Премини към съдържанието
  • Добре дошли!

    Добре дошли в нашите форуми, пълни с полезна информация. Имате проблем с компютъра или телефона си? Публикувайте нова тема и ще намерите решение на всичките си проблеми. Общувайте свободно и открийте безброй нови приятели.

    Моля, регистрирайте се за да публикувате тема и да получите пълен достъп до всички функции.

     

Проблем с ДВД записвачка LG


Препоръчан отговор

Записвачката ми си чете всичко и записва с много добро качество ДВД дискове, но се появи проблем. Напоследък сама си избира кой диск да запише, и кой не! Например пускам да записвам някой диск с Nero, след което програмата дава грешка, но не изхвърля диска веднага. Чува се постоянно бучене и тракане, като дори се наложи да изключвам компютъра за да извадя последния диск, който се опитах да запиша. След това с друг диск направи записа. Ползвам едни и същи дискове, Maxell и никога не съм имал проблем с тях, но си мислех, че този път явно има дефект в някои от тях. Купих си нова кутия, записах няколко диска и изведнъж отново се появи този проблем. Пробвах с всякакви програми, но не иска да запише определени дискове и това е! Същите тези "проблемни" дискове ги занесох на друг компютър и ги записа без проблем. Дайте някаква идея! На какво може да се дължи това и дали може да се отстрани този проблем. Дали не е свършила записвачката, но ако е как записва диск с идеално качество, а в следващият момент не иска. Ще съм благодарен ако помогнете!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Записвачката ми си чете всичко и записва с много добро качество ДВД дискове, но се появи проблем. Напоследък сама си избира кой диск да запише, и кой не! Например пускам да записвам някой диск с Nero, след което програмата дава грешка, но не изхвърля диска веднага. Чува се постоянно бучене и тракане, като дори се наложи да изключвам компютъра за да извадя последния диск, който се опитах да запиша. След това с друг диск направи записа. Ползвам едни и същи дискове, Maxell и никога не съм имал проблем с тях, но си мислех, че този път явно има дефект в някои от тях. Купих си нова кутия, записах няколко диска и изведнъж отново се появи този проблем. Пробвах с всякакви програми, но не иска да запише определени дискове и това е! Същите тези "проблемни" дискове ги занесох на друг компютър и ги записа без проблем.

Дайте някаква идея! На какво може да се дължи това и дали може да се отстрани този проблем. Дали не е свършила записвачката, но ако е как записва диск с идеално качество, а в следващият момент не иска.

Ще съм благодарен ако помогнете!

Напиши колко диска си записал приблизително до сега. Записвай на малка скорост, почисти си сериозно компютъра и прегледай версията на Nero отново. От много време записвам с версия 6.1.1.14 и нямам никакъв проблем до сега. Ако всичко ти е наред и записвачката е сравнително нова/ записани дискове по-малко от 200/ не би било редно да имаш никакъв проблем.И напиши модела на записвачката.Дискове, които най много ползвам - Philips. Поне съм сигурен че са индийско производство, а не правени в някоя плевня!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Записал съм плюс, минус 250 диска. От много време работя с Nero 6 и никога не съм имал проблем. Както споменах записвам на дискове Maxell DVD-R. Записвачката е модел LG GH22NS50 и е на година и половина. Постоянно почиствам компютъра от временни файлове и т.н. През определено време го почиствам и от прах!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Записал съм плюс, минус 250 диска. От много време работя с Nero 6 и никога не съм имал проблем. Както споменах записвам на дискове Maxell DVD-R. Записвачката е модел LG GH22NS50 и е на година и половина. Постоянно почиствам компютъра от временни файлове и т.н. През определено време го почиствам и от прах!

Умряла е!Купи си нова.Това,което описваш е типичен пример на изчерпан ресурс.
Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Записал съм плюс, минус 250 диска. От много време работя с Nero 6 и никога не съм имал проблем. Както споменах записвам на дискове Maxell DVD-R. Записвачката е модел LG GH22NS50 и е на година и половина. Постоянно почиствам компютъра от временни файлове и т.н. През определено време го почиствам и от прах!

Защо не пробваш да си обновиш фирмуера на записвачката.За нея има обновление от 17.09.2010 .Най лесно става с Imgburn.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да обновя фирмуера на записвачката. За съжаление не съм достатъчно запознат за да извърша подобна интервенция. Може ли някой с две думи да сподели как точно да го направя?! Ще съм много благодарен!

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да обновя фирмуера на записвачката. За съжаление не съм достатъчно запознат за да извърша подобна интервенция. Може ли някой с две думи да сподели как точно да го направя?! Ще съм много благодарен!

Сваляш последният фирмуер за твоята записвачка,разархивираш го и стартираш GH22NS50_TN03.ехе.преди това прочети това:

=========================

LG Electronics GH22NS50

Firmware Version TN03

=========================

Never update the firmware if the problem you're having is the drive

isn't seen by windows, won't write with the included software, or other

interface related problems, unless the firmware specifically states it

fixes the problem you are having. Firmware updates normally don't fix these

types of problems. Trying to update the firmware when there are interface

address these problems can damage the drive's firmware. An error when

updating the firmware is usually caused by a problem with the drive

interface or there is more than one drive connected to that IDE channel.

------------------

Version History

------------------

TN01

- Removed BuleBird Function

TN02

- Support Windows 7

TN03

- improve readability (CD/DVD Media)

--------------------

Supported Drives

--------------------

This firmware upgrade is for LG Branded drives. This upgrade is NOT

designed for drives manufactured for HP, IBM, Compaq, Dell or any

other OEM (Original Equipment Manufacturer) customers, please contact

the OEM for all firmware updates and support for your OEM drive.

------------------------

Upgrade Instructions

------------------------

This firmware software only works in windows mode with Windows

2000/XP/Vista/7. If you encounter problems in flashing the firmware or have

any questions, please contact our LG customer support line toll-free at

1-800-243-0000.

1. If you haven't already, download the firmware file and extract the zip

file.

2. Connect the drive to the secondary IDE channel as a master drive with

no other devices connected to that channel (Ignore if it's an SATA drive).

Start Windows and verify it can recognize the drive.

3. Close all other programs including: screen saver, and /or antivirus.

Do not open any programs or start any system functions during the

update as they can interfere with data transfer and damage the drive.

4. Open the firmware program.

5. Click the update button and do not touch or interfere with the drive

while the firmware is being upgraded. IMPORTANT - DO NOT INTERFERE WITH

THE DRIVE DURING THIS PROCESS. If an error occurs during the upgrade

process, or the upgrade process is cancelled during this process, damage

to the drive can occur.

6. When the upgrade is complete the screen should say FIRMWARE UPDATE

SUCCESSFUL. Re-boot your PC.

7. Enjoy!

If you experience any problems or have any questions, please contact LG

customer support at 1-800-243-0000.

Линк към коментара
Сподели в други сайтове

Добавете отговор

Можете да публикувате отговор сега и да се регистрирате по-късно. Ако имате регистрация, влезте в профила си за да публикувате от него.

Гост
Напишете отговор в тази тема...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Сподели

×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване