Премини към съдържанието
diavolo_vam

Проблем със 5 канална саундкартата на Линукс

Препоръчан отговор

Аз съм супер начинаещ в Линукс, инсталирах си Кнопикс но имам един огромен проблем... като си пусна хммс не чувам никакъв звук и др е като пусна видео фаил при първия няма звук а като ги пусна едновременно 2 има. Това е проблема имам Креатив 5.1 имам и диск за драйвери обаче за Уиндолс sad.gif Някой ако може да ми помогне ще му бъда безкрайно благодарен!

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Здравей, нямям идея в Кнопик-а има ли проблеми с лицензи за mp3, но както и да е за сега...

пробвай следното... в конзола пишеш

alsaconf

и изчакваш

после в KMix:

дигаш всички плъзгачи нагоре и пускаш някава музика, след това виж кои плъзгачи за какво са и т.н.

до тук за Кнопикс-а от мен...

Успех

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Ми като го напиша в конзолата ми изписва: ssvetoslav@box:~$ alsaconf

bash: alsaconf: command not found, а като го напиша с sudo ми изписва ето това: ssvetoslav@box:~$ sudo alsaconf

ssvetoslav is not in the sudoers file. This incident will be reported . Ама аз тоя глупав Кнопикс ще го махам, ще си туря някой Дебиан или Мандрива.

Сподели този отговор

Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

монтираш дяла с кноппикс .. vi /път до файла sudoers .. като имаш предвид не /etc/sudoers ,ами където е монтиран руут дяла на кноппикс ,примерно /dev/blq1/etc/sudoers .. та , намираш следния ред : " KNOPPIX ALL=NOPASSWD: ALL" като KNOPPIX заменяш с твоето потребителско име ,в случая ssvetoslav .. рестартираш;след това слагаш парола за супер-потребителя на системата /руут/ :

sudo passwd ,и си готоФ :rolleyes:

бтв,ако не си запознат с командите при VIM,не е лошо да попрегледаш това онова