Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Архивирана тема

Темата е твърде стара и е архивирана. Не можете да добавяте нови отговори в нея, но винаги можете да публикувате нова тема, в която да продължи дискусията. Регистрирайте се или влезте във вашия профил за да публикувате нова тема.

Trichocephalus

Задава се нова ценова война на хипермаркетите

Препоръчан отговор


Бой за картофи по 9 ст., пуснаха луканка за 2 лв.

Публикувано изображение

Големите хипермаркети прилагат нови трикове, за да привлекат клиенти. Част от промоциите са картофи по 9 ст., сирене по 2 лева и луканка за 1,80 лв.

Те обаче важат за определено количество и се продават в определени дни, пише в. "Стандарт".

Кило картофи за 0.09 лв. предизвика преди ден бой в "Кауфланд". Клиентите се бутаха и грабеха евтината стока.

В "Пени маркет" сушеницата и суджукът са 1.29 лв. парчето, луканката 2 лв., а шпекът - 1.50 лв.

Краве сирене се предлага за 2.50 лв. за 800 г, а половин кило кайма е 2 лв.

Нектарини се харчат за 1.59 лв., грозде за 2.50 лв. и кромид лук за 0.69 лв.

Хитът в "Карфур" тази седмица е 4 кофички краве кисело мляко за 2 лв. Веригата предлага краве сирене 800 г за 4 лв. и бира 3 литра за 1.60 лв.

Т Маркет пък залагат на охладени пилешки бутчета за 3.50 лв. и сирене за 4 лв. килото.

Натискът на веригите върху производителите да свалят цената е на предела на възможностите им. Това накара някои големи производители да откажат да продават храните си в големите хипермаркети.

През 2010 г. цените на потребителските стоки и услугите са били най-високи в Дания, а най-ниски в България, показаха данни на европейската статистическа служба Евростат.

В страната ни най-евтини от целия ЕС са били храните, безалкохолните напитки, цигарите и алкохола, дрехите, потребителската електроника, ресторантите и хотелите. Напитките (алкохолни и безалкохолни) се продават на цени, равняващи се на около 65% от средната им цена в ЕС, а облеклото е около 75% от средната европейска цена.

Европейските потребители, изправени пред нарастващите цени и резултатите от мерките за икономии на правителствата, се опитват да спестят при всекидневното пазаруване, като подбират стоки на промоция, купуват по-евтини неща и пазаруват в магазините с големи намаления, писа преди дни Ройтерс.

Огромните супермаркети като "Карфур", "Теско" и "Метро" не могат да покрият прогнозите си за продажби и печалби през послeдните седмици заради свити доходи.Европейците избягват да пазаруват стоки като телевизори и мебели.

dir.bg

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове
Айде вървете да се претрепете за боклуците,дето изхвърлят

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Не само войната е сред хипермаркетите. Има нова битка и на вестникарския пазар!

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3934771

Нищо ново под Слънцето-

трябва да се поизперат парички.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Столичен мол пред фалит

Публикувано изображение

Пет години след откриването на “Сити център София” празничните фанфари са забравени и в търговския комплекс звучи тежкият камбанен звън на кризата. Приходите от наеми падат, разходите за поддръжка набъбват, печалбата е мираж, а празните магазини са ежедневие. И за капак - банката чука на вратата и си иска своето.

Бъдещето на първия столичен мол е под въпрос, след като американският фонд “Хайтман” - настоящ собственик, има проблеми със заемите към Уникредит банк Аустрия. Това е становището на одиторския доклад, подготвен от “Ърнст & Янг”, пише "Труд".

2010-а е била изключително тежка за първия столичен мол - приходите от наеми са се стопили с 12,5% и дружеството е излязло на загуба от 729 хил. лв., след като през 2009 г. бе на печалба от 1,28 млн. лв. Одиторите са извели проблемите на дружеството в специален параграф за “обръщане на внимание”.

Бележките са две: към 31 декември 2010 г. компанията е в нарушение на определени задължения по банкови кредити, чийто общ размер е 118,6 млн. лв. (виж карето по-долу). Следователно е налице неизпълнение по заемите и те подлежат на погасяване при поискване от кредитора. Тоест банката всеки момент може да поиска изплащане на целия кредит. При този сценарий вариантите са два - фондът внася сумата и запазва собствеността си или не плаща и банката взема мола.

Другата констатация е, че капиталът на дружеството е с 32,2 млн. лв. по-малко от регистрирания - 70,5 млн. лв. Причината е в непокрити загуби от предишни периоди. В този случай според Търговския закон акционерите трябва да предприемат съответни мерки, за да изпълнят изискванията на закона, се казва в доклада.

Одиторите изразяват мнение, че “тези условия сочат несигурност, което може да доведе до съществено съмнение относно способността на дружеството да продължи дейността си”. В заключение от “Ърнст & Янг” казват, че дружеството извършва действия за поправяне на нарушените условия и преговаря с банката. Разговорите са без резултат към датата на одиторския доклад - 25 май.

Счетоводителите, изготвили годишния финансов отчет на дружеството, също правят тежки изводи: “Ситуацията води до съмнение дали дружеството ще продължи своето съществуване като действащо предприятие и че може да не успее да реализира своите активи и да погаси пасивите си в нормалния ход на дейността”.

На 23 март 2011 г. “Хайтман” са уведомени от Уникредит банк Аустрия, че трезорът си запазва правото по договор да поиска пълно погасяване на заема. Дълговете на “Хайтман” са по два кредита, изтеглени от предишния собственик, инвестиционният фонд “Икуест”. Нашумелият преди време фонд придоби мола през 2006 г. за 94 млн. евро. Продавач и първи собственик на “Сити център София” беше фирма, свързана с дългогодишния концесионер на столичната чистота Румен Гайтански.

БЛИЦ


Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Крайно време беше...

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Крайно време беше...

В SKY CITY мола до нас положението също не е розово-

съдейки по щандовете,които затварят.

Едно Фантастико къде посещават хората щото трябва да се яде

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

моловете се превръщат в огромни пробни, пробваш това което харесаш и си го поръчваш в нета че по-евтино излиза

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Триковете на супермаркетите. Кои са най-разпространените клопки? И как да ги избегнем?

http://www.dw-world.de/flashcms/supermaerkte_tricks/bg/bg_supermaerkte_tricks_popup.htm ; http://www.newshub.bg/%D0%A2%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1%83%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B5.178823.html

Надписи като „намаление”, „разпродажба”, „последен ден”, използването на благоуханни аромати и подходяща на цвят светлина

възбуждат мозъците ни и стимулират производството на хормона на щастието допамин.

А можем ли да бъдем щастливи поне един ден без покупки?

http://www.vbox7.com/play:81623243

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Двама са ранени след побой в бургаски мол

дир.бг | 2 декември 2012

Мъж е наръган след сбиване на две групи около 13 часа в мол "Галерия" в Бургас. След първите 20 метра, които е успял сам да извърви, той се се е свлякъл на земята пред погледите на децата в мола. Друг мъж е по-леко ранен при побоя.

Раненият е 27-годишен мъж от морския град. Той е намушкан в дясното бедро.

Няма опасност за живота му, съобщиха от пресцентъра на МБАЛ-Бургас.

Мъжът е с повърхностна рана. От мястото на инцидента е откаран с линейка в Спешното отделение на бургаската болница. Най-вероятно, след като раната бъде обработена, той няма да бъде хоспитализиран.

Има и по-младо момче на около 23-години, което е с още по-леко нараняване – има драскотина на ухото, обясниха от пресцентъра на болницата. Неговата рана също се обработва в хирургическия кабинет.

Търговският център е пълен с деца, тъй като там е организиран детски театър край огромната елха.

Следствено-оперативна група от Второ районно полицейско управление е дошла в търговския център. Охраната на мола оказва пълно съдействие на разследващите полицаи.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Двама са ранени след побой в бургаски мол

дир.бг | 2 декември 2012

Мъж е наръган след сбиване на две групи около 13 часа в мол "Галерия" в Бургас. След първите 20 метра, които е успял сам да извърви, той се се е свлякъл на земята пред погледите на децата в мола. Друг мъж е по-леко ранен при побоя.

Раненият е 27-годишен мъж от морския град. Той е намушкан в дясното бедро.

Няма опасност за живота му, съобщиха от пресцентъра на МБАЛ-Бургас.

Мъжът е с повърхностна рана. От мястото на инцидента е откаран с линейка в Спешното отделение на бургаската болница. Най-вероятно, след като раната бъде обработена, той няма да бъде хоспитализиран.

Има и по-младо момче на около 23-години, което е с още по-леко нараняване – има драскотина на ухото, обясниха от пресцентъра на болницата. Неговата рана също се обработва в хирургическия кабинет.

Търговският център е пълен с деца, тъй като там е организиран детски театър край огромната елха.

Следствено-оперативна група от Второ районно полицейско управление е дошла в търговския център. Охраната на мола оказва пълно съдействие на разследващите полицаи.

"Който се страхува от мечки нека да не ходи в гората" Когато има голямо струпване нахора, то понякога и такива случки се случват та макар и много неприятни. Принципно това говори за лошо организирана охрана и подценена ситуация.

Лично аз обчам промоциите. Любимата ми дестинация за шопинг е София, нейните Молове, "Карфур" Живея обаче на 100 километра от столицата, но, това не ми пречи да си начеша крастата и пазарувайки по - на едро да си спестя някой лев. Харесвам този тип пазаруване. Не, че там дето живея няма представители на големите търговски вериги и в интерес на истината не са малко.

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

Вече няма война щото  "Карфур" и "Пикадили" се обединяват

 

660_fb61c4eb6aa321d38f7fe1b604d9a6ce.jpg

 

От съобщението става ясно, че двете фирми-партньори ще запазят равно участие в новия джойнт-венчър, който ще оперира мрежа от 75 магазина в България с общ оборот от 452 000 000 лева за 2013 г. и над 3,000 служители.

 

http://pik.bg/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%84%D1%83%D1%80-%D0%B8-%D0%BF%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D1%81%D0%B5-%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D1%82-news248129.html

Сподели този отговор


Линк към този отговор
Сподели в други сайтове

×
×
  • Добави ново...