Премини към съдържанието
stereofonix

Проблем с глава на принтер

    Препоръчан отговор


    Значи кам есента си зареждах черната глава на принтера HP3650 и днеска решихда да печатано но уви нещо не ще да печата .... мисля че се е прецакало мастилото вътре ( искам да попитам дали след като се пробие глвата отгоре трябва да се запуши с нещо да не поена създух....та мисалта ми е следната може ли аз да направя нещо по въпроса със главата като да я почисття или да ми кажете как се отваря за да мога да отстраня проблема

    Благодаря предварително за съдействието

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Накисни я в хладка вода и ако за 4-5 часа не се отпуши- направо нова.Мастилото с което се зареждат главите е с по-ниско качество от оригиналното и бързо засъхва,след презареждане на глава за да не засъхне трябва 1 път седмично да се пускат 1-2 листа за печат.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    "Има!"

    Бе луд ли си да я накиснеш цялата?! :speak:

    Вземаш плоска чинийка напр. за кафе сипваш топла но не гореща вода с до 3-4 мм дебелина на слоя, може и върху парцалче тензух на дъното на чинийката и поставяш главата така, че във водата са само дюзите на главата. Нека се кисне 2часа. Като я хващаш не докосвай металните контакти и дюзите, а само пластмасата.

    След като я поставиш - почистване няколко пъти с процедурата на принтера и ако не тръгне - нова!

    Успех! :)

    Закон на Пърнел:

    Когато не знаеш какво правиш - плати на някой, който знае. ;)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    "Има!"

    Бе луд ли си да я накиснеш цялата?! :speak:

    Вземаш плоска чинийка напр. за кафе сипваш топла но не гореща вода с до 3-4 мм дебелина на слоя, може и върху парцалче тензух на дъното на чинийката  и поставяш главата така, че във водата са само дюзите на главата. Нека се кисне 2часа. Като я хващаш не докосвай металните контакти и дюзите, а само пластмасата.

    След като я поставиш - почистване няколко пъти с процедурата на принтера и ако не тръгне - нова!

    Успех! :)

    Закон на Пърнел:

    Когато не знаеш какво правиш - плати на някой, който знае.  ;)

    <{POST_SNAPBACK}>

    аз ти препоръчвам същото но вместо вода използвай спирт и може да я оставиш цяло денонощие , после се опитай със рефила който си купил има една поставчица за главата и спринцовка с нея създай вакум на дюзите


    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Най-добре си купи нова отколкото да се опитваш да оправиш старата.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Най-добре си купи нова отколкото да се опитваш да оправиш старата.

    <{POST_SNAPBACK}>

    Той така или иначе ще си купи нова, но нищо не пречи да пробва да пооправи старата, тъкмо да види как стават работите.

    :bye:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    май май ще е кам нова глава ... а някви идеи колко може да струва главата ...  :speak:

    <{POST_SNAPBACK}>

    Ами кажи и номера на главата но може да се ориентираш от тук например,

    http://www.office1.bg/cgi-bin/eshop100/adm...22202&flag=3&p=

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Мастилото на това НР е на водна основа, така че пробвай с вода. Може да я сложиш вечерта и така да си стои до сутринта. След това пусни и самата функция за почистване на главите от софтуера на HP. Ако пак не стане - нова. Май около 30 лева е цената на оригинална. А ако все пак се получи - не забравяй през няколко дни да пускаш по 1-2 листа да се печатат.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Подкрепям колегата, HP са на водна основа и спирта, често се случва да взаимодейства с мастилото и запушва главата. После се налага да я надуваш ама я тръгне я не! Затова топла водица ми после бършеш в мек памучен плат.

    Още нещо, не се сещам за номерата на главите на твоя модел, но ако черната ти е 56 или 58, тия глави се ресетват след пълнене, колкото и странно да звучи! Пиши ако е от тях ще намерим линк с инструкции.

    П.П.

    Защо всеки се прави на майстор???

    Арбикас - сервиз за принтери.

    http://www.arbikas.com

    <{POST_SNAPBACK}>

    Браво, пич! Много оригинално и газарско! Ако всички тука, койито се занимаваме с тия неща почнем да си пишем фирмите, в които работим, а някои и управляват, кво ще стане то? Един голям рекламен форум, а?

    Редактирано от qip (преглед на промените)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Защо всеки се прави на майстор???

    Арбикас - сервиз за принтери.

    http://www.arbikas.com

    <{POST_SNAPBACK}>

    Приятел, наистина от какъв зор изрови тази тема отпреди 50 дни, а?

    Май само за реклама, а?! :yanim:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Приятел, наистина от какъв зор изрови тази тема отпреди 50 дни, а?

    Май само за реклама, а?! :clap:

    <{POST_SNAPBACK}>

    QIP, Cocotone, а не смятате ли че това е предоставяне на допълнителна информация, която може да разреши проблема на хората и да се избегнат усложнения и правене на всякакъв род глупости ???

    QIP, пич(хич не ми харесва това презрително отношение), като си от бранша значи си наясно, че съм далеч от мисълта да се правя на гъзар(с "Ъ" е на български) и на оригинален ! А и не смятам, че трябва да си мерим пишките. За мене е важно да е разрешен проблема на клиента. Или не смяташ така? Ако смяташ че би се справил с проблемите споменати тук напиши си координатите и ти свалям шапка ако помогнеш на някой ! Нека хората преценят при коя фирма да ходят. Бива ли? :clap:

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    QIP, Cocotone, а не смятате ли че това е предоставяне на допълнителна информация, която може да разреши проблема на хората и да се избегнат усложнения и правене на всякакъв род глупости ???

    QIP, пич(хич не ми харесва това презрително отношение), като си от бранша значи си наясно, че съм далеч от мисълта да се правя на гъзар(с "Ъ" е на български) и на оригинален ! А и не смятам, че трябва да си мерим пишките. За мене е важно да е разрешен проблема на клиента. Или не смяташ така? Ако смяташ че би се справил с проблемите споменати тук напиши си координатите и ти свалям шапка ако помогнеш на някой ! Нека хората преценят при коя фирма да ходят. Бива ли? :yanim:

    Напълно съм съгласен. Тези форуми са за да си помагаме с каквото можем така, че да правим колкото се може по- малко разходи. По добре дай някаква свястна идея вместо да се правиш на велик.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Защо всеки се прави на майстор???

    Арбикас - сервиз за принтери.

    http://www.arbikas.com

    Наистина,приятел ,

    ако исках да отида на сервиз ,бих отишъл без да пиша тук.

    Предполагам ,че повечето сме тук за да се научим.

    На мен лично ми свърши работа съветите на горните добри хора

    и успях да си оправя принтера.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Не смятам,че в сервизите могат повече от който и да е с елементарно техническо познание.По някога разполагат с инструменти,които трудно се намират,но в случая единственото,което е необходимо е инструмент за отваряне на патрона (продава се и с най-обиташкия комплект за пълнене на патрони).От там нататък каквото и да е станало с дюзите,колкото и да е засъхнало мастилото,проблем няма.Типичен пример е цветния патрон на моя Lexmark,който беше засъхнал до такава степен,че всеки сервиз би казал да си го завра някъде.Вчера го разглобих на съставните му части,изпрах дунапренчетата,продухах дюзите,сложих ново мастило и сега работи като нов.

    Така че е по-добре човек първо да попита тук,все някой ще се е сблъскал с проблема и ще каже какво може да се направи,за да се спести някой лев.Все пак едва ли някой тук намира парите на пътя!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    QIP, Cocotone, а не смятате ли че това е предоставяне на допълнителна информация, която може да разреши проблема на хората и да се избегнат усложнения и правене на всякакъв род глупости ???

    QIP, пич(хич не ми харесва това презрително отношение), като си от бранша значи си наясно, че съм далеч от мисълта да се правя на гъзар(с "Ъ" е на български) и на оригинален ! А и не смятам, че трябва да си мерим пишките. За мене е важно да е разрешен проблема на клиента. Или не смяташ така? Ако смяташ че би се справил с проблемите споменати тук напиши си координатите и ти свалям шапка ако помогнеш на някой ! Нека хората преценят при коя фирма да ходят. Бива ли? :ph34r:

    Намирам за малко нахално да продължаваш да си правиш реклама, но ти си знаеш и хората ще те преценят. Да ти напомня, че тук във форума не говорим за клиенти? Ние не сме клиенти ТУК! Ако беше така всеки щеше да иска пари за отговор и да пита колко ще му струва въпрос. Тук ние сме потребители на форума, тук ние сме приятели на форума, тук ние си помагаме!! Не се пазарим и не раздаваме визитки!

    Надявам се да си схванал смисъла на понятието форум!

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Намирам за малко нахално да продължаваш да си правиш реклама, но ти си знаеш и хората ще те преценят. Да ти напомня, че тук във форума не говорим за клиенти? Ние не сме клиенти ТУК! Ако беше така всеки щеше да иска пари за отговор и да пита колко ще му струва въпрос. Тук ние сме потребители на форума, тук ние сме приятели на форума, тук ние си помагаме!! Не се пазарим и не раздаваме визитки!

    Надявам се да си схванал смисъла на понятието форум!

    напълно съм съгласен с теб , аз дори използвах за аватар една рекламка на фирмата където работех досега , но си го свалям, тук не е мястото да се правят реклами на сервизи и др., а да се помага, най лесно е да се каже иди в сервиз ;)

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове
    Не смятам,че в сервизите могат повече от който и да е с елементарно техническо познание.По някога разполагат с инструменти,които трудно се намират,но в случая единственото,което е необходимо е инструмент за отваряне на патрона (продава се и с най-обиташкия комплект за пълнене на патрони).От там нататък каквото и да е станало с дюзите,колкото и да е засъхнало мастилото,проблем няма.Типичен пример е цветния патрон на моя Lexmark,който беше засъхнал до такава степен,че всеки сервиз би казал да си го завра някъде.Вчера го разглобих на съставните му части,изпрах дунапренчетата,продухах дюзите,сложих ново мастило и сега работи като нов.

    Така че е по-добре човек първо да попита тук,все някой ще се е сблъскал с проблема и ще каже какво може да се направи,за да се спести някой лев.Все пак едва ли някой тук намира парите на пътя!

    Почти съм съгласен с теб, но ако например разполагаше с ултразвукова вана или специфичен химикал (не че понякога и варианта 10% разтвор на оцет с 1% разтвор на амоняк и останалото дестилирана вода не върши работа) и си спестеше 1-2 часа цапотене може би щеше да си на друго мнение. Бих могъл да ви предложа и други подходи - вряла вода (примерно топваш дюзите във чашка с бързоварче), или гореща вода под налягане (някаква пароструйка). Но според мен си има доста рискове, за самата глава - да изгори например...или пък за майстора...:doh: Но вие си преценявате.

    Сподели този отговор


    Линк към този отговор
    Сподели в други сайтове

    Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

    Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

    Регистрирайте се

    Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!

    Нова регистрация

    Вход

    Имате регистрация? Влезте от тук.

    Вход


    ×

    Информация

    Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.