати опори и то през 4 метра., които няма да задържат и автомобил.Нагоре има снимка с обратно поставена мантинела.

Редактирано от Филипов (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Стряскащи сигнали: Пътят край Искърското дефиле е правен с радиоактивни материали

Цитат
Пътят при Искърското дефиле се прави с радиоактивен чакъл. Този сигнал е подаден до държавните институции от легия „Антимафия” още през 2015 година. До този момент отговор не е последвал.

Тогава неправителствената организация прави свое разследване, като замерва новоположения асфалт с гайгеров брояч. Пробите са направени при Церово, Бов и Лакатник. Апаратът отчита 4 пъти превишаване на нормата. Според сигнала, чакълът се взимал от съседна уранова мина. Няколко медии отразяват новината, но нищо не следва от това.

Това не е първия скандал с урановата мина при Лакатник. През 2009 г. Би Ти Ви и екосдружение "За земята" алармират, че строителни фирми използват чакъла от мината, който е с радиоактивност 3 пъти над допустимата норма. Засечените камиони с радиоактивен чакъл са на фирмата "Екоседиментс". Новината е публикувана в "Дневник".

През 2014 г. "Биволъ" прави разследване, в което показва, че десетки хиляди тонове радиоактивни инертни материали са били добити и използвани незаконно в строителството. Пътища, сгради и инфраструктура са построени с баластра и чакъл от уранови рудници. Установените нарушения на РИОСВ са определени само като административни.

Да видим дали управляващите ще могат да опровергаят и това!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

40354275_2039860886059085_41298900776543

 
 
Шофьора на катастрофиралия автобус в Своге...
Във видимо недобро състояние с превръзка на главата, накуцващ... Но доведен в съда с белезници !! Ще ви избяга ли този смазан човечец ?!?
Показен Пи Ар как работи съдебната система-липса на човечност !! От болницата в съда !!

Но иначе разни мутри със свободни без белезници ръце се разхождат в съда с вирнати глави - Те по презумция са невинни!
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

МВР било последната институция, която е могла да предотврати трагедията край Своге

Цитат

МВР е била последната институция, която е могла да предотврати катастрофата край Своге, при която загинаха 17 души. Това заявиха от Института за пътна безопасност. Днес беше представен докладът на неправителствената организация за състоянието на пътя, където стана катастрофата. 

Богдан Милчев от института каза, че докладът е изготвен на базата на документи, публична информация и на експертизата на членовете на института. 

Според Дияна Русинова, ръководител на екипа, работил по доклада, до катастрофата се е стигнало след поредица от пропуски - от проектирането, до ремонта на участъка и въвеждането в експлоатация на пътя. "Последният орган, който е можел да предотврати нещо, е МВР, което също не е упражнило правомощията си и не е наложило санкции", заяви Русинова.

От публичните изказвания на министъра на вътрешните работи разбрахме, че имало 7 предписания нещата да бъдат поправени. Но дотам ли стигат правомощията на МВР, коментира Богдан Милчев, който е бивш шеф на КАТ София. По думите му, когато едно предписание не бъде изпълнено, МВР може да глоби собственика на пътя от 2 хил. до 7 хил. лв. МВР може да затвори и пътя, ако прецени, че е опасен.

Освен лошото качество на настилката, са открити и поредица от пропуски по сигнализирането на пътя.

Така например знакът А1, който сигнализира за опасен завой на дясно, не е поставен. Вместо него има пано с "измислено от организатора на движението съдържание". "Такъв знак в нормативната документация не съществува. Това пано има някаква художествена стойност вероятно, но той на мен като шофьор не ми говори нищо", обясни Русинова. Според нея паното по-скоро може да разсее шофьора, докато той се опитва да разчете какво искат да му каже.

Направени са и няколко измервания за височината на знаците – вместо нормативно заложената височина от 2 метра, знаците са били поставени на височина 1.8 и 1.3 метра.  Минималното отстояние на еалстичната ограда от пътното платно трябва да е на минимум 50 см отстояние, а тя била на поставена на 20 см и дори навлизала на места с 6 см в него. Тротоарът, който би трябвало да е собственост на община Своге, в населено място вместо да бъде широк 1.5 м, той бил 111 см. 

Без коментар.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Цитат

Моторист бе блъснат на кръстовището пред "Форум"-а в "Тракия", за което Plovdiv24.bg ви информира преди около час.

Мотористът е починал от раните си въпреки, че на място имаше екип на бърза помощ, който се опитваше да го спаси.

Районът е отцепен от множество полиция, преминаването през кръстовището е затруднено.

Ето какво заявиха официално от полицията за Plovdiv24.bg:

По първоначални данни джип Дайхацу предприел завой и отнел предимството на мотоциклет Кавазаки.

При удара на място загинал 54-годишният моторист.

В колата, която се преобърнала по таван, пътували 33-годишната шофьорка и трима пасажери.

Единият от тях, 74-годишен, и откаран в болница. Водачката не е употребила алкохол, ще бъде тествана за наркотици.

До приключване на огледа движението се регулира. Причините се изясняват в досъдебно производство.

https://news.plovdiv24.bg/814470.html

без коментар

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...
Камен без книжка уби майка, близнаци и дете. 
Държавата воюва за глупости 

Тъмнозелен, криминален, рецидивист  и без книжка, на свобода както е ясно, ако беше в затвора нямаше да стане белята. Спиран е от КАТ-ранените, дни преди трагедията, в краден автомобил, сигурно са го цункали и пуснали да продължи да си кара. Ще го постна и в темата където трололинките хвалят правителствените мизерии. Санираното ще остане, поне докато не го издуха някой по-силен ветрец, хора дали ще останат, да го ползуват, да има смисъл от него.:(

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
  • 2 седмици по-късно...

Телевизионна водеща е жестоко убита в Русе

php0wcbth_800x*.jpg

Цитат

Жестоко убийство в Русе. Жертвата е 30-годишната жена, съобщи Нова телевизия.

Тялото е открито в събота в труднодостъпен район. Намерено е в храсти, близо до Дунав.

Разпознаването на жертвата е станало късно снощи. Младата жена е била водеща на предаване в една от местните телевизии. Убита е по особено жесток начин.

Криминалисти с дълъг стаж казват, че не помнят в Русе да е имало такова брутално престъпление. Полицията работи по няколко версии, но няма данни убийството да е свързано с работата на телевизионната водеща.

Очаква се по-късно днес от полицията в Русе да дадат още информация по случая.

Жената е станала жертва на изнасилване и тежък побой. Била е обезобразена и задушена, съобщава Русе Медиа.

Убитата Виктория Маринова е административен директор на русенската телевизия TVN. Тя бе водеща бе на предаването „Подиум“, а от края на септември и на програмата „Детектор“, съобщават местни медии.

Младата жена е майка на 7-годишна дъщеричка.

Боже, каква трагедия! :(

Мир на душата ѝ!

Съболезнования на близките.

Убиецът заслужава смъртно наказание, но...

Дано го открият!

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Водещата е свързана с "Бивол"  и с румънският разследващ журналист Атила Биро. Напълно възможно е, да е попаднала на информация и доказателства, за една или повече нагласени и ограбени обществени  поръчки, "спечелени" от печално известните ни "Трейс", ""ГеПи груп" и други "наши" фирми и движение на пари между тях и организираната престъпна трупа чиновници и политици, с които поделят европейски и бюджетни средства.

Редактирано от sliderum (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 5 часа, sliderum написа:

Водещата е свързана с "Бивол"  и с румънският разследващ журналист Атила Биро. Напълно възможно е, да е попаднала на информация и доказателства, за една или повече нагласени и ограбени обществени  поръчки, "спечелени" от печално известните ни "Трейс", ""ГеПи груп" и други "наши" фирми и движение на пари между тях и организираната престъпна трупа чиновници и политици, с които поделят европейски и бюджетни средства.

Ето го предаването

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 8 часа, sliderum написа:

Водещата е свързана с "Бивол"  и с румънският разследващ журналист Атила Биро. Напълно възможно е, да е попаднала на информация и доказателства, за една или повече нагласени и ограбени обществени  поръчки, "спечелени" от печално известните ни "Трейс", ""ГеПи груп" и други "наши" фирми и движение на пари между тях и организираната престъпна трупа чиновници и политици, с които поделят европейски и бюджетни средства. 

Въпреки че новината за тази трагедия влезе във всички новинарски медии заради дейността на журналистката , и в наши и в западни и руски медии даже, аз лично имам едни подозрения, че този или тези гамени които са извършили това, дори не са гледали  интервюта , нито са чели за тези скандали с които се свързва това.

Такива зверства не са причинени или породени  от "журналистичексата им дейност". Има далеч по изтънчени начини да съсипеш даден журналист.

Поне аз така мисля .

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, miro20 написа:

Въпреки че новината за тази трагедия влезе във всички новинарски медии заради дейността на журналистката , и в наши и в западни и руски медии даже, аз лично имам едни подозрения, че този или тези гамени които са извършили това, дори не са гледали  интервюта , нито са чели за тези скандали с които се свързва това.

Такива зверства не са причинени или породени  от "журналистичексата им дейност". Има далеч по изтънчени начини да съсипеш даден журналист.

Поне аз така мисля .

Това е последното й предаване, и после е убита - защо да няма връзка ?

И между другото разследващите (инструктирани явно свише) все това цял ден повтарят пред медиите - няма връзка с работата й. Абе за малоумни ли ни взеха а ?

Убийството е показно. Аз така мисля. Предупреждение е и за другите, дето ровят у каците на олигарсите и на всички изедници

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

"последно предаване" ? - да защото е актуална тема за момента.

Ако искаш да затвориш устата на журналист, това е последното   най тъпо решение. Виж Ани Цолова , виж Милен Цветков. Няма нужда да ги застрелваш или изнасилваш.

Дефакто ти не и затваряш устата, а даваш трибуна на това за което говориш за  репортажите и разследванията.

Сега  всеки пак ще изрови на реден план за какво аджеба сандално е било говорено и разследвано .

Не мога да не кажа че твоето е изцяло първосигнална емоционална реакция, а точно това обикновенно се оказва погрешно.

преди 10 минути, haidukpikaso написа:

Абе за малоумни ли ни взеха а ?

Амииии.....

Как да ти го кажа по деликатно ... :)

Редактирано от miro20 (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, miro20 написа:

"последно предаване" ? - да защото е актуална тема за момента.

Ако искаш да затвориш устата на журналист, това е последното   най тъпо решение. Виж Ани Цолова , виж Милен Цветков. Няма нужда да ги застрелваш или изнасилваш.

Дефакто ти не и затваряш устата, а даваш трибуна на това за което говориш за  репортажите и разследванията.

Не мога да не кажа че твоето е изцяло първосигнална емоционална реакция, а точно това обикновенно се оказва погрешно.

Версия 2 - някой от близката лудница ама до сега не разбрахме някой да има избягал

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
току-що, miro20 написа:

Как да ти го кажа по деликатно ... :)

 

е кажи го де - русенски изнасилвач броди по кея

това ли

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, haidukpikaso написа:

Версия 2 - някой от близката лудница ама до сега не разбрахме някой да има избягал

лудниците отдавна са на нещо като уведомителен режим. Повечето са пуснати.

Как да разбереш кой е избягал , като те са пуснати  ?

 

преди 2 минути, haidukpikaso написа:

е кажи го де

Малко объркване с цитатите се получи . Това бе отговор към репликата ти за малоумни ли ни вземат :)

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, miro20 написа:

лудниците отдавна са на нещо като уведомителен режим. Повечето са пуснати.

Как да разбереш кой е избягал , като те са пуснати  ?

 

е тва не го знаех сега го научавам, мислех че са си затворени вътре

дали от лудницата не знам ама това е психопат и то неконтролируем

помните ли убитата Яна - тя също беше изнасилена и удушена, но Виктория е и обезобразена от побой

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 1 час, haidukpikaso написа:

убитата Яна

Ми тя не влезе в международните новини, щото не  е журналистка, а не защото другата освен всичко е и обезобразена.

Малко насоки да ти предложа : https://www.24chasa.bg/Article/389779

или https://dariknews.bg/novini/bylgariia/vseki-peti-u-nas-s-psihichni-otkloneniq-1127390

Едва ли от тогава се е променило нещо в положителна посока. Даже напротив.

Или https://www.dnes.bg/obshtestvo/2017/03/28/1-milion-bylgari-s-depresiia-edva-8-diagnosticirani.336296

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
преди 9 часа, haidukpikaso написа:

Това е последното й предаване, и после е убита - защо да няма връзка ?

И между другото разследващите (инструктирани явно свише) все това цял ден повтарят пред медиите - няма връзка с работата й. Абе за малоумни ли ни взеха а ?

Убийството е показно. Аз така мисля. Предупреждение е и за другите, дето ровят у каците на олигарсите и на всички изедници

Твърде възможно е да е така.

Ние няма да мълчим!

Светът осъди убийството на Виктория Маринова

 

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване