Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Препоръчан отговор


Чета постоянно в темите за LCD телевизори,че много хора казват "провери колко часа е работил телевизора".Как аджеба се проверява?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ако ти е налично като опция - има го някъде из сервизното меню.

http://razamattaz.files.wordpress.com/2008/12/img_6583_1.jpg

Редактирано от zlinaka (преглед на промените)
Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

а как се влиза в сервизното меню? в инетрнет намерих това:

1. Натиснете mute на дистанционното, а след това отново натиснете mute и го задръжте/без да го отпускате/ и натиснете върху бутона menu на телевизора.

2. Проверка за бити пиксели: бутон на дистанционното управление, стрелка с кръг (по номер 9, можете да натиснете няколко пъти

, за да изберете цвят)

3. Време на заработка: натиснете бутон 9. (втора линия ще е изписано нещо подобно Time: 0000028)

Изход - бутона включване / изключване.

...обаче не бачка при мен.пробвах на LG32lg3000

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Теста за убити пиксели се прави страшно лесно - като се пусне ток на матрицата без видео сигнал.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

За всяка марка или модел комбинацията за влизане в сервизното меню е различна.


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И сервизното меню е за сервизи, а не за клиенти. Като се пипа каквото не се знае може да се стигне дори до пълно нефункциониране на устройството. След това некомпетентността на клиентите се умножава по 3,14. + ДДС.

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

И сервизното меню е за сервизи, а не за клиенти. Като се пипа каквото не се знае може да се стигне дори до пълно нефункциониране на устройството. След това некомпетентността на клиентите се умножава по 3,14. + ДДС.

Правилно и трябва да се напише с главни букви .Там не се пипа , да видя наработените часове , е...и какво ще го върнеш ли ? Те производителите май ги орязаха всяко лапе да влиза в сервизен режим , мисля че новите модели на LG се влиза само със сервизно дистанционно - може и да греша ?

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване