Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Mercedes vs Peugeot


Препоръчан отговор

Здравейте!Искам да ви попитам,че тука ме дразнят - имам Mercedes 190, 2000 кубика,122 коня,бензин да се дърпам с Peugeot 306, 2000 кубика,90 коня,дизел HDI(коман рейл) щял да ме мине.Мойта е тромава за разлика от неговата ама все пак 32 конски сили в повече плюс бензин vs дизел нз ама отначало вика ще ме мине без проблем на дълго,а после смъкна - на старт 200-300 метра,тва HDI щяло да направи разликата.Аз му казах,че е луд а той настояваше.Искам да разбера наистина ли ще ме мине или се шегува!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Искам да ви попитам,че тука ме дразнят - имам Mercedes 190, 2000 кубика,122 коня,бензин да се дърпам с Peugeot 306, 2000 кубика,90 коня,дизел HDI(коман рейл) щял да ме мине.Мойта е тромава за разлика от неговата ама все пак 32 конски сили в повече плюс бензин vs дизел нз ама отначало вика ще ме мине без проблем на дълго,а после смъкна - на старт 200-300 метра,тва HDI щяло да направи разликата.Аз му казах,че е луд а той настояваше.Искам да разбера наистина ли ще ме мине или се шегува!

Имаш ли спортен въздушен филтър ?

Бе Пежото може и да те дръпне до 80-те / 100-те метра..... Тъй мисля :huh:

Нали знаеш : инжекционната система HDI има помпа и рейка с постоянно налягане + електромагнитни инжектори. Системата е

многократно по-ефективна от др. впръскващи такива (с механични дюзи) , защото се управлява чрез компютър...

Така го помня :down:

Причина за редакцията : добавих 'от' :yanim:

Редактирано от holler_pz (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

На старта определено ще му дишаш прахта.

След това зависи разстоянието, на което ще се бягате - може и да наваксаш да го биеш, а може и да не успееш, ако е по-кратък участъка.

Това е накратко.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно на късо разстояние ще те вземе...по-лек е, дизела дърпа на по-ниски обороти, но пък ако тръгнете да се гоните по магистралата надали има шанс :whist: Пък и самата идея на мерцедеса не е да е бърза и пъргава кола, а комфорта и удобната возия:cool:)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

100% HDi-a ще те дръпне в началото. Всъщност и на магистралата може да няма проблеми да поддържа темпо на нивото на Мерцедеса. Леко е, а и дизела, разчитайки на компресията, поддържа добър въртящ момент в по-голям диапазон на оборотите. 75 дизелови коня на Рено Симбол го държат на 180-190км/ч пълен догоре с багаж и хора.

Ето и едно приблизително предположение за евентуална гонка (надявам се няма да се пробвате на тясна градска улица):

1 - На самия старт ще те дръпне.

2 - Първа му е много къса за разлика от твоята. В момента, в който включи втора, ще го настигнеш.

3 - В момента, в който ти включиш втора, ще те изпревари и ще го гониш поне до към 100-110км/ч.

4 - След това всичко зависи от това кой двигател колко и издухан.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Mхмм пежака драпа. Нищо че е 90 коня. Ни на късо, ни на дълго ше го стигнеш. Такова пежо държи 180 на магистралата без да мръдне. Лично мнение. :whist:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Mхмм пежака драпа. Нищо че е 90 коня. Ни на късо, ни на дълго ше го стигнеш. Такова пежо държи 180 на магистралата без да мръдне. Лично мнение. :whist:

Не ви ли е страх, ако ви спрат с тази скорост?

Редактирано от viiipeer (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

пежо - 0-100 -13.5 сек, макс.скорост 178

мечо - 0-100 -10,9 сек, макс.скорост 192

и да ти дръпне на старта, после мечо мачка ....ако не или е издухан или е от гарнитурата между волана и седалката :whist:

На дълго мечо мачка ...призапазено окачване задния ност сцеплението е по-добро заради многораменното окачване

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Чат-пат карам служебния камион - Ивеко дизел 150 коня. Когато е празен на светофара много отворени момченца с разни голфчета и други мършички остават неприятно изненадани. Шефа го кара по магистралата със 140-150 така че имай едно на ум.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

въздушния филтър като е спортен въобще не променя нищо - даже през нехо минава по малко въздух през колкото на стандартния - който не вярва да сметне площта...

пежо - 0-100 -13.5 сек, макс.скорост 178

мечо - 0-100 -10,9 сек, макс.скорост 192

и да ти дръпне на старта, после мечо мачка ....ако не или е издухан или е от гарнитурата между волана и седалката :whist:

На дълго мечо мачка ...призапазено окачване задния ност сцеплението е по-добро заради многораменното окачване

определено пежото ще издуха мерцедеса:

1. въртящия момент на дизела е по голям

2. конете може да са по малко ама при 306 се падат повече кончета на кило от колата

3. задното предаване е + ама и минус щото двигателя е отпред и задницата е лека - тоест може да буксува повече от колкото с предно, че на това отгоре дизела тежи доста повече от същите кубици бензин. отделно като гледам моя дизел - аз съм на 4-та (след 20 метра) когато колата в съседната лента включва 2 или 3 при това съм с чист дизел... просто на дизела му стигат 2000-2500 и от 1000 до 2500 много по бързо се вдигат от колкото от 1000 до 4000...

4. много зависи от шофьора (така че може и да се получи всякак...)

Редактирано от the professor (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да се дръпнат ( в рамките на разумното! ) и да видим какви ще са резултатите.

minchakis , нещо пипал ли си по мерджана , или ... ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Да се дръпнат ( в рамките на разумното! ) и да видим какви ще са резултатите.

minchakis , нещо пипал ли си по мерджана , или ... ?

Не,не съм го "пипал".Колкото до спортен филтър-не с фабричния си е.Иначе съм си много доволен от колата - старичка е 89 година мисля, но за сметка на това си е запазена- това се усеща от возията и т.н.Много хора не ми вярват на изминатите километри- те са 120 000км,а за кола 89 година си е направо супер малко.Не знам,не съм сигурен дали са въртяни или са реални ама според мен са си реални.Както и да е.

Благодаря ви за мненията.Значи няма съмнение на старт нямам шанс,според някои от вас и на дълго ок.Километража ми е до 220, не знам на пежото колко е,но съм сигурен,че ще ги напълни мерджо.

Тогава като го видя,да не се пуля и да не зная много,че накрая ще бера срам :).

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Не ви ли е страх, ако ви спрат с тази скорост?

Повярвай ми, ако не те е страх от самата скорост, един катаджия едва ли би те стреснал :) В най-лошия случай няколко месеца без книжка :P Пък и 180 ... освен на магистралата къде да ги вдигнат? Там рядко има куки, а и да има ... не е невъзможно да те пропуснат. Камерите и радарите ... и тях не знам колко ги следят. Като гледам по магистралата как летят с големите коли, сигурно никой нищо не прави по въпроса.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имахме един Mercedes-Benz мод. 1980г. 240Д ... (до колкото си спомням) . Беше купен 2003-4г. на ~ 300 000 км. Карахме го известно време и го продадохме на един дядка. ДВГ-то беше без основен ремонт (1,2,3) :) , бащата като го напънеше - 145 км. вдигаше , но мн. ръмжеше :P

Тогава като го видя,да не се пуля и да не зная много,че накрая ще бера срам :D.

Нещо такова!

Ако е твой човек , може да ги бягате само от чисто любопитство!

На твоя мерджан , можеш да му сложиш спортен въздушен филтър ( ще имаш по-голям 'старт')

И да му махнеш катализатора :hush: - мощността на ДВГ-то се вдига с 1/5.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имахме един Mercedes-Benz мод. 1980г. 240Д ... (до колкото си спомням) . Беше купен 2003-4г. на ~ 300 000 км. Карахме го известно време и го продадохме на един дядка. ДВГ-то беше без основен ремонт (1,2,3) :) , бащата като го напънеше - 145 км. вдигаше , но мн. ръмжеше :P

Нещо такова!

Ако е твой човек , може да ги бягате само от чисто любопитство!

На твоя мерджан , можеш да му сложиш спортен въздушен филтър ( ще имаш по-голям 'старт')

И да му махнеш катализатора :hush: - мощността на ДВГ-то се вдига с 1/5.

Стига с тоя спортен филтът!

1. Тоя мерджан не е кола за дръпки.

2. Само спортен филтър сам по себе си нищо, ама абсолютно НИЩО няма да направи.

3. Катализатора отпушва малко колата. Ще ми дадеш ли формулата за изчисление с колко увеличава мощността? :D

Може да си направите една дръпка за спорта, но от повече не виждам смисъл. Всеки ден четем кой как се утрепал с 200 и т.н. та да пробвате на висока скорост.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

А не,няма да се дърпаме - после постоянно да ме бъзика.Аз понякога много се паля щом се отнася до коли.Яд ме е в момента ама какво да се прави!Щом неговата е по-мощна здраве да е!Не можем всички да сме равни! :rolleyes:

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Искам да ви попитам,че тука ме дразнят - имам Mercedes 190, 2000 кубика,122 коня,бензин да се дърпам с Peugeot 306, 2000 кубика,90 коня,дизел HDI(коман рейл) щял да ме мине.Мойта е тромава за разлика от неговата ама все пак 32 конски сили в повече плюс бензин vs дизел нз ама отначало вика ще ме мине без проблем на дълго,а после смъкна - на старт 200-300 метра,тва HDI щяло да направи разликата.Аз му казах,че е луд а той настояваше.Искам да разбера наистина ли ще ме мине или се шегува!

Вероятно е правен някакъв чип тунунг на Пежото и затова е толкова наперен тоя юнак. Но ако не е правен - би следвало да го издухаш на всички дисциплини wink.gif И откъде го измисли това тромава ? Ако имаш някакви съмнения за двигателя - мини и си направи една диагностика на двигателя, може пък и да има повреда или да е просто износен вече ?

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, че пежото ще е далеч, далеч напред. Въпросните "коне" са максималните, които двигателя може да достигне само в определен момент. HDi-то има повече мощност реално на пътя, което е много по-важно. Нямаш никакъв шанс. Голямата, тежка кола наистина има предимство във високите скорости от гледна точка на инерционните сили, но на въпросната гонка това няма да окаже влияние. (както и по-добрата аеродинамика на пежото)

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Имахме един Mercedes-Benz мод. 1980г. 240Д ... (до колкото си спомням) . Беше купен 2003-4г. на ~ 300 000 км. Карахме го известно време и го продадохме на един дядка. ДВГ-то беше без основен ремонт (1,2,3) :ph34r: , бащата като го напънеше - 145 км. вдигаше , но мн. ръмжеше :cool:

Нещо такова!

Ако е твой човек , може да ги бягате само от чисто любопитство!

На твоя мерджан , можеш да му сложиш спортен въздушен филтър ( ще имаш по-голям 'старт')

И да му махнеш катализатора ;) - мощността на ДВГ-то се вдига с 1/5.

че тогава да махне филтъра за гонката - гарантирам че за 5 км нищо няма да му стане на двигателя без филтър... на теория резултата без филтър трябва да е по добър от колкото с какъвто и да е филтър, на практика ако филтъра е чист - няма да има разлика... спортния филтър не вкарва повече въздух - той изглежда ефекно но няма никаква полза за мощността (тоест то е за да задоволят егото си балъците, щото както има такива дето си купуват видеокарта с 1гб ддр2 че да е повече, но тя пак си е ддр2 и е даже по бавна от карта с 512 ддр2)

освен това мерцедес правят едни от най неекологичните двигатели - даже чисто нов двигател на мерцедес изхвърля повече емисии от друга марка на 50 000 км... (това важи от най ниския клас smart4two до най високия)

Редактирано от the professor (преглед на промените)
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Искам да ви попитам,че тука ме дразнят - имам Mercedes 190, 2000 кубика,122 коня,бензин да се дърпам с Peugeot 306, 2000 кубика,90 коня,дизел HDI(коман рейл) щял да ме мине.Мойта е тромава за разлика от неговата ама все пак 32 конски сили в повече плюс бензин vs дизел нз ама отначало вика ще ме мине без проблем на дълго,а после смъкна - на старт 200-300 метра,тва HDI щяло да направи разликата.Аз му казах,че е луд а той настояваше.Искам да разбера наистина ли ще ме мине или се шегува!

190 си е бегачка! Kонкурент е с BMW M5 E34 (мерца е малко по слабичък). Няма причина да не моеш да минеш този френски кенеф...

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване